iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 22.12.2016 11:53

Ja MB, tad kautko šādu:

e-mobile.lv/car/237213990

Nortel 22.12.2016 11:33

Pieļauju, ka tev skaitās normāli staigāt ar nedaudz caurām zeķēm, purkšķināt pieliecoties pie lielveikala zemākā plaukta un netīrā strādnieka kombinzonā sēdēt ēdnīcā pie galda?

Nelaimes sākās ar attieksmi pret sevi, savu īpašumu un vidi kurā dzīvojam.

Pamēģini Vācija pabraukt ar kūpošu un nedaudz cauru izpūtēju. Pamēģini iestāstīt vācu policistam, ka tas neietekmē satiksmes drošību.

Rekur labs video kā jāuztur auto:

Nortel 22.12.2016 10:32

Jau vairākus gadus lietoju Tomtom Start 20M. It īpaši, ja jābrauc uz ārzemēm. Lifetime Eiropas karte ar bezmaksas atjaunināšanu. Atjauninu kad sanāk, aizņem aptuveni 40 min laika. Manām vajadzībām ideāls aparāts. Waze lietoju tikai Rīgas korķos (bail ka neuzsprāgst telefons, jo stipri silst ar ieslēgtu ekrānu, un telefons tomēr ir tikai telefons). Tomtom ar extended battery lietoju arī ārpus auto dažādu punktu atzīmēšanai kartē. Maršrutu plānošana un pārmešana no PC uz Tomtom un otrādi ir ļoti ērta.

Nortel 22.12.2016 9:53

Nostums malā uz pielaidīs.

Nortel 22.12.2016 9:31

Nu bet braukšana vienā ātrumā ir ekonomiskākais un saudzīgākais auto ekspluatācijas režīms.

Nortel 22.12.2016 9:29

Apdraud pastarpināti, ietekmējot vadītāju veselību. Ieraus plaušās kāds astmas slimnieks kūpētāja gāzes, sāksies lēkme un negadījums uz līdzenas vietas. Tāpat kūpētāji apdraud sēņu un ogu ēdāju akniņas. Un arī estētika tiek bojāta - vienkārši nesmuki izskatās kad kūp.

Nortel 21.12.2016 15:09

Vājš attaisnojums. Tikpat labi tevi šajos pašos apstākļos var no aizmugures uz vairākām stundām apturēt Nordekas Setra...

Nortel 21.12.2016 14:31

Varētu CP ekipāžu auto aprīkot ar atgāzu mērītājiem un pareidot uz kūpošajiem. Ja kūp par daudz, TA uzlīmi nost un prom uz apskati.

Nortel 21.12.2016 14:25

Cik graustu tad brauc pa Tīnūžu šoseju??? Es teiktu daudz, daudz mazāk kā pa ceļu, piemēram, Rēzekne - Ludza. Stacionārās būdiņas tiešā ceļa tuvumā labāk taisīt kakāšanai, nevis graustu apkarošanai. Ar graustiem pa labiem ceļiem nebraukā, pārāk liels risks uzrauties uz CP.

Kā jau rakstīju, mobīlās, stacionārās, da jebkādas pārbaudes uz ceļiem mūsdienu komunikāciju laikā ir neefektīvas. Pat regulārais robežšargu mobilais postenis Bērzkrogā ir zināms visiem kontrabandistiem.

Tad jau drīzāk, uz pamatotu aizdomu vai pierādījumu pamata, CP lai rauj nost TA uzlīmi un iedod vienas dienas atļauju TA iziešanai.

Nortel 21.12.2016 13:57

Nupat noskatījos interesantu video:

Jautājums, vai pie mums varētu reģistrēt šādu auto un vai mūsu TA to izlaistu cauri?

Nortel 21.12.2016 13:51

Nu labi, varbūt pārspīlēju ar tiem 100 000. Bet 3-jos gados 200 000 ir pavisam reāli (vidēji rēķinot). Un zinot to, ka vairumam mūsdienu auto resurss ir no "izturēt garantiju" līdz 250 000, apskate reizi 3-jos gados ir pārāk liels drauds satiksmes drošībai. Man tēva autiņam, braucot tikai dažus tūkstošus gadā, gandrīz katrā TA atrod pa kādam sīkumam. Materiāli nav mūžīgi un dzenoties pēc lētāka gala produkta, ražotāji uz tiem taupa aizvien vairāk.

