iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 03.12.2013 20:15

Kopš kura laika pie mums ir parādījušās ātrās joslas? Vai tad CSN nenosaka, ka visās joslās ir vienāds max pieļaujamais ātrums?

Nortel 03.12.2013 8:35

Var mēģināt ielikt 6-robu kārbu.

Nortel 28.11.2013 8:37

Es viņa rīcību uzskatu kā vistiešāko izvairīšanos no jebkādas atbildības. Tā vietā, lai izstrēbtu savārīto putru, viņš to vienkārši atstāj uz plīts degot.

Runājot citiem vārdiem - viņš ātri vien piemeta, ka "draugu" un partijas sponsoru (būvnieku) vazāšana pa tiesām un sēdināšana aiz restēm var neatgriezeniski pazudināt viņa politiķa karjeru, tāpēc arī pa fikso no kapteiņa pārvērtās par žurku un pirmais prom no grimstošā kuģa...

Tāda lūk ir tā "politiskā atbildība"!!!

p.s. ja viņš atkāptos pēc tam, kad sasēdinātu vainīgos aiz restēm, tad cepuri nost - goda vīrs, bet tagad - mīkstais - lācītis, kurš tā arī nekļuva par lāci...

Nortel 26.11.2013 12:41

Ņem labāko - gada labāko auto GOLF 7 Variant. Pat japāņi ir atzinuši, ka nespēj uzražot tik labu auto.

Nortel 26.11.2013 12:38
Nortel 25.11.2013 12:21

Es pamanīju divas lietas, nesaistītas ar traģēdiju:

1)Mums ir ļoti neprofesionāli žurnālisti/reportieri. Bez teksta priekšā vai iepriekš iekalta sakāmā neprot skaidri runāt. Stostās, kautko nesakarīgu vervelē. Galīgi nemāk improvizēt un nav gatavi krīzes situācijām.

2)CP vajadzētu turpmāk pastiprināti kontrolēt krīzes vietas apkārtni. Pat ja tu esi tuvinieks vai radinieks bojā gājušam, vai cietušajam, tas nedod nekādas tiesības rupji pārkāpt CSN un apdraudēt citu cilvēku drošību.

Nortel 22.11.2013 13:22

Bams rakstīja:

Nortel rakstīja:

p.p.s. ar projektu, kvalitāti un materiāliem viss bija ok

Pēc notikušā var apgalvot, ka nebija gan!

Cik kg kravas grīkst pārvadāt uz vieglā auto jumta? Tagad izliekam šo svaru uz viena jumta cm2. Kas notiks ar jumtu?

Nortel 22.11.2013 10:38

Šādā gadījumā jāskatās uz: ..... - tēlojam ekspertus???

Neko vairāk par ķengāšanos šis topiks neizraisīs!

p.s. Ne jau Maxima veikalam iebruka jumts, bet kompānijai nepiederošā ēkai, kurā tas atradās.

p.p.s. ar projektu, kvalitāti un materiāliem viss bija ok (arī gustavsberg podu var aizdambēt, ja govs tur noliek pļeku...)

Nortel 11.11.2013 16:37

Ja pārādījās pēc eļļas maiņas, tad zvani BezTabu, PTAC un brūkat virsū servisam.

Nortel 11.11.2013 8:43

mincis rakstīja:

Kur var nopirkt dzeramā ūdens (to pašu lieto arī apkures sistēmā) atdzelžošanas staciju privātmājai par 30 Ls, speciālist?????? Nopirkšu 10 uzreiz.

Kurš teica,ka runājam par dzeramā ūdens iekārtu, gudriniek? Runa iet tikai par apkures sistēmu.

