VWfans rakstīja: Šodien Toyotas salonā ievērtēju jauno Toyota-Verso-S. Man patīk šāds auto Linea Sol komplektācijā ar 1,4 litru 90 zirgspēku dīzeļmotoru un 6 pakāpju mehānisko ātrumkārbu. Tādam cena ir 12430 lati. Ieskrējiens līdz 100 km/h 12,1 sekunde, maksimālais ātrums 175 km/h. Maksimālais griezes moments 205 ņūtonmetri pie 1800-2800 apgriezieniem. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš 4,3 litri uz 100 km, tai skaitā pilsētā 5,0 litri, bet pa šoseju 3,9 litri uz 100 km.
www.toyota.lv/...
Toyota-Verso-S pēc izmēriem un iekārtojuma ir ļoti līdzīgs manai Merivai, tāpēc arī ir ļoti iekārojams.
Ar vārdu .....ievērtēju .....jāsaprot ,ka tika veikts arī testa brauciens ?
WALA rakstīja:
VWfans rakstīja: Bet kaa tad es ar savu Merivu 1,3 CDTI lai iisti braucu - dazhi saka, ka, lai neaizseereetu DPF kveepu filtrs, vajagot riktiigi mochiit, bet Tu te staasti, ka nevajag griezt motoru lielos apgriezienos??? Nobraukums tagad 122839 km.
Khmm, nu ja saka ka tā vajag darīt - tad nu dari ar tā - neesmu ar dīzeļiem (izņemot 124 Mersi) nekad braucis, līdz ar ko kā uzvedas visādi filtri un citas kuiņas pie dažādiem ekspluatācjas režīmiem - nebūšu kompetenc spriest, bet ņemot vērā ka dīzeļu "spēks" ir griezes momentā pie zemiem apgriezieniem es necenstos jamos griezt līdz "atdurei". CIk tālu ir vērts griezt - stipri atšķirīgi, vecajiem bezturbo dīzeļiem - jau 2500 nebija sevišķas jēgas griezt. Ar turbīnām šķiet ka bija mazliet pastiepts tas efektīvais griezes momenta apgriezienu diapazons.
Savulaik kopumā kādaus 3000 km nobraucu ar lexus is 2.2 d-cat . Tad tam dampim max grieze stabili bija pēc 2000 .