Šis varētu būs buss ar ja ne lielo, tād ātrāko B.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šis varētu būs buss ar ja ne lielo, tād ātrāko B.
Man prātā nāk retoriskais jautājums.
Cik gan nožēlojamai ir jābūt dzīvei, lai to kompensētu ar CSN pārkāpšanu?
viencexperc rakstīja: Viperim rekords. Uzvaras ( rekordi) 13 trasēs.
Pat komunistu mīļotajā nirburgringā - ir 10.ajā vietā. Nav pirmais, bet priekšā ir nopietni zvēri.
en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
Protams, ka skauģiem un traktoru faniem tik un tā tas nav nekāds sasniegums, jo cerība, ka mīļotais audī vai bmw kādreiz ielīdīs top 50-niekā, nemirst.
Un iespējams, ka vienā video davidičs ar savu lūzni ielika vienam skolniekam pie viper stūres, vai pateica, ka viperim kondicioniera pogas no lēta metāla...
Un kas sēž pie stūres? Nav kauns?
Nevienam motoram nevar pilnībā izliet dzesēšanas šķidrumu, tāpat kā eļļu. Ja negribi braukt uz speciālu servisu skalot sistēmu, vienkārši nomaini dzesēšanas šķidrumu reizes divas pēc kārtas. Nolej veco, ielej jauno, padarbini dzinēju un atkal nolej un ielej svaigu. Es kautkad ļoti sen atpakaļ audi mainīju atstājot auto slīpumā ar priekšu uz leju, norāvu radiatoram apakšējo cauruli un uz īsu brīdi pielaidu dzinēju, lai sūknis "izspļauj" to, kas palicis iekšā. Pēc tam ielēju svaigu un pie iedarbināta dzinēja ar roku spaidot šļaukas atgaisoju.
Jāņem zāğis un jāzāğē ārā tas cilindrs. Vieglāk ir ja tas ir kāds no galējiem. Tad tikai vienreiz jāzāğē. Jaunu cilindru pēc tam iemetina. Nopirkt var pie dīlera vai šrotā lietotu, bet to vajadzēs precīzi izzāğēt.
Stipri lēts un banāls pasākums. Zilās lampiņas, neons, svītras u.c. lētais tjūnings vismaz Eiropā jau sen vairs nav modē.
Par privāti pirktu jaunu auto nezinu, bet normālos kantoros parasti ir cilvēks vai nodaļa, kas atbild par autoparku. Nu tad lūk, mums arī tāds cilvēks ir. Un viņa lielākais prieks ir čakarēt dīlerus. Un darbs vainagojās panākumiem. Aizveda vienu no garantijas auto pēc dīlera veiktās lielās apkopes uz sadarbības servisu (normālu, ne dīlera) uz pārbaudi un konstatēja, ka motoram nav nomainīta zobsiksna un vēl šis tas, kautgan pavadzīmē tas ir iekļauts. Sarīkoja nelielu skandāliņu. Kopš tās reizes es arī savam auto pēc katras apkopes pārbaudu vai ir svaiga eļļa un līmenī, vai tiešām tas, kas rakstīts pavadzīmē ir izdarīts. Dīleris bez manas ziņas neatļaujās mainīt kautko vairāk kā paredzēts apkopes vai remonta piedāvājumā. Pat mašīnas, kuras ir remontējis apdrošinātājs tiek vestas uz sadarbības servisu pārbaudei. Tikko mašīnai beidzās garantija, dīlerim tiek izstiepts vidējais pirksts un auto turpina apkalpot savā servisā.
Ir ar siksnu. Bet interesanti ir tas, ka siksnai nav maiņas intervāla. Ir tikai paredzēts siksnu ik pa laikam kontrolēt un mainīt pēc vajadzības.
Konuss rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Ir tā, ka apkārt jau runas par jaunajiem VW ir visdažādākās.
Tomēr vairāki iauto personāži apgalvo pretējo, viņiem jaunie VW kalpo godam.
Tad nu sliecos arī es mēģināt (visticamāk).
Jā, sūdzību nav, bet salīdzinoši maz jau ir lietots. Tam būtu jābūt baigam brāķim, lai pie 33 000 km, kaut kas notiktu. Tiesa, viens no argumentiem aizejoša modeļa iegādei bija arī tas, ka tam būtu jābūt bez bērnu slimībām, kādas tās varētu būt nupat klajā laistam modelim. Kaut vai ar to pašu 1.4 TSI dzinēju VW ir mācījušies un aprīkojuši ar zobsiksnu, nevis ķēdi, kas pirms tam sagādāja lielas galvassāpes arī vājākajiem no šiem dzinējiem.
Ja jāizvēlas tagad starp 1.4 TSI dzinējiem, tad runā, ka 125 Zs versija ir uzticamāka, nekā 150 Zs versija. Bet ar 150 Zs versiju tiešām ir ļoti patīkami braukt. Jau iepriekš teicu - lai arī braucu ar 125 Zs + pilna mašīna, nav bijis tā, ka pietrūkst jaudas apdzenot vai citādi, bet noteikti ir jūtami gausāks par 150 Zs dzinēju.
Tagadējā 1.4 TSI (EA211) versijas atšķirās tikai ar turbīnas izmēru. Viss pārējais ir pilnīgi vienāds.
Ar mani viss ir OK!. Man nevienam neko nevajag "iesmērēt", vismaz pagaidām...
Par izmaiņām cilvēka uzvedībā var spriest arī cilvēku neredzot. Stils, rakstības stila izmaiņas tevi nodod.
Ja jau tā satraucies, tad lieta nav tīra, ne?
Piedod, bet man ir tāds stils čakarēt pārdevējus. Ar pāris stulbiem jautājumiem var daudz ko atklāt gan par auto, gan tā īpašnieku.
Lasām, lasām divreiz!
Es teiktu, ka ar auto ir iebraukts pamatīgā bedrē, ja viena riteņa piekarē ir mainīts gultnis, atsaite un sailentbloks. Un gultņus normāli maina pa pāriem.
Lietus sensors ir? Gaismas automātiski pārslēdzas no dienas uz tuvajām?
Mežu jau izcirta. Bet vairums domājams tāpat brauks caur Ķekavu, jo apvedceļš iznāks tieši pirms Lapeniekiem ikrīta korķī.
Par tādu cenu var ilgi tirgot, līdz ZS.
Sliktākais, kas mašīnai var būt, ir privātais īpašnieks latvietis. Ja juridiskās personas pat pēc garantijas beigām parasti turpina uzturēt auto dīlera servisos vai citos augstas kvalitātes servisos, remontējot ar orģinālajām detaļām, tad privātie parasti "ļepī" ar ķīniešu detaļām, detaļām no šrotiem dažādos kaktu servisos.
Man kādreiz mācīja, ka pagrieziens ir jārāda tad, ja no manas joslas var aizbraukt vairākos virzienos (saprotams, taisni braucot nav jārāda). Līdz ar to aplī iebraucot pagriezienu nerādu. Un arī apgriešanās joslās pagriezienu nerādu.
Cīnīties var tikai ar "Izņemot ar caurlaidēm", "ķieģeļiem", "iebraukt aizliegts". Kā rāda tas pats Katlakalns, tad nestrādā ne zīmes, ne luksofors, ne gulošie CP-isti, ne CP ekipāža. Kā caurbrauca ikrītu, tā caurbrauc. Varbūt nedaudz lēnāk, bet auto skaits nav mainījies. Izlecēju, tādu kā FB-222, pietiek. Apdzen sastrēgumus, lido pāri gulošajiem, ievērojami pārsniedz ātrumu.
Kautkādu brīdi bija saliktas zīmes "iebraukt aizliegts" un reāli PP kontrolēja, bet tad paši vietējie noprotestēja.
Izeja varētu būt nobloķēt izbraukšanu/iebraukšanu vienā galā, bet tad atkal vietējiem nebūtu labi.
Ja iedzīvotājiem ir nauda, tad varētu uzstādīt paceļamās barjeras ar auto numuru nolasītājiem.
Auto cenu nosaka pieprasījums. Ja tā nav, tad auto ir tik vērts, cik par viņu dod Tolmets.
BMW pluss ir tas, ka driftēt var arī ar maziem motoriem, jo jaudas un griezes pietiek. Liels motors dod iespēju driftēt daudz lielākā ātrumā, kas aplī nav būtisks.
Bet saukt šļūkšanu pa slapju apli par driftēšanu "Like a boss" stilā ir nekas vairāk kā pontošana.
No kolēģa pieredzes ar iepriekšējo Passat 1.8 TSI. DSG visu laiku sagādāja problēmas - programmēja, mainīja mehatronus, vienalga ik pa laikam pazuda puse no ātrumiem pazuda. Eļļas patēriņš - litrs uz 3000 km. Dīleris saka, ja būtu litrs uz 1000, tad varētu veikt investigation. Pagaidām jēdzīgākais no TSI ir 1.4 150 zs.
Sorry, bet šī diskusija vairāk atgādina kaprīzas vecmeitas ālēšanos centrāltirgus zivju paviljonā.
Spriest jau var, kaut par nākamajiem 1000 gadiem, bet kāds būs sausais atlikums? Ceļinieki nespēj pat saplānot nākamo gadu. Būtu labāk uztaisījuši videokonferenci un par ietaupīto naudu salāpītu bedres. Ja jāplāno valsts naudas dalīšana, tad efektīgākais plānošanas periods ir vēlēšanu cikls. Ko dod tas 100-gades plāns, ja pēc 4 gadi jaunie deputāti visu pārdalīs?
Varbūt noder:
natnkat.wordpress.com/writing/how-to-repair-the-comfort-control-module-ccm-for-the-volkswagen-passat/
Eiropas auto pluss ir tas, ka pilns nets ar remonta pamācībām, dažādās valodās. Nav kā amerikāņiem, pats sataisīt neko nevari, vismaz mēnesi jāgaida detaļas un instrumenti.