Nu nevaru atrast tās vajadzīgās pogas lai atslēgtu to buksēšanu , rīt jāpiebrauc pie amserva.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu nevaru atrast tās vajadzīgās pogas lai atslēgtu to buksēšanu , rīt jāpiebrauc pie amserva.
Pagājušo ziemu kā reiz vakarā pirms apkopes nobruka 4x4 , toreiz bij sajūta ,ka auto iet labāk , vienīgi krustojumā uzsākt labāk ar patstāvīgo 4x4 , tas tad ja gribi atrauties no citiem lai jolas pamainītu , vai izbraucot uz galvenā , lai fiksāk sanāk .
Ja par auto elektroniku ..
Šovasar pretī Dailes teātrim centra virzienā ( nedaudz pret "kalnu " tiko sācis līt un tajā vietā daļēji nofrēzēts asfalts . Pie krustojuma vairs nevarēju uzsākt braukšanu , pat ātrumā iešāvās haotiska doma vai tik nēsmu aizkabinājies aiz aizmugurē esoša troleibusa . Pāris reizes pamēģināju uzsākt , tad ieslēdzu patstāvīgo 4x4 un aizgāja . Tā ar nesapratu..... vispār domāju vai nu priekšējie vai aizmugurējie riteņi bi noskrāpētā asfalta bedrītē ( robeža starp neaiztiktu un noskrāpētu + lietus + slīpums ===>elektronika nojūdzas
Palaidniex rakstīja: interesanti gan - kā šāda ziema (vai ziemas, ja tādas sāks notikt eiropā biežāk) ietekmēs autoražotājus un to, ko tie ražos.
Jo izrādās - "wannabe bobiks" izrādās tikai augstāka un pircājam dārgāka konstrukcija, bet tik pat iesēsties spējīga/izbraukt nespējīga konstrukcija kā parasts vieglais auto...
Kā jau minēju neko dižu negaidīju no parketa , bet tik vāju sniegumu ........
TDIOTS rakstīja:
rudens68 rakstīja: T..... tad CRV 4x4 ir tikai uz priekšu , un varot atslēgt to pretslīdi tad labi velkot .
Labprāt uzklausītu zinošo komentus ...kā ar dažādiem parketniekiem uzveicat "stihiju"
pilnīga uxņja , cirvis ir 4x4 abos virzienos -tēma sena un antīkā TVmotorā apsūkāta uz izrādīta .
nezinu kur ir Tava sāpe man ar cirvjiem (ne benzautomātam ne dīzmanuālim) kreņķu nebij ne sniegā ne dubļos ,mālainā kalnā , 1/2purvā un vēl dauxja kādos sūtos tika izbraukc Tikkai svēta lieta - pirms sākt 'extrēmus' ir jāizrubī naxxx visādi tur VSA u,c. elektrontriperi un riepas wajag labas - tā ir daudzu 4x4nieku kļūda iedomāties ka ja ir ouxjennijs džīps , tad uz riepām var likt penāli
Vai nu nevar manam izslēgt visas elektro lietas vai nu nezinu kā . Kā jau minēju autiņš kā jūt ,ka nekustas momentā slāpst . Paziņam CRV ,arī viņš teica ,tad kad atslēdz visaus elektronikas palīgus tad aiziet . Riepas man ....hm pat nezinu kas par brendu , protektors diezko robains nav.
Jau vairāk ieteikumi , par to ārējo gaisa caurulīti pačekošu .
Dīvaini ,par DAIKIN pat dzirdējis nebiju.
Vai par brendiem ir ko teikt ,,toshiba, panasonic, AGA, sanyo....
Par visām extrām, kuras vajadzīgas kuras liekas ?
drukni1
Arī LV autoskola nelaidīs uz CSDD eksāmenu ja brauksi lēnāk kā atļauts .
Vēl pie šis pašas tēmas. Vajadzētu pamatīgus ,galvenais labi gaismu aizturošus aizkarus, žalūzijas vai kā pareizi sauc tos rulējamos, titi aptušošanas veidi u t t ( man pirmā rīta saule) .
Pārrakstījos
vajadzēja .......Slinkais
Dark_Side
Kaste dzīvoklī atkrīt ,jo liels troksnis .
Sinkais
Par elektrības vadiem ņemšu vērā
Kaste stāvēs uz balkona.
Vai pats uzstādīji to kondicionieri ?
Cik jau šur tur paintresējos uzstādīšana ap 140 Ls
kolumbs rakstīja: Tagad reālā ziemā ir kāda priekšrocība tiem, kas brauc ar "parketniekiem" ?
Piemēram RAV4, CRV u.c.tamlīdzīgi.
