Sedans no braukšanas un arī ekonomijas skatu punka ir pats komfortablākais virsbūves tips.
XC60 būs nepraktiskāks par, piemēram, Superb sedanu. Jo pie 4 cilvēkiem salonā, Škodai būs daudz lielāks bagāžas nodalījums.
Sedans no braukšanas un arī ekonomijas skatu punka ir pats komfortablākais virsbūves tips.
XC60 būs nepraktiskāks par, piemēram, Superb sedanu. Jo pie 4 cilvēkiem salonā, Škodai būs daudz lielāks bagāžas nodalījums.
Ja viņš ir Auto100 īpašnieks, tad ok.
Pareizāk gan būtu, nav ok. Es vairs garantijas auto apkopes pie viņiem netaisīšu.
Tās klases auto vispār ir nebaudāmi. Ja nu vienīgi Forester, bet vai to var pieskaitīt pie SUV/parketniekiem?
Tipiska dīzeļa eļļa. Izlasi uz kannas kādiem dzinējiem domāta.
Es jau par to pašu. Kāpēc pārmaksāt?
Kārtējais pierādījums, ka jālasa divreiz.
Var braukt kamēr TA laiž cauri. Bet ar to 5W40 uz ziemu dīzelim nevajag aizrauties. Manam bēdu dīzelim ar 5W30 helix nezūd nekas. Un nebrauc jau saudzīgi.
Nu bet saimnieks abiem saloniem viens - igauņi.
Kad man veikalā SAABam piedāvāja Opel detaļas, Volvo no Forda un VW, es sapratu, ka tur nav nekā specifiska. Un tas bija gadus padsmit atpakaļ. Vienīgais, kas ir palicis Volvo, ir cena, nemainīgi augsta.
Ja tas cienījamās autonomas parka auto ir nonācis līdz placim, tad ne vienam no tā iepriekšējiem lietoājiem (uzņēmuma darbiniekiem, kuri parasti izmanto atpirkšanas iespēju) vai paša nomas kantora darbiniekiem tas auto nav saistošs. Jo gardie kumosiņi līdz placim nemaz nenonāk. Esmu bijis īpašnieks diviem šādā palcī nopirktiem auto. Pilna servisa vēsture un visi remonti pa KASKO pie dīlera nekādā mērā nonorāda uz auto ekspluatācijas apstākļiem, kas juridisko personu auto ir visai skarbi.
Mašīna nav braucama un kārtējie neparedzētie izdevumi, max jaunas/citas kārbas un +++ cenā.
Vienam šādam, pāris kadus jaunākam, patreiz mēģina atrisināt problēmu kādēļ kārbas eļļa jaucās kopā ar dzesēšanas šķidrumu.
Ja vecais, ir tik slikts, ta jaunais nebūs labāks, ņemot vērā tendences ražošanā.
Ar šādu budžetu, ja nauda kabatā, ar uzreiz nopirkt labu jaunu vidējās klases auto šeit pat Latvijā. Vai arī veikt lielisku pirmo iemaksu, ja tomēr kautkas ir par īsu. Pats vari izvēlēties sev vēlamo krāsu, aprīkojumu u.t.t. Nevis pirkt kautko, ko kāds nezināmu iemeslu dēļ ir izbrāķējis un atzinis sev par sliktu esam.
Par XC90, bet der arī par XC60:
Ar ko atškirās dīlera placis no, piemēram, BRC malietoto auto plača?
Tāpēc ka tas ir līzinga auto. Un pēc 1-2, pat 3 gadu lietošanas to var atdot atpakaļ, ņemt jaunu līzingā un mēneša maksājums nemainās. Nav jālauza galvu kā un kam pārdod, atdod dīlerim un miers.
Man sirds nežņaudzās, bet sajūgs smirdēja labi.
Krasta 5 arī būs "savs" salons, kad pabeigs. Biķernieku ielā arī "savs". Bet saimnieks ta viens. Vispār Biķernieku 125 (jaunā salona adrese) jau dzīvo Autohalle. Kur tur to Škodu vēl iegrūdīs?
Gluži manas domas, tik izmērs nedaudz lielāks.
Dzīvoklis hipotēkā lietuvenē un lietots premium līzingā, tas ir mūsdienu latvietis "kapitālists".
Latviešu pašu nav miljons, kur nu vēl braucošo! Atkal kārtējie batoni...
Nezinu vai visi, bet daži dīleri veic tā saucamo auto novērtēšanu. Par kādiem 50 EUR 1.5 - 2 stundu laikā veic pilnu diagnostiku un iedod defektācijas aktu.
Tā tas pie mums notiek. Paši neko nemākam, tikai zem ārzemnieku tupeles strādāt. Bet nu dīlera centrs teltī ir vienkārši smieklīgs pasākums. Nav pat tualetes.
Škodu oficiāli dabūja igauņi.
Gada auto, ja to titulu dod avansā, ir jābūt kautkam uz ko tiekties, nevis masu produktam. Es balsotu par 540.