iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Dzonijs_007 22.05.2007 20:33

ceri vien

Dzonijs_007 22.05.2007 16:59

filips rakstīja:

kliks rakstīja: Eu eu čista pa 6.5k eur paņemtu, ja tu varētu kādu dienu atbrīvoties un aizšaut to auto papētīt zem lupas pie dīzelistiem, kārbu zinātājiem un vēl kādiem zinošiem un tehniski aprīkotiem čalīšiem.

Pa 6.5k eur tu vari pats sevi zem lupas papētīt. Ja ir reāla interese un 8.5 eur ir pieņemama cena, tad zvani, ja nē, tad krāj babkas.

6.5k EUR ir normaala cena pa kaadu bez probzaam vareetu notirgot nu taa pa paaaris dienaam ja nem veeraa ka leetaaais BMW 530 diizelis peec ss.lv datiem ir 7000 EUR tad lai tu ar saveejo izraissiit interesi cenai jaabuut zemaakai par 7000 EUR un taapeec 6500EUR ir loģiski pamatota cena.

Dzonijs_007 21.05.2007 22:15

ko tur daudz domaat ja tiko nopirka un nevar uzreiz uz servisu tad apsargaajamaa staavietaa un pec tam normaala sekretka + signalizacija, sekretka vispaar laba lieta saliidzinosi leeti un efektiivi, galvenais izdomaat kaut ko oriģinālu, man mazdai 626 bija taada sisteema, jaapiespiez 2 logu sleedzi pa diognaali, tad zem stuures viens sleeziitis jaanospiez, + bija atsevišķa poga iedarbināšanai, kas bija noslēpta panelī, visas darbības bija jāizdara noteiktaa seciibaa, ja nee nevareja pielaist, saadu sisteemu diez vai kads ruudiits zaglis speetu atkost.

Dzonijs_007 21.05.2007 17:08

Yukki rakstīja: dzonij-007,nesapratu? ko tad darit,ja uz cela ir kolchoznieku salidojums-erti iekartoties 30cm no pedeja bampera un no Rigas lidz Plaavinam braukt ar priekshaa braucoshaa traktora 30km/h,lai norakstiitos,ja kads nomet uz 25m/h? nevajag jau bazt visu viena maisaa,celi ir domati,lai brauktu,nevis raapotu!

paga vai ta no rīgas līdz pļaviņam viscaur ir aizliegts apdzīt???

Protams ka katrai normai jābūt izņēmumam, kuru iespējams atsevišķi izskatīt bet es biju domājis standarta situāciju: kolonaa 2 smagie vai 1 vieglais (vai cita kombinācija) kas brauc pret kalnu vai līkumu un kuru apdzens atsaldēts kas? Nu vislielākā iespēja jau ka BMW un kas notiek ja pretī kāds brauc? Vadītājam jau poh.! jo viņs apdzina ar domu ka ja jau kāds pretī brauks tad tā jau būs viņa problēma ne mana un gan jau pavāksies malā vai grāvī vai arī gan jau kādam no kolonnas kļūs manis žēl un ielaidīs starpā

Dzonijs_007 21.05.2007 16:51

Tiem kas pārbrauc pāri nepārtrauktai līnijai un kur apdzīt aizliegts ja tiek apdzītas 3 vai vai vairāk mašīnas vienā reizē jāpiemēro tāds pats sods kā par slekpkavības mēģinājumu.

Dzonijs_007 21.05.2007 13:30

mx_black rakstīja:

Ideots rakstīja: ir ļoti mazs % tautas, kas spēj atdalīt drošu ātrāku braukšanu, cienot un neapdraudot citus, no braukšanas, uz visu nospļaujoties.....

pirms 2 gadiem, dzenot fuuri, notruuka gaazes pedaalja trosiite un manevra viduu drosele aizveeraas. par laimi, celjsh bija pilniigi tukshs un viss beidzaas ok. peec taas reizes apdziishana uz milimetriem nav manaa gaumee.

atceros kobra 11 seeriju kur mersis vaaleeja uz 170 ar iespruudusu gaazes pedaali, nezinu katraa zinaa bija interesanti paskatiities bet kaut kaa nereali likaas ka dziivee ar taa var notikt...

tai fuurei bija automaatiskaa kaarba? Un kaa tad beigaas aptureeji?

Dzonijs_007 21.05.2007 13:17

nomiks rakstīja:

mx_black rakstīja:

...mans radagabals sho pashu veica mazaak kaa stundaa.

te sanāk, ka vidējais ātrums ir ap 230 km/h.

NETICU! Tad ir jābūt pilnīgi brīvai šosejai bez neviena auto, gājēja, apdzīvotām vietām, kas šodienas apstākļos ir reāli tikai Biķernieku trasē!

droši vien viņs bija atklājis jaunu trešo joslu (vidējo)

Man kolēģis stāstīja ka viņam viens paziņa arī no Rīgas (strēlnieku laukuma) līdz Bauskai (65KM) atvilka pa 18 min nepārkāpjot noteikumus man sanāca ~45min. Tātad džeks gāzis uz ~200+KM/H. Nu ko lai saka tas jebkurā gadījumā ir noziegums par ko būtu jāparedz pāris mēnesi restotas saules

Dzonijs_007 19.05.2007 9:42

a kas passātam notika?

Dzonijs_007 18.05.2007 12:35

VWfans rakstīja:

Uggga rakstīja:

VWfans rakstīja:

. Pašlaik uzkrātais ietaupījums ir 189 lati - salīdzinot ar degvielas izmaksām, ja būtu pircis 1,4 litru benzīnnieku.

Tu, tad kad uzpildies, pieraksti arī, cik benzīns tajā dienā maksā, nevis tikai DD?

Tanī brīdī atceros abas cenas un vēlāk mājās datorā Excel tabuliņā ierakstu ciparus. Piemēram, pēdējo reizi uzpildījos 11.maijā, ielēju 43,86 litrus DD par Ls 26,62 (1 litra cena 60,7 santīmi). Tālākais aprēķins tāds - ja būtu Meriva ar 1,4 litru benzīnnieku, tad vajadzētu par 28% vairāk degvielas jeb 56,14 litrus 95.benzīna. Tas piektdien maksāja 65,3 santīmus. 56,14 litri tātad maksātu Ls 36,66. Starpība par labu 1,3 CDTI = 36,66 - 26,62 = Ls 10,04. 10 lati vienā uzpildes reizē, 8 lati citreiz, piecītis citreiz - tā tas ietaupījums palēnām salasās...

Vot kaa tu incanti vari zinaat ka Meriva ar 1.4 benziinieku buutu aprijusi tiesi 56.14litrus vot nu ir ģēniji mums gan bet varbuut buutu tomeer 56.1399999liri tas nav ienaacis praataa?

Man gan liekas ka braucot pa šosejaam diez vai vareetu buutu 28% lielaaks pateerins Merivai ar benzinieku atceros ka man bija ford Mondeo ar 1.6 benzinieku un pateerinss bija videeji 5l/100KM braucot pa soseju tiesa gan videji uz 90 braucot.

Dzonijs_007 16.05.2007 23:41

VWfans rakstīja:

turbopiile rakstīja: VWfans kā no trešā reiha.. papēti statistiku, sū*u tie lielākie sodi dod.. es nedomāju, ka galvenā satiksmes problēma ir 104 vai pat nedoddies 116..

Sodiem jābūt riktīgi bargiem, lai atsistu vēlmi pārkāpt noteikumus!

104 km/h vai 116 km/h ir problēma tamdēļ, ka pārkāpējs pierod pie šāda ātruma un sāk uzskatīt to par normu, kaut arī tā nepavisam nav norma. Kad intensīvākas satiksmes apstākļos nav iespējas uzturēt šo ātrumu, tad cilvēks sāk kļūt nepacietīgs un iziet uz apdzīšanām vietās un reizēs, kad tas nav droši. Savukārt, ja cilvēks būtu radināts braukt ar 90 km/h, tad viņš panāktu reti kuru auto, nebūtu vairs pamata nervozitātei un neapdomīgiem apdzīšanas manevriem.

Vot taa brauc Vācijā (nepārkāpjot likumu) varbuut radiisies apjeega par 104KM/H baiso draudu satiksmes drošībai

www.youtube.com/...

Dzonijs_007 16.05.2007 22:25

deksters rakstīja: Manam Volvo V70 tāds pat dzinējs. Mainīja siksnu, nomanīja augšējo blīvslēgu ( sadalenes) , apakšu ne. Mazliet sulo, nu un?? Līmenis uz 12 000 nav nokritis. Tā ir mašīna, nav tur ko satraukties.

Ja nepatīk, ka kaut kas kaut kur papil, nopērc jaunu

stulbs arguments nopeerc jaunu it kaa 100% visiem lietotiem autiniem teceetu eļļa jaa daudziem ir taada probleema ļoti pat daudziem bet tikpat daudziem nekas netek.