Vakar iepēros vietā, kas šogad nav tīrīta. Nācās pastrādā ar lāpstu. Atbrauca viens ar CRV. Tam negāja diži labāk. Varbūt par 10 % labāk...
Kāpēc pirkt parketnieku, ja tāpat ar lāpstu jāstrādā?
Man ir ravs4 nu šoziem radās šaubas par caurgājamību , patiešām bij reizēm sajūta ,kur parasts autiņš gandrīz tiek ,bet tomēr nē tur ravs vēl tiek ,bet .....
WALA
Es jau nedomāju stilot plakaniski , vienkārši itkā patrenēties , bet nu kā jau minēju , jūtu ja kas tad rezultāts nebūs labs
Es savu rav4 pie maziem ātrumiem un pagriezieniem mēģinu "samest", vienīgais ko secinu , ja reāli sametīs pie kādi 80-90 km/h neko neizdarīšu . Vispār nav man izprotama tā visa gudrā pretslīde , u t t auto elektronikas darbība . Varu tik piebilst nēesmu nekāds braukšanas meistars.
VWfans rakstīja:
arba rakstīja: nezinot iemeslu, riepu stāvokli , prāta spējas, braukšanas iemaņas izdarīt secinājumus, no viena avarējuša suzuki, nevajadzētu
braucienā uz Tallnu, redzēju vienu avarējušu auto un tas bija Latvijā, baļķu vedējs bija grāvī
Nu redz, acīmredzot baļķu vedēja sasniegtie 80 km/h bija par ātru! Bet Tu te kā paraugu stādi karsto igauņu iecienītos 90-100 km/h!
Varbūt baļķuvedējam izravēts ātruma ierobežotājs , parasti fūram lai pa eiropu braukt varētu ir ierobežotājs 82-85 km/h vispār precīzi griestus nezinu
kasinsh79 rakstīja: Nu nezinu, nezinu, piekrītu vairāk Palaidniex.
Kopējais autovadītāju braukšanas prasmes līmenis ir dramatiski zems. Interesantākais ir tas, ka to uzlabot nav īpašas vēlmes vairākumam tādu braucēju. Nupat ielika jaunu rakstu, ikviens var aizbraukt uz Zaķusalu patrenēties paslidināties pa trasi utt. Tā vietā uzbraucieni un kārtējā neapmierinātība. Laikam jau pašiem ar sevi.
Nu ko, piederu pie tiem, kam ir tas prieks (reizēm - antiprieks) braukt ar aizmugures piedziņas gandrīz jaunu vācu autiņu. Teikšu kā ir, problēmas rodas tikai visai dziļā sniegā un arī tikai tad, ja jāizkustas no vietas. Tad gan var padot atpakaļ un atkal aiziet
Runājot par braukšanu pa šoseju - neizjūtu pilnīgi nekādu diskomfortu. Nekādu! Uz 60-70 nevelkos un apdzīt (ja tas ir droši, t.i. pretī neviens nebrauc) nekad neesmu baidījies. Varbūt iemaņas, varbūt gēni no sava vecā, kurš ir visu mūžu par tālbraucēju strādājis
Bet - nu tiešām smiekli nāk, kad pa foršu platu Jūrmalas šoseju 80% brauc pa kreiso malējo joslu, brauc lēni, bet es mierīgi pa mazliet sniegotāku vidējo joslu tos apsteidzu, jo uzskatu, ka tas ir stulbi - baidīties no sniega, ziemas laika apstākļiem utt.
Otrs piemērs. Braucu 24.dec.uz Jūrmalu pie senčiem pa apvedceļu no Salaspils puses. Ak tu jēee, pa apvedceļu brauc bezmaz vai kolonna aiz viena pilnīga mudaka ar vecu BMW , kurš velkas teju vai 50km/h. Nogaidīju brīdi, kad pretī nevienu pat tālumā neredzēju un pilnīgi bez stresa to kolonnu apdzinu. Ne man tas sniedziņš starp joslām traucēja, ne kāds cits. Un atkārtošos, ar RWD, nevis Quattro vai FWD
IEMĀCIETIES TAČU BRAUKT!
Lai visiem veicas un nav bail ziemā braukt!
Tev tikko vēl bija jauns avensis , ko ta uz vācieti pārgāji ?
Palaidniex rakstīja:
WALA rakstīja: Negrasos "mega" brauktmācētājus atbalstīt, bet ir cita problēma kas paliek arvien aktuālāka saistībā braktuvem kas paliek arvien šaurākas. Viena nelaime protams ir tā ka pamet tauta autosus ielu malās kā pagadās, tā kā daudzviet ielu tīrīšana nav izveikta ( tur atkal fui citā virzienā). Un tam visam pa vidu vārda vistiešākajā nozīmē idioti kas pa to špūri vienam auto tik min un neskatās vai kāds nāk pretī un tam ir kur palikt. Šodien pat mierīgi nolienu vietā kur var "izlaipot" divi auto pretējos virzienos, jo pretīm brauc un jamiem īsti nav kur likties, bet nē tak 4 idiotiem vajag aizlīst garām un uztaisīt f-kin korķi. Tā vietā lai 30 sekundes pagaidītu vajag 5+ min. mīcīties lai sagaidītu kad tas nabags kas brauc pretī ( pie kam viņam normāli būtu priekšroka, jo šķērslis ir jāapbrauc "manam virzienam") atrod kur to sava auto pēcpusi iestumt.
Vakar toč tas pats tik stūķis jau krietni pirms manis sācies, iemetu auto kupenā un gāju kājām kur vajadzēja, nācu atpakaļ pēc 10+ min - tikai tad "aste" kaut kur bija izkustējusies. NU domājat tauta ko darāt, bet ja tas tāds "aunu" princips - tad ejat un ārstējaties.
Šī protams iir ilgas paaudzes ārstējama problēma, tāpat kā līšana pa abām malām garām stūķim utt..
Bet būsim godīgi - brauktprasme uz nošķūrētas šosejas dažiem ir vienkārši aiz vadāja apliecbas anulēšanas robežas.
Un tā pati ibraukšana pa pesnigušajām ielām, pat izlaižot pieklājbas aspektus, bet runājot tiikai par brauktprasmi. Nu tā gadās ka pie mums ar periodu vismaz reizi pāris gados iestājas uz 3-6 mēnešiem tāda štelle kā zieima un sniegs.
Vai nu apgūstam, mēģinam apgūt prasmes, kas nepeciešmas šās, dažuprāt, nepārvaramās stihijas apmānīšnai/pārvarēšanai, vai nu izmantojam citu vairāk gribošu/mācošos/protošu cilvēku pakalpojumus. Pašiem miergāk un citiem vieiglāk
Cik zinu tagad lai jaunie dabūtu tiesības viņiem jābrauc tik cik zīme atļauj ja pa lēnu tad sodapunkti ,nezinu cik nopietni ,bet īsumā ...autoskolā par lēnu braukšanu jāj , bet uz koplietošanas ceļiem par mega lēnu braukšanu nē.
P.S. Kad pašam bija galīgi veca A vektra ar pamatīgi saš'vīkātu stiklu ( tumsā ,lietū baisi slikta redzamība) arī lēni braucu , bet intensīvā satiksē es vienmēr laidu garām ,parādu kr pagriezienu sabremzējos vai pat nobraucu uz apmales .
Velomens rakstīja:
rudens68 rakstīja:
Velomens rakstīja: Novērojumi liecina, ka vidējais ātrums uz šosejām ir 75km/h. Nu nav tik traki tie braukšanas apstākļi, lai tā vilktos. Ja ir vasarenes un (vai) nemācēšana braukt, tad gan labāk sēdēt mājās.
Nevajag skriet slidenos līkumos, bet kas gan traucē braukt pa taisnu ceļu vismaz uz 90km/h.
Vai nu neprotam braukt vai taupam degvielu...
Vaitad Tu ar auto arī brauc , šodien ap 13.00ar velo gar sēnīti brauci .
Ar auto ap 25 000 km gadā.
Ar velo ap 11 000 km gadā
Kautkas ar sūtīšanu nojuka .
Pie sēnītes biji Tu , vai vēl kāds havai expres formu valkā ?
Velomens rakstīja:
rudens68 rakstīja:
Velomens rakstīja: Novērojumi liecina, ka vidējais ātrums uz šosejām ir 75km/h. Nu nav tik traki tie braukšanas apstākļi, lai tā vilktos. Ja ir vasarenes un (vai) nemācēšana braukt, tad gan labāk sēdēt mājās.
Nevajag skriet slidenos līkumos, bet kas gan traucē braukt pa taisnu ceļu vismaz uz 90km/h.
Vai nu neprotam braukt vai taupam degvielu...
Vaitad Tu ar auto arī brauc , šodien ap 13.00ar velo gar sēnīti brauci .
Pie sēnītes biji Tu , vai vēl kāds havai expres formu valkā ?
Ar auto ap 25 000 km gadā.
Ar velo ap 11 000 km gadā
Velomens rakstīja:
rudens68 rakstīja:
Velomens rakstīja: Novērojumi liecina, ka vidējais ātrums uz šosejām ir 75km/h. Nu nav tik traki tie braukšanas apstākļi, lai tā vilktos. Ja ir vasarenes un (vai) nemācēšana braukt, tad gan labāk sēdēt mājās.
Nevajag skriet slidenos līkumos, bet kas gan traucē braukt pa taisnu ceļu vismaz uz 90km/h.
Vai nu neprotam braukt vai taupam degvielu...
Vaitad Tu ar auto arī brauc , šodien ap 13.00ar velo gar sēnīti brauci .
Pie sēnītes biji Tu , vai vēl kāds havai expres formu valkā ?
Ar auto ap 25 000 km gadā.
Ar velo ap 11 000 km gadā
Palaidniex rakstīja: Nebij tā, ka dzelzceļam, autoceļiem un pastam katram sava mēraukla.
Vienu brīdi baumoja ka mērs no Brvbas piiemiinekļa, vienu brīdi ka no Pēterbaznīcas grīdā atzīmētās vietas tieši zem torņa smailes...
Domāju - cik gudrinieku, tik versiju, bet kur uzzināt patieso atskaites punkta norādi - laikam zina vēsturnieki, un dzelzs un ceļinieki...
Kādā no interneta kartēm manīju no Brīvības pieminekļa, vai varbūt tas bij auto atlantā ?
Mjā................. ar rav4 nemaz daudz nevajag lai noraktos ...biku skumji ....
Velomens rakstīja: Novērojumi liecina, ka vidējais ātrums uz šosejām ir 75km/h. Nu nav tik traki tie braukšanas apstākļi, lai tā vilktos. Ja ir vasarenes un (vai) nemācēšana braukt, tad gan labāk sēdēt mājās.
Nevajag skriet slidenos līkumos, bet kas gan traucē braukt pa taisnu ceļu vismaz uz 90km/h.
Vai nu neprotam braukt vai taupam degvielu...
Vaitad Tu ar auto arī brauc , šodien ap 13.00ar velo gar sēnīti brauci .
krishus rakstīja:
rudens68 rakstīja: Esmu palaidis garām ....kam tagad saabs pieder ?
Tam pašam krievam, kurš tiko telegraf iepirka..... Bet pa lielam spyker, laikam :hvz:
Par to telegrāfa īpašnieku arī biju dzirdējis , tikkai vienubrīd itkā viņam nepārdeva ..tad ....Viens kadrs teica ,ka tas RUS miljonārs to saabu nopircis tāpat kā Fliks airbaltic prečuzīmes( cik zinām nevienu latu nav samaksājis valstij ) ....proti apjājis saabu ,sashēmojis un bezmaz vai par GM naudu, nevis savu nopircis ...
WALA rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Iespējams, ka drošs ātrums man ir arī ātrāks. Iespējams, bet tam nav nekāda sakara ar pārvietošanos pa KOPLIETOŠANAS CEĻIEM.
Un vēl - ātri skriet pa latvijas ceļiem ir:
a) bezjēdzīgi laika ekonomijas ziņā
b) pavisam neekonomiski ne laika, ne naudas ziņā...
Hmm, tad kādēļ tā pārdzīvojam par ziemas lēnbraucējiem, es pat vasarā pa LV ceļiem ~ 200 km garā ceļa posmā vidējo ātrumu knapi uzdzenu līdz 75 km/h, tātad tehniski ja ziemā es pat varētu tuvoties tam ātrumam tas nozīmē ka 80 km/h braucēji mani "nekādi" neitekmētu, lai arī protams pie tāda arī priekš manis "vilkšanās ātruma" es ātri vien sāktu "snauduļot".
P.S. Cita starpā vakardien kā reizi vicu šo maršrutu 3,5 h 2,5 h vietā, jo priekšā brauca kolonna ar 10 -20 gab. uz 70-90 km/h lēnbraucējiem (kā kurā ceļa posmā), un īsti neķēru kaifu starp tiem uz "āķa" sēdētājiem līst. Tad nu arī mierīgi ar 100 -200 metru atstatumu sekoju viņiem, tas nekas ka pa daudz sniegotākiem,bet brīviem cēļime braucu apmēram 100 -110 km/h.. Stāsts protams garš, bet tehniski vai man arī vajadzētu tagad līst šeit un raudāt par "bremzēm" uz ceļa ???
...
Tā vietā es mazliet iesmēju par tiem ātrbraucējiem, man aizlien smuki garām, bet tālāk minūtes vismaz 10 ļurinās aiz nākamā "lēnbraucēja", kaut arī jamais arī atstāja normālu distanci, un tad ar nakamajiem stapr kuriem nav normālu atstarpju tur ne pa jokam ieskrienas, met pa bremžiem un atkla visu no sākuma ...
Tieši mans variants tikai 26.12.10 dienas vidū , posmā no Bērzkroga līdz Siguldai braucu kolonā ap 80 km/h , mani apdzina 2 auto un Siguldā vēl šos redzēju ...protams bij "atrāvušies" par kādi 500 metri .