Visgrūtāk pierast pie mehānikas man bija ar SAAB 9-5, gandrīz 3 nedēļas pagāja, kamēr pieradu. Ar tagadējo auto vairāk par dienu nevajadzēja. Man automāti nepatīk, jo reizēm patīk braukt sportiskāk un baudas no tā automāta nekādas. Vislabāk to var izjust uz zemes ceļiem, kad bieži jāmet zemākos robos un jāliek līkumā šķērsām. Neviens automāts, pat ar ātrumu pieturēšanu un pārslēgšanu uz stūres nav spējīgs sniegt to, ko mehānika. Izņēmums ir sekvenciālā kārba un Subaru CVT.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Viena pati čipošana neko nedos, tai lietai ir jāpieiet kompleksi. Pirmkārt, pārbūvēt izplūdi, izmest ārā DPF, katalizatorus, lai motors var brīvi izelpot. Otrkārt, uzlabot ieplūdi. Ja tam dzinējam nāk niknāka versija, tad var uzlikt lielāku turbīnu. Pēc tam noteikti gribēsies labākas bremzes un piekari. Stūrēšanu legāli uzlabot ir visai problemātiski, tādēļ ar to nāksies samierināties.
Un beigās tu cilvēks sapratīsi, ka pēc visiem materiālajiem un laika ieguldījumiem, tās jaudas ir joprojām par maz, pārdosi auto, nopirksi citu un sāksi visu no gala.