Nortel 21.12.2016 13:28

Darba auto vidēji gadā nobrauc 50 - 60 tkm. Un tas vēl nav "tīrais" šofera darbs. Savulaik strādājot bankā, šoferi nobrauca pa 7 tkm mēnesī.

Nortel 21.12.2016 13:25

Nu tad sāc rēķināt, cik izmaksās pārvietojamais bremžu stends, pacēlājs-kratītājs. Un ne parastais, bet outdoor variants, spējīgs strādāt lietū un mīnusos. Reiz ziemā vienā kantorī (AutoPlus laikam) gribēju pārbaudīt amortizatorus uz stenda. Šie teica, ka ziemā nevarot, stends ir ārā un sasalis.

Un vēl tāds sīkums - Waze. Būs tas pats, kas ar svariem smagajiem. Brauks pa citiem ceļiem vai vienkārši "salūzīs" 100 m pirms pārbaudes.

Nortel 21.12.2016 11:24

Šis ir daudz iekārojamāks par audi:

e-mobile.lv/car/237049130

Varētu būt labs projekts, ja būtu laiks...

Nortel 20.12.2016 15:23

Ja īpašnieks ir fiziska persona, tad varbūt. Savādāk uz skati pēc 3 gadiem var atbraukt arī ar 300 000 km odometrā. Varbūt var iet skati retāk, bet pie noteikta nobraukuma limita gadā. Kautgan, zinot mūsu autovadītāju un iedzīvotāju attieksmi pret sevi, auto un valsti, labāk lai ir kā ir tagad. Retāk noteikti nē, var tikai biežāk.

Nortel 19.12.2016 14:33

Uzliec bezvadu lādētāju.

Nortel 19.12.2016 11:17

Ja nav sapuvis un ir labā komplektācijā, tad varētu mēģināt taisīt kapitālo remontu dzinējam. Nobrauks vēl 22 gadus. Bet ja rūsa lien pa visām spraugām, tad nav vērts remontēt. Būtu W140, tad cita lieta.

Nortel 19.12.2016 11:01

Gan jau ka pašā sajūgā arī ir problēma. Izspiedējgultnis iet uz galu, varbūt spararats. Katrā ziņā, vismaz 500+ EUR kabatā uz uz priekšu. Kurš modelis?

Nortel 15.12.2016 19:05

Esmu pārīti tālbraucēju aizsūtījis uz galda, balstoties tikai uz faktiem no salīdzinoši īsa ceļojuma ar kameru caurules galā.

Nortel 15.12.2016 16:22

8 st. nosēdēt no vietas bez ēšanas un čurāšanas tas ir sveiciens gastrītam un hemoroīdiem! Pēc gadiem 5-10...

Nortel 15.12.2016 15:58

Nortel 14.12.2016 12:42

Mans uzskats, auto (kopējās izmaksas ieskaitot drošināšanas un TA) nedrīkst apēst vairāk par 10-15% no ikmēneša bruto algas.

Nortel 14.12.2016 12:39

Vernon, lūdzu izsaki pateicību Setra ar inventāra numuru 200 vadītājam. Šorīt sajutos kā braucot aiz ledlauža, kad viņa vadītā Setra traucās pāri Dienvidu tiltam centra virzienā kreisajā joslā uz apaļiem 100 (manā spidometrā, kļūda +4) km/h. Tiešām iespaidīgi, kad blakus joslas nekust ātrāk par 70. Žēl vien, ka ātrais brauciens neturpinājās līdz tilta galam, jo Setra nogriezās uz nobrauktuvi centra virzienā. Bet nu cepuri nost vadītājam, distanci garantēja...

Nortel 06.12.2016 11:27

10-gadīgas sprauslas izskrūvēt vien jau ir piedzīvojums!

Nortel 03.12.2016 13:29

VWfans rakstīja: Šodien manai Fabijai nomainīja priekšējos bremžu diskus. Diski abi kopā 42 EUR, darbs 20 EUR. Patīkami, ka auto uzturēšana nav dārga. Fabijas nobraukums tagad 77 tūkst.km.

Vai nu sliktas kvalitātes diski vai kautkas nav labi ar vadīšanas iemaņām. Normāli diski iztur 2-3 kluču maiņas. Ja tādā manierē to Fabiju uztur/lieto, tad tā nav lēta uzturēšana.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti