Vienīgais jēdzīgais izskaidrojums ir degvielas ekonomija, braucot aizvējā. Otrs - vēlme nezaudēt sponsoru.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vienīgais jēdzīgais izskaidrojums ir degvielas ekonomija, braucot aizvējā. Otrs - vēlme nezaudēt sponsoru.
Vienīgais jēdzīgais izskaidrojums ir degvielas ekonomija, braucot aizvējā. Otrs - vēlme nezaudēt sponsoru.
Bet kur problēma pērkot OCTA polisi "ieķeksēt" SMS vai e-pasta atgādinājumu???
Kā pontoties ar telefoniem un PC, tā visi pirmie, bet praktiskais pielietojums gan iebremzē visai pamatīgi. Līdzīgi kā ar avārijām - kad cits nošķiļās, tad visiem uzreiz ir telefoni un kameras. Bet kad paši nošķiļās, tad stāv joslas vidū pa pus dienai un nevar sabildēties...
p.s. atbalstu CP rīcību, jo pašam ir gadījies dēļ vainīgā bez OCTA's lieku reizi paskraidīt pa kantoriem.
GB12 rakstīja:
aansis rakstīja:
Dark_Side rakstīja: Es atkārtoju vēlreiz - es lieku atrunas, kas saskaņotas i ar klientu i ar apdrošinātāju polisēs par punktiem, kur ir strīds.
Kur problēma?
Tamā, ka netici? Pats vainīgs!
Un izlasi vēlreiz par to atrādīšanu. KUR ir problēma atrādīties, ja apdrošināšanas kantori ir čut ne katrā pilsētā? Nolaidība? Jā. Kasīšanās? Jā!
Nemeklē atrunas, bet padomā KĀ to var izdarīt!
Bet ja slinkums ir par lielu un galva iespējamam risinājumam nestrādā, tik vien ir spēks kā bļaut visi apdrošinātāji ir slikti..........
Ir pat opcija, ka galīgā d%%% eksperts no apdrošinātajiem piebrauc pie mājas un nofočē to, kas fočējams. Un par to nav jāmaksā. Maršrutu plānošana un cilvēciska sarunāšana.
Vienkārši uzsit, ka cilvēki šitādas muļķības nes.
Ne pamēģinājis, ne saskāries, bet gudri paliet ēterā - svēta lieta!
Man Tev ir piedāvajums - slēdzam līgumu, ko no Tev tur vajag. Pasaki, kas ir jāizlabo noteikumos, to es pielikumā minēšu un viss būs, kā klients vēlas.
Izdari tak reiz ko un tad spried.
Pieņemsim, ka neesmu slinks un nolaidīgs un tādēļ esmu gatavs speciāli nobraukt līdz 300km (tālāk jau izmaksas pārsniedz jaunas polises cenu, neskaitot iztērēto laiku), lai izpatiktu apdrošinātājam. Kur man būtu vajadzējis griezties, ja man būtu minētā polise, (t.i. kurā "čut ne katrā pilsētā"), lai auto atrādītu, kamēr tas atradās, piemēram, Belovežā, Potsdamā vai Gdaņskā? Vietas nav izdomātas, tur reāli pēdējā gada laikā mans auto ir bijis.
Kur ir problēma piezvanīt apdrošinātājam un pateikt, ka tev auto šobrīd atrodas tur un tur, tāpēc atrādīsi, kad atbrauksi? Vai arī atsūtīsi bildes? Bedru polise tāpat nedarbojas ārpus Latvijas. Iebrauksi Latvijā, nobildēsi mašīnu un pie pirmās iespējas atrādīsi jebkurā LV pilsētā. Vēlreiz - nafig jāmeklē problēmas tur, kur to nav?
un cits tā paša autora teksts
karoče, mīkstais, kurš raustās no atbildības... kā jau lielākā daļa mūsu banānvalstiņas iedzīvotāju, kuru dēļ tā valsts arī tādā pīīī ir... bet, ja pašam kāds kaut ko nodarītu un aizlaistos, tad, protams, visi citi būtu pīīīī....
Un mūsu valsts nav pilnīgā pīīī no šitādiem brokerīšiem, kuri iesaka apjāt valsti un bildēt ārzemēs sasistu riteni pie Latvijā atrastas bedres???
Okys rakstīja: Liels paldies par atbildēm. Pagaidām izskatās, ka sieva nevienu mīnusu savai acij neatrod pie šī, patīk pat krāsa, bet tā neesot svarīga.
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/fiesta/bbkoxg.html
Tātad, 2006. gads, izskatās jau pēc mūsdienīga autiņa, kā no iekšpuses, tā ārpuses. Nav jāpērk konkrēti no minētā linka, rādu kā piemēru. Uz tādu cenu, nāksies vienalga vēl +/- mēnesi pagaidīt, bet tikmēr.. ir kādas atsauksmes par šo 2006. g. Ford Fiesta? Corsa arī ir variants, bet vajadzīgās cenas (max 2800 eur), gada (2005+) un degvielas (bendzīns) pie mums LV nekā neatrodu.
Savulaik bija līdzīga doma, bet par laimi pēdējā fiesta bija placī palikusi un nedaudz apskādēta, tāpēc piemetu 500 Ls un nopirku Citroen C4. Un ne brīdi neesmu nožēlojis. Itkā vienas klases auto, bet lielāks, kofortablāks, vairāk ekstru pat bāzes versijā. Ekspluatācijas izmaksas zemas. Daudzi ir teikuši, ka pareizi darīju, ka nepirku fordu. Kāpēc tā, nezinu. Man fordi nekad nav bijuši, pieļauju un ir dzirdēts, ka bieži plīst (arī pēc diskusiju skaita par ford problēmām to var manīt) un daļas dārgākas.
Crankshaft rakstīja: Hmm, es laikam šādā gadījumā meklētu "lielo", pareizāk "mazo starp lielajiem", teiksim iepriekšējo modeļu "īso"
Patrol, Pajero vai Landcruiser. Cik ir nācies ar tādiem lodāt
i pa dubļiem, i pa bieziem sniegiem - pat bez "grabbera"
tipa riepām ļoti normāli gāja ...
Zini kāpēc šos "īsos" sauc par sienāžiem?
Tāpēc, ka uz sliktiem koplietošanas ceļiem braukšana ar tiem arī ir kā sēdēšana uz sienāža. Nu ļoti nestabili un gāzelīgi.
GB12 rakstīja:
smaidiigais rakstīja:
beidz tiražēt stereotipus.
nekas nav absolūts, un gadās visādi
Nesaku, ka absolūts, bet tie "gadās" ir diezgan reti izņēmumi. Un šiem "gadās" arī attiecīgi maksā. Tiešām esi tik naivs, ka tici, ka vācietis pa lēto pārdos labu, nenodzītu dīzeli? Vai arī esi no tiem, kas tic, ka rumbulnieku 174 tūkst. astoņgadīgajiem dīzeļiem ir oriģinālie nobraukumi?
Un Tu tici, ka visi vācieši ir "latvieši praktiskie", kas nopērk vienu auto visai dzīvei???
Arī starp vāciešiem vairums ir tādu, kuri maina auto biežāk kā sievas. Jo cik tad var izturēt vienu auto? Tehnoloģijas iet uz priekšu un gadu, divus vecs auto jau tiešām ir vecs. Varbūt ne fiziski, bet morāli.
Ar tiem hečbekiem ir tā - 90% gadījumu tu ar viņu brauc viens un tukšā. Ziemā grūti piesildīt, vasarā nodzesēt. Skaļš salons dēļ nenostiprinātajām mantām bagažniekā, sliktākas skaņas izolācijas salonā. Vienmēr netīra aizmugure, lielāks degvielas patēriņš.
Kādu laiku pabraukāju ar dažādiem modeļiem, nepatika. Izvēlējos alternatīvu - klasisko sedanu ar āķi piekabes vilkšanai. Pavisam cita braukšana. Patreiz apskatu variantu piekabes iegādei, jo plānos ir vasarā tā pavairāk visādu lietu pārvadāt.
Borabora rakstīja: Sveicināti!
Ir doma pirkt šo auto, vēlētos uzzināt jaunākās atsauksmes par šo auto, un zinu, ka ir izņemts no apgrozības.
Paldies!
Izņemts no apgrozības - norakstīts utilizācijai???
Vai var izgatavot pārvalku tikai vienam sēdeklim?
GB12 rakstīja: Vislabākais viennomīzīgi ir If... Vēl pie labajiem varētu uzskatīt Seesam, tagad arī Compensa, viņiem gan vēl šis tas procesā nav līdz galam sakārtots, kā nekā, viss tikai top...
Nomik, tu laikam brauc ar Hondām, ja pareizi atceros? Hondām, tāpat kā opeļiem, 99% polises iet uz BTA. Pārsvarā šamiem tur vislabākie tarifi...
Katram apdrošinātājam ir savas favorītmarkas. BTA tās ir jau mani pieminētie Honda, Opel. BTA nemīl, piemēram, Nissan; If, kāreiz, tieši patīk, īpaši lielākie modeļi - X-Trail, Pathfinder, Murano; Gjensidigei nepatīk Hyundai, bet patīk jaunas mazās mašīnas; Ifam, savukārt, mazās nepatīk; Compensa patīk Volvo, Seesam vienubrīd rullēja VW... utt. utjp...
Tas tāpēc, ka katram apdrošinātājam ir savs "gals" kādā no servisošanas kantoriem, un otrādi - servisošanas kantorim ir "gals" drošinātājos. Tālākais jau pēc klasiskās shēmas - roka roku mazgā un vienīgais apjātais kā parasti ir klients.
Amortizatora augšējais atbalsta gultnis beigts.
Tīros LED neražo neviens, diodes pagaidām izmanto tikai ekrāna izgaismošanai.
Vairāki kolēģi ir nopirkuši tieši šo modeli, pagaidām tikai bauda. 700-tajai sērijai ir iebūvēta web kamera, kas nav 600-tajai.
autiskeris rakstīja: Mums jau 2 gadus stāv GreenEco katls, esam ļoti apmierināti. Uzstādīja commoduswww.commodus.lv/... . Domāju ka granulu katls ir labākais variants aukstajos ziemas mēnešos.
Tātad Jums divus gadus STĀV granulu katls un vēl nez cik ilgu laiku STĀV siltumsūknis, abi no viena veikala, derīgi tikai ziemas aukstajos (ne ziemas siltajos) mēnešos un Jūs esat apmierināti?
Ar ko apmierināti - ar stāvēšanu, ar tirgotāju, kurš tirgo tikai stāvēšanai derīgu preci... ?
instruktors2 rakstīja:
iAuto rakstīja: Kādi noteikumi ir ūdens transporta vadīšanas tiesībām? Ūdens mocim, kuterim? Tikai teorija?
Jānokārto teorētiskais eksāmens Csdd 20 jautājumi,vismaz pagaidām!
Mazizmēra kuģošanas līdzekļa vadītāja apliecība ir dokuments, kas apliecina tiesības vadīt ūdens motociklus, motorlaivas un kuterus, kuru garums ir mazāks par 12 metriem, Latvijas iekšējos ūdeņos un jūras piekrastē ne tālāk kā 10 km no krasta.
Vadītāja apliecību izsniedz tajā pašā dienā, kad CSDD tiek nokārtots noteiktais kvalifikācijas eksāmens:
Apliecības derīguma termiņš - 10 gadi
Ūdensmotocikla un motorlaivas vadītāju apliecību var iegūt no 14 gadu vecuma, savukārt kutera vadītāju apliecību var iegūt no 16 gadu vecuma.
Iepriekš izdotās mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecības drīkstēs izmantot līdz 2006.gada 1.oktobrim. Iepriekš izdotās mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecības, kā arī motorjahtas un jahtas vadītāja apliecības bez eksāmenu kārtošanas varēs apmainīt pret jaunā parauga apliecībām
Izmaksas: teorētiskā eksāmena kārtošana - 5.43 Ls; apliecība - 11.68Ls
"Iepriekš izdotās mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecības drīkstēs izmantot līdz 2006.gada 1.oktobrim."
Piedodiet, bet kāds datums ir Jūsu galvā šodien?
uupis rakstīja: Un tas tāpēc ka uz Salaspils memoriālu kreiso pagriezienu neveic regulāri un līkroči pierod, ka otrā josla ir lidotājiem. Un tad kad Ūpis pilnīgi likumīgi grasās veikt kreiso pagriezienu uzrodas kāds visgudrais, kurš tagad mācīs kā citiem ir jāveic kreisais pagrieziens laikā, kad tāds kings brauc…
Saki nu godīgi, ka brauci neregulāri pie meitenēm, nevis uz memoriālu.
p.s. ja kas, tad tur to kreiso var likvidēt, jo uz memoriālu var tikt pa Krustpils ielu, cauri Dārziņiem.
Palaidniex rakstīja:
Nortel rakstīja: Es kādu laiku "čakarējos" ar navi telefonā. Apnika, ļoti neērti. Jāsprauž vads klāt, runājot jāņem ārā no turētāja, sarunas laikā neredzi karti. Vienvārdsakot, kas der visam, neder nekam. Tāpēc tagad ir telefons un navi atsevišķi. Vienīgi vēl jānopērk kautkādu eTerex staigāšanai pa mežiem.
Zilzobja brīvroku sistēmu neesi mēģinājis???
Puļķis ausī nesaista. Bet iebūvēto neņēmu, jo komplektējot auto aktuālākas bija citas ekstras.
Toties tagad iesēžoties auto var uzreiz sākt braukt (tomtoms uzstartējās automātiski, līdz ar auto uzstartēšanu), nav vairs jāvelk ārā telefons, jāaktivizē navi, jāpieštepselē vads, jāieliek turētājā. Apstājoties, protams, viss tas pats, tikai pretējā virzienā. Arī pati maršruta plānošana ir daudz ērtāka un ātrāka.
Es kādu laiku "čakarējos" ar navi telefonā. Apnika, ļoti neērti. Jāsprauž vads klāt, runājot jāņem ārā no turētāja, sarunas laikā neredzi karti. Vienvārdsakot, kas der visam, neder nekam. Tāpēc tagad ir telefons un navi atsevišķi. Vienīgi vēl jānopērk kautkādu eTerex staigāšanai pa mežiem.
GB12 rakstīja: Tobiš, cierēju uz šiemwww.gpscentrs.lv/...
links nepareizi ielikās.
Nopirku pie viņiem Start 25M. Manām vajadzībām pilnīgi pietiek. Izmērs ir OK priekš kompaktklases auto (lielāks ekrāns tikai traucē). Kā viņi paši saka, ja vajag labu Latvijas karti, tad Garmin, ja labu Eiropu, tad Tomtom. Nav tāda ideālā varianta.
Pagaidām vienīgo trūkumu pamanīju salīdzinoši lēno satelītu meklēšanu ierīci uzstartējot (mobiļņika navi pieslēdzās ātrāk).
p.s. citos interneta veikalos var nopirkt gandrīz par 20 Ls lētāk, bet velns viņu zina kā tur ar to karšu atjaunināšanu. Šitas kantoris iedod uzreiz visus datus. Karšu un softa atjaunināšana (lejupielāde un instalācija) arī notiek samērā lēni.
Pjers rakstīja: Mašīnai parādījusies problēma ar dzinēju. Mašīnas dzinējam temperatūrai ceļoties līdz 90 grādiem, no dzinēja nāk nepatīkama griežoša skaņa it kā metāls trinas pret metālu un iedegas lampiņa par dzinēja spiedienu. Esmu pārlicis pusi no dzinēja, bet atrast vainu nevaru. Eļļa arī tika pilnīgi nomainīta.
Varbūt kādam ir idejas, kur varētu būt vaina?
Uz kurieni pārliki pusi no dzinēja? Varbūt vajag pārlikt arī atlikušo, vismaz parasti tā dara.
Ja pieredzes nav, tad dodies uz BRC. Vienīgi ar 1000 Ls budžetu tur būs par īsu. Un vispār, par 1000 Ls var nopirkt tikai lielu kaķi mazā maisā...
M77 rakstīja: Vai varat ieteikt, kur Rīgā var nokopēt auto atslēgu? Vajadzēs tikai iefrēzēt HAA tipa bleķī - ir doma iegādāt otru atslēgu (šobrīd ir tikai viena), ar piekodēšanu domāju pats tikšu galā. Tipa tādu -www.ebay.com/...
Alfā par 20-25 ls.
"No 2013.gada 1.janvāra būs trīs kategoriju motocikla vadītāja apliecības:..."
Atpakaļ pagātnē???
Chankaishi rakstīja: Normaali cilveeki, ja labaa josla briiva, pa kreiso nebrauc, vienalga ar kaadu aatrumu. Iznjemot soskas bruutgaanu daavaatos lielos dzhipos, pastulbi viirelji trennushkaas, arii parasti lielos dzhipos un diivainji, kuri uzskata, ka visi ir jaamaaca, kaa braukt. Kaada jeega piesaukt CSN, nosaukto 3 kategotriju autovadiitaaji ne tos zin, ne izprot to jeegu.
Ir ceļi pa kuriem es konstanti braucu pa otro joslu, jo pirmā ir katastrofālā stāvoklī (bedres, risas). Dažas dienas atpakaļ braucu uz Jelgavu un nācās lielu daļu ceļa veikt pa otro joslu dēļ, piedodiet, idiotiem fūristiem, kuri ceļu kaisa ar ledus gabaliem no puspiekabju jumtiem. Kaut arī man ir visas apdrošināšanas, bet kautkā tomēr negribās apzināti riskēt.
Kur ir CP vai transporta policija šādos gadījumos??? Tādus mērģļus ir vienkārši jāceļ nost no trases, jāiedod lāpstu un lai tīra tos ledus nost. Haltūrēt māk, pārkāpt CSN māk, bloķēt ceļu māk, bet ledu novākt - tur rociņas par īsu!
Vairāk nekā pusei šoferu bezmaksas pārbaudē problēmas ar kvēpu filtru; katram desmitajam vēl vasaras riepas
24
Vai ar birstēm automātiskajā automazgātuvē var saskrāpēt auto — saskrāpēt motora pārsegu? (+ VIDEO)
18
Bet visai bieži ir situācijas (sevišķi uz Bauskas un Ventspils šosejām), kad drošāk tiešām ir sēdēt aizmugurē īsā distancē kādam palielākam priekšā braucošajam. Jo tad nav jāuztraucās par par pretim braucošiem idiotiem-apdzinējiem, kuri apdzen pēc principa "gan jau visi pavāksies malā".