iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 28.10.2017 9:34

Ar pirmo "studenta" auto - 9 gadus. Ar pārējiem neatceros, parasti 2-3 gadi. Ar tagadējo nullīti plānoju vēl 3 un tad, iespējams, līdz bēdu ielejai.

Nortel 28.10.2017 9:30

Ja sēdekļi ir ādas, tas nenozīmē ka tie ir normāli. Manā skatījumā, pēc 3 ādas auto lietošanas, āda zaudē labiem auduma beņķiem un pat tad, ja tā ir sildāma/ventilējama un pavisam nevajadzīga ekstra - masējama. Vienīgie ādinieki, kas kaut cik patika, bija E-klases mersī, bet tikai tādēļ, ka tie bija "pumpējamie".

Nortel 27.10.2017 18:33

Skatoties uz Fabia tu redzi, ka viņa ir maza un tā arī ir. Skatoties uz Yeti, tu redzi, ka viņš ir lielāks, bet kāpjot iekšā tā pati Fabia vien ir, tikai sačakarēta.

Nortel 27.10.2017 18:12

Zemāka cena. Labāks dizains.

Nortel 27.10.2017 17:52

Šitas nu ir nepraktiskākais un nesmukākais auto ar kādu esmu braucis. Tad jau nu tiešām labāk Fabiju.

Nortel 27.10.2017 17:38

Katram savs. Bet pat vienkārši atverot un salīdzinot XC60 un Rapid Spaceback izmērus, nemaz tik pārāks tas Volvo nav. Augstums no sēdekļa līdz griestiem gandrīz vienāds, pārējie salona izmēri tikai nedaudz lielāki. Volvo garāks par gandrīz 40 cm, bet attālums strp asīm tikai par 20 cm lielāks. Tā kā galvas tiesu pārāks braucot ar XC60 točna nebūsi. Vēl jau jāatcerās, ka XC60 ir tāds pusbobiks ar pseidopilnpiedziņu, kas dod papildus nestabilitāti uz ceļa.

Un šitā letiņu mānija uz bobikiem vispār nav izprotama. Pabraukājot pa vecās Eiropas pilsētām, nekur nav tik daudz vidējo, lielās un bobiku klases auto kā pie mums. Tur visu to pasākumu regulē ar smukiem nodokļiem un pat stāvvietu izmēriem. Ja nenoparkoji savu savu bobiku kompaktklases stāvvietā, sods uzreiz vai maksā par divām vietām.

Nortel 27.10.2017 17:02

Un arī dīzeļiem tik izteiktās lietas kā degvielas filtrs, sūkņi (dažiem volvo ir divdaļīgā bāka ar vēl vienu sūkni, kas pārsūknē no vienas daļas uz otru), degvielas maģistrāle, turbīna, stūres stienis u.t.t. Citiem vārdiem, ja sāk kautkas jukt, tad ģeometriskā progresijā. Manam pēdējam S60 pēc salona iztīrīšanas un virsbūves mazgāšanas, vedot atrādīt potenciālajam pircējam, izjuka agregātsiksnas rullītis. Labi, ka siksnu neierāva zobenē, kā tas raksturīgi D5 motoriem. Tāda ir mana pieredze ar Volvo un dīzeļiem. Tāpēc nafig tos dīzeļus un lietotos auto. Ja var pacelt, tad tikai jaunu. Kaut vai Lupo.

Viss, izsāpēju savu sāpi.

Nortel 27.10.2017 16:53

Man mantojumā ir guļbūves ēku komplekss, vairāk kā 150 gadus vecs. Blīvēts ar sūnām. Šogad atklāju (mainot caurā jumta dēļ sapuvušos griestu dēļus), ka bēniņos uz griestu dēļiem ir uzbērta jūras smilts kārta, kurai pa virsu siens un kultūrvēsturiskais mantojums. Savdabīga siltumizolācija. Jā ir kāds baļkis nobeidzies, bet dzīvot iekšā joprojām var. Siltumu tur. Un ja kas, tad lielākās problēmas ir tieši ar pamatu daļu, kas mūrēta no akmeņiem un kaļķu javas.

Nortel 27.10.2017 16:38

Ar piebildi, ka tiek salīdzināts XC60 un Rapid Spaceback, ko es autorei ieteicu pašā sākumā kā labu alternatīvu.

Nortel 27.10.2017 16:24

Tā kā apgalvot, ka lietots auto būs labāks par jaunu, bet klasi zemāku, līdzīgi aprīkotu, par līdzīgu (kaut vai 5 kEUR lielāku) cenu, var tikai cilvēks, kurš nekad nav pircis jaunu auto par savu naudu.

Nortel 27.10.2017 16:19

Te jau nu jāmet akmens to vīru dārziņā, kuri nespēj nodrošināt sievietei ceļu bez dubļiem un kupenām. Ja par ziemu, tad tieši šādiem dīzeļvolvo un pie šāda nobraukuma sākas problēmas ar dabūšanu dziesmā. Un par dažu Fabija un Volvo apkopju izmaksu starpību, un ietaupīto uz degvielu, Fabijai var uzlikt pat riepas ar sporta radzēm.

Nortel 27.10.2017 16:06

Vēl tāds mazs sīkums kā nokrišņi. Jo lielāka jumta platība, jo vajag nopietnāku lietusūdens novadīšanas sistēmu. Ja vēl tos nokrišņus novada vietējā kanalizācijā, tad arī tur vajag nopienākus pieņēmējus. Arī sniega turētāju un noteku apsildes sistēmas izmēri un jaudas palielinās.

Nortel 27.10.2017 16:00

Bet kas liedz otrajam stāvam uzlikt normālas sijas, ja ir bailes par siltajām grīdām? Man pazīstams cilvēks, ceļot kaimiņam māju, starpstāvu pārsegumam uzlika 40x40 cm priedes sijas. Uzkāpjot uz viņas, to pat nevarēju iešūpināt. Nu labi, tā nebija karkasa māja, bet gāzbetona. Šajā ziņā man patīk amerikāņu stils, starpstāvu pārsegumu veidojot no dēļu fermām, pie reizes šo pārsegumu izmantojot visa veida komunikāciju noslēpšanai ar iespēju tām piekļūt remontu gadījumos.

Nortel 27.10.2017 15:50

Un kad es rakstīju, ka sliktākais, kas var būt, ir nojāts darba auto, man lika mīnusus. Nu redz, esi to izbaudījis uz savas ādas. Tieši tāpēc ir jāpērk jauns. Ierindas braucējs ar jaunu Škodu tos 150 tkm sasniegs 10 gados. Un iztērējis par apkopēm un remontiem būs labi ja desmito daļu no lietota XC60 izmaksām.

Nortel 27.10.2017 9:54

Mazlietotam Volvo ir dārgāka apdrošināšana kā jaunai Škodai. Līzinga % jaunam ir mazāki, jo dīleriem ir tiešā "pieeja" bankām un var izsist izdevīgāko piedāvājumu. Arī bankas un līzinga kompānijas labāk sadarbojās ar dīleriem.

Nortel 27.10.2017 9:01

Esi bijis jauna auto īpašnieks?

Nortel 27.10.2017 7:51

Modernajiem gāzes katliem pat nevajag klasisko skursteni. Izplūdes gāzes var izlaist ārā caur sienu caur speciālu plastmasas cauruli.

Nortel 27.10.2017 7:48

Pilnīgi pareizi. Ja tu kautko lieto no nulles, tad zini par to visu. Tāteikt, pats raksti vēsturi.

Pārfrāzējot uz aktuālo būvniecības tēmu, kas ir labāk: pirkt lietotu māju vai būvēt jaunu?

Un atkārtošos vēlreiz, jauna Škoda noteikti būs labāks pārvietošanās līdzeklis par lietotu Volvo. Un sēdekļi Škodai ir pat labāki, atceroties XC90 slidenos ādiniekus. Par ekonomiju nerunāsim, tur Škoda ieliek vienos vārtos.

p.s. ir man jauna Škoda un ir bijis lietots Volvo, pat divi.

Nortel 26.10.2017 20:17

Nejaušu uzgāju šādu video:

Nortel 26.10.2017 17:00

Guļbūvē esi dzīvojis?

Nortel 26.10.2017 16:53

Karkasnieci pat nevar uztaisīt elpojošu, to neparedz tehnoloģija. Klasiskajā variantā tur ir divas plēves kārtas. No iekšpuses un ārpuses.

Nortel 26.10.2017 16:51

Jautājums, kas ir 100% vēstures caurspīdīgums? Ja pat ārzemju dīleris serverī slēpj garantijas remontus, avārijas un pielāgo apkopju grafikus.

Nortel 26.10.2017 15:58

Klasiskā guļbūve izmaksā vairāk kā māla bloku (FIBO) māja. Guļbūves problēmas - Latvijā gandrīz vairs nav koku, jau tagad baļķus ieved. Ļoti problemātiska iekšējā apdare. Ja gribi redzēt smukos baļķus, tad zināmas grūtības un diezgan lielas izmaksas, lai elektroinstalāciju un cauruļvadus padarītu "neredzamus". Ja baļķus negribi redzēt, var apšūt ar dēļiem, bet tad zūd jēga no guļbūves.

Koka karkasniece (amerikanka) galīgi nesaistoša, prasta māja ar ļoti daudz problēmām, tādām kā vates nosēšanās, neelpojošas sienas, grauzēji u.t.t.

Esmu gājis cauri n-tajiem projektiem un to gala rezultātiem, tāpēc man būs FIBO māja un guļbūves pirts uz akmeņiem.

Nortel 26.10.2017 8:29

Starpnieks uzvāra 3499 EUR???

Bet manas prognozes piepildījās. Jau sākumā rakstīju, ka cipars par augstu.

Nortel 26.10.2017 8:27

Joprojām iesaku šo:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/100/bkhob.html

Lasītākie raksti

Jaunie raksti