iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 03.12.2016 13:14

Līdz turienei uz evakuvatora???

Man domāt, ka visa bauda būs jau vienā vietā līdz tā bāņa sasniegšanai. Vienīgā bauda varētu būt izbaudīt nebaudāmās UK pirtis un tikpat nebaudāmas sieviešu kārtas masieres.

Nortel 03.12.2016 11:41

Tāds diemžēl ir tas japāņu tehnoloģiskums. Kamēr strādā kā vajag, tikmēr ok. Kad plīst, tad ir pakaļā. Precīzāk, caur pakaļu tikai var sataisīt. Un ne tikai auto jomā.

Konkrētajā gadījumā es liktu uz augstspiediena sūkni. Joka pēc var ielikt citu un paskatīties kas tad notiek. Bet tā, gatavo kādus 1,5 kEUR jaunam.

Nortel 03.12.2016 10:24

Pirmais auto vadītājam-iesācējam jauns no salona, nu nu...

Un kur tad ir tās "Man vajag zem 8 sek. līdz simtam !!!"

Es teiktu - āksts!

Nortel 29.11.2016 10:35

Vakar krastmalā man priekšā pie luksofora nostājies XC-90 ar mācībnieka zīmi logā, labajā joslā tam blakus Superb taksis, kreisajā joslā Espace IV. Uzminiet kurš pie zaļā aizbrauca pirmais?

Protams, "dārgais", plīstošais un neekonomiskais XC-90.

Nortel 29.11.2016 10:32

Šorīt parādījies atkal jauns varonis - JD-793. Vēl nekaunīgāks kā iepriekšējie. No kreisās izgriež pa labi uz pretējā braukšanas virziena joslu, brauc pa to, kamēr iespiežās savējā.

Pārkāpēju tops šajā vietā:

AK-741

KA-7777

DP-222

JD-793

Nortel 28.11.2016 11:02

Pilnīgas muļķības. Piemēram, apkope jaunai škodai pie dīlera maksā tikpat cik 5-gadīgam golfam normālā ne-dīlera servisā (nu tādā, kas var iedot pavadzīmi un kautkādu garantiju darbam). Jaunam ir garantija (normālā 4 gadi, var piepirkt pagarināto), kas glābj no neplānotām izmaksām.

Nortel 28.11.2016 10:46

Daudzus pajaunos un jaunos auto nodiagnosticēt var tikai servisā, kam ir intrenets savienojums ar rūpnīcas serveriem. Līdz ar to iespēja taisīt "pa lēto" pie čoma garāžā ir visai ierobežota. Protams, sakarīgs meistars problēmu atradīs arī bez diagnostikas, bet beigās tas var sanākt dārgāk un ilgāk kā autorizētā servisā.

Nortel 28.11.2016 8:45

Stirnu sprauslās ierāva?

Nortel 27.11.2016 18:44

Nobrauc no A kategorijas ceļiem un sajūti pats.

Nortel 27.11.2016 18:40

Pēc Euro NCAP datiem XC-90 ar 5 zvaigznēm to Voyager ar knapi 2-vām tiešām novestu līdz kapsētai. Šī iemesla dēļ vien ir vērts pirkt XC-90.

Nortel 27.11.2016 18:37

Gribu teikt, ka Vojager ir daudz nepiemērotāks mūsu klimatam, ceļu stāvoklim un braukšanas kultūrai kā XC90. Ja latvieša praktiskā, ar fabiju braucošā uztverē XC-90 ir katafalks, tad Voyager ir kapsēta...

Nortel 27.11.2016 18:20

Pamēģini ar Voyager izvilkt laivu ar piekabi no ezera, tad sapratīsi.

Nortel 27.11.2016 14:16

Sharan un Vojager ir krājkasītes ģimenei, labas krājkasītes. Žēl tik, ka nevar sasist un dabūt to naudu atpakaļ...

Nortel 25.11.2016 11:13

Fana sapņu auto:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/fabia/bbbebg.html

Pilnīgi plika komplektācija. Nesaprotu tikai priekš kam izvēlēta dārgā metāliskā krāsa. Dīvaini ir tas, ka pie tāda nobraukuma ir ideāls stāvoklis. Nav kāda csdd darboņa auto?

Nortel 24.11.2016 8:37

Šorīt parādījies jauns varonis - DP-222. Šis jau pārkāpj pārliecinoši, bez problēmām no tikai pa kreisi, zem sarkanā, bez pagriezieniem aizbrauc pa labi.

Pārkāpēju tops šajā vietā:

AK-741

KA-7777

DP-222

Drīz varētu parādīties video rullīši par šo tēmu.

Nortel 22.11.2016 15:41

A kam vajadzīgi aizbraucēji!!??

Kā nesen pa TV izteicās džeki, kuri pašmācībā apguva kalēja arodu un tagad ražo cirvjus pēc pasūtījuma visai pasaulei - vajag tikai gribēt un atradīsies gan darbs, gan alga (adekvāta).

www.la.lv/nimanu-izkalta-autine
/

www.autinetools.com/lv/catalog/axes

Nortel 21.11.2016 14:52

Manā saprašanā labs audio automašīnā sākās ar labu skaņas izolāciju. Tikai tad, kad salonā nav dzirdami apkārtējās vides, piekares un dzinēja trokšņi var sāk klausīties audio. Un nevajag simtus vatus, kilovatus un ierīces malkas skaldīšanai. Iekāpiet kaut vai S-klasē un pabrauciet bez audio. Patīkams klusums, es teiktu. Un šādā klusumā nekāds bum-bum nav vajadzīgs.

Nortel 19.11.2016 13:03

Manā uztverē tieši hečbeks ir tā pārejas forma - ne īsti sedans, ne īsti universālis. Ne šis, ne tas un nekam nederīgs. Sen atpakaļ bija 626 mazda hečbeks. Milzīgs, smags aizmugurējais vāks, kam sprāgst nost amortizatori. Bagāžas nodalījums aizvērtā veidā un ar nenolaistiem sēdekļiem tāds pats kā sedanam.

Ja skatamies vēsturē, tad klasiskākais sedans dizaina izpratnē no eiropas auto bija Audi90 typ85 (kantainais), kas tagad ir Audi A4.

Nortel 19.11.2016 12:28

Un vēl tāds sīkums kā saskaņā ar Latvijas Auto Asociācijas klasifikatoru Audi A4 ir D jeb vidējās klases auto:

www.autoasociacija.lv/lv/automasinu-klasifikators

Nortel 19.11.2016 12:03

Tātad topiks ir bezjēdzīgs jau pašā sākumā, kur autors cenšas salīdzināt A4 ar A6. Un vēlāk, nonākot līdz konkrētiem cipariem, saprotot ka ierāvis k...., pēkšņi atzīst, ka tomēr nevar A4 ar A6 salīdzināt.

Es palieku pie tā, ka A4 par A6 bāzes cenu būs labākā komlektācijā.

Nortel 19.11.2016 10:43

Audi A6 cena no: 39 881 EUR

Audi A4 cena no: 31 900 EUR

Starpība 7 981 EUR. Par šādu summu to A4 var ja ne ļoti labi, tad normāli aprīkot.

Nortel 19.11.2016 10:37

Hečbeka salonā vietas vairāk nu gan nav. Sedans ir sedans. Vienmēr tīrs aizmugurējais stikls, siltāks, klusāks, ērtāks salons. Mazāks degvielas patēriņš, vieglāk noparkot, mazāks nodoklis. Nav sajūtas, ka brauc ar strādnieku auto. Cik cilvēku, tik vajadzību.

Un nevajag te stāstīt, ka A6 bāzes komplektācijā būs labāks nekā A4 nokomplektēts par to pašu cenu. Ja labāks ir tikai vairāk vietas kājām, tad jā. Citādi nē.

Nortel 19.11.2016 10:30

Es nesauktu XC90 par lielu džipu. Par džipu varbūt, bet tikai ne par LIELU. Pēc sajūtām salonā, tāds pacelts s80/v70. Vietas vairāk nav, ja nu tik galvai.

Ja salīdzina:

www.whatcar.lv/auto-testi/volvo/s80-sedans/2-4d-6mt-momentum/tehniskie-dati/4354/

un

www.whatcar.lv/auto-testi/volvo/xc90/32-at-awd-summum/tehniskie-dati/24981/

tad XC90 ir īsāks un tam ir mazāks minimālais bagāžas nodalījuma tilpums, kas ir savrīgi, ja brauc 4 cilvēki.

Nortel 15.11.2016 12:52

Tas bija agrāk, kad nebija Dienvidu tilta un tikai vakaros. Rītos ir pretēji - pa kreiso pusi apbrauc stāvētājus uz braukšanu taisni/pa labi un krustojumā spiežās pirmajā joslā,

Lasītākie raksti

Jaunie raksti