Nezinu kad pirmo comonrailu vw uzražoja , gan jau kāds zinātājs forumā būs . Cik es zinu tad TIGUANĀ 2,0 ir pirmais vw comons
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nezinu kad pirmo comonrailu vw uzražoja , gan jau kāds zinātājs forumā būs . Cik es zinu tad TIGUANĀ 2,0 ir pirmais vw comons
Pirmais rakstīja:
Crankshaft rakstīja: Pirmais
fofāgena fsi ir tieši tas pats dzinēja darbības princips.... protams (kā jau daudzas lietas) viņi savās tačkās liek tad, kad pārējie jau gadus 5 mauc sērijā, bet paši viņi ir aplauzušies ar savu risinājumu (piemēram pumpeduse)....
========================
Kaut kaa nav dzirdeets, ka VW buutu aplauzushies ar saviem PD diizeljiem Razho , ka prieks. Vai benziina tiesho iesmidzinaashanu ieviest - taa jau ir katra razhotaaja personiiga lieta Turklaat PD diizelja darba princips patenteets jau 1911. gadaa, jau 1930. gados taadus razhoja masveidaa, tiesa saakotneeji smagos diizeljus. Peechaak nogaidiit, liidz sprauslu razhotaajiem izdosies uztaisiit vieglaa auto dzineejiem nepiecieshama izmeera sprauslas , jau bija tikai laika jautaajums
a kuļi ta tie praideri no fofāgena izlēma, ka tagad ražos komonreilus ja jau pumpedīze tik labs un lēts
p.n.
nav jau gluži tā, ka visi fofāgena dzinēji ir pilnīgas kakas bet nu visi nav arī nekādas medusmaizes....
Tā viņš ir , cik noprotams vairs pumpaduse netiek ražoti , acīmredzot savs iemesls tam ir ....
hapro rakstīja: Nu 2.4GDI jau ir izcils motors ar saviem tehniskajiem risinājumiem kur nu vēl viņam gāzi likt
Nēsmu spečoks , bet cik dzirdēts šim motoram nav ieteicams gāze ,tāpat kā audi/vw FSI dzinējiem
VWfans rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
VWfans rakstīja:
VWfans rakstīja: Šeit Ziemeļaustrumvidzemē, kur esmu, pašlaik ir mīnus 14, un es drīz iešu ārā darbināt savu dīzeļauto.
Pieleca ļoti labi.
cik tad tev vinjam tagad nobraukums, gan jau necik nav
Nobraukums ir 91788 km.
Pēc 100 000 km apkopes arī turpināsi pie dīlera ?
Tikko kā pasžieris vizinājos 2008 gada 3,0 DID pajero , tam patēriņš Jelgavas un reizēm uz Rīgu režīmā bij 12-13 , puisis teicās nesēņojot, kad es ar viņu braucu , neizskatijās pēc gonkotāja
VWfans rakstīja:
seller rakstīja: kaapeec tad jaadarbina, ja nekur nebrauc, vai neracionaali izlietotaas degvielas nav zeel
Kāpēc tad domājat, ka nebraucu. Šodien nobraucu 15 km pa Apes novadu.
Draugam pie vaidavas uītes pieder savulaik nopirkta Vulfa muža, vīņš vienai maksaāja lai tur dzīvo , bet ilgi tas neturpinājās , kā palika tukša tā izdemolēja , tieši blakus ir skujkokuaudzētava ( prātā iesēdies ,ka tikai skuikoku), un šoseja kādi 500 m .
Varbūt zini ? vai tu tik tāds gadijuma viesis tai pusē
VWfans rakstīja:
Velomens rakstīja: 2009. gadā ar Merivu obraukti 19 680 km
savukārt ar velosipēdu 9 732 km
Man 2009.gadā ar Merivu nobraukti 30302 km, ar velosipēdu 369 km. Ar kājām noieti 1664 km.
Tev sporta pulkstenis ar satelītu , vai pedometrs ?
Tūlīt jau sola -26 ,tad pamēģināšu kā bez papildukrāsniņas .
Atkal biku ne temā .
Ravs 4 ar ieslēgtu papildu krāsniņu ( jau bāzē ieliktts eberšpāsers)pilnībā nesasniedz darba temperatūru nobraucot 14 km pie apmēram 0 grādiem , pie -11 visu laiku darbojas , acīmredzot pie tik grādiem dīzelītis darba temperatūru pats vairs nevar uzturēt
cik šodien uzzināju, tad tas maksāja 70 Ls un atgrieza 20 000 km
pirdiens rakstīja: Ko tur par odometru kruķīšanu.....
