iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Guzis 11.07.2007 20:07

Motoram vāks jau ir tāpat Javien kāds nav nospēris..

Izskatās ka apgrizienu/koķvārpstas stāvokļa sensors gļuko. Zinošam elektriķim vajadzētu varēt atrast un salabot.

Guzis 08.06.2007 10:40

Pameklē ārzemju forumos bildes un apskati "bokhe". Ja patīk zīmējums - pērc. Man personīgi īsti nepatīk tonalitāte Sigmām - kautkas šiem ar dzidrinājumiem ir savādāks kā Canaon un Nikon, bet konkrēto objektīvu neesmu lietojis. Nikon 50 1,4 ir ļoti labs

Guzis 08.06.2007 9:32

Visi jaunie fotogrāfi kādā brīdī krīt uz montāžu un daudzkārtēju ekspozīciju Tāpat kā uz teleobjektīvu pirkšanu (kas reāli ir vajadzīgs daudz retāk par kārtīgu platlenķi).

Tik ja apskatās grāmatas par foto - pasaulē labāko bilžu starpā ir tikai dažas montētas

Guzis 05.06.2007 22:52

Ir gadījumi kad kadra pārkombinēšana pēc fokusēšanas prasa pārāk daudz laika. Un kustīgu objektu bildēšanā.

Qued rakstīja: Starp citu, nah vajadzīgs vairāk kā 1 autofokusa punkts?

Guzis 04.06.2007 13:27

Nu ko var ņemties par tiem putekļiem - negibi putekļus - staigā ar 2 aparātiem un dažādiem stikliem. Ja nav dažādu aparātu - mācies bildēt tā lai stiklus vajadzētu retāk mainīt, vai ja tomēr vajag - maini nestresojot un patīri pa laikam matricu.

Qued rakstīja: 400d putekļu sistēma nedarbojas, pārbaudīta lieta. Ko var ņemties.

Guzis 03.06.2007 23:42

Nejau dzelži bildē. Dažiem arī ar mobilo telefonu sanāk labākas un interesantākas bildes kā citiem ar vislielāko tehniku.

Dzelžus vajag tad ja jāgarantē noteikta kvalitāte - bez liela stikla žurnāla vāku neuztaisīsi.

Docents rakstīja: ja tava galerija bildēta ar dārgiem dzelžiem un stikliem tad es kautko nesaprotu man ar ziepi sanāklabāk)))))))))0

Guzis 31.05.2007 22:39

No visiem uzskaitītajiem mīnusiem tikai daži ir svarīgi iesācējam:

* No lens motor in body means non-AF-S/AF-I lenses are manual focus only (iesācējam parasti ir 1-2 objektīvi ko nopērk kopā ar kameru - nav problēmu nopirkt vajadzīgā 'tipa)

* Disappointingly RAW+JPEG setting only records Basic quality JPEG's (cik lieto šo bilžu formātu? Turklāt no RAW var uztaisīt jebkuras kvalitātes JPG)

* No status LCD panel on top of camera (we hate to see these go) (vo tas ir riktīgi slikti, nožēlojami no Nikon puses)

* No exposure or white balance bracketing (bildē RAW, nelielas variācijas varēs uztaisīt arī ar datoru)

* No hard buttons (without customizing) for ISO or White Balance (muļķīgi, bet var tomēr saregulēt tā ka nav pilnīgi garām)

* No depth-of-field preview (caur lēto spoguļu pentaprizmu tāpat neko tur nevar redzēt)

* Occasional visibility of moire artifacts (although seldom) (nu tāds ir visu digikamu liktenis)

* Fixed exposure steps (1/3 EV) (nav svarīgi)

* Disappointing automatic white balance performance in incandescent light (nav svarīgi, bildē RAW)

* No RAW adjustment with supplied PictureProject, only simple conversion (lieto normālu programmu pēcapstrādē)

* Limited image parameter adjustment (especially for color saturation) (RAW bildēs grozi kā gribi)

Guzis 31.05.2007 15:20

Aizmirsti. Tie regulējamie amīši A8 tiešām maksā tādu ciparu. Lētāk nebūs.

