iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
rudens68 29.10.2008 10:53

edijz rakstīja: Mhm, un tas, ka Volvo ir piecus gadus vecāks arī neko nemaina, tāpat pārsit Reni ne vienā vien punktā. Paies nemaz ne tik daudz gadi un abi būs vienā stāvoklī. Un tad vienu dienu Reni varēs izmest, bet Volvo vēl brauks. Gluži kā djureselu zaķu reklāmā.

kasinsh79 rakstīja: Bet kā tas SAAB patēriņš mainās, iebraucot Rīgā

Tas ir nenormāli atkarīgs no ikdienas maršrutiem un to laikiem. Ja jābrauc no Rīta uz darbu ļoti laicīgi caur korķiem pāri tiltiem un vakarā mājās arī tūlīt pēc darba laika beigšanās plkst. piecos - tad ir tirsā. Tad uz 15 litriem vari droši rēķināties un šis autiņš tev pakaļas pārvietošanai uz darbu un atpakaļ neder. Es parasti braucu uz centru ap desmitiem, kad korķis pierimies, pa dienu apkārt baigi nevizinos, vakarā braucu mājās pēc septiņiem, ne ātrāk. Ja kur citur jābrauc pa dienu, tad arī cenšos izvēlēties laikus, kad nav kaut kur jādirn štopē. Rezultātā mēneša vidējais nekāpj virs desmit litru atzīmes. Tas ir baigi sūdīgi? Tagad pēdējās trīs darbadienas braucu uz darbu astoņos (patēriņš 15 vismaz), atpakaļ vakarā pirms astoņiem (ap 7 litri), vidēji tāpat tas ir 11 - kas man nebūt nešķiet necilvēcīgi daudz. Bet kā jau teicu - viss no šofera un viņa maršrutiem atkarīgs. Tāpēc mērīties ar patēriņiem savā starpā nav īsti korekti. Objektīvi būtu tad, ja es paņemtu Getz`u un nedēļu braukātu kā man ierasts, tajos pašos laikos, protams, arī minot tik pat sirsnīgi, kā ierasts.

Cik tev rāda kompis vidējo ātrumu , man uz pēdējiem kādiem 10 000 km ar visnotaļ eko braukšanu (rīga pēc 7 .no rigas ap 15-16) 53 km/h. Radam kas dzivo kimiņmājā un maršuts līdzīgs tikai vņš brauc korķu laikā un kompis uzrāda 38 km/h

rudens68 22.10.2008 20:05

arba rakstīja: Kurā Latvijas slimnīcā (valstij piederošā) ir civiltiesiski apdrošināti ārsti ???????

Iespējasm, ka Stradiņos, tādas baumas dzirdēju.

Stradu ķirrurgi sakās neko nezinām par šo apdrošināšanu

rudens68 22.10.2008 18:24

Ozz rakstīja:

arba rakstīja: Kurā Latvijas slimnīcā (valstij piederošā) ir civiltiesiski apdrošināti ārsti ???????

Iespējasm, ka Stradiņos, tādas baumas dzirdēju.

visaas....

taapat kaa jebkurai aarstnieciibas personai reizi 5 gados ir jāiziet resertifikaacija profesionaalajaa asociaacijaa, lai vispaar tiktu pielaists pie darba...

procesi bija, ir, un buus veel...slimniicu manageri arii nau mulķi, tagad cenšās to iuridisko baazi savest kaartiibaa...

Skatos nēsi atkodis i auto lietotāju nodarbošanos.

rudens68 22.10.2008 11:54

Ozz rakstīja:

rudens68 rakstīja:

nomiks rakstīja:

rudens68 rakstīja:

Starpcitu visas privātprakses ir OBLIGĀTI jāapdrošina . Daudzas slimnīcas apdrošina ķirurgus

nu skaidrs. tagad zināšu.

Nu re kā, reizēm sniedzot izrautu infu var samelot.

Tā obligātā apdrošināšana sākas no 1000 LS atbildības( Laikam tā ) un mediķim tas uz gadu maksā ap 15 LS , tā kā domā ciik lielā mērā var runāt par reālu apdrošināšanu .

ir civiltiesiskaa atbildiibas apdrosinaasanu par tresajaam personaam nodariitu kaiteejumu...maksaa darba deveejs, savaadaak vins mani nemaz nevar laist straadaat...

Par kādu summu ir tava adrošināšanas atbildība

rudens68 22.10.2008 11:39

nomiks rakstīja:

rudens68 rakstīja:

Starpcitu visas privātprakses ir OBLIGĀTI jāapdrošina . Daudzas slimnīcas apdrošina ķirurgus

nu skaidrs. tagad zināšu.

Nu re kā, reizēm sniedzot izrautu infu var samelot.

Tā obligātā apdrošināšana sākas no 1000 LS atbildības( Laikam tā ) un mediķim tas uz gadu maksā ap 15 LS , tā kā domā ciik lielā mērā var runāt par reālu apdrošināšanu .

rudens68 22.10.2008 10:03

nomiks rakstīja: Lai nu kā ir ar to ārsti un Grasmani, bet normālās valstīs ārstiem ir obligātī jāiegādājas civiltiesiskās apdrošināšas polise. Un tad miljonu maksā jau apdrošinātājs.

Starpcitu visas privātprakses ir OBLIGĀTI jāapdrošina . Daudzas slimnīcas apdrošina ķirurgus

rudens68 21.10.2008 14:28

Bensona mājas lapā jauna cena 21800 LS , cik maksāja 2006 ?

rudens68 20.10.2008 10:04

GangBoy rakstīja: Pašam ir sanācis braukt, maz gan, bet tomēr - tipiskā bauda kā jau no hondām, pats savulaik fanoju par šo marku.

Tomēr visā visumā - nesen autoservisā tādu redzēju, parunāju par šo auto ar pazīstamu servisa darboni. Verdikts bija - ir vērts pirkt 2 gadīgu, ar domu, ka brauksi ar viņu ne ilgāk par 2-4 gadiem, pēc tam jākrata ātri nost, sāk līst ārā visādas ķibeles, rūsē, u.t.t.

Darbā ir viena mazda 6, kas manuprāt ir vienā plauktā liekama ar akordu, mašīnai 4 gadi, nav bijusi sista, un viņa rūsē - no ārpuses nevar redzēt bet kad paskatās arkās, zem haubes un vēl kaut kādās šķirbās - burbulīši, vietām atklāti jau sāk veidoties rūsa.

Pēc visa šitā nevaru izprast vienu lietu - kāpēc viņas ir tik dārgas?

Brālēns cītīgi meklēja 6 mazdu universāli un arī viņš atzīmēja izteikto rūsēšanu autiņiem kas pa LV gājuši , beigās tāpat paņēma mazdu 2003 no ārzemēm dzītu

rudens68 15.10.2008 10:12

VWfan , reku konkurents tavam oplim www.whatcar.lv/...

rudens68 14.10.2008 9:29

vai ta puki kam neintresē ne degvielas patēriš ne citi tēriņi , nolaidīsies līdz līmenim apspriest mazu franci.

rudens68 13.10.2008 23:09

varbut tu ruden68 taupi arī uz rezerves dalam - riepam/balstiem/amishiem uutt?

MAN 2008 gada ravs ..neintresē rez daļas

rudens68 13.10.2008 17:40

Sretsked rakstīja:

nomiks rakstīja:

Sretsked rakstīja: ir jābūt slimam, lai to visu rakstītu datorā...un to dara cilvēks, kurš klāstīja, ka viņam nav laika kaut ko padarīt savam auto, jo pa to liaiku viņš var uzrakstīt kādu līgumu vai pavadīt laiku ar ģimeni...tai pat laikā tam meža dīvainim atrodas kaudze laika visus izdevumus ievadīt datorā un veikt aprēķinus Slimnieks.

Slims ir tas, kurš šādu datu ievadīšanai tērē veselu mūžibu ;D

Man tas neaizņem laiku vairāk par 1 minūti. Pie tam dati jāievada reāli ne biežāk kā reizi nedēlā.

Skatos, ka ar Excell Tu esi uz JŪS, ja nerubī, ka nekas speicāli nav jāsasummē, jāsarēķina - atliek ievadīt pašā sākumā formulu un dators tālāk visu izdara pats. Tāpēc arī faktiski neko neprasa jebkurā brīdī "izvilkt" sev vēlamos datus!

Visgudrais...ja, es datoru tikai esmu redzējis pa gabalu un ekseļa formulas ,kas tās tādas?? Tās ir tās kājiņas, uz kurām dators stāv??

Es runāju par to,ka ir jābūt nedaudz ērtam, lai tos datus vispār kolekcionētu. Nu pasaki, ko tas tev dos, ka tu zināsi,cik izmaksā tas 1 km ,braucot ar tavu mašīnu?? Vai tie ir 11,09008773 santīmi vai 8,9900007763 santīmi??? Ā...nu jā, nākamo auto pērkot varēsi tos aprēķinus piestādīt dīlerim un pajautāt ko ekonomiskāku

Man ir 3 braucamie un es pat īsti nezinu, cik tie patērē...mocim man vispār pajāt par patēriņu , tāpat Pontakam, zinu, ka kādi 12-14 litri ir... Audi, kurš pa purviem un mežiem tiek braukts,ar tas nav būtiski...

Man 1 santīms ietaupīts uz km ir 400 Ls gadā

Cik tev alga mēnesī ?

rudens68 12.10.2008 12:58

VWfans rakstīja:

rudens68 rakstīja:

Tad kad bij tie 6-7 santīmi starpība , tad mans dīzeļ ravs atmaksājās pie aptuveni 3500 km mēneša nobraukuma,un tas vasarā , redzēs kā būs ziemā ar dīzeļ patēriņu ,izskatās ,ka vajadzēs papildus krāsniņu darbināt ,jo tagad pat pie +2 ļoti lēni silst

Drusku nesapratu šo apgalvojumu - atmaksājas pie 3500 km mēneša nobraukuma... Es atmaksāšanos rēķinu šādi. Piemēram, šodien par Ls 25,87 ielēju 34,73 litrus dīzeļdegvielas - cena 74,5 santīmi litrā. Ja man 1,3 CDTI vietā būtu 1,4 litru benzīnnieks, tad šajā pašā laika posmā būtu iztērēts par 28% vairāk benzīna, jo benzīna auto tērē tik daudz vairāk. Tātad iztērētu 34,73 x 1,28 = 44,45 litrus benzīna, kas pie šīs dienas cenas 71,5 santīmi litrā maksātu Ls 31,78. Ietaupījums = 31,78 mīnus 25,87 = Ls 5,91. Šādi katrā degvielas uzpildes reizē sarēķinu ietaupīto, un sanāk, ka šobrīd ir ietaupīti 502 lati salīdzinot ar to, ja auto būtu ar 1,4 litru benzīna motoru. Tā kā 1,3 CDTI bija par 843 latiem dārgāks nekā 1,4 litru benzīnnieks, tad vēl jāietaupa 341 lats, lai dīzeļmašīna atmaksātos. Bet salīdzinājumā ar 1,6 litru benzīna auto, 1,3 CDTI iegāde jau ir atmaksājusies.

Manā gadījumā ja būtu benzīns tad 1-ā iemaksa par 320 Ls mazāka, kasko par 64 ls mazāks . Ikmēneša maksājums par 26 Ls mazāks . Tātad ja auto lieto 2 gadi un 90 000 km tad ikmēneša maksājums ar benzīnu būtu mazāks par ,,,26 Ls +-[[ 320-pirma iemaksa + 120 Ls kasko +66 Ls apkopju starpība uz 90 000 km , šo visu dalam ar 24(2 gadi)=21 Ls]]===47 Ls .

47 ls mēnesi ar benzīnu mazāk jāmaksā .

Degviela ...mans patērīņš 6 Litri pie mana nobraukuma 3300 km meņesi tas būtu 0.745x6=4.524 Ls 100 km un 3300 būtu 149 Ls .

Cik maksātu benzin ravs????? Redzēs cik nomiks atdzīs savu patēriņu.

Ja benzīna versija tērētu 10 litri tad o,715 x 10==7.15 Ls un 3300 km maksātu 236 Ls .

Ja man būtu tavs mēnešā nobraukums 2056 km tad ==93 Ls

P S Nomiks vēl nav savus datus devis ,

rudens68 12.10.2008 12:18

nomiks rakstīja:

VWfans rakstīja: Nissan-Qashqai tirdzniecība šogad Latvijā sokas ļoti labi. Tas ir viens no labāk pārdotajiem apvidus auto, jo pārdots 349 eksemplāros. Vēl vairāk pārdoti Landcruiseri (433 mašīnas), RAV4 (376). Honda-CR-V - tikpat cik Qashqai - 349 mašīnas.

Tik jāpiebilst, ka lielākais vairums pārdoto KASKAIŠ ir ar priekšpiedziņu nevis pilnpiedziņu. Līdz ar to par apvidus auto tos nevar dēvēt pilnīgi noteikti.

Lai gan jāatzīst, ka arī CR-V un RAV 4 NAV nekāds apvidus auto, bet gan pilnpiedziņas SUV.

Īstenībā jau lielākai daļai vajag paaugstinātu klīrensu. Vai pašam pa šo laiku bij vajadzība izmantot 4x4?

Cik tad Tev degvielas patēriņš ( zinu vienreiz jau atbildēji, bet nu jau autiņš iebraukts ), taisos fanam atbildēt un tur ņemt par pamatu tavu benzina patēriņu lai salīdzinātu ar savu dīzeli,kānekā ļoti līdzīgi auto

rudens68 11.10.2008 15:52

batka rakstīja:

VWfans rakstīja: Ieliku drusku arī fondos. Tagad jāsēž un jāgaida, kad tikšu ārā no bedres.

Tipa ieberzies fondos???Tagad ar daudziem fondiem ir akunas auzas.Un ta tava atmaksašanas 2010.g. ir tiri teoretiska.Jo atliek dizeļa cenai piemeram nakamgad pacelties pa 7 santimi un...

Tad kad bij tie 6-7 santīmi starpība , tad mans dīzeļ ravs atmaksājās pie aptuveni 3500 km mēneša nobraukuma,un tas vasarā , redzēs kā būs ziemā ar dīzeļ patēriņu ,izskatās ,ka vajadzēs papildus krāsniņu darbināt ,jo tagad pat pie +2 ļoti lēni silst

rudens68 11.10.2008 14:31

Līzinga procenti ietilpst aprēķinā, taču tie bija mazi, jo pirmā iemaksa bija Ls 7000 un atlikušo summu nomaksāju 20 mēnešos.

Re kā paveicās ka autiņā ieliki naudu (netipiski lielu 1-o iemaksu priekš LV un šis cenas auto), būtu ielicis akcijās, fondos .....

rudens68 11.10.2008 14:06

Un vai nobraukuma 55 000 km 2,7 gados nebūtu ekonomiskāks benzīna dzinējs??

rudens68 11.10.2008 14:03

VWfans rakstīja: Rudens68

Manas Merivas nobraukums 2 gados un 7 mēnešos sasniedzis 55530 km. Izdevumi, neskaitot automašīnas iegādi, ir Ls 4748,04, tātad 8,56 santīmi uz kilometru. Pa posteņiem izmaksas sadalās šādi:

Dīzeļdegviela - Ls 1954,78;

KASKO - Ls 814,00;

Piederumi - Ls 448,55;

Darbs servisā - Ls 302,29;

Garāžas īre - Ls 250,00;

Maksas stāvvieta - Ls 212,90;

Apkopes - materiāli - Ls 199,72;

Ziemas riepas - Ls 160,00;

OCTA - Ls 127,19;

Transporta nodeva - Ls 90,78;

Ārkārtas izdevumi - Ls 55,82;

Rezerves daļas - Ls 53,16;

Tehniskā apskate - Ls 28,04;

Stiklu mazgāšanas šķidrums - Ls 26,54;

Maksas ceļi - Ls 22,90;

Auto mazgāšana - Ls 1,37.

Pats auto man maksāja Ls 10135,83. Ja es ar Merivu braukšu līdz 2016.gadam un tad ar 250 tūkstošu km nobraukumu pārdošu par 2000 latiem, tad vērtības kritums būs Ls 8135,83 uz 250 tūkstošu km nobraukumu jeb 3,25 santīmi uz kilometru.

Sanāk, ka viena kilometra nobraukšana izmaksā 11,81 santīmus. Ja pieņem, ka saglabāsies mērena inflācija, tad var prognozēt, ka visā 2006.-2016.gada periodā viena kilometra izmaksas iekļausies 13-14 santīmu robežās.

Darbs sevisā .....cik noprotu ir maksa par pavadītām stundām un ...apkopes materiāli ir eļlas u t t vispār padaudz

Ko ierēķināji rezerves daļās , priekš jauna autiņa maza summa , vai lampiņas?

Kas ietilpst ārkātas izdevumos ?

Un gribas iemest tavā aprēķinu lauciņā akmeni (lielu lielu), kur palzuda LIZINGPROCENTI !!!???? pat švamīti atcerējies...

rudens68 10.10.2008 8:51

VWfans rakstīja: Tagad pie apvāršņa redzams daudzsološs Citroen modelis - C3 Picasso, kuru februārī sāks ražot Slovakijā. Šis auto visās dimensijās būs dažus centimetrus lielāks par Opel-Meriva.

Visjaukākais būs C3 Picasso ar 1,6 litru 90 zirgspēku dīzeļmotoru, kura degvielas patēriņš būs nieka 4,7 litri uz 100 km - par 6% mazāk nekā Opel-Merivai 1,3 CDTI. Pie šobrīd kritušajām degvielas cenām, braucot ar šādu C3 Picasso, dīzeļdegvielas izmaksas uz 1000 km būs tikai Ls 35,81.

Cik Tu savai merivai ierēķini amortizācijas izmaksas uz km ( ieskitot oktas kasko , vertības kritumu u t t )

rudens68 06.10.2008 10:20

Master_D rakstīja: outback vai foresteri.

Pirms paņēmu ravu arī izskatiju šos modeļus , kapēc nepaņemu pat neatceros (benzīna dzinēji ,dīlera atrašanās vieta ). Mani uz subariem "spieda" rads ,kuram bij foresters tagad tribeka .

Viens draugs vasara outbaku paņema ,stipri ,stipri apmierināts ,viņs ar ģimeni tāds aktīvās atpūtas cienītājs un mīl visur iebraukt neceļos .

rudens68 06.10.2008 9:14

Master_D rakstīja: Un tad es domāju, ko manējo pa 13ke neviens nepērk

www.ss.lv/...

KO ta vietā ņemsi (vai jau paņēmi)?

rudens68 03.10.2008 9:09

Pašam pirkts amservā tapēc tur , ir tikai eļla mainīta un priekšējais stikls , un viss bij ok , es pievienojos tiem kuri iesaka tuvāko

rudens68 01.10.2008 9:50

jugasvilli rakstīja:

keikei rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Visi tie dzērāju aizstāvji, kuriem liekas, ka būtu necilvēcīgi uzlikt tik lielus sodus pālī braucējiem, gribētos redzēt, kā mainās jūsu funktieris, kad kāds no šitiem dzērājtirliņiem, par kuriem jūs tik humāni izsakaties, šmigā braucot, aizsūtīs pie tēviem kādu jums tuvu un mīļu cilvēku. Jūs domājat, ka tam župam būs sabojāta dzīve, bet kā ar tiem cilvēkiem, kuriem dzīve ir sabojāta dēļ tādiem, atvainojos par izteicienu, aborta atliekām? Par to, ka mātes bez dēliem paliek, sievas bez vīriem, māsas bez brāļiem un otrādi? Humānisti atradušies. Bez tam jūs sakat, ka viņi muks un atkal līķi būs. Bet vai esat painteresējušies, cik cilvēku ir iekļuvuši līķa statusā dēļ šiem pālī braucējiem? Protams, te jau ir jautājums par to, cik profesionāli polči strādā, ķerot šitos iznireļus.

Piekrītu, ka tādus aiz restēm likt jēgas nav, jo man tad par savu naudu tāds pabira vēl jābaro būs. Labāk tiešām lai atstrādā.

Kas attiecas uz sodiem pēc ienākumiem. Jūs laikam aizmirstat, kur dzīvojat. Šeit lielākā daļa iedzīvotāju strādā par minimālo algu, pārējo saņem aploksnē, līdz ar to reālajiem ienākumiem atbilstošu sodu tik un tā nedabūs.

Tu redzi tikai to ko gribi redzēt un dzirdi tikai to ko gribi dzirdēt.

1. Sodi netiek pārskatīti, lai būtu drošāk uz ceļa, bet:

1.1. Šlesjars & KO celtu savu reitingu uz vientiesīšu fona

1.2. Vairāk naudiņas ienāktos valsts kasē (šis gan tikai subjektīvs viedoklis, par to, ka valdība vēl nav pārdzīvojusi, ka nav piecgadu plānu vairs)

1.3. Lai nerunā par citām lietām (piemēram paša Aināra kāpu apbūvi Jūrmalā)

2. Šis sods ir nesamērīgs visai pārējai LV sodu sistēmai - ne tikai administratīvo, bet arī kriminālo utt.

3. Cīņa kā vienmēr notiek tikai ar sekām, ne cēloni.

Pastāsti man kāda starpība sods ir 5, 500 vai 5000 LS, kad žūpa uzbrauks tev virsū, jo iepriekš šams nebūs noķerts?

4. Lai atpirktos vajadzēs lielāku summu, toties arī policim būs grūtāk atteikties.....

Atver acis un saproti, ka ne jau nu Ainārs uztraucas par tavu, manu vai kāda cita pakaļu, vienkārši populistiska reklāma....

1.3. atbilde liekas visstulbākais arguments, ko vispār kāds var izdomāt. Pirmkārt, cik zinu, tā būve neatrodas kāpās, tātad neko pretlikumīgu Ainārs nedara. Bez tam, par kādām citām lietām, pārgudreli, lai runā vai nerunā? Par to pašu Šleseru visi runā briesmu lietas, bet nez kāpēc neviens tā arī nekādās pretlikumībās viņu nav pieķēris. Un kamēr tiesa viņu par vainīgu nav atzinusi, tikmēr arī viņš neko nav darījis. Un ja tu zini, ka viņš vai kāds cits kaut ko ir izdarījis ne tā, tad liec kārtis galdā ar visiem faktiem uz menteni vai KNAB, nevis runā par lietām, ko nezini. Kas attiecas uz reitingu celšanu, kādā veidā, tavuprāt, kāds politiķis varētu pacelt reitingu, palielinot sodu? Tas pat bērnam ir skaidrs, ka ne jau no soda lieluma tas ir atkarīgs, bet no rezultāta. Un domā, ka Šlesers to nesaprot? Un tas, ka naudiņas vairāk ienāktu kasē, arī nemaz tik slikti nav. Ja grib apdraudēt cita dzīvību, lai tik maksā.

Tā kā, pats mēģini saskatīt arī ko citu, nevis to, ko gribi. Varbūt tu varētu pateikt, kā panākt, lai cilvēki pālī pie stūres nesēžas?

Baigais domugājiens tev ... Patiešām šlesers nav tiesāts , šķēle ar nav tiesāts un lembergs ari , nu nav vainīgi ....., un jūrmalgeita visas ziepes darija ti milušs ,lasmanis volbruks , abet šķele ,šlesers vispār tik tīri kā berna asara.

rudens68 26.09.2008 10:22

keikei rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Visi tie dzērāju aizstāvji, kuriem liekas, ka būtu necilvēcīgi uzlikt tik lielus sodus pālī braucējiem, gribētos redzēt, kā mainās jūsu funktieris, kad kāds no šitiem dzērājtirliņiem, par kuriem jūs tik humāni izsakaties, šmigā braucot, aizsūtīs pie tēviem kādu jums tuvu un mīļu cilvēku. Jūs domājat, ka tam župam būs sabojāta dzīve, bet kā ar tiem cilvēkiem, kuriem dzīve ir sabojāta dēļ tādiem, atvainojos par izteicienu, aborta atliekām? Par to, ka mātes bez dēliem paliek, sievas bez vīriem, māsas bez brāļiem un otrādi? Humānisti atradušies. Bez tam jūs sakat, ka viņi muks un atkal līķi būs. Bet vai esat painteresējušies, cik cilvēku ir iekļuvuši līķa statusā dēļ šiem pālī braucējiem? Protams, te jau ir jautājums par to, cik profesionāli polči strādā, ķerot šitos iznireļus.

Piekrītu, ka tādus aiz restēm likt jēgas nav, jo man tad par savu naudu tāds pabira vēl jābaro būs. Labāk tiešām lai atstrādā.

Kas attiecas uz sodiem pēc ienākumiem. Jūs laikam aizmirstat, kur dzīvojat. Šeit lielākā daļa iedzīvotāju strādā par minimālo algu, pārējo saņem aploksnē, līdz ar to reālajiem ienākumiem atbilstošu sodu tik un tā nedabūs.

Tu redzi tikai to ko gribi redzēt un dzirdi tikai to ko gribi dzirdēt.

1. Sodi netiek pārskatīti, lai būtu drošāk uz ceļa, bet:

1.1. Šlesjars & KO celtu savu reitingu uz vientiesīšu fona

1.2. Vairāk naudiņas ienāktos valsts kasē (šis gan tikai subjektīvs viedoklis, par to, ka valdība vēl nav pārdzīvojusi, ka nav piecgadu plānu vairs)

1.3. Lai nerunā par citām lietām (piemēram paša Aināra kāpu apbūvi Jūrmalā)

2. Šis sods ir nesamērīgs visai pārējai LV sodu sistēmai - ne tikai administratīvo, bet arī kriminālo utt.

3. Cīņa kā vienmēr notiek tikai ar sekām, ne cēloni.

Pastāsti man kāda starpība sods ir 5, 500 vai 5000 LS, kad žūpa uzbrauks tev virsū, jo iepriekš šams nebūs noķerts?

4. Lai atpirktos vajadzēs lielāku summu, toties arī policim būs grūtāk atteikties.....

Atver acis un saproti, ka ne jau nu Ainārs uztraucas par tavu, manu vai kāda cita pakaļu, vienkārši populistiska reklāma....

Un pats intresantākais visā šajā apstāklī , ka pāli bojā iet ap 14% un tas kopā ar pālī gājējiem . Tātad vairāk kā 90% iet bojā un nosit nevainīgus cilvēkus tieši skaidrā esoši vadītāji , kapēc tos negrib pa(T)rāzt.

Par to aizbraukšanu no valsts ,pilnīgi piekrītu , jo vieglam iemetējam tas vienīgais variants turpināt dzīvot pilnvērtīgi. Pat pie pāris gadu atpakaļ esošiem sodiem cilvēki nespēja samaksāt un palikuši bez auto (un darba) aizbrauca . Tā prātā pārcilāju savus draugus ,radus, studijbiedrus kuri ir savulaik uzrāvušies( nevis izraisījuši avārijas ,bet reidos izķerti) ,tad visi viņi tgad ir normāli ģimenes cilvēki , bet pie šis likumdošanas .......

rudens68 26.09.2008 10:01

dastijs rakstīja:

ZZXX rakstīja: Man šķiet,ka šajā diskusijā primārais jautājums ir autora budžets. Var nopirkt 96. gada Trani par 2Kls un 07. gada T5 par 25Kls... Par T4 nu ....es nu neņemtu,ne jau ka slikts,bet tā jau ir vēsture tāpat kā Transīti līdz 01.gadam. Un tikai ja,ņemt jaunāku par 01.gadu,tad tikai tādu ,kas pirkts Latvijā jauns,citādi var nopirkt pat vairāk par pusļimonu km (reālo). Par remontiem es Tavā vietā daudz nestresotu-ja dabūsi normālu,nenojātu autiņu,pats viņu pa bedrēm nejāsi un lēto soļķi neliesi,tad gadā nekāda lielā šķirba tur nebūs (nu 200ls robežās).

Par budžetu piekrītu, bet salīdzinot T4 un T5 tas nav tik viennozīmīgi.T4 daudzus gadus pārbaudīta un uzlabota tehnika,pēdejos beidza ºažot 03. gadā , ja ļoti pameklē var atrast labu auto,bet cena Multivanam DE nebūs zem 15klsEur. Augstās cenas vācieši izskaidro ar ļoti lielo interesi par šīm mašinām.

Protams T5 ir modernāks dizains, bet par tehnikas uzticamības

ziņjā es priekšroku devu T4.

Draugam ir T5 ,un tikai pateicoties viņam es nenopirku Tiguan , nu sparīgi viņš mani atrunāja no vw zīmola gan no LV dīlera. Viņa jaunais šet pirktais T5 patstāvīgs dīlerservisa viesis(pamatā elektronika ) , šim vēl bij smagi jācīnās(jādraud ar sūdzību fričiem ) lai maiņas auto iedod

Lasītākie raksti

Jaunie raksti