Dzonijs_007 16.05.2007 19:45

VWfans rakstīja:

kerglis rakstīja: Ja ari furem atlautu braukt uz 90 un tas ieklautos plusma, tapat, butu pietiekosi daudzi, prieks kuriem tas vilktos. Skaidrs, ka parmacit vaditajus un piespiest visus ieverot brauksanas atrumu ir utopija.

Nav vis utopija. Pirmkārt, vajag radikāli bargākus sodus. Piemēram, par dienišķajiem 104 km/h vietā, kur atļauts 90 km/h, normāls sods būtu viena Centrālās statistikas pārvaldes iztikas minimuma apmērā, tas ir, 129 lati. Par 116 km/h divi iztikas minimumi jeb 258 lati. Sodiem jābūt tik lieliem, lai lielum lielajam vairākumam pārkāpēju atsistu vēlmi turpmāk pārkāpt.

taatad ja es braucu uz 80 aiz fuures un man vajag apdziit un aautrums tad parasti sasniedz vismaz 120km/H tad peec tavaam domaam man buutu jaasanem 258LVL sods tas tiešām ir normaali???

Man gan liekas ka ar taadu sodu buutu jaasoda taadi fani kaa tu ja brauc pa A7 posmaa ķekava rīga uz nu piemeram 75KM/H ja tāds ātrums ir bez objektīva iemesla (priekšā brīvs ceļšs diennakts gaišais laiks, sauss ceļš.)

Dzonijs_007 16.05.2007 16:00

viktors1961 rakstīja: Nu nopirku es A6(C4) 2.5TDi. Sākumā biju starā, tagad kasu aiz auss No priekšas gala kaut kur eļļas noplūde vērojama. Pirms pirkšanas TA dzinu, bet kultūrslānis un zemmotora paplātes tāds, ka visas potenciālās šķirbas ciet un TA onka neko neieraudzīja Ceru, ka arī iepriekšējais īpašnieks to nezināja, pretējā gadījumā šo ķers mans lāsts Domāju, ka pie vainas kloķenes priekšgals. Kāds var paskaidrot, cik varētu maksāt šādas šaizes novēršana? Jebšu tas no sērijas djetalj kopeečnja, a rabota na milijon?

Brāļi po razumu un audi TDi, lūgtum pieredzē padalīties!!! Plīīīz !!!!

un cik par to diizelaudi samaksaaji un cik ir nobraukums

Dzonijs_007 16.05.2007 14:02

VWfans rakstīja: Mans uzskats ir tāds, ka lielo kravas auto un autobusu vadītāji, vidēji ņemot, ir augstākās raudzes profesionāļi. Viņu darbā nekādus ierobežojumus noteikt nevajag, jo tā būtu tautsaimniecības graušana. Vieglo auto vadītājiem, kuri vēlas braukt ātrāk, jābūt pacietīgiem un jārēķinās ar to, ka ekonomikas izaugsmes un Latvijas neizbēgamās saimnieciskās integrācijas ar kaimiņvalstīm rezultātā ir būtiski pieaugusi satiksmes intensitāte. Tai ir jāpielāgojas, noskaņojoties uz mierīgāku braukšanu - vieglie auto vairs nevar sev stādīt augstus vidējā ātruma mērķus, braucot pa noslogotākajām šosejām. Piemēram, maršrutā Ogre - Jēkabpils nevar vairs vēlēties sasniegt vidējo ātrumu 80 km/h, bet jāsamierinās ar kādiem 70 km/h, ja vien neveic bīstamus apdzīšanas manevrus.

Mana pieredze liecina, ka bīstamas situācijas uz ceļa 99% gadījumu veido mazākie un ātrākie auto. Es nekad neesmu sastapis bīstamu rīcību no liela smagā auto puses - viņi pārsvarā vienmērīgi brauc ar saviem 85 km/h un nevienam netraucē.

tur jau taa nelaime ka viņi brauc uz tiem 85KM/H bet nevis mazliet aatgraak uz kaadi 90-95KM/H tas uizreiz strauji uzlabotu satiksmes drošību. Tas jau nekas ka viņš mierīgi purpina uz saviem 85KM/H bet nevienss normaalss vieglais nebrauc tadaa aatrumaa un te ir taa lielaakaa nelaime, ka fuure netieši ar savu 85KM/H braukšanu izraisa ļoti daudz bīstamu situāciju protams ka tiešais vainīgais ir tas kurš apdzen, bet šīs apdzīšanas cēlonis ir Fūre, jeb ļaunuma sakne

Spilgti izpaužas uz A7 kur braucot uz bausku un atpakaļ bieži veidojas avārijas situācijas.

Dzonijs_007 16.05.2007 12:30

Kā man ir apriebušies šitie visi milzīgie transportlīdzekļi līdz nāvei un man no viņiem nelabi metas (autobusi, un smagās mašīnas) braucot pa A7 no bauskas 3 reizes bija bīstamas situācijas (ja nebūtu bremzējis būtu crashi kā uz daugavpils šosejas svētdien) ko netieši izraisīja visi šitie smagie un autobusi.

Risinājums: aizliegt kustību dienas laikā, (ne visai labi) bet vislabāk noteikt minimālo ātruma ierobežojumu vismaz 90KM/H par vilkšanos uz 70-80 ja brīvs ceļš un nav tehnisku problēmu jāliek sods un pietiekami liels, jo bīstamība ir identiska kā ja brauc uz 120KM/H

Dzonijs_007 16.05.2007 12:23

Re cik "lēta" Meriva ir remontos

Zinu ka manam paziņam BMW 328 coupe 2000. gada arī bija beigts stūres pastiprinātājs, remonts bija uz 300LVL

Dzonijs_007 14.05.2007 18:06

viktors1961 rakstīja: Ir pagāis zināms laiks un ir nonākts pie secinājuma - NEVAR!!!! Lai dabūtu cauri tehnisko apskati ir izravēti katalizatori, piedevām 90% "ideālo dīzeļu" ar nobraukumu ap 200kkm (servisa grāmatiņas to apliecina) ir tāda vibrācija kā vecam MAZ-am. Var jau būt, ka esmu galīgi tups, bet darbā autiņiem ar 200kkm dīzeļi salīdzinoši ir bitītes. Tad man jautājums znatokiem - vai Latvijā ir iespējams veikt dīzelim tādu remontu, lai tas būtu kā jauns (nu apmēram) un cik tas varētu piķot? Un vēl? - no kā rodas tā vibrācija, ka viss salons vibrē?

Nu tas ir unikums man vienk. truukst vaardu tu tak esi vienkaarsi slims ar savu diizeli panem nopeerc benziiniekku.

Ja peerk diizeli tad tikai jaunu taads ir mans viedoklis. Pusmiljons-miljons kaa minums visi tie diizeli ir noskreejusi.

Ir veel viens interesants fakts ja taa pskataas piemeram 2002 gada autinus vaacu lapaas tad diizleauto noskrejiens dominee +/- 200TK KM bet Latvijas autiniem un 95-97. g cipari ir loti liidziigi

Dzonijs_007 11.05.2007 10:19

secinājums viens visi tagad gāžam mierīgi par 5KM/H ātrāk.

Dzonijs_007 10.05.2007 21:50

tuncis rakstīja:

farruhs rakstīja: Aizvakar uz Plesens mani nostādināja... kruizēju uz +/- 125km/h ... maitas mani nošāva... protokolā ierakstija 117 ,bet tas ar visu Stalkera 7km/h kljūdu... sods 5ls... es vēl ierēcu un aundarim jautāju,nah vispār stādināja?

Mjā, forši tev... Mani vārdadienā uz Mūķenes ar 73 km/h apturēja un 30 Ls kak ņebivalo. Ar oficiālo protokolu... Likās jau pašam, ka braucu mierīgi, bet saulainā diena un tukšais ceļš kaut kā bija kāpinājuši to ātrumu. Saruna jau gan arī bija tāda inčīga. Tipa - pienāciet pie mums. Ments - ziniet, ka jums būs sods 30 Ls... Es - nezināju, neko darīt, tagad zināšu. Ments (tādā vieglā sašutumā) - Man tas protokols būs 15 min. jāraksta!!! Es - ??? (raustu plecus, ko tad es tur varu līdzēt, tipa. Ne jau es te uzprasījos ciemos, pats apstādināji...) Tā arī palika - pēc 7 min. atnesa parakstīt protokolu un atvadījās. Kaut kā šitais baigi besī - no maniem 5 pārkāpumiem, 3x ir tādās gaidpilnās balsīs stāstījuši, cik dārgi tas man izmaksās, un cik ilgi stādās protokols utt.

Kuraa vietaa uz muukusalas ielas staaveeja? Buus arii turpmaak jaabrauc leenaak. Vispaar pa muukusalas ielu uz 50 nekad nebraucu un citi arii tik leeni nebrauc un ja es brauktu uz 50 visi mani par traku uzskatītu pīpinātu taurētu, kulakus rādītu ķip, ko tas iedomājies, satiksmes traucētājs

Dzonijs_007 10.05.2007 19:08

anonimikis rakstīja: pabraukājot pa lielajiem ceļiem konstatēju, ka pirmā josla velk konstanti uz 110. Nu ir daži izņēmumi, bet tie izskatās pēc tādiem šrotiem un pasātiem, kuri vairāk par 70 nav spējīgi izspiest.

vai tiešām manam auto spidometrs sagājis sviestā?

Man ir GPS navigācijas iekārta un secinājums vienmēr ir bijis viens ka visu autinu spidometri kas man ir bijusi melo 5-10Km/H vot un tagad es saaku štukot a moš navigācija melo? kaut gan velkot uz 130KM/H (peec Chrysler Vision spidometra) zaļie piesēja ātrumu 118KM/H veel vienreiz lidojot uz 90 (peec mašīnas spidometra) apdziivotaa vietaa aptureeja un teica ka bija 82Km/H taatad tomeer laikam mašīnu spidometri melo un navigācijas ātrums ir pareizs. Taa ka nav briinums ka ja mašsīnas spidometrs rāda 90 tad patiesais ātrums ir ~80-85KM/H un mierīgi var gāzt uz 110KM/H

Par ātruma pārsniegšanu gan abas reizes tiku cauri ar brīdinājumu

Dzonijs_007 09.05.2007 17:54

b-mens rakstīja: Saabs ir tāds pats Opelis kā Volvo ir Fords.

nu un kas tur tiesi ir no opela??? Ko? Varbuut remontu leetums? Motori? Ātrumkaste? Ritošā daļa? Varbuut veel gribēsi apgalvot ka 9-5 taa pati Vectra vien ir? Ja taa, tad tev ir visai nozeelojama nojeega par saabiem un opeliem!

Dzonijs_007 08.05.2007 18:01

bizenajs rakstīja: tehniskajam staavoklim, un labaak buutu njemt feisliftoto. ja nu budzets ir 6-9 k eur, tad jaareekjinaas, ka pie cenas naaksies likt veel klaat kaadu wtuku latos, lai mainiitu kjeedi, labotu ventilaaciju un veel laikam shoto. kaaroch, shito visu var izlasiit tepat diskusijaas, tiaki nav jaabuut slinkam un jaapameklee.

nu nav jau tik traki ka uzreiz stuka jaaiegulda var jau arii nopirkt normaalu eksemplaaru un braukt bedu nezinot. Man pazinam arii ir Saab 9-5 3.0 griffins nopirka noraamlu 99.g eksemplaaru pa 7.9K EUR 2 gadi atpakal un pa so laiku tikai benziinu lej neko nav dariijis un arii tagad tehn. staavoklis labs. Taa kaa investiiciju apmeers buus tiesi proporcionaals auto šrotainībai.

Dzonijs_007 08.05.2007 17:58

Kam pieveerst? Un kaa tu domaa? Atbilde ir ģeniāli vienkārša visam!!!

2.3 motoram jaakataas ķēdes nodilums to gan laikam var tikai servisā jo nomaiņa maksaa 1000 EUR, jāskatās vai nav eļļas noplūdes, visa elektronika jāizspaida visas podziņas (tādu ir ļoti daudz ) ja 3.0 motors jaaskataas vai gaazeejot tosola bacokaa nenaak ieksaa gaiss vienreiz gandriiz uz taada uzraavos. Karoce iisi un konkreeti jaadzen uz pusliidz sakariigu servisu ja pats neesi specuks i vsjo.

Dzonijs_007 08.05.2007 10:47

Patika visādi elektroniskie nieciņi un apdares kvalitāte.

Nepatika daudz kas, jo fords ar savu lētumu ir visu sapī... Ir sēdēts blakussēdētāja sēdeklī jaguārā XJ (soveren) kāda 92. gada ar 4.0 dzinēju un tas bija daudz patīkamāks. Karoč no jaunajiem lētā gala jaguariem nav ko daudz gaidīt, jo arī viņi ir sākuši taupīt uz visu kas iespējams.

vipsaar diivaini tad ir laba apdares kvalitaate un tomeer leeti. Tad kas tiesi nepatika? plastmasains salons grabona vai kas cits?

Dzonijs_007 02.05.2007 17:47

Es teiktu taa normaalqa masiina par to cenum,laba skanas izolaacija negrab nav loti daarga remontos labi izskatas un ir daudz ekstru a ko veel vairaak vajag. Nu labi varbuut lai priekšā buutu nevis opel ziime bet BMW

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti