iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
rudens68 09.12.2010 11:43

brmbrmm rakstīja:

rudens68 rakstīja: Cik pēc cipariem noprotu viņiem salidzinot ar Latviju būs aptuveni 3-4 reizes lielāka "konsolidācija".

Par kādiem cipariem ir runa? Par absolūtajiem vai relatīvajiem? Ja relatīvi, tad - attiecībā uz ko? Uz IKP? Uz iedzīvotāju daudzumu? Uz valsts platību?

Pašlaik nav palikuši prātā precīzi cipari . Tik lielos vilcienos tiek runāts par 85 miljardi EIRO (ap 60 LS) , uz 4,5 miljoni īru . Latvijā dzīvo 2,3 miljoni . Viņi apņemās "konsolidēt" gadā 2,6 miljardi latu. (10,5 miljardi 4-os gados ) Mēs cik konsolidējam...400-500 milj , šogad itkā pat mazāk . Un kā visi elš un pūš.

rudens68 09.12.2010 11:28

modena rakstīja: tas kurš no Jūrmalas...

tipo asfaltēts....

un ar kasešu bumbām piekoriģēts... tuvāk vasarai parasti izskatījās kā tikko aizlāpītas bedrītes aizņem 70-75% no seguma...

Tad jau Tu pa "labo" kalnciema ceļu esi braucis , pašam arī bieži pa to sanāk.

rudens68 08.12.2010 22:13

modena rakstīja:

Gauss rakstīja:

modena rakstīja:

superb rakstīja: Te būs dati par TUV statistiku www.kurzy.cz/...

njaa.... viņš ar to lūzni tur braukās vai te?

pie mūsu apstākļiem diez vai tie šroti ilgi te nokalpos...

mūsu apstākļos nekas nekalpo ilgi... tikai šrotu izmaksas ir zemākas...

nestāsti... pašam auto noripoja 5 gados 300 t.km. pa brīnišķīgiem mūsu ceļiem... trīs gadus katru dienu baudīja veco Kalnciema ceļu... šogad tehnisko izgāju ar pirmo reizi.

PS. Auto tika paņemts lietots ar 254 t.km. uz šiltes. reāli izskatās kā toreiz bija ap 450.t.km., nu bet atbildu tikai par saviem km.

Man ar aptuveni 30 000 km gadā šiet daudz , jau sāk piegriezties tā braukāšana uz vienu no darbiem .

Vecais Kalnciema ceļš .... Tu domā Lielupes kreisajā krastā esošo ?? tur kur kūdru rok ? Ja tas tad, jau Tev tanks ne autiņš

rudens68 08.12.2010 10:56

Cik pēc cipariem noprotu viņiem salidzinot ar Latviju būs aptuveni 3-4 reizes lielāka "konsolidācija".

rudens68 08.12.2010 10:53

Kur mūsu finašu eksperti , pilnīgi visi kuri TV parādījās.... visādas karnīte s, strazdi , politologi , politiķi ...............kuri melām mutēm tukšpļūtīja ( piedodiet par necenzētu vārdu )par "keltu tīģeri" ,par īru valdību kura savulaik sēdusies pie viena galda un atmetusi visus strīdus ...., izvērtējusi prioritātes valsts atīstībai.... veicinājusi izglītību ....uz zināšanām balstītu ekonomiku ......... Kāda realitāte .... uzpūsts NĪP , blēdigas bankas .

rudens68 08.12.2010 10:52

brmbrmm rakstīja: Pusnaktī pacels degvielas cenas baltic-ireland.ie/...

Cik pēc cipariem noprotu viņiem salidzinot ar Latviju būs aptuveni 3-4 reizes lielāka "konsolidācija".

Kur mūsu finašu eksperti , pilnīgi visi kuri TV parādījās.... visādas karnīte s, strazdi , politologi , politiķi ...............kuri melām mutēm tukšpļūtīja ( piedodiet par necenzētu vārdu )par "keltu tīģeri" ,par īru valdību kura savulaik sēdusies pie viena galda un atmetusi visus strīdus ...., izvērtējusi prioritātes valsts atīstībai.... veicinājusi izglītību ....uz zināšanām balstītu ekonomiku ......... Kāda realitāte .... uzpūsts NĪP , blēdigas bankas .

Īrijā.

rudens68 07.12.2010 19:10

VWfan

Dizeļravs bij apmēram par 2000 dārgāks . Tākā pamatā braucu pa trasi un mierīgi, domāju degvielas patēriņš krasi neatšķirtos . Spriežot pēc NOMIKA rakstītā cik viņam patērē benzīn CRV , ar viņa krietni vien ašāku braukšanu un vairāk pilsēta ...jau piemirsu laikam bij ap 9,5 .... varbūt pats parādīsies portālā ,sen nav manīts

rudens68 07.12.2010 19:05

VWfan

Nu neteiktu ,ka labi velk pie maziem apgriezieniem, nēsmu auto braukšanas specs ,kurš visu smalki iztestējis , bet vilkt sāk pie 2000 apgriezieni

rudens68 07.12.2010 18:18

Pēc kaujas jau visi gudri , bet man domāt , ka pliks benzīn rav4 ar mehānisko kārbu būtu bijis prātīgāks pirkums. Es 2008 paķeru nopakotu dīzeļrav

rudens68 07.12.2010 18:13

Sretsked rakstīja: Un nu jau vairs tikpat cenu starpības starp benzīnu-dīzeli nav. Tādiem vidējas kubatūras dīzeļiem-benzīnniekiem.

Audi A4 2.0 benzīnnieks maksā 900 eur dārgāk nekā 2.0 dīzelis.

Šeit jāskatās specifikācijas , ja tas ir pliks dīzelis BEZ papildus krāsniņas ( man ravam ir eberspacher ,diemžēl bez vadības tikai manuālā režīmā) tad nekad neņemtu dīzeli , jo bez krāsniņas nesilst nemaz , pat mazos mīnusos ir pinīgs pi....

rudens68 07.12.2010 9:02

Sretsked rakstīja:

rudens68 rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Gauss rakstīja:

rudens68 rakstīja: Iegādāts misiņa skrāpis

Labāk būtu nopircis būvmateriālu veikalā pašu krutāko, ņeržaveikas špahteļlāpstiņu.

garo, kas ir ap 50cm

Viens kadrs arī ieteica špakteļlāpstiņu , CSDD jau arī tās uzlīmes kasa nost ar špakteļlāpstiņām . To kasīkli kā reiz devos pirkt uz krautu , pirmajam kam uzdūros bij misiņ auto skrāpis , tālāk tās špakteļlāpstiņas pat nemeklēju , bet doma bij .

CSDD uzlīmes nekasa nost ar špakteļlāpstiņām. Ir tādi speciāli skrāpji uzlīmju notīrīšanai,krāsas notīrīšanai utt no stikla, ar platu asmeni,kurš,pretstatā špakteļļāpstiņai, ir ass un regulējams garumā. Var iegādāties būvmateriālu veikalos arī.

PS. Tikai riktīgs kaksis var skrāpēt auto stiklu ar špakteļlāpstu.

Vispār ja būtu pirci to būvmateriālu veikala lāpstiņu , būtu darbiniekam paprasījis ,kura domāta stiklam , bet kā jau teicu pamanīju misiņa priekš auto .

rudens68 07.12.2010 7:31

Slinkais rakstīja:

Gauss rakstīja:

rudens68 rakstīja: Iegādāts misiņa skrāpis

Labāk būtu nopircis būvmateriālu veikalā pašu krutāko, ņeržaveikas špahteļlāpstiņu.

garo, kas ir ap 50cm

Viens kadrs arī ieteica špakteļlāpstiņu , CSDD jau arī tās uzlīmes kasa nost ar špakteļlāpstiņām . To kasīkli kā reiz devos pirkt uz krautu , pirmajam kam uzdūros bij misiņ auto skrāpis , tālāk tās špakteļlāpstiņas pat nemeklēju , bet doma bij .

rudens68 07.12.2010 7:27

jugasvilli rakstīja:

VWfans rakstīja: Un, lūk, šī baudāmā Zafira nepilnos četros gados nobraukusi cienījamus 263 tūkstošus km:

suchen.mobile.de/...

Normāls nobraukums priekš vācu dīzeļa. Tu domā, ka visi tie 2007. gadi ar 100 tūkstošiem, kas te plačos stāv, arī ir tikai 100 tūkst. nobraukuši? C'mon, nolaidies uz zemes. Neviens vācietis nepārmaksās 1-4 tūkstošus par dīzeļauto, ja tas viņam neatmaksātos.

Man pa LV jau ap 92 ooo km un tas 2 gados un 9 mēnešos

rudens68 06.12.2010 22:06

VWfans rakstīja:

rudens68 rakstīja: VWfan

Tad jau Tev nav ciet ? vai vēl nezini kas pa vainu ?

Tagad zinu. Beigts bija ieplūdes kolektora spiediena sensors.

Kādas naudas ?

rudens68 06.12.2010 11:41
rudens68 06.12.2010 11:01

Guzis rakstīja: Tur iemesls ticamākas ka ir cits - stikla augstums virs ceļa. Man pašam ir 2 auto - viens džipveidīgs Nissans, otrs vieglais VW. Smilšu un akmeņu iesitumu skaits uz stikla atšķiras dramatiski, laigan VW stikls pirms 3 gadiem jauns ielikts. Nissanam ar ko tiek braukts krietni dubļainākos ceļos - stikls gluds un nesašvīkāts.

rudens68 rakstīja:

Te uzpeldēja vēl viena nianse, viens pusis te tēmā minēja gadījumu ,ka no r'ta tskrāpējis savu darba avensi un sievas auto CV . Avensim stikls pēc ziemas vienās švīkās , bet CV viss ok .

Jā tas arī , varbūt nemaz nav smādējami tie vēja novirzītāji ( vai kā viņus sauc ) kapota priekšā .

rudens68 06.12.2010 10:45

Pazvanīju paziņam uz dīler servisu , saka ,ka man ar parasto 2,2 d nav jāuztraucas . Teorētiski toyotas D-CAT 2.2 dīzelim varētu būt problēmas , jo viņš "gudrāks", "ekoloģiskāks" , vairāk visādas elektronikas .

rudens68 06.12.2010 10:24

Ozz rakstīja: nopirku taadu de icer pšikalkā; un nekas nau jaaskraapee-pēc pus minuutes pats viss nokuust. maksaa kaut kaadus 1,27 ls viadā. tikai smird pēc denaturāta (kas viņš arī ir)

Mazās temperatūrās smidzeklis labs

rudens68 06.12.2010 9:13

VWfan

Tad jau Tev nav ciet ? vai vēl nezini kas pa vainu ?

rudens68 06.12.2010 8:24

VWfans rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Diez vai opels būtu pelnījis otru iespēju.

Tikai Opel benzīnmotori būtu pelnījuši otru iespēju. Varbūt šāda Meriva ar benzīnmotoru nebūtu peļama, jo vispār jau Meriva ir lielisks auto, tikai dīzeļmotori ar kvēpu filtriem bojā visu baudījumu:

www.ss.lv/...

Kā ta beigās palika , ir jāmaina tas kvēpu filtrs ?

rudens68 06.12.2010 8:06

Guzi

Te uzpeldēja vēl viena nianse, viens pusis te tēmā minēja gadījumu ,ka no r'ta tskrāpējis savu darba avensi un sievas auto CV . Avensim stikls pēc ziemas vienās švīkās , bet CV viss ok .

rudens68 05.12.2010 15:42

Kad skatījos vw tad dažiem modeļiem bij norādīts ...ar kvēpu filtru . Varbūt ravam nav, tikai katalizators ( vai tas ir tas pats ????)

rudens68 05.12.2010 15:39

VWfans rakstīja:

rudens68 rakstīja: VWfan

Skaidrs ,palasīju tēmu ...mazda 6 kvēpu filtrs...Vispār jāpaintresējas kā ravam ar to filtru kad parasti jāsāk mainīt ?

Painteresējies gan! Kvēpu filtrs gan neesot jāmaina periodiski, bet tikai tad, kad ir tiktāl piesārņots, ka vairs nepalīdz ne periodiskā pašattīrīšanās braukšanas laikā, ne servisā veikta tīrīšana ar kaut kādas speciālas programmas palīdzību. Un galvenā sāpe ir tā, ka maksā kvēpu filtrs ļoti dārgi - ap 700-1000 latiem. Sakarā ar šo apstākli es tagad sliecos par labu benzīnniekiem.

Nu nēsmu pamanījis ka man pašatīrītos , kā redzi samērā daudz brucu garus gabalus varbūt labi pašatīrās. Lai gan jāpiebilst , kad uzgāzē aizmugurē dūmu mākonis .

rudens68 05.12.2010 15:03

VWfan

Skaidrs ,palasīju tēmu ...mazda 6 kvēpu filtrs...Vispār jāpaintresējas kā ravam ar to filtru kad parasti jāsāk mainīt ?

rudens68 05.12.2010 14:51

VWfans rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Diez vai opels būtu pelnījis otru iespēju.

Tikai Opel benzīnmotori būtu pelnījuši otru iespēju. Varbūt šāda Meriva ar benzīnmotoru nebūtu peļama, jo vispār jau Meriva ir lielisks auto, tikai dīzeļmotori ar kvēpu filtriem bojā visu baudījumu:

www.ss.lv/...

Padalies kas Tev pret dīzeli un kvēpu filtru ?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti