iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
Dzonijs_007 20.02.2008 19:48

Girc44 rakstīja:

ursis rakstīja: videejais 320 touring dizelim(2001gada) ap 6,5/100. aarpus zem 5/100.

un celj ne vainas.

tiesa ar 530 touring ir pavisam cita braukshana,bet tas ir cits staasts un knapi var savaakties 8/100 bet kaaja IR smaga

Es no 530d mierīgi pa pilsētu 15L/100km salasu. nesaprotu kur jūs tos mistiski mazos ciparus raujat. Kas tās par pilsētām tādām?

nu taa vareetu buut... cik ar 525TDS braukaajos tad pateeriņs no 12l/100KM pa pilseetu normaali braucot liidz 20l/100KM ar pedaali griidaa visu laiku.

Dzonijs_007 20.02.2008 19:45

LyNx8 rakstīja:

Kanelis rakstīja: Pasaats jau varbuut tieshaam ir OK! Bet izveeleejos par taadu pashu naudinu tomeer paarvietoties ar A6 diizeltraktoru

Par gaumi nestrīdās, bet kāpēc maksāt vairāk, ja sēžot iekš A6 tāpati piekare vien apakšā ir, bet remonti un detaļas kaut kāpēc dārgākas... Ai, po. Katram savs..

2 galvenie iemesli manuparaat:

1) Audi prestižs

2) Dizains nu auģiks tomēr ir smukāks par Passātu gan it īpaši interjers daudz elegantāks

Nu tehniski laikam tiešām diezgan līdzīgi.

Dzonijs_007 23.01.2008 19:54

kasinsh79 rakstīja: Nu Tom Tom One XL tika mēģināts braucienā uz Somijas slēpošanas miestiņu Tahko. Viss OK, pieveda līdz pašam gala mērķim, kas bija mājiņa, izbraucot caur meža ceļu pie paša ezera Pat neticējās, ka kas tāds iespējams..

Vācijā vairākkārt mēģināts MEDION GPS. Perfekti! Atrod visu un vienmēr.

Uzskatu, ka nav jēgas pirkt jaunu autiņu ar iebūvēto GPS par mega naudu. Labs portatīvais GPS un - iet tā lieta )

Pilniigi pareizi taas jauno autinu original GPS ir vaajpraataa daargi laikam paaris tuukstoši kameer pa 200LVL var nopirkt normaalu PDA un sabazt visu ko vien vajag saakot ar ozi explorer LV kur var visas LV vienseetas un siikos meza celus atrast liidz tomtom kur var sabaazt ieksaa visu pasaules lielaako reģionu kartes.

Dzonijs_007 22.01.2008 22:56

LT vienkaarsi ir daudz lielaaks piedaavaajums no kaa arii jo lielaaks piedaavaajums jo lielaaka iespeeja atrast sev ko piemeerotu taa pat iegraabties un taapat lielaaka iespeja atrast kaut ko letaaku, kas ne vienmeer 100% gadiijumos noziimee sudiigaak

Dzonijs_007 22.01.2008 14:05

Geskasfans rakstīja: Te smejas par SAAB. Nu ok! eksploatācijā tā ir dārga mašīna, bet komforts un braukšana ar viņu ir ok!

tas taads stulbs miits un nekas vairaak ja srotu nopirksi tad arii buus daargs un skaidrs ka nebuus tikpat leets kaa kaut kaads opelis vai fords jo Saab tomeer vairaak ir premium klase kas logiski taapat kaa citi premium auto buus daargaaki ekspluataacijaa nekaa piemeeram fords vai opelis kaut gan arii slikti uztureets opel vectra var izraadiities daargaaks par labu Saab 9-5

Dzonijs_007 21.01.2008 12:04

Magistrs rakstīja: Uzpircēja adnako biznesmenis. Pēc tam pa 6 aizlaidīs.

pa 6 K vairs 9-5 nenotirgosi to es saku diezgan droši

starp citu ss.lv jau labu laiku paaris nedeelas viens ciinaas ar 9-5 paardosanu pa 4500 EUR tiko no beļģijas un it kaa ideaalaa staavoklii.

Dzonijs_007 09.01.2008 14:19

Cik uz Saab 9-5 3.0 turbo ir testeets tad atšķirība ir apaļa 0 gan ekonomijā gan dinamikā no 0-100KM/H pilniigi vienaadi rezultāti vai ir 98 ultima vai parastais 95 taapat pateeriņs kompis pie 90KM/H raadiija ~7.6l/100KM/H gan ar 98 gan 95 benziinu.

Dzonijs_007 03.12.2007 13:36

Geskasfans rakstīja: cluber atrisināji savu problēmu?

Man arī tikko parādījās identiska vaina, nezinu, varbūt vaina kautkādā relejā? Jo itk kā ventilācijas motoram nevajadzētu būt vainīgam.

man aizdomas ka tomeer ventilators aizvada savas peedeejaas dziivibas dienas

Bija vienam saabam identisks gļuks kad pūta kā ienāca prātā beigās ventilators nosprāga remonts alfamotors ~100LVL

Dzonijs_007 30.11.2007 11:18

Liepajniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Liepajniex rakstīja: Saruna CP nodaļā, nonācam pie Ls 250 soda + a/v tiesbu atņemšanu uz 3.mēnešiem.

Droš vien, ka lēmumu pārsūdzēšu. Īstenībā, vai ir iespējams, ka pārsūdzot lēmumu uzliek lielāku sodu?

Kāds tad ir pamatojums pārsūdzēt? Un lielāku var dabūt.

Paskaidrojums.

Vienīgais es tur uzrakstiju ka pārkāpu, bet nevis par +60 km/h bet gan +23km/h pēc sava spidometra rādītāja. Bet vajadzēja rakstīt, ka es visu braucu pēc CSN, jo adm. tiesā tad jau 50/50 vai atrisinās manā labā, vai nē, bet ja rakstītu, ka es "ņepričom" tad 90% ka atrisinātos manā labā.

Viņi paņēma mani ar "Stalkeri", bet tur bija ari citi t/l, tā kā nevar zināt kuram viņi nomērīja ātrumu, kā arī ne deva laiku rakstīt paskaidrojumu. Stalkera numuru uzrakstija protokolā bez ierīces sērijas... Nez, es vēl domāšu, kas un kā

ja noķer ar stalkeri tad vajag defaultaa protokolaa rakstiit nepiekriitu atrums nav mans un tad poličiem nav nekādu izredžu tiesā, kā viņi pierādīs kam tas ātrums bija?

Ja ar videoradaru tad ar jaabuut taa lai nebuutu mašīnu ka biezs piemēram ja paņem uz 11 novembra krastmalas ar videoradaru tad ar varētu mēģināt apstrīdēt, ja klajā vietā ar videoradaru tad gan nekā.

Dzonijs_007 29.11.2007 11:28

Viktos rakstīja: Radās "ļoti " idiotisks jautājums...

Tātad nejauši atklāju ka manam bembim automātā ir kkāds "strannais" režīms... (tas ir no D, nedaudz pa kreisi)

Pašu kārbu var redzēt galerijā...

Kas tas par režīmu un kam viņš domāts ?

kaut linku kur par to var palasīt...

(lūdzu BEZ "izkārnijumu veidošanas" TE) !!!

tas ir steptronik aatrumus var pats sleegaat.

Dzonijs_007 27.11.2007 15:51

nu nevajag pirkt to muļķutroniku un punkts taa kaarba ir defaultaa brāķis un punkts. To pieraada daudzie beedu staasti tepat iauto.

Dzonijs_007 27.11.2007 15:49

Siksparnis rakstīja: Par ritošo diez vai, bet multitronikā (automātā) gan var sanākt izvērsties.

cik man staastiija A4 2002.g iipasnieks tad muļķutroniku nevar saremonteet bet tikai nomainiit un tas maksaa ~5000LVL

Dzonijs_007 27.11.2007 10:58

shmurger rakstīja: a no cik tad saakas tie bargie sodi par aatrumu??? pa pilseetu parasti paarvietojos liidz 85km/h...liidz!!! un reizeem!! luudzu nepataisiit mani par noziedznieku vienreiz gan apdziivotaa vietaa mani nokjeera uz 110, izdevaas vienoties, taa arii neuzzinaaju , cik buutu patiesais sods...

laikam ka tiesību atņemšana +60KM/H

Dzonijs_007 25.11.2007 20:57

Vilks rakstīja:

nafigators rakstīja: Ja tev neto ieņēmumi mēnesī būtu 2000/3000Ls vai tu brauktu ar auto, kuram ikmēneša maksājumus nepārsniedz 100/150Ls?

nu man ir ienjeemumi lielaaki. nebraukaaju ar dzjipu (pagaidaam), bet ar diizeljpolo.

un piekriitu, ka, kameer nav gjimenes ar beernu ratiem, beernu seedekljiem utml. tikmeer iipashi nav vajadziibas ar lielu kuutinju braukaaties.

kur lieku kaapostu? izteereeju- braukaaju pa pasauli apkaart utml.

kad saakshu plaanot gjimenes pieaugumu, tad arii iepirkshu sev lielauto.

bet vispaar jau sabiedriiba ir nedaudz slima ar tiem auto- tikko biju iepircis- regulaari dabuuju taisnoties- kaadeelj esmu nopircis tik mazu auto- bet man lielaaku nevajag 50% braucu viens pats, 40% divataa.

ir tachu forshi ripinaaties pa sastreegumu ar videejo pateerinju 5,5 l/100km

nu tomeer nepiekritu nav jau svariigi viens vai divi brauc bet mazajaas konservbundžās vienkārši nav komforta un ar stbilitaati un dinamiku uz šosejas ar bieži vien ir kā ir.

bet nu katram savs ...

Dzonijs_007 24.11.2007 11:51

MAD_DOG rakstīja:

kolumbs rakstīja: Cik šis auto maksāja jauns?

28000

aarpraac sanaak ka uz katriem nobrauktiem 1K KM ir iznaacis maksaat gandriiz 1K EUR jeb ~70LVL uz 100KM tikai par veertiibas kritumu neskaitot citas izmaksas (jaareekina ka veel pirceejs kaulesies un tad +/- taa buus)

Nu ko jauno auto piekriteeji ir izdeviigi braukt ar jaunu auto? nesaku ka nevajag pirkt jaunu tikai vajag arii padomaat cik tas beigu beigaas izmaksas

Dzonijs_007 22.11.2007 17:44

nafigators rakstīja: Da pļe idiņ tev nedalec, ka ne visi pērk jaunu auto uz gadu un domā kādai viņai vērtība būs? Ja cilvēks pērk mašīnu PRIEKŠ SEVIS, tad viņam pokuj, kāda viņai vērtība būs sešiem vai astoņiem gadiem vai visā līzinga periodā?! Kapēc pirkt 5 gadus lietotu pa 150Ls/mēn., ja var "tādu pašu" (jaunāku, ar garantiju utt.) paņemt pa 225Ls/mēn, a?

ļoti vienkārši finālā kad autiņš būs jāpārdod tad jauna gadījumā var iznākt vēl piemaksāt lai atmaksātu kredītu bet ja izdeevīgi paņem lietotu tad varbūt arī pēc gadiem varēs arī pārdot par kredīta atlikumu.

Nav jau svarīgs tikai mēneša maksājums jāpadomā arī par to kas būs ja sagribēsies pēc pusgada gada 2 vai 3 pārdot to mašīnu jauna gadījumā ja sagribēs pēc pusgada pārdot par līzinga atlikuma tad tas visdrīzāk neizdosies ja nav pašam skaidrinieks ko piemaksāt lai segtu kredīta atlikumu un ja nav veikta pirmā iemaksa vai tā ir ļoti maza ja paņem piemēram 5 gadus vecu par labu ciparu tad var gadīties ka pēc gada kad pārdos vēl kaut kas pāri paliks.

Tāpēc es uzskatu ka viens ļoti svarīgs faktors kas jārēķina ir procentuālais vērtības kritums pa gadiem gan lietotiem gan jauniem, un tad jādomā kas ir labāk un ko var atļauties.

Dzonijs_007 21.11.2007 23:58

KukUUputnis rakstīja: Tieshaam nepiecieshama izzinja no bankas,ja auto iipashnieks nav liizings bet privaatpersona? Liizingam tachu vienalga, kaads ir produkts un kas ar vinju notiek tik ilgi, kameer vinji sanjem liigumaa paredzeeto naudas summu.

izskatas ka šjā gadījumā jaºīkojas šādi:

1: Vispirms jaasamksaa bankai viss atlikušais krediits ja pirceejs peerk skaidraa tad OK ja grib citur tad nezinu pielauju ka var buut probleemas.

2) kad bankai paraads atdots tad tiek dzeesta komercķīla nenotiek uzreiz bet parasti 1-3 darbdienas (dzēš otrdienaas un ceturtdienaas)

3) kad komerckiila nodzeesta tikai tad var paardot aatraak nee kameer paraads nav atdots.

Paardeveejam te nav nekaa nedrosa uztraukties vajadzeetu pirceejam ka vins samaksaas visu summu bet tajaa briidi nevarees paaregistreet autinu. (parasti uzraksta vienosanos ka dariijums noticis)

Dzonijs_007 19.11.2007 20:58

karljix rakstīja: sanāca tāda lieta, tirgoju savu autiņu, vienu dienu atnāk e-pasts, it kā džeks no amerikas grib pirkt manu toyotu landcruiser, lai aizsūtot savus datus, atsūtīšot čeku (samaksu par mašīnu), mašīnas cenu, un plus vēl summu, kas būšot jāsamaksā transporta kompānijai.

Vai gadījumā kāds nav ar kautko līdzīgu saskāries, nevaru saprast, tas kautkāds uzmetiens, vai kas??

saki lai suuta kad atsuutiis pameeģini izdabuut kaapostu aaraa ja kaaposts ir dabuuts tad nav probleemu viss kas tur ko daudz domaat.

Dzonijs_007 18.11.2007 14:18

farruhs rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja:

Baisulis rakstīja: Zinātāji teic,ka 3,0 litru sābs ir sevišķs mēsls.

vari kaut kaadus faktus iedot vai arii tikai tuksi muldeet

Es varu pateikt dažus jaukumus kas sagaida 2.3 saab iipašniekus

1. slikti izstrādāta kartera ventilācija, kā rezultātā dzinējs noklājas

2. ķēdes maiņa uz 1000EUR pasākums

3. iet ievērojami sliktāk par 3.0 (9.9sek-100KM/H pret 3.0 8.0 sek-100KM/H) bet rij faktiski tikpat ir bijis kaadu laiku arii saab ar 2.3 motoru taa ka ir ar ko saliidzinaat.

par 3.0 neko sliktu nesmu dzirdeejis

varbut esmu palaidis garaam ja jaa tad varbuut padaliisies ar konkreetu info ?

Tu esi riktigs duraks...

Tāds normāls Krišjānis Barons... visādus pekstiņus pa pasauli klausien un liec skapitii...

Negribi ar manu 2.3 izgāzt?

ar 2.3t esmu kaadu laiku gaazis tiesa gan tas bija automaats teikšu taa nothing special.

Ar mehaanisko gan jau ka iet labaak peec datiem 8.7 sek-100KM/H pret automaata 9.9 sek. bet taapat pat ar mehaanisko kārbu sliktaaka dinamika kaa 3.0 automātam.

Dzonijs_007 17.11.2007 17:59

nazurbajev rakstīja: Nusss...

Es ari gribu pārdot savu 9-5,melns(sedans), 2.3t , meh. kārba.

Prais ~ 5300eur

Ir lietas,kur jāpieliek roka... pašam nav laika,bet citādi ir ari pozitivi momenti. Piemēram:

* Kopš ķēdes nomaiņas veikti nieka 25000 km

* Tiko nomainits sajūga komplekts.

Nav nekas steidzams,tā kā neko daudz no $$$ nost nemetišu.

Zvanam vai raxtam: 29632965 vai fartuks@inbox.lv

Nuhajs un Baisulis uzreiz var iet...

Cik aizraujošs piedaavaajums pirceeji tagad nosiekalojušies graabj peec telefona un cenšas pēc iespējas ātrāk skriet un grābst šo burvīgo saabu kuram jāpieliek roka

Dzonijs_007 17.11.2007 17:54

taa Saabs ir paardots vispaar diezgan aatri kaa tam arii bija jaabuut

Dzonijs_007 16.11.2007 14:55

Imka rakstīja:

Dorisa rakstīja: Ā, par 9-5 piekares buksēm pat Sviests te spļāva melnu.

Papildināšu:

salona ventilators,

mūžīgā eļļas tecēšana,

kloķenes apgriezienu devējs,

kartera ventilācija

, bet tā jau uzticams auto

infodisplejs konkrētajā saabaa ir tiko sataisīts iepriekšējais īpašnieks teica ka arī DI bloku ir mainījis par salona ventilatoru nezinu pagaidaam straadaa ideaali, eļļa netek (kaut gan iekšā ir )

kloķenes apgriezienu devējs? pirmo reizi dzirdu bet nu nav licis par sevi manīt.

Kartera ventilācija ir aktuāla 2.3 motoram ne 3.0.

Dzonijs_007 16.11.2007 0:31

Seene rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja:

Baisulis rakstīja: Zinātāji teic,ka 3,0 litru sābs ir sevišķs mēsls.

vari kaut kaadus faktus iedot vai arii tikai tuksi muldeet

Es varu pateikt dažus jaukumus kas sagaida 2.3 saab iipašniekus

1. slikti izstrādāta kartera ventilācija, kā rezultātā dzinējs noklājas

2. ķēdes maiņa uz 1000EUR pasākums

3. iet ievērojami sliktāk par 3.0 (9.9sek-100KM/H pret 3.0 8.0 sek-100KM/H) bet rij faktiski tikpat ir bijis kaadu laiku arii saab ar 2.3 motoru taa ka ir ar ko saliidzinaat.

par 3.0 neko sliktu nesmu dzirdeejis

varbut esmu palaidis garaam ja jaa tad varbuut padaliisies ar konkreetu info ?

Varbut ka baisi kļudos, bet tomēr liekas, ka 9-5 trīslitrinieks nav īpaši ne ar ko labāks par 9000 SAABa trīslitrinieku. Šis motors (liels atmosfēriskais) speciāli tika iekļauts piedāvājumā, lai SAAB spētu konkurēt ASV tirgū, kas toreiz (un arī vēl tagad) nesaprata, ka mašinām var būt arī mazāki motori. 3.0 ir dzīvē rijīgāks un pēc parametriem švakāks par 2.3T, bet mazliet jaudīgaks par 2.3t.

Es pats pēc 2.0T un 2.3T esmu nonācis līdz 3.0 TiD un pie benzīnniekiem nemaz vairs negribu atgriezties. Bet kopumā tie, kas apzīmējas ar "t" (mazo) vai ir vispār bez "t" (3.0) ir diezgan draņķīgi. Ja jau izvēlie SAAB, tad tādu, lai ir bauda braukt.

Kaarteejaa tukšā muldēšana jau ja pat nezini to ka 3.0 ir turbīna, tad no kurienes lai zinaatu ka tas ir draņķīgs motors un daudz rij rij tikpat cik 2.3 lai gan jauda ir tikai par 30ZS lielaaka, uzraaviens ir daudz labaaks kaa 2.3t 2.3 aero protams ir cits stāsts tāpat kā 3.0 tid kuru lika tikai pēc 2001.g un kurs pieejams tikai ar mehaanisko kārbu.

Dzonijs_007 15.11.2007 21:56

Baisulis rakstīja: Zinātāji teic,ka 3,0 litru sābs ir sevišķs mēsls.

vari kaut kaadus faktus iedot vai arii tikai tuksi muldeet

Es varu pateikt dažus jaukumus kas sagaida 2.3 saab iipašniekus

1. slikti izstrādāta kartera ventilācija, kā rezultātā dzinējs noklājas

2. ķēdes maiņa uz 1000EUR pasākums

3. iet ievērojami sliktāk par 3.0 (9.9sek-100KM/H pret 3.0 8.0 sek-100KM/H) bet rij faktiski tikpat ir bijis kaadu laiku arii saab ar 2.3 motoru taa ka ir ar ko saliidzinaat.

par 3.0 neko sliktu nesmu dzirdeejis

varbut esmu palaidis garaam ja jaa tad varbuut padaliisies ar konkreetu info ?

Dzonijs_007 15.11.2007 14:27

matanz rakstīja:

nomiks rakstīja:

matanz rakstīja: njā interesanti!

varbūt atceries kura gada modelis tavam paziņam bīja?

kā arī kāds ir biežākais šāļu nobrukšanas iemesls?

Ja nobraukums patiešām ir tāds, kā rakstīji, tad nedomāju, ka šāles būs tā problēma, kas tavu auto drīzumā varētu parādīties.

nobraukums ir reāls, nav pamata neticēt!

katrā ziņā auto nav uz ilgu laiku, jau pērkot bīja doma tikai zienu nobraukt, jo padomā cits spēkrats!

uz ziemu ņēmu tieši šo jo bīju braucis ar šo auto pagājušo ziem

un cena ar bīja ļoti pievilcīga

pa cik ta iepirki?

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti