Vai šogad Krutojs svinēja dzimšanas dienu un ja jā tad kur.?
Cik zināms iepriekš viņš to darīja LB šefa dačā .bet LB ševfs Šeflers ir kritis kremļa nežēleastībvā
Vai šogad Krutojs svinēja dzimšanas dienu un ja jā tad kur.?
Cik zināms iepriekš viņš to darīja LB šefa dačā .bet LB ševfs Šeflers ir kritis kremļa nežēleastībvā
cobra30 rakstīja: Kam tad vēl draud kirdikt ? Peugeot, Norde....
Tas sapņotājs vēl wessu minēja
vilkss rakstīja: man te tāds sapnis bija, ka Bnsna kungam nepiešķīra finansējumu otrā autosalona būvniecībai Berģos, drīzumā viņam tiks atņemtas ekskluzīvā dīlera tiesības (Hondu tirgos arī Veho) un visu beidzot - Llirbes ielas salons ir izlikts pārdošanā, jo cien. Bsns iet prom no šīs sfēras
Divaini ,bet man viens autotirdzniecibā iesaistīts paziņa tādu pašu sapni redzējis
cobra30 rakstīja: Laikam viagri jau atlaida un computers ar internetu vairs nav pieejams...
No iauto viņs aizgāja ,tā kā nevarēja izdzēsties no iauto tad publiski pazinoja par savu aiziešanu un iedeva savu paroli ja kādam sagribas viņa vietā parunāt
VWfans rakstīja:
pacem rakstīja: Labdien,
vai ir vērts pirkt jaunu C klases MB automātu (sedanu vai touring) - respektīvi vai tas ir tās naudas vērts? Ko varat pateikt par dīzeli/benzīnu, izturību?
Brīvdienās izbraucu vairāk kā 100 km ar 2007.gada Mercedes-C200 Kompressor, kuram ir 184 zirgspēki. Trakoti baudāms auto - labākais, ar kādu es jebkad esmu braucis.
Reti paradies sac zaudet asumu, Tava teksta izpalika ekonomiskais aspekts
nomiks rakstīja: te varētu viagris mūs apgaismot
Viagris apvainojas un pameta i auto.
arba rakstīja: Es ar nezinu , ko darīt ar darba auto, kam pēc 1/2 gada beidzas op. līzings
Nopirkt pašam par palikušo vērtību un mierīgi vēl 2-3 gadus braukt
Pagarināt op.līzinga līgumu līdz 5 gadiem
Nestresojot atdot veikalam un ņemt jaunu.
Nopirkt, pārdot un ņemt jaunu, jo tirgus vērtība ir lielāka, nekā palikušais maksājums
Tai rada mazdai 6 ,mazdas salons kā pirmo iemaksu novērtēja ar 6,5 Ls.
Te bišķi par KASKO
Kasko if ,ja pats aizej tad novērtē 8 kLs un tev jāmaksā 500 ls ,ja caur brokeri tad novērtē 9,2 kLs ???!!!! ,un jāmaksā 450 ls tikai nezinu vai par to summu var viegli pārdot.
nomiks rakstīja:
rudens68 rakstīja:
Cik % Tu dabūji atpakāļ pārdodot citroen , cik vecs viņš bij un kāds nobraukums?
Ja tu domā C3, tad tam atpakaļipirkuma vērtība (5 gadi, 100 000 km) arī ir 35%.
Jāsaka gan, ka vēl viens gads ir palicis, jo šis auto ir iegādāts 2004.gada 2.augustā.
Šobrīd nobraukums ir ap 65 000 km un tas ir tik mazs, jo pēdējos divus ar pusi gadus ar to brauc mana mamma. Atpakaļ salonam pēc 5 gadu termiņa beigām C3 atdots netiks.
Ja tu domāji Picasso, tad to pirku lietotu par skaidru naudu. Pēc viena gada lietošanas to pārdevu par dārgāku summu, kā to iegādājos.
Radam par 70 000 un precizi 3 gadu mazdu 6 dod 43 % ,tas pie noteikuma ,ja viņš ņem jaunu 6 mazdu . Viņam škita ,ka pamaz un turpinās braukt ar "veco". Viens subārists arī nepaņēma jaunāku ,jo neapmierināja salona atpirkums.
Vispār aptaujājot paziņas kuri jau pāris reizes ir mainījuši autiņus zem 100 000 km (kad bij trekonie gadi),tagad to vairs netaisās darīt
nomiks rakstīja:
vilkss rakstīja:
EST dīleris pēc 3g. līzes deva 40% atpakaļpirkumu no sākotnējās vērtībā, kurpretim abi LV dīleri tikai 33% - kas ikmēneša līzinga maksājumu iespaidoja par apt 100EUR
Laikam baigais nobraukums tam auto.
Manam CR-V ar pēc 5 gadiem ar 100 000 km nobraukumu atlikušo vērtību Bensons iedeva 35%.
Cik % Tu dabūji atpakāļ pārdodot citroen , cik vecs viņš bij un kāds nobraukums?
TDIOTS rakstīja:
nomiks rakstīja:
rudens68 rakstīja:
Nu man apmēram 80/20 ( vai pat 90/10), ar piebildi,ka Rīgas centrā darbadienā esmu ap 7. 30-45 izbraucu ap 14-15.00, Nu vēl Jelgava parasti nekorķu laikā (cik nu Jelgavā tie korķi)
Pie šādiem braukšanas apstākļiem vidējais patēriņš man nepārsniedz 8 l/100km.
Maršrutā Olaine - Jūrkalne - Olaine vidējais patēriņš bija 6,8l/100km.
kompja raadijums ir fufelis pameeri ar 'pilnaas baakas' metoodi , paarliecinaasies man kompis raada ~6,9 , a dabaa ir 7,3 , sievai 11,5 vs 12,8
Es vados TIKAI pēc bākas metodes , bet tie cipari uz odo nu ta lai redz cik melo , kā jau minēju iepriekš uz odo man vidējo rāda 5.5 .bet tas nav taisnība
nomiks rakstīja: Mans braukšanas režīms ir apmēram 60/40 (šoseja/pilsēta)
Nu man apmēram 80/20 ( vai pat 90/10), ar piebildi,ka Rīgas centrā darbadienā esmu ap 7. 30-45 izbraucu ap 14-15.00, Nu vēl Jelgava parasti nekorķu laikā (cik nu Jelgavā tie korķi)
Sinn rakstīja:
Seene rakstīja:
Kā tev pašam ar collām? 800 km nobraukti 7h IR 114km/h... Un lai sasniegtu šādu vidējo, patiešām ir lielu daļu ceļa jābrauc uz 200. Par to jau arī te diskutējam.
Es nerunāju par vidējo ātrumu, parēķini pats:
Frankfurte – Dānijas robeža ~520km. Pa bāni. Cilvēks rakstīja, ka braucis ar 170-200, tātad šo attālumu var nobraukt ~3h. Konin - frankf ~ 270km, ar ātrumu 130 nobraucama 2h.
Un pašās beigās nezin kapēc vēl parādās vidējais ātrums 114kmh. Tad ko - 2h mīzis un ēdis?
Ziniet ko – nu nepūtiet, tas ka vienā taisnē uzspiedās 170kmh nenozīmē ka tāds ir vidējais ātrums
Ja ja jaa 3 stundās 520 km nmierīgi ))))
Intresanti cik min opelis kafijojis un citu..
DRUKAS KĻUDA jābūt .......114km/h, bez ? zīmes
Sinn rakstīja:
opelis rakstīja: Braucu pavasarī uz Dāniju. No Konin Polijā līdz Dānijas robežai pie Flensburg 7 stundas un 800 km. Matemātiski sanāk 114km/h. Reāli Polija ne mazāk par 130 , kur var, protams, pa DE visu ceļu bānis un 170-200 . Laikam divas reizes apstājāmies pačurāt un iedzert kafiju. Dīzeli VW 1.9 TDI notērēja 6.5 l uz simtu, parasti- ap 5 l/100km.
geez, paņem kalkulatoru un pārrēķini Man pēc tevis dotajiem cipariem sanāca ka tev līdz DK robežai bija jānokļūst 4.5-5h laikā.
p.s man jau patīk kad puiši sāk mērīties krāniņiem, bet nu nevajag centimetrus ar collām sākt jaukt.
Ja 7 stundas un 800 km tad vidējais ir 114 km?h
nomiks rakstīja:
rudens68 rakstīja: NOMIK
Pēc tevis nosauktā 9 litru patēriņa , māc aizdomas ,ka es ar savu dīzeļ ravu pārstēdzos .
Ja arī tu sevi pieskaiti pie vidēji mierīgiem braucējiem, tad noteikti.
Varu sevi pieskaitīt šai braucēju grupai un cik nopratu no citiem taviem komentiem ,tad man ir daudz vairāk trases brukšana un ar visu to tā patēriņa starpība nav tik liela
Uggga rakstīja:
rudens68 rakstīja: NOMIK
Pēc tevis nosauktā 9 litru patēriņa , māc aizdomas ,ka es ar savu dīzeļ ravu pārstēdzos .
Ar pēdējo un pirmspēdējo CR-V nav bijusi tik liela darīšana, bet ar 1. paaudzes CR-V benzīnu automātu, vidējais ap 9,5-10,5 svārstījās. Lietots tika nesēņojot un benzīnu netaupot, kā jau darba auto
Vēl viens arguments pa sliktu dīzelim , vispar maz priekš automāta. Testa auto benzins automats uz kompja bij 11, 4 ,dizeļ testa 6.6. Bet paša auto uz odo rāda 5,5 ,bet reālais ap 6,2 te gan jāpiebilst ka reizumis pēc bākas metodes pārbaudu
Šodien izlasiju ,ka CSDD eksāmeniem iepirks BMW ,nu tas tā, bet tekstā bij infa ,ka no CSDD esāmenu auto, audi daudz mazāk lūzis kā tojota ?????
NOMIK
Pēc tevis nosauktā 9 litru patēriņa , māc aizdomas ,ka es ar savu dīzeļ ravu pārstēdzos .
msh rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Master_D rakstīja: mani te draugs ar jauno RS6 pavizināja. To, kam 600zs V10 biturbo.
Es nebūtu tik skeptisks par 6h līdz maskavai.
Ātrumu līdz 180 nemaz tā īsti nejūt pat uz mūsu pampakiem, un V-max 250 viņš sasniedz pirms tu pagūsti klusi novaidēties. 0->100 laikam zem 5s
Problēma ir patēriņš. Sportiskā režīmā tas auto brīvi apēd 30-40 litrus uz 100.
Lielāko daļu laika pa ceļam nāksies pavadīt benzīntankos. Ar 80 litru bāku pietiks 200-300 km
nu tas nozīmē ka tad līdz maskavai ir reizes 3 vismaz jātankojas-uzreiz pusstunda no tām 6h ir nost.
Un uz tiem 900km paliek pāri 5,5h jeb vidēji 165km/h.
Ja F-1 ar 1000Zs spēj izpsiest vidēji 200km/h braucot pa ļoti gludu,ļoti platu un salīdzinoši tukšu trasi (nav fūres un pretimbraucošie) un tankošanai iztērējot kopā 15 sek. pa visu sacīksti, tad 165km/h vidēji uz sūd*gas šosejas (daudzmaz normāls ceļs beidzas pie Pļaviņām-tālāk ir *****) ir nereāli.
P.S
'Vēl ir fiziskais faktors.
F-1 piloti pēc 1,5h sacīkstes izkāpj ārā nosvīduši un noguruši pēc velna. Nereāli ir parastam cilvēkam braukt līdzīgā režīmā 6 no vietas pa sūd*gu ceļu.
Tu tikai aizmirsti to, ka "salīdzinoši tukšajā trasē" ir citi, kuriem ir tieksme kaut kur ielīst, ka formulas tehniski ir ļoti primitīvas dēļ noteikumiem, "salīdzinoši tukšajām trasēm" mēdz būt asi līkumi, kuri visādu stabilizācijas sistēmu neesamības dēļ jāizbrauc uzmanīgi...
Un fiziskais faktors - baidos, ka ātri līkumot pa trasi, kurā atrodas vēl bariņš līdzīgu, ir stipri nogurdinošāk, nekā sēdēt ērta mašīnā ar ierubītu kondišku
P.S. F1 stūres pastiprinātāji maz ir?
Reizumis rāda braucēja odo un viņi pat asākajos padriezienos reti zem 100 nomet
Kops februara beigām ir ravs (ziemu vēl nav redzejis), nu jau 14500 km ,nekas nav nobiris. Domāju ne ar ko īpašu no citiem parketiem neatšķiras . ja par dīzeli tad man mierīgā braukšanā ap 6 litri sanāk , nez kā būs ziemā .
Varbūt paskaties uz tiem parketiem kam jaunie modeļi(tiguans, audi jaunais parkets, merša jaunais parkets....) varbūt izdodas uzminēt kuram būs pēc gadiem labāka atlikusī vērtība . Skaties kur izdevīgāk,ērtāk , apkopes veikt
Ir paziņam tribeks , vispār viņš uz subaru kritis . Viss ok tikai var redzēt ,ka tas patēriņš viņam nepatīk . Iepriekš ar savu 2,5 turbo forester nobrauca bez remontiem 150 000 km .
Un tikko viens outbaku panema ar AT , cik motors nezinu ,bet pa trasi eda 7.5 (pilns autiņš ar 2 pieauguš +2 berni +daudz mantas kā jau aktiva dzivesveida piekopējiem )
Pagajušo gad biju Sucevas apkartne tos vinu klosterus skatīties (tuvāk Ukrainai), kā ari braucu pa ukrainas pierobežu . Tie kalnu ceļi vietām bij nu tā ,bet ar LV piredzi bruņotam nekas ekstrēms. Bij vērojams būvniecibas bums(hoteļi ,slēpošanas bāzes kā ari ceļu būvniecība kurai vini ar manu neprofesionāņa aci ,pieiet pamatīgi .
Vispār āķis lūpā aizbrukt vēl .
Pagajušo gad braucu ar sharan un esot gan karpatos ,gan rumanu kalnos bieži bij vēlme pabraukt pa kādu augšup ejošu vietējo celinu ,kam mans autiņš likās par knapu ... un tagad nopirku ravu , gan pēc sharan motora bojāejas ,
NOMIK
Zinu ,jau teici ,ka par crv plašāk vēlāk rakstīsi , nu bet pagaidām padalies ar info par degvielas patēriņu un kādos režimos tas
recluse rakstīja:
rudens68 rakstīja: Cik zināms iepriekš viņš to darīja LB šefa dačā .bet LB ševfs Šeflers ir kritis kremļa nežēleastībvā
Pirms diviem gadiem LB "dāčā" ieradās prezidentes apsardze un palūdza beigt pasākumu, jo prezidentei traucējot troksnis, lai gan pasākums bija pat iepriekš saskaņots
Zatlers gan nespētu nevienam aizrādīt.
Es te nebiju domajis par troksni ,bet par to vai krutojs raustas no kremla , un pie kremla ienaidniekiem nesvin , jo prieks kremla tads krutojs ir vien siikums ko var iznicinat ja draudzesies ar sliktiem puikiem