iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 26.08.2014 12:48

rudens68 rakstīja: Tātad jautājums vēlreiz .

Vai pareizi šāds apgalvojums .... Katram auto ir piemērots ģenerators kur tiek ņemta vērā konkrētā auto elektro patēriņš . Proti ...jālādē aķis pie visiem ielsēgtiem elektro patērētājiem .

Kur šeit realitātē feilers ko noklusē ražotājs ?

. Nu piemēram , razotājs paredzējis ,ka viss tik lādēts pie noteiktas + temperatūras ,kura LV pusgadu nav

Vai tā aķa lādēšana spekā tikai pie 60%-80% ... vai cik tur % eletro ierīču slogojuma ,kas realitātē arī parasti grūti izpildāms .

Te jau rakstīja ,ka pie tukšgaitas jālādē , bet varbūt pie tukšgaitas ar visu saslēgtu tas nav izpildāms lai gan skaidri redzma apgriezienu paaugstināšanas ,ieslēdzot piemēram kondicionieri ( labi redzams ja tukšgaitā to izdara )

Feilers ir īpašnieka attieksmē pret auto!

p.s. kad atdevu šrotā sābu, viņam iekšā bija 12 gadus vecs orģinālais akumulators, kas nebija pievīlis nevienu reizi.

Nortel 25.08.2014 11:42

razer rakstīja: Pārdeva privātpersona, sazvanīju, viņš teica ka viņš pa nekādiem defektiem nav zinājis. Eļas līmeni biju pārbaudījis, bija pavisam svaiga eļa un līmenis kārtībā. Tagad jāmeklē jauns motors. Ceru ka nebūs pārāk dārgi...

Paziņam cits labs vecais VW 2.4D motors ar maiņu izmaksāja 800Ls. Labs benzīns varētu būt lētāks.

Nortel 21.08.2014 15:27

Vernons rakstīja:

x_rays rakstīja:

Vernons rakstīja:

Pie krustojuma ir jāapstājas TĀ, lai Tev neievelk kāds pakaļā! Un krustojumu pārbraukt pie "ilga" dzeltenā ir arī ļaunprātīga citu apzagšana, kuri vēlas veikt kreiso! Tu nocitē arī CSN 65., jeb tik tālu neesi izlasījis!

Un kā priekšā braucošais var zināt, ka kāds aiz muguras kasa olas, lūr uz zaķiem vai krāso lūpas un neredz, ka luksoforā jau dzeltens?

Var zināt un tas ir jāzin, kad katrs, no aizmugures braucošais, raksta īsziņas, klabina datoru un uz ceļu skatās epizodiski, tādēļ CSN 70., 73. un 77. punkti ir jāpilda ar brīdinājuma zīmēm raksturīgu statusu, ne viss pēdējā brīdī, strauji bremzējot un vieziena rādītāju ieslēdzot reizē ar stūres pagriezienu! Pie sadursmēm policijai jāatņem telefons u jāpārbauda pie operatora, ko braucējs darīja pēdējās stundas laikā. Tas būs tikai taisnīgi!

Liecies mierā ar savu pakaļas sargāšanu (laikam jau slikta pieredze...). Jābrauc ir atbilstoši CSN un ja sanāk strauji bremzēt, tad domāt par to, kas notiek aizmugurē ir pēdējais par ko domāt, ja vispār atliek laika. Bija man gadījums, kad nācās ļoti strauji nobremzēt pirms gājēju pārejas, lai palaistu ļoti strauju jauno māmiņu ar ratiņiem. Tad nu ja es domātu par to, kurš ielika man aizmugurē, tad droši vien sēdētu cietumā par gājēja notriekšanu uz pārejas. Tā kā, ja tu brauc atbilstoši CSN, tad par pakaļu ir jāuztraucās tikai aizmugurē braucošajam. Distanci, distanci ir jāievēro!

Nortel 20.08.2014 8:55

rudens68 rakstīja: Crankshaft

Kāds būtu Tavs viedoklis , kāpēc tauta negribīgi liek gāzi ? Kapēc firmas saviem darba auto neliek gāzi .. Labi vismaz dažas( vai tikai viena ? ) takšu firmas liek . Kas varētu būt tāds ko gāzinieki nepasaka ( dzinēja ilgmūžība .. elektronikas remonti ..cits )

Pats savulaik ar apgāzētu A vetru 2,o 8v nobraucu ap 140 K , ar iekārtu un motoru vis ok .

Tagad dīzelis , bet tikai tāpēc ,ka vēl toreiz no salona ņemtus neļāva apgāzēt .

Un ko darīt ar patēriņa normas un reālā patēriņa starpību auto uz gāzes? Iepūst RIMI maisiņā?

Nortel 05.08.2014 11:47

Tas tā vismaz bija gadus 7 atpakaļ.

Nortel 05.08.2014 11:46

Uz kuģa konteinerā atnāca apmēram mēneša laikā. Atmuitot nevajadzēja, jo noformēja kā "vajag". Diemžēl tālāk Latvijā nav jēgas neko darīt. Sertifikācija, ja tips ir eiropā atzīts ar visu reģistrāciju u.t.t. izmaksā ap 2000 Ls. Ja tips nav ES atzīts, tad pēc Latvijas noteikumiem jādzen uz Vāciju uz lielo sertifikāciju, kas izmaksā dakuja. Ja reģistrē Igaunijā, tad pietiek ar vietējo sertifikāciju, kas izmaksā salīdzinoši smieklīgi maz. Principā pie mums piereģistrēt auto, kam nav ES tipa apstiprinājums ir grūtāk un dārgāk nekā piereģistrēt uz vietas būvētu auto.

Nortel 30.07.2014 18:37

Škodas vispār nav uzticamas. Ja paskatās, kas tik jaunajām nav mainīts pa garantiju, tad mati ceļas stāvus.

Nortel 22.07.2014 19:25

Viilliks rakstīja: Teikšu godīgi nezinu kas , bet zinu to ka tā ir ļoti laba lieta, sāaudzīgi var notīrīt metālu no visām drazām, praktiski lielākā daļa ir strūklojama, pat koks

Saudzīgi nu gan nevar notīrīt ar smilšu strūklu. Virsma tiek diezgan sabojāta, protams, atkarībā no cietības. Smiltis parasti izmanto tikai vienu reizi, jo problēmas ir ar to attīrīšanu. Cita lieta sodas strūkla. Notīra no metāla tikai to, ko vajag notīrīt, nesabojājot pamatmetālu. Arī pašu sodu var n-tās reizes attīrīt un lietot atkārtoti.

Nortel 20.07.2014 20:42

ZZZZ rakstīja: Stāvlaukumā pie lielveikala gar malējo rindu ir zaļā zona. Klienti savus auto skaisti novietojuši paredzētajās vietiņās. Tad atnāk viens specs ar trimeri un to zonu nopļauj. Rezultātā visi auto līdz pusei ar zāli un citie ūdiem....Tādi gājieni redzēti arī citās vietās kur tā zaļā strīpa starp brauktuvi un ietvi...Tas tā normāli?

Berlīnē ir pieņemts, ka vietā, kur tu noparkoji auto, drīkst atstāt nevajadzīgās mantas, miskastes maisus, būvgružus u.t.t. Vecās mēbeles var vienkārši izmest uz ielas.

Tā kā, normāli...

Nortel 20.07.2014 20:24

Nekas īpašs. Rīgā tas tāpat būtu lētāk. Ja piedāvātu sodas strūklas pakalpojumu, tad cita lieta.

Nortel 17.07.2014 21:19

Mūsdienās to dara ar plēvi. Aplīmēšanas izmaksā uz pusi lētāk kā krāsošana un darbs jāiegulda reizes piecas mazāks. Ja nepatīk, var noraut plēvi nost un atgriezt sākotnējo izskatu vai pārlīmēt citu plēvi.

p.s. krāsošana kā jau krāsošana, matētas krāsas gadījumā nav jālako (vai izmantot matētu laku) un jāpulē.

Nortel 09.07.2014 17:17

Es arī skatījos, skatījos un kā otro mašīnu nopirku S60 D5, no Vācijas ar orģinālajiem 260 000. Tā neko, iet "lopā". Nomainīju pāris sīkumus un kondicioniera radiatoru. No jau kāds pusgads būs nobraukts. Kas nedaudz tracina - mīkstā amortizācija. Ja normāli brauc, tad nekas, bet ja brauc sportiski, tad pārāk gāzelīgs. Bet tā ne vainas, otrajā ātrumā uz asfalta var noraut skaidu tikai ar gāzes pedāli. Vidējais patēriņš pēc kompja 4,4 litri.

Nortel 03.07.2014 11:32

No savas pieredzes var rakstīt, ka ierindas pilsoņa klases japāņu auto nevaru nekādi normāli iesēsties. Sēdekļi vienkārši briesmīgi. Salīdzinoši tajā pašā S60 volvo sēdi kā dīvānā. Pat pēc 600 km bezpieturu brauciena nekas nesāp.

Nortel 02.07.2014 13:17

Ir bijis pāris gadus neregulārā lietošanā Trafiks 2.5D. Ja vajadzētu, tad ņemtu atkal. Uzticams darba zirgs. Vienīgais gļuks bija beigts pečkas regulators (kautkur ap 100 Ls detaļa ar darbu).

Nortel 26.06.2014 8:57

rudens68 rakstīja:

smaidiigais rakstīja: tur bez dīzeļdiagnostikas neiztikt.

varbūt kaut kur drusku sūc gaisu klāt

varbūt sprauslas

Kā tas vis sākās tā viens pieslēdza kompi pateica jāmaina sprauslas , kopš tā brīža jau nobraukti aptuveni 40 000 km un pusotra ziema . Visu padarīšanu nojauca akumulatora maiņa , kuras rezultātā uz 4 mēneši visas kaites nozuda .

Arī tagad aizbraucu pie viena spečuka , tikai vīņš ar denso sprauslām neņemas , bet bez sprauslu izņemšanas nevarot pilvērtīgi diagnosticēt . Bet pirmajam meistaram nevajadzēja noņemt tās sprauslas ??? Un ciparu pirmais nosauca mazu , laikam ap 500 LS . Cik jau esmu uzzinājis tad DENSO neremontējas , tikai maiņa kur sprausla pie 300 eiro .

Cik rus forumos palasīju , tad tur runā par gaisu sistēmēmā .

Pamatā man tik drusku neasaprašana cik ātri tās sparslas nobirst lai nevarētu pabraukt . Jo kā jau minēju tan man no pirmo pazīmju šakuma jau nobraukti kādi 20 mēneši vai 56 000 km . Jo ir daudz dzirēti stāsti par sprauslām ,kur auto pēkši vienkārši apstājas . Braucot rīstās , patēriņš pieaug .

Ja defekts pazuda pēc akumulatora maiņas, tad iesaku pārbaudīt ģeneratoru vai dod pietiekamu spriegumu/strāvu, kā arī pārbaudīt vadus/kontaktus. Tas salīdzinoši nemaksā neko, sprauslas paspēsi nomainīt vienmēr.

Nortel 23.06.2014 20:35

GB12 rakstīja: Tač beidziet būt naivi un uzdodiet sev jautājumu - vai jūs pa lēto šķirtos no laba auto, kuru visu laiku pienācīgi esiet uzturējuši un remontējuši? Un, ja nē, tad kāpēc jūs esiet iedomājušies, ka skopie vācieši to darīs? Vācijā arī labas mašīnas nemaksā lēti un vest uz šejieni tādas neatmaksājas... tā ka, beidziet sapņot par labajām mašīnām "tikko no Vācijas"... Ja šeit pārdodas "tikko no Vācijas" par labu cenu, tas nozīmē - vai nu sists un šķībs, vai nu tīts odometrs un motors kandidē uz kapremotnu vai arī slīkonis...

Un taisnība jau te ir tiem, kas saka - pie mums pirktiem auto lielākas šaizes ir ar piekari un virsbūvi, Vācijas auto - lielāka iespēja uzrauties uz motora kapitālo. Ja man jāizvēlas, es labāk ņemu pirmo variantu...

Latvijā labu auto nevar pārdot pat par salīdzinoši zemu cenu. Viens zināms uzņēmumu autoparkus apkalpojošs kantoris atgrieztās mašīnas tirgo uz.... Vāciju. Jo mūsējie nav spējīgi nopirkt Latvijā jaunu pirktu auto, uzturētu pie dīlera ar noskrējienu nedaudz virs 100 000 par zemāko cenu ss.lv. Un ne jau pa vienam, pēdējā partijā aizlaida kādus 60 gab. auto uzreiz.

Tāda nu ir tā mūsu domāšana.

p.s. neliela daļa no tiem auto pēc kāda laika atgriežās pie mums kā "tikko no Vācijas"...

Nortel 22.06.2014 19:53

Slimnīcā kopā ar smukajām dežūrmāsiņām.

Nortel 16.06.2014 8:36

Par spīti tam, ka tiek atņemtas sporta bāzes citiem medaļas nesošiesm sporta veidiem un bezjēgā tērēta nodokļu maksātāju nauda, Latvijas izlase pie kausa netiks NEKAD!

Nortel 06.06.2014 15:47

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Ir speciāli normatīvi, pēc kuriem, kaut kur uzstādot c/z vadās, cik liela dotajā vietā ir transporta plūsma. Dotajā vietā tā ir pārāk niecīga, lai krāsotu zebras un liktu c/z.

Nu tad lūdzu uzzīmējiet shēmu, kā nokļūt autoostā ievērojot CSN!!!

Un pamatojiet – kurš CSN punkts atļauj šķērsot ielu zem tilta vai autoostas priekšā, ja redzamības zonā ir krustojums??? (CSN 22.)

Autoostā var nokļūt caur centrāltirgus pagrabiem. Var mēģināt arī iziet zem kanāla tilta. Un vēl var pilnīgi legāli piekļūt autoostai no krastmalas.

Nortel 31.05.2014 14:32
Nortel 27.05.2014 14:45

andzins1111 rakstīja: Stāvvietās un dzīvojamā zonā gājējiem ir priekšroka. Tieši ko tevis aprakstītais subjekts pārkāpa? Neaizstāvu, bet nu CSN tomēr ir likums.

Uzskrēja virsū stāvošam auto. Priekšroka gājējiem ta ir, bet jāskatās arī kur iet, tā jau var sūdā iekāpt...

Nortel 26.05.2014 8:51

Conqueror rakstīja: Priekšlikums - piedalīšanās vēlēšanās jāpadara obligāta, jo viens no būtiskiem ieguvumiem ir - var precīzāk uzzināt cilvēku politiskās simpātijas un spēku samēru starp partijām. Valdība varētu arī maksāt par piedalīšanos vēlēšanās - teiksim, 10 eiro katram, kas nobalsojis.

Vēlēšanu diena ir jārīko darba dienā un nobalsojušajam ir jādod viena brīvdiena, līdzīgi kā donoriem. Aktivitāte būs zvērīga!

Nortel 21.05.2014 9:24

Piemēram:

www.ss.lv/...

Pašam tāds bija trīs gadus, uzturēšanas izmaksas zemākās tajā klasē.

Nortel 21.05.2014 9:21

Drīzāk Tiguan. A4/V50/Fe vietas salonā ir mazāk kā Golf VI Variant. Ja plāno vēl vienu sīko, tad būs rati. Es neliktu kopā ratus ar suni bagažniekā. Tāpēc labāk jau laicīgi ņemt kautko lielāku, piemēram, Espace.

Nortel 20.05.2014 17:48

Cik liela ģimene, kā tiek definēta "ģimenes vajadzība"?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti