5/7 gadi bez nobraukuma ierobežojuma? Nu, nu... Frančiem resurss ir 200 - 250 tkm.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
5/7 gadi bez nobraukuma ierobežojuma? Nu, nu... Frančiem resurss ir 200 - 250 tkm.
Nu bet loģiski, ja ceļš/iela ir tukša, tad jābrauc gar labo malu, kaut arī pilsētā tas nav obligāti. Smalkais tonis tāteikt. Es būtu braucis tāpat kā pasāts, tikai labo joslu ieņemtu laicīgāk.
Nu bet salīdzinoši pret otru auto tā pabriesmīgi izskatās. Audi vēl braucošs ir.
VWfan, vai uzticība Fābijai nav iedragāta:
Nu bet kur problēma - ātra braukšana ir maksas pakalpojums. Brauc ātri un maksā. Tieši tā pat kā ar kredītiem un līzingiem, Gribi dzīvot pāri savu iespēju robežām - maksā.
Mūsu problēma esam mēs paši - latvieši. Un šī problēma jāsāk risināt jau ģimenē. Nevieni CSN vai sodi neizmainīs mentalitāti...
Man izjuka agregātsiksnas rullītis, siksna nokrita, bet zobsiksnā neierāva. Laikam paveicās.
Vajadzētu nodokļa likmi piesaistīt reālajam izmešu daudzumam, ko nosaka TA. Un ja izmešu daudzums pārsniedz normu TA iziešanai, tad nodokli papildus palielināt tik reizes, cik reizes norma ir pārsniegta un iekasēt uzrēķināto par visu periodu kopš iepriekšējās TA.
Siksnu maini noteikti. Man izjuka rullītis un nācās mainīt visu komplektu. Stūres stieņa restaurācija izmaksāja 160 EUR. Ar diskiem/riteņiem uzmanies. Ņem tādus, kas izgriežot stūri nestrīķē arkas.
osiitis rakstīja: Manuprāt, vajadzētu palielinat ātrumu kur ir vismaz 3 joslu katrā virzienā. Tādu kā Jurmalas šoseja. Ja negrib visu palielināt, piemēram, 120/130km/h , tad varētu veikt atseviški jaunu zīmi taisīt.
Kreisā/Videjā/Labā joslas. 130km/h/110km/h/100kmh. Lai tie lidotaji lido pa kreiso joslu un varbūt būs saprašana ka kreisajā joslā nav jāvelkas uz 90km/h un traucēt citiem satiksmi.
Varētu arī citādākus atrumu ieviest, kā 90-100-110.
Domā 130 uz Jūrmalas šosejas tur, kur 3-jā joslā tā peļķe ir Jūrmalas virzienā, vai miglas zonā, vai varbūt līkumā ar negatīvo slīpumu Rīgas virzienā, kur pļavās jau vairāki auto pabijuši?
Tagad paskaties cik tāds un kādā stāvoklī (atskaitot ceļu, nodokļus un peļņu) maksā DE. Tad varēs izdarīt secinājumus vai un cik daudz ir nokruķīts.
Tagad tur ir tikai balta zīme ar pilsētas siluetu. Zīmi ta cilvēks pazina, bet kādā apdzīvotā vietā iebraucis nesaprata.
Man viņš liekas pārāk masīvs. Mērķauditorija (vismaz jaunam) nav jauni, aktīvi cilvēki. Drīzāk tādam pusmūžu sasniegušam, nesteidzīgam biznesmenim.
Saki golfs labāks? Redz ar ko mājsaimnieces braukā:
Vēl viens klasiskais golfs:
Kurš stulbenis izdomāja likvidēt apdzīvoto vietu nosaukumus (ceļazīme ar vietas nosaukumu uz baltā fona) pret to jauno tizlo zīmi bez nosaukumu??? Man te vakar viens ārzemnieks izbrauca cauri Ķekavai tā arī nesapratis ka tā ir Ķekava. Viens IDIOTS nomainījis zīmes un tagad ir apdzīvota vieta bez nosaukuma.
Vernon. Labi es saprotu, CSN neievērošana peļņas un attīstības vārdā ir saprotama. Bet padomā par cik varētu palielināties peļņa, ja vadītājs no reisa atgrieztos bez slapjā atlikuma kannās savam privātajam kūpošajam dīzelim. Degvielas patēriņa norma ļoti disciplinē vadītājus. Jo tā mazāka, jo retāk notiek avārijas, retāk lūzt auto u.t.t. Citiem vārdiem, peļņa un attīstība norauj jumtu.
Šitos busistus un fūristus vajag uzsēdināt uz ražotāja noteiktajām degvielas patēriņa normām. Uzreiz nomierināsies, palielināsies uzņēmumu peļņa un attīstība. Un arī paši vairs nebraukās brīvajā laikā ar kūpošiem dīzeļiem.
Pie reizes pajautāšu. Vai un cik ilgi drīkst Latvijā vilkt ārvalstīs (ES valstī) uz privātpersonu reģistrētu vieglā auto piekabi ar Latvijā reģistrētu auto?
Nogurumu nomāc sākot ar kofeīnu, turpinot ar fenibutu, mebikāru. Ja tas nepalīdz, tad jau kautko smagāku no psihotropajām zālēm. Tā ir profesionālo braucēju ikdiena. Cits vienkārši mājās vai stāvvietā piedzerās. Reizēm pat tā, ka nākamajā rītā ir apkārtējās vides temperatūrā...
Vernons teiktu (ja tā būtu Setra), ka Tu viņam negarantēji pietiekamu distanci un viņš, peļņas un attīstības vārdā, bija spiests tā darīt.
Bet tu gan atbalsti bandītismu uz ceļa peļņas un attīstības vārdā, ne tā?
Patrol, protams, ne to jaunāko, reti lietoju pāris gadus. F150 šad tad sanāk pastūrēt. Latvijas šosejām neder, bet lauku ceļos un neceļos var aizbraukt tālāk un iespaidīgāk.
Dizains čerez... Miglas lukturi atbaidoši. Šito tā arī dzīvē neapskatījos. Pietika ar bildēm.
Domāts bija salīdzinājumā ar Golf Variant.
Šajā klasē man vislabāk patīk F150. Pēc spējām, lai arī nav īsti korekti salīdzināt, pārspēj Patrol.
Vēl neviens aplis nav uzlabojis satiksmes plūsmu. Kaut vai tas pats Dreiliņu aplis. Pirms tam pa galveno ceļu varēja izbraukt jebkurā laikā bez problēmām. Tagad ir sastrēgumi.