Ja jau te pat LV autosalonā pirktai mašīnai(tipa nullīte) pēc pusgada nonākot nelielā avārijā konstatē, ja priekšējam spārnam un spogulim nemaz gruntene nav uzlikta zem krāsas
Kaut gan citām virsbūves detaļām ir! (piem:motora pārsegam)
Tipa sanāk, ka apskādēta jau salonā ielikta!!!! Piekrāsota un notirgota "kā jauna".
Draugam bij tieši tāpat , tik mierinājums ,ka firmas auto . Kad viņa auto bojātās vietas laboja tad puīši teica ,ka kāds jau pirms viņiem ir darbojies
Itkā vienai otrai markai to nevar izdarīt , runā ,ka mersim , bebim
Slinkais rakstīja: nee, es domaju ka lizinga kantorim nav nekaad interese aizveert uz to acis. kadelj buutu japienjem nojaats auto? tam poskreejiens tagad fiksejaas visaados mezglos, panelii, Dazhados ECU un kur vel nee. kapeec neatsaka, pienjemt, un neliek sodus par parbraukto?
Tomēr realitātē kantoris ir "nezinoš"
kas ar motoroleru nodokli
VWfans rakstīja: Mana Meriva tikko godam izturēja braucienu uz Anglijas ziemeļiem 5755 km garumā. Nobraukums mašīnai sasniedzis 88 tūkstošus km.
lidz kurienei biji , ar anglija ir jāsaprot kā UK , tas ir Tu biji Skotijas ziemeļos , vai tikai anglijas , ja pieturamies pie 4 UK iedalījumiem.
Man ar doma aizbraukt uz Uk , galvenokārt skotiju
modena rakstīja:
Seene rakstīja:
modena rakstīja:
šo jau sen stāsta... tikai nez kāpēc prognozes nepiepildās...
Esi tur bijis? Nez kādēļ tie, kas ir uzdrošinājušies nogriezties no atļautajiem tūristu maršrutiem, ir šo prognožu piepildījumu jau redzējuši.
redzējuši... te daži nespēj izlasīt tekstu, tik redz ko šie vēlās.... a tu vel ar pasakām par uzdrošināšanos... "atļautiem tūristu maršrutiem"....
ja tādi eksistētu - šaubos ka kāds nogrieztos no tiem...
par situāciju zinu no baltkrievu paziņām, kuri regulāri brauc pie mums ciemos. Pēc pirmā Maximas XXX apmeklējuma šiem optimisms par Eiropu mazinājās... prasīja lai pievedu šos pie stendiem ar normāliem produktiem
trim paziņām - savas nozares spečiem darbs piešķīra dzīvokļus, kolhozā pēc 3 gadiem mehanizatoram piešķīra jaunbūvētu 4 istabu māju. normālo, vidēja izmēra.
Ja kaut puse no tevis teiktā būtu patiesība, tad LV iedzīvotāji ( it sevišķi krievi ) nebrauktu uz UK u t t ..... strādāt gadījumu darbus ,
Crankshaft
Vispaar taa ir moderno diizeljdzineeju nelaime - tie tik efektiivi izmanto degvielas sadegshanas siltumu, ka "pechkai" daudz kas paari nepaliek
===================
Biju to dzirdējis , bet manam 2008 ravam ar 2,2 d viss pilnīgi ok
tt rakstīja:
rudens68 rakstīja: Varbūt tev jau ir krāsniņa tikai kautkas ar vadību nobrucis , ja jau pirmās 15 min silda.
Man ravam4 ir krāsniņa kura darbojas tikai ja auto ir ielēgts , un ar slē'dziti vari izslēgt . krāsniņa savu Max temperaturu sasniedz pēc 90 sekundēm, kad motors uzsilst līdz noteiktai t tad pati atslēdzas , pagājušo ziemu vienā salīgā dienā pamanīju ,ka neslēdzas ārā.
Vispār mani patīkami pārsteidz jaunie dizelīši ar to ,ka paši ātri uzsilst , štās dienas pavēroju ,jaau pēc 1,5 km pie 0 grādiem sāk pūst siltu ( nav ieslēgta krāsniņa). Savulaik ar 10 gadigo sharan bij vaaks , jau pie 0 nesila (sharan krasnina bij nokauta)
nē, šitam autonomā apkure nav
Es drusku precizēšu ,Man nav autonomā apkure. Man ir atsevišķa krāsniņa bez vadības bloka , nevaru uzlikt laiku , vadīt no distances.Par autonomo to nevar nosaukt , Vienigas ko es varu ,tas ir ar slēdzi no salona ieslēgt /izslēgt
Tojota, leksus visiem dizeļiem to liek , man šķiet meršiem , bembjiem u t t ,arī liek jau bāzē
Piemēram, draugs pat nenojauta ,ka viņa nevisai svaigam bembim tāda ir
Kura gada auto.
Varbūt tev jau ir krāsniņa tikai kautkas ar vadību nobrucis , ja jau pirmās 15 min silda.
Man ravam4 ir krāsniņa kura darbojas tikai ja auto ir ielēgts , un ar slē'dziti vari izslēgt . krāsniņa savu Max temperaturu sasniedz pēc 90 sekundēm, kad motors uzsilst līdz noteiktai t tad pati atslēdzas , pagājušo ziemu vienā salīgā dienā pamanīju ,ka neslēdzas ārā.
Vispār mani patīkami pārsteidz jaunie dizelīši ar to ,ka paši ātri uzsilst , štās dienas pavēroju ,jaau pēc 1,5 km pie 0 grādiem sāk pūst siltu ( nav ieslēgta krāsniņa). Savulaik ar 10 gadigo sharan bij vaaks , jau pie 0 nesila (sharan krasnina bij nokauta)
KSI rakstīja: Un vēl kas interesanti:
Ļoti daudzi no tiem, kas privātos sareģistrē kā SIA auto, ir SIA īpašnieki un, attiecīgi, arī valdes locekļi.
BET - valdes locekļi by defaukt nepakļaujas darba likumam (ja nav darba līguma), bet Komerclikumam, un valdes locekļiem nepastāv tāds termins kā «darba laiks» - t.i. valde 24h diennaktī ir valde, un tāpēc valdes gadījumā VID pat nav argunmentu apstrīdēt degvielu, kas nopirkta 23:30.
P.S. tā degvielas ārpus-darba-laika pirkumu apstrīdēšana vispār ir ārprātīga demagoģija. Jo nav svarīgi KAD es pērku, bet kad es to TĒRĒJU. Bieži sestdienās-svētdienās degviela ir lētāka, un ir glupi neizmantot to tikai tāpēc, ka kaut kāds VID domā, ka degviela ir kā šmiga bārā - nopirku un 10min laikā «izlietoju»
Būs šis aspekts jāatceras , es kā reiz i īpašnieks i valdes loceklis i darbinieks ..
Par igauņu pieredzi biku samelots
Šiem tik tiko kas līdzīgs pieņemts , un novembrī kad saņems algu par oktobri tad redzēs.
Sāpīgais moments ir apstāklī ,ka jebkura pārreģistrācija sit pa kabatu , man tagad ir 2.75% līzingprocenti , bet kā es visu to sākšu kustināt tā domāju savi 5 ja ne vairāk būs klāt , plus vēl kāds sotelis par darbu . Vispār jebkurā gadījumā skāde būs .
Un ja es sadomāju pārreģistrēt uz privāto tad peļņa no līzingprocentiem tāpat nenonāks repšika rīcībā, bet mnā gadijumā aizceļos uz Austriju
Dīvaini ,ka neviens ražotājs nav aizdomājies par kameras noskalošanu ,kā priekšas lukturiem . Vai tā kā ievelkamie lukturi priekšā ,tikai kamera varētu izlīst tad kad atpakaļ brauc
nomiks rakstīja: msh
jautājums laikam nepareizi adresēts!
1) mans CR-V nav pontmobīlis. Varbūt, ja būtu dārgākajā komplektācijā, tad vēl varētu sākt domāt, bet CR-V jau pēc definīcijas nav nekāds pontmobīlis. Ir virkne citu auto, kuri par tādiem būtu jāuzskata;
2) Iegādājoties savu CR-V, es izvēlējos tādu komplektāciju, kāda man likās vispieņemamākā - ādas salonu negribējām, automātu gribēju es, bet negribēja sieva, riteņi ļoti labi izskatās arī uz 17', nemaz nevajag 18'.
Varbūt varētu padomāt par iebūvētajām atpakaļskata kamerām ar bildi displejābet tāda pieejama tikai komplektā ar citām man nevajadzīgajām lietām. Ieliku par papildus samaksu sensorus, kas darbojas, manuprāt, ļoti labi.
Tu joprojām ar pagājušā gadu tūkstoša četrriņķu musorrņiku pārvietojies???
Man ir atpakaļskata kamera, nēesmu sajūsmā ,jo šādā laikā aizsmēºējas ,ja arī tīra tad reizēm problēma ar sauli , vai nu displeju apgaismo , vai pašu kameru .
Sanācis ir braukt ar auto kam sensori , škita daudz labāk
Lidz šim brīdim nezināju,ka Rīgas (gan jau arī citu pilsētu) stāvietās sniegs ,jātīra pašam . Viendien ar Rīgā dzīvojoš kolēģis sūdzējās par muguras sāpēm jo cik tur stundas savu maksas autostāvietas pleķi tīrījis .
Savu turu pie mājas