Aizbrauc uz ADAMAUTO.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aizbrauc uz ADAMAUTO.
BMW - tā ir pagātne tagad visi īstie pacani rullē ar "kablukiem" un jauniem Getz. BMW ēra noriet..
Tas tā, no novērojumiem uz ielām..
Kāds LT ?? No kurienes Gruzijā izraut LT mašīnu Bet pret bruņotu inkasācijas busu pat šitie neko nespēj
Uggga rakstīja: www.fishki.net/...
Izskatās pēc LT darboņiem
Tāpēc vajag pirkt auto kam tās visas "palīg- traucējošās - muļķīgās" sistēmas ir atslēdzamas. Tiesa - tad tiešām ir pašam JĀMĀK braukt. RWD+LSD bloķis+radzes = ļoti OK braukšana šajā laikā.
arba rakstīja: Pēc ļoti ilga pārtraukuma braucu atkal ar pakaļpiedziņas auto
Runājot par vakardienas ceļa apstākļiem - pakaļpiedziņa, kas aprīkota ar visām elektroniskajām drošības sistēmām, uz bieza sniega, nemaz neļauj braukt ātrāk, pie katras riteņu izspolēšanas vai izslīdēšanas, tas auto samazina apgriezienus un vēl sāk bremzēt. Pedālis grīdā , bet viņš ātrāk neiet !!!!!!!!!!!!!!!
Tā kā nelamājiet cilvēkus, kas ar jauniem auto brauc lēnām sliktos laika apstākļos.
Pats tu Ideots.. Džipa masu virs 2 tonnām neviens nav atcēlis. Visas šitās pretslīdes huiņas neko tev nepalīdzēs nobremzēt ja saķeres ar ceļu nav. Un uz šitādiem ceļiem brīžiem viņas nav pat ar visām labajām riepām. Tāpēc ar brauc tālai var apstāties. Bet tos ideotus kas uz tukša ceļa uz 20km/h velās toš ir jāsist, lai nelien uz ceļa ja nevar pabraukt.
Ideots rakstīja:
uzmanīties vajag, bet nu mani parjem dusmas, kad redzu visu tos pseidodžipistus un blondās mazmeles ar Range roveriem, kas lēnām bubina pa sniedziņu uz 25 km/h...ja vēl to darītu pa malējo labo joslu, bet tak nē......
Hmm, neesmu redzējis Valsts Mežiem nevienu parketnieku. Ir pikapi visādi utt. bet parketnieks - neviens.
TDI rakstīja: Cita starpaa 'sliktie' parketnieki , biezaa slaanii , ir piem. 'Latvijas Valsts Mezju' un tam liidziigu kantoru brunjojuma un arii nevaajsh daudzums 'latvieshu lauku uznjeemeeju' lietoshanaa ir 'sliktie' parketnieki . Tas viesh uz paardomaam
Sadales kārba čupā. Ja paveiksies - būs tikai problēmas ar vadības elektroniku.
www.ratehnika.lv, www.ataserviss.lv
Skunks rakstīja: Nedaudz offtopics, bet kur var nopirkt 4x4 aprīkojumu, piemēram, damkrotus, laipas, moš liftus kaukādus utt. ?
Tu tiešām naivi domā ka tie termosensori ir TIK precīzi? Aizmirsti, brauc un priecājies
mdude rakstīja:
Sinn rakstīja: kā tu nosaki grādus?
kaa jau raxtiju. sagaidu kad ieplust apaksheja trubaa tosols un tad skrienu skatities cik panelii raada. tur smuki stav ~92C. audi diezgan labi var noteikt radijumu jo starp 90-100C bultinas platums atbilst apmeram 1 vienibai.
Problēmas štekeros nav netīrumos - problēmas ir štekeru kontrukcijā! Ja nav prāta padomāt ka auto durīvs var kondensēties mitrums un uz ceļa kāds izbērt sāli - tad nav. Ar šo pašu problēmu Citroni slimo. Bet citādi - ar Renault braukt var, bet kautkādi elektrības sīkumi nepārtraukti izbeigsies. Ja pierunāsi servisa elektriķi pārjaukt un nohermetizēt visus štekerus - problēmu nebūs.
RLaguna rakstīja:
Elektronika nu gan reti mirst-vairāk problēmas var radīt savienojumi štekeros un netīras klemmes.Tam par iemeslu ir pavirša spraušana un netīrumi.
Tur nav nemaz blondīnei jābūt. Besī ārā šitie sarkanie - kad tāds taisa pagriezienu un bremzē vienlaicīgi nekā nevar saprast no tām sarkanajām gaismām. Ja jau naudas pietiek priekš 2002 gada auto tad daži simti lukturiem ir tikai normāli.
deguns rakstīja:
Yonas rakstīja:
V8 rakstīja: priekšējie dzeltenie gabarīti labāk pamanāmi sliktas redzamības apstākļos-migla, lietus), bet tas jau eiropai pie vienas vietas...
Pirms 2 nedēļām veči brauca no darba ar Ševri. Pagriezieni deg kā gabarīti. Vienā miestā golfs ar 5 blondīnēm izgriež priekšā, ekstrēmi bremzējot nopaijā golfam sānus ar brizgovika gumiju. Vecenes visas kā viena bļauj - tev bija ieslēgts pagrieziens!!!! ej nu ieskaidro....un arī to, ka pat ja būtu ieslēgts nedrīkst līst uz galvenā ceļa. Tāda tā eiropa redz.
nu bļā!!! šito tikai blondīnes var izdarīt. neatšķir no mirgojošas lampiņas no pasyāvīgi degošas
Taisies vien taisies. Normāls kartons glābs situāciju kamēr tiksi rindā uz servisu. Kopā ar pārējiem 200 nabadziņiem kas ir bijuši par slinku lai laikus termostatus un ventilatora termodevējus nomainītu.
Apsara rakstīja:
Nesapratu, ko nozīmē nočakarēt cīnoties par siltumu. Es taču netaisos radiātoram priekšā likt kartona gabalus un lupatas.
Runājot ar citiem autobraucējiem, šādas probas nav.
Maini tik nost temperatūras devējus. tiešām liekas ka tieši tie ir izbeigušies,
pinguin rakstīja: respektīvi, vai nu beigts pats relejs, vai arī devējs dod nepareizu info par motora patreizējo temperatūru - ja tu saki ka ilgi silst, tad vairāk otrais variants.
Sajūgam ir noteikts darbamūžs km. Un ja esi liels braucējs - var mierīgi tos noskriet pāris gados.
Bet par tēmu - izspiedējgultnis beigts. Normāli tāds gultnis maksā 10-50Ls. Protams kārbas noņemšana-uzlikšana ar kautko maksā. Ja braucējs normāls - var mēģināt sūtīt uz ekspertīzi, kautgan grūti tur kautko pierādīt.
garuda rakstīja:
Es tak teicu - mašīna uz garantijas. To dīleris atzīst. Pričom te noskrējiens?
Aizbrauc uz Baronielas "Dimeks" uzlikt gāzi un varēsi arī ikdienā braukt
Pa sliedēm DRĪKST braukt ja tās ir vienā līmenī ar brauktuvi un zīmes nenorāda ka nedrīkst. Tikai ne visi ir izlasījuši noteikumus un to zina. Tāpat kā tie kas nezin ka arī kreisais pagrieziens jāveic no sliedēm, ja vien nav norādīts citādi.
KOMA rakstīja:
ArGr rakstīja: Nav jau problemu samaksaat 20 latus, kaitina tikai CP metodes. Tajaa laikaa buutu kjeerushi gudriniekus, kuri mauc pa tramvaja sliedeem, veido papildus joslas un tamliidziigos, vismas jeega no zaljajiem buutu.
Kopš kura laika ir aizliegts braukt pa tramvaja sliedēm ???
Nu mana draudzene tīri labprāt ar tādu braukājas (3,0 V6)
STi uzlīmes nav, toties ir EnergySuspension Polyurethane
garuda rakstīja:
Tad paliec labāk pie Celica. Nav tas auto dāmai domāts. Nav viņam STi uzlīmes...
Aizmirsti. Nopērc ārējo un neraudi. Tāpat visas iebūvētās ir sū**i.
Ideots rakstīja: ka vinjiem ir ar zipeni? neladejas 10 000 stundas, lai atkal nakamo kadru var taisit ?
Kuterus ar tiem nevelk, bet dubļos mierīgi saliks visus 2,5 tonnas smagos ērmus Un NEKAS tur tā nenosprāgst..
KIPOS rakstīja:
Aha un un tad kad piekabinas tadam 1,1vai 1,6 smagu kuteri vai iedzen dubļainā mežā tad tas nosprāgs pec divām dienam
TDI rakstīja:
nomiks rakstīja:
TDI rakstīja: Maniem cirvjiem kautkaa otraadaak ja penciins(1gac.30kkm) raada 12,5 , tad apreekjinaatais ir 12,4 'simc gram manaa labaa' . a diizels (1meenesis 4kkm)gan sakriit 'bildee' un dabaa
Dīvaini, bet ar maniem Citroeniem ir tieši tāpat - benzīnniekam kompī uzrādītais vidējais patēriņš ir mazliet lielāks nekā dabā, bet dīzeļaparāta kompja rādījums tieši sakrīt ar novērojumiem dabā!
nepaardziivo , ir jau arii citronenaa kaut kas laps ( kameer nau nobrucis), ne tikai dizaina zinjaa
Nekas - NOBRUKS par to vari būt drošs! Tas tak ir Citroen
KEMI tak pašiem sava noliktava pa rokai. ITKĀ nevajadzētu būt problēmām. Bet reāli ir gadījies ka no uzdevuma - nomainīt stūres atsaitēm galus tiek izpildīta tikai puse - nomainīti 2 no 4iem galiem. Kas protams saņemot auto netiek pateikts un nelienot zem mašīnas nav pamanāms. Viss atklājas mēģinot iziet tehniski Visi servisi sux..
Likt DRĪKST jebkur. Ja jēdzīgs serviss, tad sagādāt vajadzīgās daļas nav problēmu. Protams tas nemaksā LĒTI.
juha rakstīja: Esmu dzirdējis, ka pēc visiem noteikumie ksenona lukturus var ielikt tikai autorizētie servisi. Pārējie vai nu pasūtīs vienu māju tālāk (daļēji godīgie servisi) vai arī ieliks pašus lukturus bez jau pieminētajām lietām - skalotājiem, augstuma korektoriem utt., jo vienkārši tas tiem būs pārāk sarežģīti. Bet apskati bez tā visa nav variantu iziet, ja nu vienīgi šī topika autors ir no tiem nāpšļiem, kuri apskates pērk.
NEDRĪKST tādus kohozus likts. Un viss. Atrodi ko citu ar ko pastiept garāku!!
curmis rakstīja: Bēt ja xenonu liek tikai tālajiem, tad taču citus nežilbinās?
A tos atbalsta gultņus kopā ar amortiņu nemainīji? Ja ne - nomaini.
Spriežot pēc solītā metāna cenas pieauguma - esi normāli ieberzies.