filips rakstīja: Bet es jau ar nepretendēju uz lētākā 530D universāļa pārdevēja titulu
nāksies vien pretendēt ja gribēsi pārdot, tā tas ir ja grib autiņu pārdot.
filips rakstīja: Bet es jau ar nepretendēju uz lētākā 530D universāļa pārdevēja titulu
nāksies vien pretendēt ja gribēsi pārdot, tā tas ir ja grib autiņu pārdot.
Kaspersky rakstīja: Iemīt ar 523
nav tik traki 6 cilindri 170 lopi un 8.5 sek-100KM/H ir itin pieklaajiigs raadiitaajs. Tev laikam kaads M5 vai kas liidziigs
F323F rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
patēriņš ir sekojošš (pēc kompja rādījumiem) pa štrāsi 5.2 (pie 70KM/H) pie 90KM/H ~6.5-7.0l/100KM
pašam smiekli nenāk. Tu reāli esi to pārbaudījis un braucis vai viena tante teica..?
Par dīzeli točna zinu, nobraucu pusotru gadu, pa trasi ēda ~7-9l ja uz 120km/h.
Ar to benzīnieku braucu no Ventspils vidējais ātrums ~120km/h patēriņš ~11-12l
Ļoti stipri apšaubu tavus mērijumus, iespējams, ka tev bija patrāpijies vienīgais supereksemplārs ar tādiem rādītājiem..
Es jau rakstiiju peec kompja raadiijumiem tiiri informaacijai topika autoram cik reaali nu droši vien ka tuvu tam diizelim gan pameeriiju peec baakas metodes nobraucot paari par 100KM un patēriņš sanāca 6.4l/100KM
523 ir normaals aprataas nah nemt 520 ja pa tadu pasu naudu iznaak 523, patēriņš ir sekojošš (pēc kompja rādījumiem) pa štrāsi 5.2 (pie 70KM/H) pie 90KM/H ~6.5-7.0l/100KM 12l/100KM/H pie 120 ir padaudz droši vien nojāts motors bija, iet labi nav ne vainas, kaut gan vienmeer gribās vairāk, 528 gan jau ir vēl labāks. Benzīna patēriņs pilsētā pārsteidza jo vairāk par 12.5l/100km pilsētā neuzkāpa pat pa korķi pasēžot. Ja salīdzina ar dīzeli 2.5 tad dīzelis iet sliktāk, ēd gandrīz tikpat.
mazdainis rakstīja: Remonts pabeigts. Atsauksmes ļoti labas. Darbi tika paveikti loti atri un kvalitatīvi. Cenas uz darbu un detaljam pat loti OK!
Darba Kvalitate-10
Detalu kvalitate- pagaidam gruti spriest
Detalu cena- 10
Darba tempi-10
Darba cena- 8
Detalu pieejamība- 9
Komunikācija ar klientu un klienta informetiba par cenam, veicamajiem darbiem u.t.t.- 10
Valdou prasmes- 30%LV pret 70% RUS
Darba laiks- 9.00-18:30
Atrassanas vieta- OK!
Nesaprotu kāpēc par darba tempiem 10 jo iepriekšējā komentā raksti ka pierakstījies značit uzreiz nevarēja saremontēt un ja tā tad 10 nekādi nesanāk, es vienā servisā arī S4 audikam piekari remontēju aizdzinu veči uzreiz ķērās pie darba un pēc 3 stundām bija gatvs pretstatā autofavorītam kur vajadzēja nedēļu iepriekš pierkastīties 2 dienas gaidīt un droši vien ka vēl nedēļu būtu remontējuši un nesaremontējuši par 3x lielākām naudām
viktors1961 rakstīja: Varbūt kādam ir pieredze (a varbūt nav), vai neliela cauruma aizmetināšana trubā pirms katalizatora var dīzeļmotoru padarīt par riktīgu nespējnieku??? Runa ir par 140zs TDI 2.5
diez vai neredzu nekādu sakarību gatavojies atkal investīcijām
Kauna traips Latvijai
Vispar jebkurš kalvīša un Zatlera viedoklis ka viņs ir tas labākais kandidāts + tas par tām aploksnēm ir tik stulbs un nepamatots ka pat zirgam jāsmejas
Taa ka gatavojies visu savu jau praatiņā iedomāto potenciālo ietaupījumu gāzt iekšā motora remontā kas diez vai būs lēts
Man domaat normaali buutu ar visiem automaatiem, klimatiem utt, ja pa šoseju netrako tad vajadzētu šitai mašīnai 6l/100KM ierakstiities stabili, ja nee tad kaada ksa peec diizelis jaapeerk.
androidz rakstīja: Sveicināti kolēģi!
Ir iegādāts S70 TDI ar automātisko kārbu. Šādi tādi remontiņi ir jāveic. Bet nu labi, nerunāsim par skumjo. Savādāk braucamais man patīk.
Sakiet lūdzu kāds būtu normāls degvielas patēriņš šim braucamajam, braucot pa šoseju, pa Rīgu? Braukšanas stils diezgan mierīgs. Man uz doto brīdi sanāk diezgan paliels. Pa pilsētu ira kādi 12, pa šoseju kādi 8. Nu moža zem 10 palīdīšu jo pa weekendu sanāk parasti pabraukt garākus gabalus. Man liekas ka ir pa daudz? Kas var ietekmēt diegvielas pātēriņu? Jā un gaisa filtrs nomainīts.
A
P.SEC kaarteejais diizelists iegraabies "taupiitaaji" khe
Man ar 2.5 benzinieku V70+automaats pa šoseu bija ap 8l/100KM pa pilsētu ~13l/100KM
gastello rakstīja: mašīna ļoti laba,bet ar tiem noskrējieniem tā ir kā ir,ja palaimēsies dabūt ar kādiem orģināliem 250000t/km,tad būs ok.motori stāv no audi,agregāts praktiski nenobraucams.man bija v70 automāts,tagad s70 manuāls,motorus abiem nočipoju iesaku.ritošā vienkārša.tanī cenu diapozonā gads un aprīkojums neko citu labāku nedabūsi
Par S70 diizela cenu sanaak saab 9-5 un nu Saab pret so volvo tomeer ir kaa diena pret nakti paaraakums visaas poziicijaaas, skanas izolaacija, komforts, dizains utt. Esmu braucisar abiem diviem taapeec varu saliidzinaat.
droši vien ka var: visu izsaka tikai $$$$ par tiem jau ma liekas dajebko var izdariit viss ir laikaa un $$$ bet man domaat ka tas nebuus ne 100LVL un ne 200LVL bet visdriizaak sasniegs kaadu 4 ciparu skaitli. kaut kur lasiiju ka maģitis vien pie oficiaalaa diilera maksaa 500LVL
sintris rakstīja: Peace, Dzonij
Es arī nevarēju tikt vaļā no piebāzta ar da-viss-kaut-kādām-fīčām 3 litrīga lopa. Beigu galā atradu placi, labticīgais īpašnieks paņēma manu rumaku kā pirmo iemaksu un kad papīri bija sakārtoti šams sacīja:
- sorr,veci,tavai mašīnai nu galīgi nav mērķauditorijas. Kam vajag prestižu-tie neņems ; kas grib braukt taupīgi-nu kur tad 3 litri ar autom.kārbu? ; un latvietis-praktiskais jebšu lauku opis-tam ,redz,padod priekšā dīzeļuniversālu.
Ka tik Tev naf līdzīgi
Vēlu sekmes andelē...
nu 3.0V6 un taadi monstri nav taa lielaakaa problema man ir bijusas paarsvaraa masiinas ar benziinmotoriem lielaakaa dala ar 6 cilindriem un palielu tilpumu nezinu cilveeki ir pirkusi un kaa es jutu ir taada dala kam ir pof.. par pateerinu.
Bet nu tas taisniiba videeji statistiskais pirceejs labaak nopirks pusmiljonu noskreejusi diizeli ar čupu probleemaam nekaa normaalu jaudiigu benziinmotoru un uzliks gaazi. Kaapeec? Laikam tradiicijaam liels speks tipo manam kaimiņam ir tiisels man ar vajag
sintris rakstīja: Ieliec "biezo" gāzes iekārtu,uztaisi cenu uz 3993 ( arī smuki izskatās,vai ne ) un tad varbūt pārdosi
nikuja nekkaadas sviestmaizes nebuus var jau uzlikt to gaazes iekartu bet cena tad buus 4777.77LVL bet tagad nav veerts jo diez vai buus pietiekami daudz pirceju kas to noveertees.
Blondiine34 rakstīja: Par pilnvaras nevajadzību piekrītu, bet par sodiem neticu, jo manam draugam lika samaksāt, jo savādāk netika pāri robežai.
tas ir buls.it jo uz robežas paprasa tehn. pasi un tavu pasi vini neko caur kompjiem neceko.
Dirigents rakstīja: a ja iesper
ir tak bijuši gadījumi..
kā aizsargāties
lien pagrabā un tupi tur kamēr pāries
Psec dabas katastrofa ne
autofavoriits par S4 audiku kad gribeeju savest kaartiiba lai TA izietu sastaadija Taami 600LVL servisaa Antenas ielaa pie TA stacijas visu izdariija pa 120LVL taa ka nu ir veerts paardomaat iespeju remonteeties favoriitaa. +stulbuma peec uzticeeju viņiem ABS remontu par 40LVL nevis sataisiija bet pamatiigi sacakareeja (izbraucot no servisa vis bija OK bet peec puskilometra saakaas "jautriiba") respektiivi uz sausa asfalta vaaji bremzeejot meta atpakaļ bremzes (taa kad ABS gruuz atpakal kad ir ledus) rezultaata knapi nobremzeeju pie sarkanaa nu vispaar šausmas ne serviss.
VWfan, taadu T6 labaa staavoklii var panjemt liidz 7000Ls. Izstaasti man, kaapeec lai es pieliktu veel 8000Ls, lai nopirktu dranki, kursh neiet, bet toties ir jauns. Un tici man, peec jebkura normaala M5, R, T5 vai tml tev jau buutu jaasaprot, ko cilveeki domaa ar vaardu "baudaams" . Un peec cik gadiem es buutu atpelniijis shos +8000Ls, ja sho 11.7L vietaa brauktu ar to Citroen?
Vot pilniigi pareizs viedoklis kam es 100% piekriitu.
Argumentu par to ka luzt un ir vieni vieniigi izdevumi es varu atspeekot:
1 kaart vajag pirkt patiešām labu eksemplaaru dziit uz servisu kur no A-Z visu paarbauda, izteeresi kaadus vabuut 50LVL bet atmaksaasies.
2 kaartRegulaaras paarbaudes ik peec 5000-10000KM uz servisu skatiities vai nav kas taads par ko buutu jaasaak uztraukties.
3 kaart beigu beigaas arii lietotai mašīnai var uztaisīt garantiju laikam ap 200LVL gadā bija www.promex.lv
Argumenets jaunas mašīnas prikšanai visdriizaak ir subjektiivs bez reaala ietaupiijuma un pamatojuma (vieniigais ja tiešām par izmaksām nospļauties un ļoti svarīgi minimzeet risku kaadu dienu palikt bez autiņa, kaut gan jauni arii meez kuupeet nost, luuzt karbas utt, redzams jau no topikiem tepat iauto.lv)
mx_black rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
VWfans rakstīja:
kolumbs rakstīja:
IR nekorekti salīdzināt jauna auto cenu ar lietota auto cenu...Ja Tu teiktu, ka sanāk par jaunas Merivas cenu sanāk jauns BMW - o.k., bet pa to cenu reāli sanāk vecs BMW.
Tad jau tik pat labi par jauna uzvalka cenu var teikt, ka pa tā cenu sanāk 3 uzvalki humpalbodē...
Ziemā izbraucu ar jaunākā modeļa BMW-320d ar automātisko ātrumkārbu (163 zirgspēki). Gribējās pamēģināt, kāds tad tas BMW ir. Teikšu tā - nekas sevišķs. Uzrāviens, protams, zvērīgs, taču biju gaidījis labāku skaņas izlolāciju, jo tukšgaitā motors bija diezgan skaļi dzirdams un vibrācija bija paliela. Par to cenu - apmēram 23 tūkstošiem latu - es labāk ņemtu Hyundai-SantaFe ar 2,2 litru dīzeļmotoru un automātisko ātrumkārbu, kurš mani patīkami pārsteidza.
Ieteiktu pabraukt ar M5 tad sapratīsi vārda uzrāviens īsto nozīmi
Vaards vietaa! Vakar vilku uz Liepaaju ar T6, 272zs, pat virs 200km/h joprojaam juutami paaatrinaas.
VWfanam prieksh apreekiniem: pateerinjsh 11.7L
Tuuliit būs sprediķis par tavu šausmīgo rīcību un dīzeļdegvielas litru skaits ar 5 vienībām aiz komata ko tu būtu varējis papildu nopirkt ja būtu braucis ar merivu uz 75KM/H
VWfans rakstīja:
kolumbs rakstīja:
IR nekorekti salīdzināt jauna auto cenu ar lietota auto cenu...Ja Tu teiktu, ka sanāk par jaunas Merivas cenu sanāk jauns BMW - o.k., bet pa to cenu reāli sanāk vecs BMW.
Tad jau tik pat labi par jauna uzvalka cenu var teikt, ka pa tā cenu sanāk 3 uzvalki humpalbodē...
Ziemā izbraucu ar jaunākā modeļa BMW-320d ar automātisko ātrumkārbu (163 zirgspēki). Gribējās pamēģināt, kāds tad tas BMW ir. Teikšu tā - nekas sevišķs. Uzrāviens, protams, zvērīgs, taču biju gaidījis labāku skaņas izlolāciju, jo tukšgaitā motors bija diezgan skaļi dzirdams un vibrācija bija paliela. Par to cenu - apmēram 23 tūkstošiem latu - es labāk ņemtu Hyundai-SantaFe ar 2,2 litru dīzeļmotoru un automātisko ātrumkārbu, kurš mani patīkami pārsteidza.
Ieteiktu pabraukt ar M5 tad sapratīsi vārda uzrāviens īsto nozīmi
VWfans rakstīja:
kolumbs rakstīja:
IR nekorekti salīdzināt jauna auto cenu ar lietota auto cenu...Ja Tu teiktu, ka sanāk par jaunas Merivas cenu sanāk jauns BMW - o.k., bet pa to cenu reāli sanāk vecs BMW.
Tad jau tik pat labi par jauna uzvalka cenu var teikt, ka pa tā cenu sanāk 3 uzvalki humpalbodē...
Ziemā izbraucu ar jaunākā modeļa BMW-320d ar automātisko ātrumkārbu (163 zirgspēki). Gribējās pamēģināt, kāds tad tas BMW ir. Teikšu tā - nekas sevišķs. Uzrāviens, protams, zvērīgs, taču biju gaidījis labāku skaņas izlolāciju, jo tukšgaitā motors bija diezgan skaļi dzirdams un vibrācija bija paliela. Par to cenu - apmēram 23 tūkstošiem latu - es labāk ņemtu Hyundai-SantaFe ar 2,2 litru dīzeļmotoru un automātisko ātrumkārbu, kurš mani patīkami pārsteidza.
tad jau BMW iet regresā tiešām diivaini jo 97.g BMW 5 seerija ar dizeli bija tiešaam klusa, un diizlemotors braucot darbojaas taa ka nevareeja iisti pateikt ka tas ir diizelmotors, tajaa zinaa man BMW diizelis vislabaak patika no visiem citiem.
VWfans rakstīja:
A6 rakstīja: Vakar man bija iespēja izbraukt ar "lielisko, nikno" 1,3 CDTi Merivu.... Tagad nebrīnos kādēļ dažs labs ar lepnumu paziņo, ka var ieskrieties līdz "cienījamiem 110 km/h". Nerunājot par visu pārējo kas mani ne īpaši apmierinātu ja 'sī mašīna būtu mana, varu teikt, ka motors nav motors, dinamika parādās pie 3000 apgriezieniem, pie luksofora starts nekāds utt.
A6
Cik daudz nobrauci ar Merivu? Pa kādu maršrutu?
Tev acīmredzot ir augstas prasības pret auto dinamiskajiem rādītājiem. Meriva ar 1,3 CDTI motoru iet ne sliktāk par 80.gadu padomju cilvēka sapņu auto - sesto Žiguli ar 1,6 litru benzīna motoru. Man ar to pietiek.
tad vareeji žiguli arii pirkt iedomaajies kadu kaudzi naudas ietaupiitu un cik tonnas dīzeļdegvielas sanaaktu.
Nu tas ir p..se..c saliidzinaat ar žiguli tu kurā gadsimtā dzīvo?
sintris rakstīja:
quattropower rakstīja: Pārdod Opel Omega 98` 2.0DTI 16v dīzeli.
ABS, centr. atsl., cink. virsb., el. logi, el. spog., gaisa spilv., imobilaiz., kompjūt., kondic., kruīzkontr., lukss sal., klim. kontr., piek. āķis, piln. elektrific., servo, spoileris, stūr. pastipr., turbo, vasar. riepas, magnetola, stereo, tikko no Beļģijas, sedans, 5-ĀK, 4 durv., dīz., teic. kārt.
Bildes - ss.ss.lv/...
Cena - 5550eur
Tel. 29410799
Varu piedāvāt 2000.gada 2,5 DTI Omegu. Mehāniskā kārba, pilns faršs ksenons,farkops, u.t.t. Bildes nebūs,tāpat zināms kā izskatās cena 5500 eur
Ir luste,sūtiet PM
izskataas ka topia autoram nav nekādu izredžu
Šitam gan laba cena
taa cena "brien" iekšā tajā lauciņā par kuru tirgojs jaunās Omegas ar ksenoniem, ādu, bose stereosistēmu, utt. Pirms mēneša skatījos tādu ar 2.5V6 benzīns/gāze pa 5600EUR būtu paņēmis bet beigās izrādījās ka īstā īpašniece ir amerikā, jāgaida pusotra nedēļa tā arī nenopirku, jo pagadījās labs Saabs par labu cenu.
Ksneps rakstīja: Līdz šim tiesības man nav bijušas atņemtas un man tādi jautājumi :
- ja man ir vairākas kategorijas, vai tas nozīmē, ka nevienu no tām nevarēšu izmantot?
- lai tiesības atgūtu man atkal būs jāiet autoskolā un jākārto visas kategorijas no jauna?!?!
eksaamens pa jaunu jaakaarto tad kad maaciijos autoskolaa instruktors staastiija ka viens čalis dienā pēc tiesību dabūšanas pālī brauca unn tad nu precīzi pēc gada kārtoja atkal eksāmenu.