Kurā čuhņā liek atdzelžošanas staciju apkures sistēmai, bet turpina dzert dzelžainu ūdeni????

p.s. izlausās tas pēc vietējiem "speciālistiem"

Nortel 09.11.2013 10:38

mincis rakstīja:

Atkaļķošanas/atdzelžošanas stacija "parasta" izmēra privātmājai - ap 1000 Ls, neskaitot granulas. Degasser unit arī līdzīgās izmaksās. Vēl ir atkarīgs, kādi ir sistēmas elementi, ja kautkur ir čuguns (radiatori), tad oksidēšanās ir praktiski neapturama, kapara caurulēm nedaudz labāk.

Nevajag izgudrot velosipēdu, vajag aizbraukt uz kādu modernu katlumāju un apskatīties, kādi šķidrumi ir attiecīgajos kontūros.

Katlumājai ar visiem iespējamajiem akumulatoriem un lieliem sistēmu tilpumiem privātmājai, nepārsniegs 3 m3. Lai atdzelžotu/atkaļķotu šādu daudzumu ūdens, vajag ap 20-30 Ls uz aprīkojumu.

Katlumājas, draudziņ, es esmu redzējis, projektējis un būvējis ļoti daudz, jo redz, es esmu siltumenerģētikas speciālists.

Kur var nopirkt dzeramā ūdens (to pašu lieto arī apkures sistēmā) atdzelžošanas staciju privātmājai par 30 Ls, speciālist?????? Nopirkšu 10 uzreiz.

Nortel 08.11.2013 14:53

mincis rakstīja: Esmu redzējis kāds ūdens nāk ārā no sistēmas pēc 1 gada un esmu nolaidis antifrīzu sistēmai pēc aptuveni 3 gadu kalpošanas. Nu zini, labāk es piemaksāju par kvalitāti un nemainīgu siltumatdevi, nekā skaloju sistēmu ar ķīmiju (izmaksās līdzīgi).

Atkārtošos 12-mito reizi: ūdens, pirms sistēmas uzpildīšanas ir jāatkaļko un jātdzelžo. Sistēma pirmās uzpildīšanas laikā ir jāizskalo. Pie pareizas atgaisotāju izvēles un novietojuma, sistēma atgaisojas nedēļas laikā.

Aktīvu sistēmas koroziju izraisa ūdenī izšķīdušais O2. Karsējot jebkuru šķidrumu, gāzu šķīdība tajā samazinās, t.i. gāze izdalās (N2 un O2). Tālāku sistēmas koroziju izsauc tikai sistēmā caur blīvējumiem nonākošais skābeklis, un šā skābekļa daudzums hermētiskā sistēmā ir praktiski nenosakāms. Dzelzs nedaudz reaģē ar ūdeni, rezultātā rodas dzelzs hidroksīds un ūdeņradis, bet šis process notiek ārkārtīgi lēni bez skābekļa klātbūtnes, jo ūdens disociācija jonos ir maza. Aizvakar Zviedrijā pēc pasūtītāja vēlmes mainījām vienu apkures stāvvada novietojumu. Uz apkures sistēmas uzstādīta degazifikācijas iekārta. Caurules iekšpuse nebija atšķirama no jaunas caurules.

Atkaļķošanas/atdzelžošanas stacija "parasta" izmēra privātmājai - ap 1000 Ls, neskaitot granulas. Degasser unit arī līdzīgās izmaksās. Vēl ir atkarīgs, kādi ir sistēmas elementi, ja kautkur ir čuguns (radiatori), tad oksidēšanās ir praktiski neapturama, kapara caurulēm nedaudz labāk.

Nevajag izgudrot velosipēdu, vajag aizbraukt uz kādu modernu katlumāju un apskatīties, kādi šķidrumi ir attiecīgajos kontūros.

Nortel 08.11.2013 8:15

mincis rakstīja:

Nortel rakstīja: Labs antifrīzs samazina arī sistēmas koroziju/oksidēšanos. Ja sistēmā ir eļļa, tad šī problēma atkrīt vispār.

Aha, atgaisotā sistēmā brīvā skābekļa arī praktiski nav. No kā tad tas katls rūsēs? Antifrīzs (etilēnglikols vai propolēnglikols) kopā ar savām pretputošanas piedevām noveco , starp citu, un pēc gadiem pieciem ir jāmaina. Zini cik litrs maksā. Etilēnglikols ir lētāks, bet toksisks, arī tā tvaiki ir toksiski. Propilēnglikols nav toksisks, toties maksā 2x vairāk.

Esmu redzējis kāds ūdens nāk ārā no sistēmas pēc 1 gada un esmu nolaidis antifrīzu sistēmai pēc aptuveni 3 gadu kalpošanas. Nu zini, labāk es piemaksāju par kvalitāti un nemainīgu siltumatdevi, nekā skaloju sistēmu ar ķīmiju (izmaksās līdzīgi).

Nortel 07.11.2013 16:21

Labs antifrīzs samazina arī sistēmas koroziju/oksidēšanos. Ja sistēmā ir eļļa, tad šī problēma atkrīt vispār.

Nortel 07.11.2013 8:58

Crankshaft rakstīja: FR nav neizbēgams "nodoklis", brauc saskaņā ar CSN un šī nodokļa Tev nebūs... Jo drīkst taču arī nepārkāpt!

Tas ka akcīze, un ekspluatācijas nodoklis aziet kopkatlā - gan ir šaize - te paldies jāsūta Repšem!

================

Mja, te Palaidniex'am var tikai piekrist Turklāt vajag paskatīties, kā radaru sistēma darbojas "civilizētajās" valstīs - ar to nodarbojas TIKAI privātfirmas, bet ir sakarīgi sakārtota finansiālā puse, turklāt daļa naudas jebkurā gadījumā nonāk, teiksim tā, "satiksmes fondā".

Transporta nodoklim arī pie mums būtu jānonāk tādā,

arī daļai no degvielas akcīzes. Jebkurā valstī degvielas akcīze ir valsts "naudas pumpis", bet , piemēram, Vācijā

50% no akcīzes aiziet tieši "transporta fondā", un tas viņiem gadā sastāda kādus 20 miljardus EUR...

Repše? Ko Repše? Pirmais un vienīgais, kurš karoja par

Ceļu fondu un atskaitījumiem tajā, bija Krištopāns, viss

notika. visi premjeri, kuri sekoja pēc viņa, pareizāk sakot, finansu ministri, tikai šķērēja tos procentus un šķērēja, kamēr Repšes laikā fonds izbeidzās galīgi Do'

Die's, ka izdosies atjaunot ...

Ceļu būves un rekonstrukcijas darbi patreiz notiek ar diezgan ievērojamu ES fondu naudas piesaisti. Tā kā satraukties par to nodokļu aiziešanu kopējā katlā pārāk nevajadzētu, ka nedabū ar to koka otru galu pa pieri, t.i., ja nodokļus aizlaidīs ceļiem, tad nogriezīs ES naudas. Ķip jums jau tiek nodokļu nauda, priekš kam vēl ES naudu. Un tas vai vairāk ceļi iegūs no akcīzes, transporta nodevu piesaistes nekā no ES naudām ir stipri diskutabls jautājums.

Nortel 05.11.2013 16:14

pitsauto rakstīja:

Nortel rakstīja: 300 K

Reģions - Rumbula. Pirkts pārdošanai. Bet tādiem jau parasti neliek JAUNU kārbu.

visas apkopes ir veiktas vācijā

Vācietis nomainīja kārbu uztaisīja apkopes, nogrieza odo un pārdeva fur export??? Tik stulbu vācieti vēl neesmu redzējis.

Nortel 05.11.2013 9:10

300 K

Reģions - Rumbula. Pirkts pārdošanai. Bet tādiem jau parasti neliek JAUNU kārbu.

Nortel 05.11.2013 8:32

Nu, nu...

Nortel 05.11.2013 8:31

Slinkais rakstīja: tas variants ar katla pildīšanu ar eļļu-antifrīzu ir pamatots? man ir doma paralēli Junkeram piejūgt kamīnu ar ūdens kreklu. bet ir daži bet junkeram apkures sistēmas papildināšana notiek no ūdens sildīšanas kontura. teorētiski tas plastmasas vārsts var sapīpēties un palaist kko atpakaļ dzeramajā ūdenī. tik pat teorētiski siltummainis varētu sākt tecēt bet kkā man negribas pa ūdens krānu tecināt eļļu vai antifrīzu un vel, tas siltummainis stipri mazina lietderības koeficentu? vai siltummaiņa gadijumā nevajag jaudīgāku katlu, neka bez šī?

Manam Junkersam sistēmu uzpilda pa tiešo no ūdensvada, ar rokas krānu. Ir pat vēl pretvārsts, kas neļauj sistēmas ūdenim iekļūt ūdensvadā. Katls gan pavecs, pēdējais modelis pirms neveiksmīgās Eirostar/Eiromax sērijas.

Nortel 05.11.2013 8:29

Pirms apkures sistēmu modernizēšanām ieteiktu pārliecināties vai esošais skurstenis būs piemērots jaunajām sistēmām. Lai nesanāk tā kā te dažam labam, kam pie -20 ... -30 grādiem sāk degt jumts.

Nortel 31.10.2013 14:01

martindels rakstīja: Šāds eļļas zudums gan liecina par motora problēmām, bet eļļu gan vajadzētu izvēlēties labāku. Labāk ielej Brenda pussintētiku, nevis lētāko sintētiku. Jo nav noslēpums, ka lētā gala eļļas ražo no jau reiz lietota produkta, tādēļ tas izstrādājas daudz ātrāk un ir jāmaina biežāk.Vārdos nesaukšu, bet Ieteiktu iet garām Beļģu produktiem, "Vācu", kuri tiek ražoti mūsu platuma grādos (pirmie burti Ka .., Ma.., ), un arī no mūsu ražotajiem. Respektīvi no pašiem lētākajiem.

Vai Jūs spējat iedomāties kādas ir izmaksas lietotas eļļas savākšanai no visas pasaules, nu kaut vai Eiropas, filtrēšanai, pārstrādei u.t.t.? Tur galaprodukts sanāk daudz dārgāks par brendīgajām "svaigajām" eļļām.

Nortel 31.10.2013 9:51

mincis rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Ja pieskaramies metāla apkures katlu cenu politikai, tad jāatdzīst, ka situacija nav labvēlīga. Vairums metāla katlu, kas maksā vidēji no 400 -700 ls kalpo kalpo max.5-7 gadi. Tas tomēr ir salīdzinoši īss kalpošanas periods un jebkyrā gadījumā - katls sevi neatpelna. Tas nav patīkami. Atceros, savulaik populārie Tukuma "komforta" katli ļoti bieži izdega jau 3-4 gadu laikā, ka nebija pat vairs ko metināt....Čuguns tomēr ir vairāk karstumu un plašakas temperaturu amplitudas mīlošs materials. Man savu 30 gadus veco klasisko "leiti" ir izdevies x-reizes jau pārkarsēt - bet pagaidām visss bez problēmām. Ūdens zudumi nekādi. Biju jau nopietni sagatavojies garanulu krāsns iegādei, bet plānus izjauca fakts, ka ielā pie mājas (10 m no mājas)ielika gāzes vadu. Tā nu es vēl nespēju izšķirties - ko darīt ? Šo sezonu vēl iztikšu ar malku un "leiti" -nākamvasar tad kaut kas būs jādara.

Gandrīz visiem tērauda katliem resurss tiek rēķināts vismaz uz 15 gadiem. Resursu samazina, no ražotāja puses: neatbilstoša tērauda izmantošana un nevērība pret siltumnesēja viendabīgu cirkulāciju katlā. No lietotāja puses: ciets ūdens,nepietiekoša cirkulācija jeb siltumnoņemšana un zema atpakaļgaitas t. Tagad summējam kopā dinamikā: kurinām katlu, pārkarsējam to, dēl zemas atpakaļgaitas t katla iekšpuse ir klāta ar skābu un korozīvu kondensātu, kas ir ielīmēts darvā, iekšpusē liesmas kamerā ir kāda/kādas kabatas ar sliktu cirkulāciju. ūdens tajās lokāli vārās. Šajās vietās pastiprināti nosēžas kaļķis no iekšpuses, kas samazina siltumatdevi uz siltumnesēju. Rezultātā šajās vietās metāls pastiprināti karst. Arī skābes darbībai ir ideāli apstākļi. Pieliekam klāt neatbilstošas kvalitātes katla tēraudu. Nu lūk, ideāla recepte caurumiem katlā pēc 5 gadiem. Novērst to visu var ar pasākumu kopumu 70 Ls vērtībā pie uzstādīšanas.

Tāpēc gudri cilvēki atdala katla kontūru no apsildes kontūra ar siltummaini un katla kontūru uzpilda ar termo eļļu, kas ir daudz "draudzīgāks" siltumnesējs.

Nortel 25.10.2013 15:20

VWfans rakstīja:

Nortel rakstīja:

VWfans rakstīja:

Lūk, konkurents manam sludinājumam - Meriva, kura ir divarpus gadus vecāka un 527 latus lētāka:

www.ss.lv/...

Tāds sīkums, ka šai ir par gandrīz 0,5 litri lielāks dzinējs, līdz ar to arī motora resurss par 1/3 ja pat ne 1/2 lielāks.

Lūdzu, pamato šo apgalvojumu!

Ja ar 1.7 brauc kā ar 1.3, tad tā ir gandrīz brīvgaita, savukārt, ja ar 1.3 grib braukt kā ar 1.7, tad tas 1.3 ir jāizgriež līdz galam. Tur arī tas resurss paliek.

Nortel 25.10.2013 13:44

VWfans rakstīja: Man jau šķiet, ka rūsa, kas izlien auto uz vecumu un nelielos apjomos, nav tas trakākais. Reizi pāris gados ieplāno dažas dienas remontam tad, kad auto mazāk vajadzīgs, un piekrāso. Svarīgāka ir tehniskā uzticamība, lai nebūtu pēkšņu defektu, kuru dēļ auto paliek uz ceļa.

Lūk, konkurents manam sludinājumam - Meriva, kura ir divarpus gadus vecāka un 527 latus lētāka:

www.ss.lv/...

Tāds sīkums, ka šai ir par gandrīz 0,5 litri lielāks dzinējs, līdz ar to arī motora resurss par 1/3 ja pat ne 1/2 lielāks.

Nortel 25.10.2013 9:10

GB12 rakstīja:

brazarnis rakstīja: Pats pašreiz meklēju skatos salīdzinu, man patīk sēdpozīcija tāpēc apstājos piešā modeļa, BMW vairs neapmierina. Par šo naudu ko prasa par merivām var nopirkt zafiru kur arī komplektācija ir patīkamāka, bet man tik lielu vairs negribās, vecums nāk ar savām dīvainībām.

Vēl varētu parunāt par merivu cinkojumu, kā tur īsti ir, vai tās visas ir cinkotas vai tikai uz pasītījuma. Jo tās dažas kurām nevar atrast rūsu ir vecāku gadu, pārējās sākušas rūsēt, ja šogad vēl ne tā var manīt tad pēc ziemas jau visi to skaisti redzēs.

Visas ir cinkotas.

Man ir aizdomas, ka nav cinkotas (galvaniski apstrādātas), bet ķīmiski apstrādātas pret koroziju, līdzīgi kā korejieši un arī japāņi. Tāda apstrāde iztur garantijas laiku, pēc tam pat no nesistām/neskrāpētām virsbūves daļām caur krāsu sāk spiest ārā rūsas punktiņus.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti