razer rakstīja: Pārdeva privātpersona, sazvanīju, viņš teica ka viņš pa nekādiem defektiem nav zinājis. Eļas līmeni biju pārbaudījis, bija pavisam svaiga eļa un līmenis kārtībā. Tagad jāmeklē jauns motors. Ceru ka nebūs pārāk dārgi...
Paziņam cits labs vecais VW 2.4D motors ar maiņu izmaksāja 800Ls. Labs benzīns varētu būt lētāks.























rudens68 rakstīja: Tātad jautājums vēlreiz .
Vai pareizi šāds apgalvojums .... Katram auto ir piemērots ģenerators kur tiek ņemta vērā konkrētā auto elektro patēriņš . Proti ...jālādē aķis pie visiem ielsēgtiem elektro patērētājiem .
Kur šeit realitātē feilers ko noklusē ražotājs ?
. Nu piemēram , razotājs paredzējis ,ka viss tik lādēts pie noteiktas + temperatūras ,kura LV pusgadu nav
Vai tā aķa lādēšana spekā tikai pie 60%-80% ... vai cik tur % eletro ierīču slogojuma ,kas realitātē arī parasti grūti izpildāms .
Te jau rakstīja ,ka pie tukšgaitas jālādē , bet varbūt pie tukšgaitas ar visu saslēgtu tas nav izpildāms lai gan skaidri redzma apgriezienu paaugstināšanas ,ieslēdzot piemēram kondicionieri ( labi redzams ja tukšgaitā to izdara )
Feilers ir īpašnieka attieksmē pret auto!
p.s. kad atdevu šrotā sābu, viņam iekšā bija 12 gadus vecs orģinālais akumulators, kas nebija pievīlis nevienu reizi.