iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
rudens68 10.01.2008 19:44

Protams ja pats tirgosi to auto,tad dabūsi vairāk

rudens68 10.01.2008 18:51

Einstein rakstīja:

arba rakstīja: Man arī liekas dīvaini par 30 000 pirkt lietotu auto, pat vairāk kā dīvaini.

Nu jā, labāk, protams, salonā paņemt jaunu un, izbraucot no tā uz ielas, automātiski pakāst tos 20-30%.

Labi, divgadīgam auto beņķi kāds jau būs piepirdis, bet netiek izmests vējā iepriekšminētais $$$ un nav arī jāiet lielākā daļa ražotāja paredzētās apkopes...

Ja nopirksi un uzreiz sadomāsi adot auto salonam atpakaļ tad 30 %zaudēsi.

Un vēl daži piemēri( gan jau arī citi kritēriji ir ) Ja gadā nobrauksi 200 000 km un atdosi salonam tad 67 %zaudēsi .Ja 8 gados 200 000 km tad zaudēsi 93% .Ja 8 gados nobrauksi 10 000 tad zaudēsi 56 % ..u t t

rudens68 09.01.2008 18:38

Einstein rakstīja: Nu eksjūz mī, 28.5k Eur par knapāko versiju šitam, jejbogu šķiet pa daudz....

Man priekšā cenu lapa un lētākais 23689 EURO , tas par Tiguan

rudens68 04.01.2008 21:44

VWfans rakstīja: Redz, kur mani dati:

www.spritmonitor.de/...

Kapēc izvēlējies dīzeli, vai nobraukums 20 000 gadā nav par maz priekš dīzeļa . pavirši uzmetu acis opel cenu lapai tur cenas dizelim aptuveni par 1000 Ls lielākas .

Jāpiebilst ,ka citām auto markām tā cenu starpība starp dīzeli un benzīnu ir visai iespaidīga ..piemēram CRV vienādi komplektēts dizels par 3500 Ls dārgāks par benzinu

rudens68 03.01.2008 19:40

Seene rakstīja:

rudens68 rakstīja:

viktors1961 rakstīja:

modena rakstīja: nez kāpēc Vācijā ar visām akcīzem un ziemas aukstmu DD joprojam maksā lētāk neka benzīns.... pietam ceņa ievērojami patīkami zemāka....

Kas tur ko nezināt Nu būtu mums tie dīzeļi 10% no autoparka, soļarku mestu pakaļ par 40 santīmiem max. Nu bet kad dīzeļi jau bez maz ir vairāk nekā benzīnnieki ... no valdības puses arī būtu nekorekti tādu slaukšanas iespēju garām laist ...

dīzeļi vieglajiem ap 22% kopā ar kraveniekiem 30 %

Pēc skaita... Ne jau pēc patēriņa. Un Aizmirsi vilcienus pierēķināt.

Viktors jau pa skaitu runāja.

Protams ,ka 1 vilcējs patst'vīgā kustībā esoš nokurinās vairāk

rudens68 03.01.2008 18:13

viktors1961 rakstīja:

modena rakstīja: nez kāpēc Vācijā ar visām akcīzem un ziemas aukstmu DD joprojam maksā lētāk neka benzīns.... pietam ceņa ievērojami patīkami zemāka....

Kas tur ko nezināt Nu būtu mums tie dīzeļi 10% no autoparka, soļarku mestu pakaļ par 40 santīmiem max. Nu bet kad dīzeļi jau bez maz ir vairāk nekā benzīnnieki ... no valdības puses arī būtu nekorekti tādu slaukšanas iespēju garām laist ...

dīzeļi vieglajiem ap 22% kopā ar kraveniekiem 30 %

rudens68 18.12.2007 20:52

smart235 rakstīja:

rudens68 rakstīja: Pie reizes,

kā ar UK uzliktiem stāvēšanas sodu atmaksu (NEatmaksu )

esmu dzirdējis, ka notiekot īsta vajāšana dēļ nemaxātajiem sodiem- sūta rēķinus, skaita mežonīgus procentus, iekļauj blacklistē īpašnieku. Vārdu sakot, pa nopietno...

tiko sazvanijos ar vienu London-latvieti ,viņš atminējās gadījumu ar savu darba biedru iekš UK kurš nometis uz ielas no LV atvestu auto , bijusi vēstule uz csdd tad tie uz mājām atrakstījuši, pusis nekādas finansiālas sekas nejūtot un joprojām strādā UK un apciemo dzimteni

rudens68 18.12.2007 18:14

WALA rakstīja: Nu a kas par probzu, nopirkt analogu ejoshu Uk verkjis aivilkt esosho kur pieklaajas, un izveikt vajadziigas darbiibas, ja vien tas tavs metaalluznis jau sen nav savaakts un attieciigi norformeets.

Jā ...tagad visvairāk domāju par to ,ka vajadzīgas iestādes būs savākušas un sūtis man vēstulītes

rudens68 18.12.2007 18:12

Marchiks_ rakstīja: Varēji atpakaļ braucot paķert līdzi numurus un norakstīt to auto. Pēc tam pārdodt kādam anglim detaļām.

auto biju iedevis citam ,pats UK nebiju, takā nezvai neīpašnieks var legāli nopārdot

rudens68 18.12.2007 18:07

Zoo rakstīja: Nu jaa bet ne virzulju mainju nedz arii dzineeja pārliksanu tacu neizveiksi uz ielas, t.i. bez apriikotas garaazhas...

HVZ-draugos iemet sludekli, varbuut ka uzrodas kaads baalelinsh kursh TUR kaadaa servisaa straadaa...vai pasam servis pieder.Tikai neredzu motivaaciju vinjiem to dariit pa muuseejaam, nevis turienes cenaam

Būs jaieiet draugos , adošu par velti lai tik nemētājas . Bij doma ar tehnisko iet uz CSDD un noņemt vismaz uzskaites ,cik noprotu ši noņemšana noņem tik no ceļu satiksmes ,

rudens68 18.12.2007 9:33

nuhajs rakstīja: Kā tas ir-pamatīgi nobeidzās?

Itkā virzuli salauzti , Uk remonts maksajot ap 5000 EURO

rudens68 18.12.2007 0:04

recluse rakstīja:

rudens68 rakstīja:

andzha rakstīja: Nevajag nemaz dauzītu. Ja pavēro, kādas cenas pie mums tiem, ar stūri nepareizajā pusē, tad tur varētu būt cena, kāda šeit tik par motoru. Tik jautājums par darba izmaksām..

darba izmaksu dell tiks atstāts UK , tikai tagad jautājums vai vini mani dzīs rokā un piestādīs rēķinu tad kad to šrotu savāks , vai tad kad iebraukšu UK ???

Atrodi kādu latvieti praktisko un apmaini pret visīti.

ta butu vislabāk,pat bez visiša, vai nav kadam kāds London latvietis.pateiktu kur ir auto un lai dara ko grib

rudens68 17.12.2007 22:49

andzha rakstīja: Nevajag nemaz dauzītu. Ja pavēro, kādas cenas pie mums tiem, ar stūri nepareizajā pusē, tad tur varētu būt cena, kāda šeit tik par motoru. Tik jautājums par darba izmaksām..

darba izmaksu dell tiks atstāts UK , tikai tagad jautājums vai vini mani dzīs rokā un piestādīs rēķinu tad kad to šrotu savāks , vai tad kad iebraukšu UK ???

rudens68 17.12.2007 21:23

Pie reizes,

kā ar UK uzliktiem stāvēšanas sodu atmaksu (NEatmaksu )

rudens68 16.12.2007 12:56

Vakar ar mans autinš ar pilnvaru šķērsoja Polijas robežu . Pirms pilnvaras izņemšanas prasīju pazīstamiem autopārvadātājiem kā viņiem ar tām pilnvarām ,viņš teica ,ka nekādas plnvaras saviem šoferiem nedod un viss ok .

Man pilnvara izmaksāja 13.10 Ls vēl vajadzēja tulkojumu kuru neveicu ,nu bet izskatās ,ka puiši robežu šķērsojuši bez problēmām ,kad atbrauks tad noprasīšu kā gāja ,vai maz prasīja u t t

rudens68 12.12.2007 20:34

TDI rakstīja: offtop. :www.autonet.lv/...

Viigants rulljezz

Skat ko atradu ....www.iauto.lv/...

nu redzēs kā ies......

rudens68 11.12.2007 9:19

Pāris gadu atpakaļ lasīju ,ka tieši OPTIMA ( u c želeiveida ) ir piemēroti ilgai dīkstāvei un tapēc to izmantojot smagos apstākļos ekspluatētai sezonas tehnikai .

Par to TDI pilno izlādi arī lasīju , tikai jautājums vai izņemot krievu vēl var nopirkt kādu aķi kuram nekaitētu pilnā izlāde , un par to ka tā pilnā izlāde ir momentālas beigas aķim šubos.Jo pašam gadījās to pašu DETU ģenerātora dēļ nosēdināt ( tas gan nebij ziemā,jo salā tukš aķis īpaši bojājas) .

rudens68 10.12.2007 19:56

Es par DETA.

Ja runā par garantiju tad cik noprotu par to ir jāaizmirst . Atradīs simtu un vienu vainu pašam autiņam(itsevišķi ja nav vairs garantija) kura dēļ " labais"aķis tika nokauts

rudens68 09.12.2007 20:09

RHINO rakstīja: Tapēc vien ir jēga pirkt mazliet lietotu auto un remontēt pie sev zināmiem cilvēkiem, sanāk 100x mierigāk un neapshaubaami lētāk!

Bet nu katram savs, citiem patīk sev probleemas radiit un pectam varoniigi paarvareet

Pieredze ir ar WV - un divām kantora mašīnām, jaunu pasātu un jaunu golfu, man jau tā tās nacisma atraugas nepatiik bet vinju serviss rīgā ir pilnigs sviests, attieksme apmeram tada ka pats vainigs ka WV nopirki, tagad mes tevi chakaresim, un stasta ka tas esot viens no labakajiem dileriem :[ nu nax jaunu auto

Man lietots SHARAN , vajadzēja interkūlera trubu , tad VW centrā (Krasta ielas) to gaidīju 5 nedēļas, sazvanīt to centru neiespējami ,tikai ierodoties uzzinu ,ka truba vēl jāgaida. Nu nezinu kā ar tur pirktiem jauniem VW varbūt cita atieksme ,meistari dod savus mobilos....

Paziņa nopirka jaunu MULTIVAN un īsā sarunā tik minēja ,ka daudz kas jau mainīts,iepriekš ar lietotu GALAKSI bijis daudz mazāk problēmas ,un vēl viņš dzīvo ap 30 km no Rīgas ,bet remonts tik pie dīlera.

Vispār jau stulbi ,nopērc svaigu ,sak nebūs problēmas tik apkopes un viss . Lai gan te varu piebilst ,ka tādus bēdustāstus dzirdu par visām markām un vietējiem dīleriem

rudens68 06.12.2007 17:26

krishus rakstīja: es jau nu sāktu ar to, ka pārbaudītu visus resnos "+" un masas vadus un to stiprinājumus un tikai tad ķertos klāt ģenģeratoram]

Pašam bij līdzīga problēma- te lāde, te atkal nē, tad ieraudzīju, ka resnais "+" vads no aķa uz starteri daļēji pliks un ar "zaļo" iekšā.

Nomainīju to vadu- tagad viss gods godam

Man bij līdzīgi , elektriķis noņēma ģeneratoru ,lika stendā u t t ... nevarēja īsti saprast ,kas par vainu .. max pārjauca ,tad itkā nottīrīja kontaktus un liekot atpakaļ pamanīja ,ka masas vads nopuvis ,varēja manīt ,ka džeks uzelpoja ... vaina atrasta . Pieļauju ,ka būtu pieticis tikai ar masas vada maiņu .

rudens68 05.12.2007 19:34

Peeecis rakstīja: Ar tām detaļām ir jocīgi- atsevišķas detaļas var dabūt Grosā uzreiz un lēti, bet citas jāpasūta un dažas pat nevar pasūtīt... tas jau nav ASV ražots auto- tas ir īsts japānis..

Varbūt kāds zina kādu japāņu autodaļu veikalu?

P.S. Nordē mēnesi jāgaida amortiņi un maksā 165Ls gabalā....

Es savam SHARAN ,interkūlera trubu gaidīju 5 nedēļas (pasūtīju VW centrā krasta ielā), takā mēnesis no Japānas tas ir ātri

rudens68 04.12.2007 10:29

nomiks rakstīja:

opelis rakstīja: ... Kamēr manējam darba VW servisā risināja kārbas problēmu. ... kad brīvdienā iekāpu savā džetā, uzreiz sapratu, kāda starpība starp vācu un korejiešu auto...

Nu ja - starpība ir tāda, ka vācu izslavētā kvalitāte VW vairs faktiski neeksistē, ja ņem vērā, ka tikpat kā jaunam auto VW servisā jau risina kārbas problēmu.

Par Huyndai nekas tāds nav dzirdēts, bet par VW diezgan bieži.

Darbā pirms 2-3 mēnešiem tika iegādāti padsmit jauni Golf V un diviem no tiem arī bija kārbas problēmas.

Nesen viens pazistams uzņēmējs(biznes arī Vācijā ,bieži brauc tai virzienā) galaksi nomainīja pret pilna komplekta multivan ,sak būs jauns un nekādu problēmu , nu uz doto brīdi pa servisu dzīvojas vairāk kā vecais galaksis.Plus problēma ,ka cilvēks dzīvo kādi 30 km no Rīgas un multivans jādzen tik pie dīlera.

rudens68 04.12.2007 10:24

nomiks rakstīja:

eidis rakstīja:

...Savukart tas 4X4 iespejas vismaz 95% nekad nav izmantojusi.

...Tas nekas, ka off-road spejas izmantojusi 0.05% no lietotajiem.

Kaut kā neiet kopā matemātiskie aprēķini:

Ja 95% neizmanto 4x4, tad to attiecīgi izmanto 5% nevis 0,05%.

Bez tam Nissan Qashqai tirgū ir pieejami arī ar 4x2 kombināciju. Pieļauju, ka lielākā daļa LV tirgū ir tieši šādi iegādāti, jo tie ir lētāki, kaut arī vizuāli neatšķitas no 4x4.

Nizinu vai tas bija par LV tirgu ,bet ir tieši tā kā Tu saki , puse no kaskaiš ir 4x2 , un vēl ar stikla jumtu ar tonētu stiklu un elektriski vadāmu aizklāju panorāmas jumtu un diski 17 ....ļautiņiem galvenais IZSKATs

rudens68 22.11.2007 18:17

Ne patēmu ,bet mani sakratīja,kad 5 nedēļas !!!!!!! gaidīju sharan interkūlera trubu ,kuru pasūtīju krasta ielas vw centrā

rudens68 03.11.2007 9:15

Nepārmetiet tiem kuri sūdzas par Rīgas karšu kļūdām,ne jau viņi Rīgā ceļu meklē, tas ir TESTS kartes uzticamībai . Te Tu nepazudīsi ,bet ārzēmēs un bieži vietās bez valodas,

P S Ja es skatos kādu enciklopēdiju tad paskatos ko raksta par Latviju , kā piemēram ,ja Latvijā dzīvojot 3 milj latvieši u t t tad top skaidrs par datu pareizību .

Lasītākie raksti

Jaunie raksti