iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
TDIOTS 08.04.2009 7:04

PNmorgens , vaziniess

Сусликc сука pilnīgs TG/AMists , koņčennijs un bezcerīgs

TDIOTS 08.04.2009 7:01

Ko tad tie laša ras bolķikmotorā var gudru pateikt , neko ko vairak par kļūdu nolasīšanu remzõnā viņi neprot , ar to blusu , pieslēgtu pie lapķopa, ir jaizvizinās tb jaiedod slodze . Mekle ss.lv kādu dieseļservisu un izstāsti viņiem sāpi .

Nasing personal , bet kāpēc Tu , kā rūdīc dīzelisc , sacerējies nedīzeļservisā ko sakārtot

TDIOTS 07.04.2009 20:58

hondām , no fabriķa , nak mineralka , bet 'doļivā' un turpmāk , lej klat 0-5W30 ??!! wot pasakiet kā to var kopā brūķēt ??

TDIOTS 07.04.2009 20:53

Sretsked rakstīja: Degpunktā rādīs mūsējos no motopowera.

Duššāāā ????

TDIOTS 07.04.2009 20:47

Pirmais rakstīja: tu esi ssaredip!

tā vot!

cik skarbi

TDIOTS 07.04.2009 20:40

kas ir Crenkshaft alias kolenvals , man zin

TDIOTS 07.04.2009 20:39

kā gejus piemin ,tā Pirmais ar ziepītem klāt

TDIOTS 07.04.2009 20:33

Sretsked rakstīja:

Kindzulis rakstīja: pietiks par elljaam... daffai ka parunaajam par pavasari

shodiem maniiju pukjiites( viens apgaismoja ka taas esot malleepes)

da i kukainiishus visaadus kas modushies... zirnekliishus, skudrinjas... i veelkautkaadus

patiesiibu sakot- gariigais un dziivotprieks strauji uz augshu paleecaas atkaartoju- gariigais un dziivesprieks

Ļoti jau nu gejiski.

saki , sapīgu tēmu aizskāra

TDIOTS 07.04.2009 20:32

Сусликc сука kukainīšus 'eļļā' saskaīijies + Crenkshafta viedie padomiem = pavasara sfistohens klāt

TDIOTS 07.04.2009 6:46

Zoo rakstīja: Eu,cik ir pulkstens?

6:47

PNmorgen

TDIOTS 06.04.2009 21:07

lbavakar , jepijomaķ , ja kam vakars laps

šopēcpusdienvakar biju čomu uz Ozznīcu aizvedis , ls2,- par klienta nogādi un izgādi incanti no 'ātrajiem' arī tur divīti nokāš par klientu piegādi

TDIOTS 06.04.2009 8:10

Pilnīgs PNmorgens un cilvēkiem laps prāc

TDIOTS 03.04.2009 12:24

BTA fõõevā

Man izfisa 2 vitrīnām paketēm ārējos stiklus , katra ~2x2m , apdirsinac BTA , atbrauc viņu sexperc un sarēķina 113ls??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Paralēli biju pajautajis pie 'stikliniekiem' , teica ka bez 400-450 naudām to skadi noverst nau iespejams .

Nebiju ļauns , palūdzu BTA pašiem izveikt remontu

rezultātā piešķīra man 280lohus un sakarā ar to ka man patreiz ir pouxj + nak vasara + moš kāc to būdu nopērk kāda ir , jūtos laimīgs un necepos

tik zinu ka BTA vairs nedrošināšos !

P.S. wot ar Baltu man vienmēr ir bijis o.k. , kaut arī ir dzirdētas citu ne parak jaukās atsauksmes

TDIOTS 03.04.2009 10:55

pinguin rakstīja: neviens no tiem dzinējiem nav jauns, un protams jo vairāk nobraukt, jao vairāk eļļas rij. Man vienkārši paveicās atrast mazāk nobrauktu.

Bet sūdzēties ka motors pēc 500 kkm nobraukuma ēd eļļu, un tapēc motors ir slikts ir stulbi.

zini ,beļģ , stulbi ir čurāt pret vēju un slavēt vispārkonstatētu SŪ DU - rekomendējot to vēl kādam

viss pārējais nau stulbi

P.S. pērkot , pie DE dīlera , trīsgadīgus autosus ar pilnu schefgesheftu un ~100kkm uz odo nau pamata domāt par neveiksmi .

TDIOTS 03.04.2009 10:21

Ideots rakstīja: SAABs ir Daile !

'krēslas zõnā' pēc 0,7L

TDIOTS 03.04.2009 10:10

ak tad nakc uz pirmdienu sākās jau ceturtdien

TDIOTS 03.04.2009 10:07

pinguin rakstīja:

TDIOTS rakstīja: Nu nau VAGistiem forša V6 dzinēja C4 buņdžai forša tajā ziņā , prātu nejājoša un ekspluatācijā uzticama pat C5 2,8nieks , ja sak dot ''mizā'' , iexavo ~0,5-1l eļļas uz 1000km , normali braucot ~1l uz 3000km , nu vismaz man pieejamais exemplārs tā uzvedas un tas manī sajūsmu neizraisa Par normalu uzskatu eļļas pieliešanu ~1l starp apkopēm .

No pieredzes , uzskatu ka C4 vislabākie ir 2,3 benz . un 2,5 140zs TDI -abi R5 dzinēji , R5 VAGam tiktiešām ir izdevušies dzineji un ja iepriekšējie ''mācītāji'' uz viņiem nau ''glumijušies'' tad nekas tur nejūk . 2,0 benz 1,9 90zs un 2,5 115zs ar nau tie ļaunākie , bet bik ''par īsu'' viņi ir tai buņdžai .

tad sanāk ka ja tev ir nopsits dzinējs, tad automātiski visi tāda veida dzinēji ir eļļu rijoši un neuzticami?

Nezinu - manam v6 nav eļļa jāpielej vispār. Līdz maiņai nokrītas pus līmenis.

jap , tieši tā , man ir nosipc diureiz ( C4 93' un C5 00' ) , kādiem 5iem čomiem arī + pilns nets ar līdzīgu pieredzi

i tut vihoģit pinguin vesj f belom i dovoļen ouxjiķeļno

da lai teu veicas , man nau žēl

TDIOTS 03.04.2009 9:08

Nu nau VAGistiem forša V6 dzinēja C4 buņdžai forša tajā ziņā , prātu nejājoša un ekspluatācijā uzticama pat C5 2,8nieks , ja sak dot 'mizā' , iexavo ~0,5-1l eļļas uz 1000km , normali braucot ~1l uz 3000km , nu vismaz man pieejamais exemplārs tā uzvedas un tas manī sajūsmu neizraisa Par normalu uzskatu eļļas pieliešanu ~1l starp apkopēm .

No pieredzes , uzskatu ka C4 vislabākie ir 2,3 benz . un 2,5 140zs TDI -abi R5 dzinēji , R5 VAGam tiktiešām ir izdevušies dzineji un ja iepriekšējie 'mācītāji' uz viņiem nau 'glumijušies' tad nekas tur nejūk . 2,0 benz 1,9 90zs un 2,5 115zs ar nau tie ļaunākie , bet bik 'par īsu' viņi ir tai buņdžai .

TDIOTS 03.04.2009 7:41

PNmorgens ferduki

Visiem vienā rindā stāt ,

Nolaist bikses,

Pačurāt

pret vēju

TDIOTS 02.04.2009 16:57

Centis_Nuudele rakstīja:

TDIOTS rakstīja: jābrauc imitēt kustības svaigā gaisā

tudi - sudi, tudi - sudi....šitās kustības

Kāpēc obligāti svaigā gaisā Dušā vairs neļauj

nea , tur viss pilns ar Pirmo un viņa draugiem

TDIOTS 02.04.2009 16:56

Man ir tikpat bez persõnisks stāc par jāšanos ar NEIZJĀTU 93'Auģī 2,8Q -auKstakais jops bij lapzemē - Auģī nodzisa un anliski neronajoss somu mechaniķis pateica ''oilī pumpī .....'' kirdik īsak . Un tādu kirdiku bij vēl douxja reižu tikām ''sliktais'' 85' TYP44 ar 2,3 nekadus krņķus neradija

Vēlāk uzzinaju ka 2,8 līdz 95ajam gadam konstruktīvi bij kroplis ''bai default'' .

TDIOTS 02.04.2009 16:39

jābrauc imitēt kustības svaigā gaisā un sniegs tad nauxj nau vajadzīgs

TDIOTS 02.04.2009 16:38

Gachs rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Gachs rakstīja: Topika autor, ja neesi vēl neesi vēl noskatījis savu C4, tad iesaku no benzīna dzinējiem tikai 2.6 vai 2.8, te daži pieminēja to 2.3 R5 dzinēji, vienīgais kas tam ir labs ir 5cilindru motora skaņa, bet kad sāksies čakarēties ar K/KE galvu tb ar pseido mehaniku - pseido elektronisko šprici, regulatoriem etc, tad sapratisi ka vajadzēja ņemt pilnu elektronisko šprici 2.6 vai 2.8 bet tie 2.6 2.8 no jaudas/griezes viedokļa ir nekādi, nu varbut 2.8 ar tiem 170 kaut ko spēj.

Tāpēc ir jāmeklē c4 ar labu 2.5tdi ar 140 zs. Izejot visas diagnostikas varbūt sameklēsi labu motoru, nu der jau arī mazais motors ar 114zs, bet nu tas nav. Ja ir grūtības atrast, tad meklē blieztus VOLVO 850/V70/S80 dīzeļus, jo tiem ir tikai 140 zs motori.

Šito lūdzu pārceliet uz anekdošu topiku!

maxima, paskaidro kas te ir nepareizs un smieklīgs ?

ta paseko topikam autors jau ira iexavojis V70 2,5TDI

P.S.a tos 2,6-2,8 līdz 95' ar nedataisīto konstrukciju paturi seu , ja patīk palikt pusceļā ar noklapējušu dzinēju

TDIOTS 02.04.2009 16:33

Wott sēdi savā mAucē un ne kuja nezini kas apriņķī darās

A wēl šopirdamien Zjobrā bļitkoja

Un bija arī sniegs

TDIOTS 02.04.2009 14:01

Klau Nūdele , kas tur Aucē ( drīzāk Bikstos) ar sniegu notiekās ???

Lasītākie raksti

Jaunie raksti