Kardānā ir tādi
4x4 mašīnai ir 2 kardāni - 8 krustiņi
kliks rakstīja:
Aigarcix rakstīja: tā pa cieto maucot arī krustiņus varēsi biežāk mainīt
kas tie tādi?
Kardānā ir tādi
4x4 mašīnai ir 2 kardāni - 8 krustiņi
kliks rakstīja:
Aigarcix rakstīja: tā pa cieto maucot arī krustiņus varēsi biežāk mainīt
kas tie tādi?
Nedomāju ka 2,5 -3 tonaas smags auto ir īstais ar ko "sportot". Fiziku nepiemānīsi, kaut tev 2x4x4.
Patīk strauji skraidīt pa ielām = tam ir citas mašīnas.
Dubļos fulltime ir pilnīgi nevajadzīgs (turklāt ieslēdzot diff bloķi pārvēršas par nedaudz neizturīgāku parttime).
RHINO rakstīja: manuprāt, fultime ir vajadzīga opcija kaut gan ja brauc nesportiski un ekonomiski, tad fultime ir lieka greznība.
Pajero ir Full Time. Pajero Sport - part time.
Daži reti eksemplāri no ASV ievestajiem Montero Sport topa komplektācijā arī ir ar full time kārbu.
Roi rakstīja: Nu tad pasakiet zinoshie cilveeki Pajero ir full time vai nee? Un kas vinjam ar blokjiem utt. ?
Pajero vareetu buut ~ 2002/03 gadu Dizelis tomaats.
Par zemajiem migleniekiem aizmirsti - atstāsi mežā uz celma 5min laikā.
Var likt virs bampera, vai gādāt kādu dzelzgabalu priekšā un stiprināt pie tā.
kliks rakstīja:
Vai ir iespējams ielikt migliniekus vai arī tie jāmuhļī kaut kur pavisam zemu???
Tavs ir noteikti Y61
kliks rakstīja: kas tad tas īsti ir par modeli - y60 vai y61??? nesaprotu... laikam muļķis
Pareizi ieteica.
Drīkst slēgt arī gaitā, bet mašīnai labāk ja tomēr apstāsies.
kliks rakstīja:
pārdevējs ieteica labāk pavisam apstāties un tad slēgt uz visiem velkošajiem. .....
Ar asfalta M+S jau var vizināties visu gadu. Līdzko paņem ko dubļiem piemērotāku tā ziemā ir kā pīle uz ledus
Te augstāk minētaās BF Goodrich All Terrain vel ir daudzmaz braucamas ziemā, MudTerrain jau spēj sagādāt diezgan interesantas izjūtas
R0ze rakstīja:
Nav tik slikti kā tu stāsti..
M+S riepas ir drusku cietākas nekā īstas ziemenes un mīkstākas nekā vasaras.
Es piem lietoju Nokian WR SUV.. www.nokiantyres.com/...
M+S nepavisam nenozīmē ka ziemā braukšana ar to riepu ir normāla.
Ja gribi justies droši - tāpat jāliek ziemenes. Tik mazākas un šaurākas kā vasarā.
Ja brauc ar dubļu (MT klases) riepām - ziemā ar tām ir pavisam ekstrēmi
4x4 tikai ieskrienas labāk par puspiedziņas auto, bet bremzē tāpat vai vēl sliktāk (jo smagāks).
R0ze rakstīja:
kliks rakstīja: starp citu, vai pietiks, ja šādai mašīnai liek tikai m+s un dzīvo visu gadu?
Nu lielākoties jau visas suvu/džipu riepas ir M+S.. tākā tas ir ok.
Palasi šo par 3.0 motoru:
www.lonards-automotives.com.au/...
kliks rakstīja: ir parādījies viens patrols 3.0 dīzelis nedaudz jaunāks par iepriekš noskatīto 2.8.
2.8 ir ar 6 cilindriem, bet jauno 3.0 uztaisījuši ar 4 cilindriem. it kā pat esot drusku taupīgāks. nu tad jau redzēs...
domāju, ka aprāts nonāks īpašumā vēl līdz nedēļas beigām, ja if apstiprinās tāmi (ar akmentiņu iesist stikls, to lai nomaina iepriekšējais saimnieks!)
Ja par līdzīgu ciparu var dabūt Patrol - tad nav ko domāt. Patrolim gan bloķis diferenciālī, gan atslēdzams stabilizators, gan bezceļu piekare.. nevis lielas MacPherson stoikas priekšā...
Uggga rakstīja:
kliks rakstīja: karoč ja vēl kādam ienāk prātā zelta doma tad tik posto iekšā.
ss.ss.lv/...
(sludinājums, kas pirmais pagadījās pa rokai) Pašam ar Grandu nav bijusi darīšana, bet parastais gaja visur, pat ar 1.6 nemotoru! Uz šosejas gan virs 90 nebija diez ko komfortabli, bet tas bija noyāts eksmplārs.
Ņem Vehi Cross
Nav jau nekas izcils no mežu braukšanas viedokļa, toties izskatās forši un skrien kā traks
Nav tik garlaicīgs kā Hondas cirvis un bezpersonisks Rīgas ielās kā TLC.
Ranger rakstīja:
pie mums pieejamo, ne premium un ne usa 4X4 autoparka iespējas pārzinu un pats arī esmu pārdomās - ko ņemt kā nākamo? ir vairāki kandidāti, bet netieku gudrs vai gadiem ejot nav jāmaina ieradumi, līdz ar to svara kategorija
manas nepieciešamības ir pazeminātā rinda un bruņota apakša (klīrenss, bloķi, rāmis, vinčas uc. nozīmīgums lai paliek pagātnei)
Dubļos - nekādas (nu vienīgi jāskatās ja ir ar motoru ZD30 - vai pie dīlera ir nomainīti problemātiskie virzuļi - bija Nissan atsaukums šiem dzinējiem), nu svars varēja būt mazāks
Pa šoseju - tas nav Pajero ar neatkarīgo piekari, bet džips ar cietajiem tiltiem- strauji manevri lielā ātrumā nav Patrol stihija.
kliks rakstīja: Ranger, kas vainas patrolim, ja ir vēlme pēc kaut kā grūtāk nograujama kā sharāns.
Sēžot dubļos skaistums ir dziļi pie vienas vietas. Cik saprotu cilvēks auto nejau meitās braukšnai bet dubļiem meklē.
TDI rakstīja:
vilkss rakstīja: Nissan Terrano II ar 3.0 Di motoru no Patrol, ja nemaldos tādā koplektācijā tie nāca sākot no 2002.gada
varen skaists auto
Ja lielāks ripulis var mierīgāk nolaist spiedienu riepās lai panāktu saķeres laukuma palielināšnos. Ja ripulis mazs - iespēja kautko palielināt ar spiediena maiņu ar ir niecīga.
Tas viss protams par normāla džipa izmēra diskiem - R15, R16. Ja uzliek R19 un pirksta biezuma riepu - ar tādu mežā nav ko meklēt.
WALA rakstīja:
Pag a ko tieshi dod tas ritenju diametrs teiksim pie nemainiiga kliirensa un nemainiiga riepas paltuma ?!?!?! Tipa kas palielinaas sakjeres laukums un samazinas spiediens uz virsmu ???
Patrolim Viss OK ar rāmi. Tik FullTime 4x4 NAV. Tāpēc sacerēties ka ar ieslēgtu 4x4 varēs baigi nesties pa asfaltu nevajag.
Reku testiņš tāds primitīvs:
kliks rakstīja: šito par pajero rāmi nezināju... kā ar patrol rāmi sastāv?
Neaizmirti ka tam Pajērim (no 2000 gada Pajero 3) NAV rāmja. Tikai pastiprināta nesošā virsbūve (ko lepni saukā par Integrēto Rāmi).
kliks rakstīja: nu tad paliek patrolis un pajēris. it kā jau pajēris pēc izskata labāk pie sirds iet, bet patrol būs ietilpīgāks. karoč ja vēl kādam ienāk prātā zelta doma tad tik posto iekšā.
Ņem Patroli un brauc. Disko protams ir forši ka FullTime 4x4 bet aizmugurējā rindā vietas maz (salīdzinot ar Patrol) + neparedzami 2.5 BMW dīzeļa motora gļuki.
Nopērc septembra AutoBild , tur par šamo uzrakstīts. 85% spirta+15% benzīna.
Kas pie velna ir biobenzīns. Biju tik par biodīzeli dzirdējis!
Aizbrauc uz RENOKS un nopērc.
Aga, bet tiik paskaties cik maksā pareizās knaibles šito sakniebjamo savienojumu taisīšanai ķīniešu pa Ls5 nav variants ja gribi normāli..
papildsmāķus ar var iepirkt, noder. It sevišķi auto ar ko arī nost no ceļa nobrauc. Var sasmērēt arī savienojumus štekeros (daļai džipu viņi jau no rūpnīcas ir pilni ar smēri, vieglajiem gan nevienam neesmu redzējis).
siamriP rakstīja:
un par lodējuma nepieciešamību var nopietni strīdēties - ja netici paskaties cik vadi no zavoda tavam autiņam kautkur ir pielodēti
parasti jamie ir saspiesti metāla uzmavā un noizolēti... vai iespiesti štekerī.... nu labi, parasti šitādos gadījumos tur ir speciāli papildsmāķīši, kas neļauj vadam nopūt, bet tās ir nianses....
Lodēt+ termosarūkošais kembriks pa virsu. Reku ir vienkāršs apraksts: www.audi-style.lv/...
Neviens to mezglu ar galaslēdžiem netaisa. Visiem logu mehānismiem ir vadības bloks ar strāvas kontroli.
Marchiks_ rakstīja:
Nav tur problēmu, uzliec vienkāršu gala slēdzi un miers.
Nu ja 100Ls par visu- tad pērc nost.
Slikti tik ka Opelis - visus vadus dabūsi pārvilkt.
Tik darbs par pārlikšanu maksās vēl vismaz 100Ls.
smart235 rakstīja:
Guzis rakstīja: Lētāk ir šamo pērdit. Un pirkt nākamo jau normāli nopakotu. It sevišķija pats nemāki neko izdarīt - nav garantijas ka izdosies atrast gana normālu elektriķi. Ja autojapāņu - vismaz ir liela iespēja ka visi vadi jau būs vietās; ja vācu - dabūsi arī vadus vilkt.
auto ir forša omega, un tas, ko var dabūt ar fīčām, maxā 100 lašus, jo pēc kraša.
Neesmu pamodies - lētāk ir pārdot
Tfu, minimums 4 krustiņi.