Nomik
1.Kapēc tieši 2007 gada ražojums aktuāls.
2.Kā jau minēja tavs apdrošinātājs ,ka vairums ir krāpšana , tad kapēc krāpšana ar EXE komplektāciju .
Vai tomēr ja pazudusi EXE tad nosperts , ja cita komplektācija tad iespējams krāpšana.
Nomik
1.Kapēc tieši 2007 gada ražojums aktuāls.
2.Kā jau minēja tavs apdrošinātājs ,ka vairums ir krāpšana , tad kapēc krāpšana ar EXE komplektāciju .
Vai tomēr ja pazudusi EXE tad nosperts , ja cita komplektācija tad iespējams krāpšana.
tas īsais izpaudās, ka nedarbojās pagriezieni un avareikas
Kā jau TIDIOTS minēja EXE zūdot , un diez kas vairāk vai dīzels vai benzinautomāts.
Un ko no RAViem zog
PS man pirms pāris mēnešiem caur lukturiem bij isais uztaisīts , un tajā dienā manā miestā tika apskrūvēti volvo s/v 40 spoguļi un auģikiem katkas ejoš . Servisā teica , vai nu kāds pajokojis vai dzīt gribējis.
Mani tik pārsteidz hondas popularitāte
_____________Tu vismaz zini cik sen ir viņiem aizliegums uz riepām ar radzēm?_______________
Padalies ar info
Crankshaft rakstīja: Nu, manaa nu jau bijushajaa darba vietaa bij speekaa princips "double fuel", paarnjemts no maates uznjeemuma Daanijaa un Norveegjijaa. Darbojaas normaali.
taupīgs dīzelis šai shēmā biku sliktākā pozīcijā ,nekā benzīns
Tv ziņās minēja ,ka arktiskai degvielai nav ES prasība liet tos 5%, redzēs cik LV tāda maksās ,
altuss rakstīja: Aprīkojuma kvalitāte.
Transporter savā būtībā ir kravas buss ar attiecīgi sliktāku skaņas izolāciju un zemāku komforta līmeni
Faktiski es arī iepriekš vienam otram prasot biju dzirdējis tikai par skaņas izolāciju , un citi materiāli sēdekļiem ,salonam
VW fan
RUS autožurnālisti arī parēķinājuši 1 km izmaksas un meriva ar 1,4 motoru , pie nosacījuma ,ka nobraukti 30 000 km gadā ,izmaksā 0,049 LS/ km
Mani pārsteidz Bauskas iedzīvotāju spars un apņēmība ,
Vai kādam no vietējiem bij nojausma par gaidāmo ?
Tie kuri no Bauskas ,vai pamatā tur bij slimnīcas darbinieki un radi ,vai iedzīvotāji ?
ValdisM rakstīja:
i_edgars rakstīja: Kas ir ko?? Tik vien jēdzat kā saukāt citus par talbajobiem utt!
Bariņš uzņēmējiņu uzskatot ka citi ir totāli stulbeņi cenšas kaut ko iestāstīt! Pēkšni salīdzina Jūrmalas zemes cenas ar austrumvācijas malienas zemes cenu. Sāk ampelēt degvielas cenu bez akcīzes.
kaut kam grib iestāstīt ka 7 santīmi par nobraukto km ir laba samaksa par auto izmantošanu (iznomāšanu)...
Aizejiet uz 1. klasi un pamācieties reizināt un saskaitīt!! Dalīt un atņemt Jūs jau protat - tāpēc ir jājāj darbinieki.
Maz ir auto kas braukājot pa Rīgas korķiem iztērēs mazāk kā 10 litri degvielas uz 100 km. Viena litra cena vislētākās degvielas ir 67 santīmi. Respektīvi t.i. 6,7 santīmi uz 1 km!!! Nu dien idioti... un vēl mēģina kādam iestāstīt ka 0,3 santīmi ir vairāk kā pietiekami lai segtu visus auto izdevumus, ieskaitot amortizāciju.
Jūs patiešām domājat ka visi pārējie ir tik pat stulbi kā Jūs paši???
Tikko pacēlu Latvijas gāzes aktus un rēķinus.
Gada sākumā par izbraukumiem PA RĪGU viņi ņēma 7,9 santīmi+ PVN.
Un Latvijas gāze nenodarbojas ar labdarību, tas ir valsts uzņēmums ar ikgadējo plānot peļņu 15 vai 20% apmērā.
Vai tie gāzenieki LPG balonus vadā?
Ja tā tad iespējams gan peļņa gan amortizācija ierēķināta gāzes cenā un tie 7,9 sant tik vēl pa virsu .
Piemēram ; Sludinājums ... pērciet pie mums eļlu un maiņa būs par velti
gan jau visi lasījuši ,bet atsvaidaināsim atmiņu www.diena.lv/...
ValdisM
............kamēr darbinieki greibēs braukt ar 18000 eiro vērtiem auto, Ne Polijas ne Lietuvas pārtiku un pārējās preces mums neizkonkurēt. Mūsu ekonomika nebūs konkure'tspējīhga ar 18000 eiro darba auto.
Aizbrauc paskaties kā poļi rukā, viņi strādā (un brauc ar 80-gadu fiatiem ,skodām,labākajā gadījumā escort un vciem peugeot206) nevis sapņo par 18000 eiro vērtiem darba auto. ...........
===============================
Precīzu piemēru pacēli , divi ši gada gadījumi
1. Tepat LV kad Daugavpils ātrā palīdzība gribēja pirkt luksus klases autiņu lai zāles izvadātu.
2.Paziņa atgriezās no ekskursijas pa Poliju un man ar pārākuma apziņu ņirgājās par viņu autoparku , stāstīja anegtotes par Poļu fiatu un mugursomu , no serijas vai tā ir mašīna vai liela mugursoma , paša lielais BMW jau kur tas laiks bez tekniskās, lisas 18 riepas un kustināts tiek reti ,ziemā nemaz
Shiirs rakstīja:
VWfans rakstīja:
rudens68 rakstīja:
Degviela tkpat cik tev , vasarā ap 6 , ziemā drusku zem 7
Nē, man vidējais ir 5,2 litri uz 100 km.
tas ir par 0,8 litriem mazaak
Uz 80 000 km tas ir ap 400 Ls , vai tu labprāt aizietu uz statolu reizi 3 gados un darbiniekiem izdalītu 400 Ls
M77 rakstīja: 86. gada opel kadett 1.3 zobsiksna maksā piečuku, nomainīt to varu pusstundas laikā, spriegojas ar ūdenssūkni, kas katru reizi nav obligāti jāmaina.
Kad iepirku bremžu klučus vektrai A tad ar "skaudibu" noskatījos uz kadeta kluču cenām , lai gan vektrai A arī vis ir lēts, nu bet kadets viņu pārsit . Un vektrai tieši tā pat ,spriegojās ar sūkni un meistars par darbu prasija 15 Ls.
VWfans rakstīja:
rudens68 rakstīja: Vispar pareizi .
Manā gadījumā neviens km neskaitīs un čekus neprasīs , tik pašam jāizdomā ( jāizskaitļo) vai pēc tik un tik latiem ir vērts braukt .
Ja Tev aizvien ir lieliskais Toyota-RAV4 ar dīzeļmotoru, tad jāņem vērā, ka:
- degviela Tev tērējas par 30% vairāk kā man;
- riepas Tavējam auto ir 2 reizes dārgākas nekā manējam;
- dažādas rezerves daļas ir droši vien kādus 30, 40, 50, varbūt 60% dārgākas.
Tamdēļ domāju, ka Tu par sava auto izmantošanu darba vajadzībām varētu prasīt par kādiem 50% lielāku summu, lai nepaliktu zaudētājos. Un tie būtu nevis 7,25 santīmi par kilometru kā man, bet kādi 11 santīmi par kilometru.
Degviela tkpat cik tev , vasarā ap 6 , ziemā drusku zem 7
VWfans rakstīja:
rudens68 rakstīja: VWfan
Šito nesapratu .......Par citām lietām nepilni 3,2 tūkstoši latu jeb 4,1 santīms uz kilometru. .................
Kas par 3,2 tukstoši???
Kur auto cena nu kādi 9000 vai cik tur LS
Tas ir, neskaitot auto cenu, jo auto mūsdienās vidusmēra vīrietim ir neatkarīgi no tā, vai viņš to izmanto darba vajadzībām vai nē. Tā lieta, ko darba devējam vajadzētu segt, ir summa, kādu darbinieks saņems mazāk sakarā ar lielāku auto nolietojumu tad, kad viņš auto pēc vairākiem gadiem pārdos.
Vispar pareizi .
Manā gadījumā neviens km neskaitīs un čekus neprasīs , tik pašam jāizdomā ( jāizskaitļo) vai pēc tik un tik latiem ir vērts braukt .
VWfans rakstīja:
Shiirs rakstīja: normalas lielas firmas parasti maksaa benzins X2. parasti tas ir 2eiro par 10 km. tas ir standarta izcenojums. nezinu cik tas ir izdeviigi gadiijumaa, ja jaabrauc ar sameeraa jaunu auto. man viens pazistams ar pavecaaku auto saka ka pat var normaali uzvaariities, pie nosaciijuma, ja jaabrauc taalie gabali pa shoseju.
Dabīgi, ka var uzvārīties, un no darba devēja puses tādā gadījumā ir pārmaksāts. Ņemam 2005.gada Opel-Astra ar 1,4 litru benzīnnieku - īstu auto-darbarūķi. Maršruts Rīga - Krāslava un atpakaļ, kopā 550 km. Sanāk, ka darbinieks saņem 110 eiro jeb 77 latus, bet benzīna izmaksas no tā veido tikai 6 * 5,5 * 0,72 = nepilni 24 lati.
Fan tu spītīgi turies tikai pie degvielas patēriņa
i-edgar
Tie 7 santimi uz km ,sākās ar 1989 vektras pirkšanu par 1200Ls 2001 gadā, vienreizējais lielākais Ls ielikums 260 Ls gāzes iekārta.
Remontā dārgākais 90 Ls radiators ar visu darbu. vektrai bi leģendārais 8 vārstu 2 ,o motorīts kam zobsiksna maksāja 8 Ls un darbs 15 LS.
VWfan
Šito nesapratu .......Par citām lietām nepilni 3,2 tūkstoši latu jeb 4,1 santīms uz kilometru. .................
Kas par 3,2 tukstoši???
Kur auto cena nu kādi 9000 vai cik tur LS
Pirmais rakstīja:
rudens68 rakstīja: i-edgar
Pat pēdējam šrotam, ar kaut cik ekonomisku dzinēju nopirktam pa 100 Ls mazāk par 20 santīmi 1 km nesanāk
======================================
Savulaik parēķināju jau pilngadību sasniegušas(šrotā pa 150 Ls atdevu) (benzins/gāze) vektras izmaksas , man sanāca ap 7 sant uz km
pareizi.... tai šrotmašīnai jau eļļu nemaz nevaidzēja mainīt, kur nu vēl riepas citas likt vai logu šķidrumu liet
šeit ir pilnīgi VISS ierēķināts
i-edgar
Pat pēdējam šrotam, ar kaut cik ekonomisku dzinēju nopirktam pa 100 Ls mazāk par 20 santīmi 1 km nesanāk
======================================
Savulaik parēķināju jau pilngadību sasniegušas(šrotā pa 150 Ls atdevu) (benzins/gāze) vektras izmaksas , man sanāca ap 7 sant uz km
Vaajprats rakstīja: robotizeetaa noziimee mehaaniskaa ar paarsleedzeej robotu, kas rausta kloki un spiezj sajuugu. Darbojas PILNIIGI neadekvaati un LOOOti leenu. Savaadaak micra nav ne vainas....siikvaagens kas siikvaagens. Da panem labaak Astra 1,6 ap 2003-2004 gadu, beedu nezinaasi, astrai ir iists automaats
Skatos zinoš par robotiem , vai gadījumā RAV4 2,0 benzinam arī nav robots , kad 2008 pirku ravu ,tests sākumā bij ar šo modeli un man ļoooti nepatika tas automāts , rezultātā vairs nemirkli nešaubījos par manuālās kārbas izvēli
Vispār bilde laikam šāda.. 2007 vēl kredītus deva katram un zīmuļi ņēma top komplektu .Un hondas vēl 2007 bij topā . ( bensons vēl dileroja )
Bet tomēr , kapēc uz top komplektētiem raviem, nav šī ķibele