Motorolers rakstīja: Kādam nav kanāli Vācijā, vai da jebkur, kur dabūt detaļas priekš (konkrēti amīši) Audi A8 no 2003 gada...moš Deksters zin, vai Gnoms kādu linku???

Auto Rīga cenas liekas nereālas...

Mūsu autoveikali neko nespēj priekš viņa piedāvāt...

Ar piebildi, ka viņam ir regulējamā piekare...līdz ar to arī amītis...

Guzis 30.05.2007 10:08

Nu pacenties gan tikt uz kursiem, iesācējiem reāli palīdz. Tik ja pats negribēsi mācīties - pēc kursiem taisīsi tehniski labākas bet neinteresantas bildes.

Guzis 29.05.2007 21:11

Darba vajadzībām ir nācies bildēt ar dažādām Nikon un Canon kamerām, D2X ieskaitot un visādiem labajiem stikliem tāpēc atļaušos nedaudz piebilst...

Ir nekorekti salīdzināt dajebkādus kompaktaparātus ar normālu (pat lēto) spoguleni, jo kompaktaparātu pluss ir tikai cena un izmērs. Nopietnākā bildēšanaā izlien vesels bars mīnusu.

KIT stikli vispār nav arguments lai salīdzinātu kameras, reāli savu asumu aparāti parāda tikai ar labiem stikliem un pareizu bildēšanas tehniku. Cenas labiem objektīviem Nikon/Canon ir aptuveni vienādas (Canon ir ļoti nedaudz lētāk parasti), ja gribās reāli taupīt uz objektīviem - jāpērk Pentax - tiem ir daži labi stikli pa lētām naudām.

Guzis 29.05.2007 16:27

Pirkt var jebkuru. Serviss Latvijā Canonam tiešām ir labāks. Bet STIKLI nosaka visu

Guzis 25.05.2007 20:56

Jāatzīst ka līdzīgi gāja arī manam paziņam ar Pathfindera pirkšanu..

toyuga rakstīja: Gribētu pajautat Viagrim - kurā dīlerī viņš strādā ?

Gribeju iepirkt šādu auto- biju no sakuma Nordē- Tur man pateica ,ka var pasutīt tikai uz oktobri un bija 1 kaskaiš demo , viens veikalā. Aizbraucu pie otra uz Motorcentru-a tur 3treileri ar kādiem 20 kaskaišiem , un arī ar stikla jumtiem, ko norde teica ,ka nemaz nevar pasūtīt . Un pat uzreiz tiku pie šāda auto. Kāpēc tada atšķirība?

Guzis 24.05.2007 22:05

No kurienes ir pārliecība ka ABS samazina bremzēšanas ceļu? Ar retiem izņēmumiem tas ir garāks kā bez ABS, tiesa - pasargā nepieredzējušu vadītāju no vadāmības zuduma. ABS mašīnām nav plānots kā bremzēšanas ceļa saīsinātājs, tas vienkārši ļauj pedāli grīdā nospiedušam vadītājam normāli stūrēt.

modena rakstīja:

Vot par bremzēšanas ceļu davai bez bla bla bla... jebkurai vecai grabažai bremzēšanas ceļs no 80km/h būs garāks nekā normalai automašīnai ar ABS no 100km/h un atsevišķiem eksemplāriem pat no 120km/h... es jau nerunāju ka riepam atkaribā no ražôtāja starpība var būt 6 metri... a-r.ru/...

Guzis 24.05.2007 13:10

Redz, ar drošību šamam viss kārtībā:

auto.apollo.lv/...

Guzis 21.05.2007 17:17

Vispār pinīgas muļķības šāda pieeja.

Nejau maģiskie ātruma cipariņi nosaka kad ir labi - kad slikti. Daudzās vietās 75km.h ir daudz sliktāk kā citur 120km/h.

Nejau ātrums nosaka to vai konkrētajā gadījumā tu brauc droši vai bīstami. Turklāt nevietā un nejēgā salikti ātruma ierobežojumi tikai bojā visu ideju. Nu kas mainījās 1nas nedēļas laikā starp Ķegumu un Lielvārdi lai tagat tur būtu jābrauc ar 70??

VWfans rakstīja:

Pareizi, tikai ar nežēlīgiem sodiem un policijas klātbūtnes vietu dažādošanu var izdresēt izlaidušos Latvijas šoferus. Viņu galviņās ar ir jāiedzen doma, ka labi ir braukt ar 85-90 km/h un slikti ir braukt ar 100-110 km/h!

lai nu kaa, bet sodus gan vajag pieckaarshot. tas disciplinees daudzus. zinaamaa meeraa, protams, arii papildinaas negodiigo milichu kabatas, bet tas jau cits jautaajums.

Guzis 21.05.2007 10:52

Ganjau savureizi uz kameras durvīm piekārsi..

Bet vispār - visvairāk tracina tie kas brauc "raustīgi" turklāt pa tukšu ceļu. Nu kāda jēga raustītie 80-110km /h ja priekšā neviens nebrauc un ceļš taisns un pārredzams?

ursis rakstīja:

Ideots rakstīja:

mx_black rakstīja: VWfan (apseedies tagad labaak), es nesen atvilku Liepaaja - Riiga 1h 18min. es arii esmu drugdealer? )

nu ko lai saka- akujennijs varonis tu esi.....

kur lai shim medaali piekar?

Guzis 18.05.2007 19:24

Klausos tekstus par "nestrādājošiem sīkumiem" un priecājos ka man tomēr Mazda 6 kā kantorauto.. Skaņas izolācija tāda pašvaka, bet toties nekādu elektrības un citu gļuku 3 gados.. Laikam nav vērts gaidīt kad ražotāji viņpus Reinai spēs uztaisīt negļukojošu elektrību ..

Guzis 18.05.2007 19:18

Ja bermzējot slāpst - meklē problēmas ar vakuumpastirprinātāju bremzēm. Plaisa caurulē no ieplūdes kolektora, nepievilkts žņaugs utt. Pārbaudi visas trubiņas ap ieplūdes kolektoru, vai nav kāda nokritusi.

Guzis 18.05.2007 15:18

Atslēdz to EGR nafg.. Ja nav kautkāds ultramodernais dīzelis kļūs tikai labāk.

Guzis 18.05.2007 15:17

Uzzvani uz TANAGRA Latvija tel: 67187847. Ja nebūs uz vietas no Viļņas dabūsi dažās dienās.

Guzis 11.05.2007 10:51

Ja šāles apraus tad to laicīgi pamanot (un to troksni ir grūti ignorēt) remonts izmaksās tikpat cik viņu maiņa uzreiz. Un ja motoram ir tieksme apraut šāles - kādēļ tāda pārliecība ka arī jaunās neapraus??

Guzis 10.05.2007 16:01

Ja nemaina un neuzmana eļļas līmeni - jebkuram auto šāles noklāsies. Parasti ar Prelūdēm ieberžas minot grīdā un nodedzinot eļļu zem MIN.

Bet ar to motoru tāvien gribas iemīt lai VTS pastrādā

Guzis 07.05.2007 15:22

Tas gan .. Doma pareiza

Bat augriežoties pie topika autora problēmas - nu nevag viņam bezceļnieku, pat "tjipa džips" nevajag. Taspats Foresteris apvienojumā ar gana taisnām rokām braucot pa bedrēm un normālām riepām būs OK.

Guzis 07.05.2007 11:35

RAV 4 pa bezceļiem neiet vispār.

e-nazis rakstīja: Pievieno izvēlei RAV 4 - labi iet pa bezceļiem, labi iet pa asfaltu un minimāli sveras līkumos, izturīgs un kvalitatīvs, un diezgan ekonomisks!

Guzis 02.05.2007 14:44

A šito Nissan Kašķi nedomā apskatīt ? Cena tur baisi lielāka nebija.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti