iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
spainis 27.10.2017 13:53

Ir kāds racionāls iemesls tam, ka vajag divus stāvus? Piecu istabu ~ 150 kvadrātmetru mājeli mierīgi var ietilpināt vienā stāvā! Bērniem vienkāršāk, nav kur nokrist un pašam vecuma galā nebūs jāklumburē pa trepēm.

spainis 26.10.2017 15:58

Mani pieci centi.

Es pagājušajā pavasarī līdzīgu apsvērumu dēļ plusus vairāk saskaitīju dzīvoklim un nopirku dzīvokli. Tas, ka tas nav mūža NI tāpat skaidrs. Bērni izaugs, ko pešniem darīt lielā dzīvoklī? Skaidrs, ka būs jāpārdod. Šobrīd kāpņutelpā no astoņiem dzīvokļiem divos ir penši, pārējos ģimenes ar bērniem līdzīgā vecumā kā manējie. Kur vēl labāk. Dzīvojot privātmājā ar likās, nu tikai spēlēšu futeni ar puikām, šie šūposies šūpolēs, lēkās batutā un brauks ap māju ar riteni. Realitātē futeni spēlēt traucē puķudobes, batuts apnīk un skitparku pagalmā neuzcelšu. Vecākie ar riteni iemācījās braukt pusotrā stundā un vēl pēc nedēļas braukšana ap māju bija par īsu. Tāpat nācās braukt uz pilsētu un pa pilsētu. Šobrīd skeitparks netālu no mājas, paši var aizbraukt un mizot līdz vemšanai.

Un man pietiek rūpju ar trim puikām, lai vēl negribētos rūpēties par māju. Rūpes par māju bija reāli piegriezušās. Kas zin, vecuma galā varbūt viss mainīsies.

spainis 26.10.2017 11:25

Līdz pagājušajai vasarai visu iepriekšējo dzīves nogriezni dzīvoju privātmājās. Gan ar dīzeļa apkuri, gan malkas, gan gāzes. Manuprāt nekas ērtāk par gāzes apkuri nav. Uzstādīšana relatīvi vienkārša, apkopes tāpat. Desmit lietošanas gadu laikā vienreiz aizgāja pa pieskari kaut kāds temperatūras devējs, pārdesmit eiro vērtībā un vienreiz cirkulācijas sūknītis, kas ar visu maiņu zem simta maksāja. Vienīgais trūkums bija siltais ūdens uz caurteci. Tas reāli čakarēja prātu, noteikti ieteiktu likt boileri un atsevišķu cirkulācijas sūkni tikai krāniem.

Vēl droši vien skatītos arī šajā virzienā: www.elektrum.lv/lv/majai/pakalpojumi/elektrum-vieda-maja/

P.S. Jau vairāk kā gadu dzīvoju dzīvoklī, pagaidām privātmāju atpakaļ negribās. Negribu no darba brīvos brīžus pavadīt pļaujot zāli, rokot dārzu utt, labāk to laiku pavadu ar bērniem viņiem interesantās nodarbēs. Arī loģistika vairs nesagādā problēmas, skola pie mājas, sporta skola un baseins ar kājām sasniedzamā attālumā, stadionu un bērnu laukumu pa logu var redzēt. Zāli pļauj un lapas grābj apsaimniekotājs utt. Ja kādreiz būšu bagāts un varēšu atļauties dārzniekus un namsaimniekus, tad varbūt vēl gribētu privātmāju, bet šobrīd savu izvēli, pārcelties no privātmājas uz dzīvokli, nenožēloju.

spainis 13.10.2017 11:58

Bez iedegtiem aizmugures lukturiem brauc tirliņi, kuriem ir dienas gaitas lukturi, kas deg tikai priekšā. Pēc noteikumiem viss kārtībā, bet iestājoties tumsai sākas sūdi.

Pa manam šis CSN noteikumu punkts, kas to pieļauj, ir pilnīgi šķībs. Ar dienas gaitas lukturiem, bez iedegtiem aizmugures lukturiem, vajadzētu ļaut braukt tikai transporta līdzekļiem, kuriem ir automātisko gaismu sensori un kas krēslai iestājoties automātiski ieslēdz tuvās gaismas un aizmugurējos gabarītlukturus.

spainis 10.10.2017 16:00

Bija iespēja brīvdienas pavadīt pie otra dīlera piedāvātā demoauto stūres.

Atšķirībā no iepriekšējā, šis bija ar 1.6l dīzeļmotoru. Tā pat GTline izpildījumā, bet nedaudz savādāku aprīkojumu. Šis bija aprīkots ar adaptīvo kruīza kontroli un iebūvētu navigāciju, bet iztrūka elektrisko sēdekļu. Riteņu izmērs 225/55R18.

Adaptīvā kruīza kontrole kopā ar līniju lasītāju darbojās perfekti, protams pie nosacījuma, ka ir līniju. Adaptīvajai kruīza kontrolei bija trīs iestatījumi - tālu, normāli, tuvu. Uz tuvo jutos nekomfortabli, kāja raustījās. Bet uz normālo distanci brauc labi. Gan sabremzējas līgani, gan pēc tam seko bez raustīšanās.

Navigācija adreses atrod labi, bet ved ne pārak. Pāris vietās lika veikt neatļautu kreiso pagriezienu un pāris vietās nebija jauno apļu. Kopumā borta dators ar jau esošo navigāciju darbojās bremzīgāk, nekā bez navigācijas.

Motors likās paskaļš, jaudas man pietika, bet nekāds lielceļu karalis nesanāk. Patēriņš pamatā pa šoseju kruīzējot 5.5 l/100km. Itkā jau maziņš, bet benzīnniekam man līdzīgā braucienā sanāca 6.4 l/100km. Benzīnnieks viennozīmīgi bija jestrāks un klusāks, man patika labāk.

Piekare, uz Siguldas šosejas negludumiem, likās drusku par "ļurīgu", bet tas, iespējams, dēļ savādāka riteņu izmēra, jo otram auto to nenovēroju.

Rezumējot, ņemtu benzīna versiju ar adaptīvo kruīza kontroli bez iebūvētās navigācijas, bet ar elektriskajiem sēdekļiem. Auto kā tāds patika, apjoma un izmēra ziņā ļoti labs, kaut kādus trūkumus var atrast jebkuram.

spainis 03.10.2017 17:26

Kur Mollerautolidosta dabū tos ticamos patēriņa datus?

spainis 28.09.2017 9:00

Es kaut kā nesaprotu to tendenci aizmugurējo durvju roktura novietojumam. Auto tak tiek pozicionēts kā ģimenes. Tad kāda suņa pēc aizmugurējo durvju roktura izvietojums ir tik kroplīgs, ka bērns durvis nevar atvērt un pie tam, ja aut netīrs, pats ir viscaur nosmērējies gar mašīnas durvīm. Un tas ir ne tikai Mikrai un citiem Nissaniem, bet arī Toyotai...

spainis 15.09.2017 14:17

profila e-pastu var kaut kā nomainīt? Skatos, ka man tur kaut kāds vairs neeksistējoša servera pasts.

spainis 04.09.2017 9:54

Mani pieci centi.

Bija iespēja trīs dienas ar konkrēto eksemplāru pabraukāt.

Patika:

Dizains - dikti smuks! Konkurenti, tādi kā Kodiaq, var tikai pienest ūdeni.

Motors - manam braukšanas stilam pietiekoši jaudīgs un ekonomisks. Nobraucu pāri pa 400 km, dators rādīja vidējo patēriņu 6.4 l/100km. Pēc bākas metodes nepārbaudīju, bet pielejot pēc datora rādījuma, tā apmēram sanāca.

Mērisntrumentu panelis - smuks maziņš ar ļoti mazu stūrīti. Kā izrādījās, ar tādu braukt ir ļoti ērti un nav sajūtas, ka mašīna būtu liela.

Salonā vietas atliku likām. Sēdekļi ērti. Otrajā rindā visi sēdekļi regulējas atsevišķi, aizmugurē grīda līdzena. Forši. Trīs bērnu krēsliņi, iet iekšā bez iespringuma. Pie vajadzības arī trešā rinda ir samērā labi izmantojama.

Konkrētajam eksemplāram ir riepas 205/55R19. Pēc skata lieli riteņi, bet braukt forši, jo riepas nav platas, attiecīgi nerausta pa špūrēm.

Nepatika:

Instrumentu panelis it kā konfigurējams pēc vēlmēm, bet vēlmju iespējas dikti ierobežotas. Izvēlņu izkārtojums vidējā displejā man nelikās pārāk uztverams.

Bagāžnieka vāka atvēršanas sensora algoritmu tā arī neizpratu. Reizēm vērās vaļā, reizēm nē. Tā pat arī ciet. Ciet veroties pusē vāku vāku nevar apturēt, vismaz man neizdevās. Ja nu vienīgi ar baigo spēku, bet ja kāds bērns tur starpā palicis un vāks veras ciet, saspiedīs pamatīgi.

Automātiskās gaismas un logu tīrītāji bija tomēr reizēm manuāli jāslēdz. Gaismas neatpazina pretī braucošos velosipēdistus un gājējus.

Gribētu stingrākus aizmugurējos amortizatorus.

Neskatoties uz trūkumiem, ja šobrīd meklētu septiņvietīgu auto, šis būtu saraksta augšgalā.

spainis 21.07.2017 14:16

Nu nez`, man divām mašīnām Autonams ir licis gāzi, nekādu sūdzību. Nu labi, pirmajai sākumā bišķi bija čakarēšanās, bet tā kā es viņiem toreiz biju praktiski pirmais klients uz gāzes iekārtu likšanu, tad cena atsvēra to čakaru.

Otrajam autiņam nekādu problēmu. Kad atceros, uztaisu apkopi un rullēju tālāk.

Zinu vēl cilvēkus, kas garantijas subāriem ir likuši iekārtas pie viņiem, ar nesūdzas, viss darbjas.

spainis 01.06.2017 15:18
spainis 01.06.2017 13:37

Nils tak kārtīgs vecis, savējos nelaimē nepamet!

youtu.be/o7ER7DrDTPw

spainis 31.05.2017 13:15

Būtu rižaņins, noteikti par nilu! Paskat' cik smuki prezetē sevi.

spainis 13.04.2017 10:27

Nē, IFs octa+.

spainis 12.04.2017 22:17

Vakar drošināju, polise bija par ~40% lētāka kā iepriekšējā gadā un kārtu lētāka, kā citi piedāvājumi. Apdrošinātājs tas pats kas iepriekšējā gadā un nē, tas nebija Baltikums.

spainis 15.03.2017 14:37

Ja ir, bet neieslēdzas neviens no priekšējiem miglas lukturiem, tad apskati iziesi. Vienīgi jābūt nevis izņemtam drošinātājam, bet atvienotam vai demontētam ieslēgšanas/izslēgšanas slēdzim. Pēc noteikumiem ir jādeg abiem vai nevienam.

Ja degs tikai viens, tad gan būs "2:.

Tas pats attiecas uz lukturu manuālo augstuma korektoru.

spainis 07.02.2017 16:31

Palasot noteikumus, 259. punktā ir minēts ātrums 30 km/h, jeb ja kāds brauc lēnāk par 30 km/h, tad to drīkst apdzīt pat tur, kur citus nedrīkst. Tad varētu secināt, ka pārāk lēna braukšana ir zem 30 km/h.

Bet tā piekrītu jaaanis, katrs brauc tik ātri, cik uzskata par došu. Ja pensim bail braukt ar maksimālo atļauto, tad lai brauc lēnāk.

spainis 07.02.2017 13:29

Ko man, lasot citu jaunos komentārus, dod tas ja es citus komentārus lieku kā citātu?

torkijam ir pilnīga taisnība, visus jaunos komentārus vajag tēmas beigās! Dēļ šīs nepārskatāmības es personīgi krietni mazāk skatos forumā un mēģinu komentēt, jo pēc tam nevaru atrast atbildi savam komentāram.

Protams, var gadīties, ja vienam komentāram ir daudz atbilžu, tad sanāk liels palags, bet tik un tā pārskatāmāk nekā šobrīd.

spainis 24.01.2017 9:18

Mulķības!

VW 1.4 TSI 160 hp motors ar ķēdes pievadu sadales vārpstām jau jauns ir pilnīga mēsls. Ja noiet līdz 100 kkm, tad labi, parasti izbeidzas ātrāk. Izstiepjas un pārlec ķēde ar visām no tām izrietošajām sekām. Labi, ka rūpnīca ir daļēji atzinusi brāķi un remontējot līdz 100 kkm ir jāmksā tikai daļa no darba, pārējo sedz rūpnīca.

spainis 12.10.2016 16:02

Nortel bija komentārs par Dinamo nodošanu valstij. Tak tāds tas projekt bija jaun no sākuma, tikai dikti ievilcies. Nu ar Klavīša palīdzību varbūt varēs pielikt punktu. www.diena.lv/hokeja-nauda-686828

spainis 19.08.2016 10:48

Ja būtu ES līdzfinansējums, tad par to esamību būtu jānorāda milzīgiem plākatiem ar termiņiem, izpildītājiem utt. remontadrbu sākuma vietās (https://goo.gl/maps/j7e8bCz46ZD2)! Nekā tāda nav!

Bardaks ir vnk fenomenāls, ja ar mašīnu vēl var izbraukt, tad ar velosipēdu, kājām, vai nedo dies bērnu ratiņiem vispār vnav cerību nekur tikt. Nav zināms, kur pēkšņi ietve beigsies un sāksies Haoss, kā arī nav vispār nekādas norādes, kā Haosu apiet, apbraukt.

spainis 16.08.2016 13:53

Nevajag, VWfan, Tev to 1.2l turbomotoru. Ir darbā darīšana ar mašīnām (ap simts), kas aprīkotas ar šiem motoriem. Ir padaudz garantijas un pēcgarantijas remontu tieši motoriem, turbīnas, elektroniskas problēmas utt. Vidējais patēriņš tuvu 7l/100km.

spainis 14.01.2016 15:41

2006. gada Subaru Outback, benzīns/gāze, 22 centi/km. Ieskaitīti visi izdevumu, ar pieņēmumu, ka piecu gadu laikā noamortizējas līdz nulles vērtībai.

spainis 17.12.2015 9:08

Gribētos dzirdēt CSDD skaidrojumu par maksas pieaugumu tehniskajām apskatēm.

Maksas pieaugums skaidrots ar to, ka transportlīdzekļiem tiks veikta diagnostika caur OBD pieslēgumu un līdz ar to palielināsies tehniskās apskates veikšanai patērētais laiks uz vienu transportlīdzekli.

Bet - jaunā pārbaudes kārtība attieksies tikai uz transportlīdzekļiem, kas ražoti pēc 2012. gada. Tad kādēļ maksa par pakalpojumu tiks paaugstināta visiem?!

skaties.lv/auto/automobilu-tehniskas-apskates-klus-dargakas-un-ilgakas/

spainis 26.03.2015 16:14

Piesakos!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti