iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 25.10.2013 8:57

Lielākais stulbums bija aiztaisīt ciet izbraukšanu no LSPA durvju priekšas stāvvietas uz Šmerļa ielu. Tas nu nevienam netraucēja!

Nortel 24.10.2013 10:13

Jānoregulē kulisi.

Nortel 15.10.2013 12:36

Nobraucu ar šādu, tikai nullīti dažus simtus km. Nepatika dīzļdzinējs (skaļš, vibrē), neērts sēdeklis. Start-stop sistēma galīgi garām. Mazs bagāžnieks (mazāks kā golfam). Secinājums - ja dod par velti, braukt var, bet bez " baudas". Labāk ņemtu Santa Fe.

Nortel 05.10.2013 9:24

Noteikti NEAICINIET vecāko Timrotu un LTV7 Autosporta programmas Nr.1 vadītāju.

Nortel 23.09.2013 13:07

Chankaishi rakstīja: Man tika staastiits, ka granulu katlu lielaakaa probleema - darvas veidoshanaas pie mazaam slodzeem, biezha tiiriishana. Daudz labaaks un vienkaarshaaks esot parasts malkas katls ar pietiekoshi ietilpiigu siltuma akumulatoru. Taads gan nedarbosies vairaakas dienas bez uzraudziibas, jo tomeer reizi dienaa malka jaaiekrauj, bet atkriit visas granulkatlu probleemas, arii taa, ka labas granulas - zini nu, kuras taas labaas, kuras nee.

Ir redzēti malkas katli ar automātisko malkas padevi. Vienīgi prasības pret malku tur ir augstākas - jābūt vairāk vai mazāk vienāda garuma pagalēm, bez zariem. Ielādē bunkurā un kurini nedēļu no vietas.

Nortel 19.09.2013 8:37

Foley rakstīja:

Vaajprats rakstīja: Negribās izteikties slikti par pašmāju ražotāju, bet Grandeg ir aizvakardiena salīdzinājumā ar poļu ražojumiem automatizācijas, uzlabojumu, drošības un cenas aspektā. Tāpēc jau Grandega izstrādājuma īpašniekam ir šāds jautājums.

Negribu komentēt poļu bundžas bet katlam nav vajadzīga nekāda dižā automātika, galvenais lai dod siltumu kas nepieciešams.

Komfortu nodrošina mājas apkures sistēma pie kā tas katls pievinots!

Pēc šāda principa strādā koģenerācijas stacijas - ja siltuma ir par daudz, tad to vienkārši izpūš gaisā, lai tikai vairāk elektrības kW sanāktu (jo tos jau nopērk valsts).

p.s. - kopš kura laika mājas apkures sistēma bez katla var nodrošināt komfortu??? Tas atgādina padomju laikus, kad ieslēdza gāzes katlu uz pilnu un komfortu regulēja ar logu atvēršanu.

Nortel 10.09.2013 16:42

IkdienasViesis rakstīja: BET, vai no drošibas viedokļa ir atļauts šos granulu katlus darbībā atstāt 3-4 dienas bez uzraudzības ? No nostāstiem esmu dzirdējis, ka var visādas bīstamas broblemas rasties - populārā no tām, ka dzirkstele caur padevi var iekļūt granulu kastē ? Mūsu ielā nesen ievilka gāzes vadu (10 metru no mājas), un es vēl nespēju izlemt, kā rīkoties : likt gāzi vai granulu katlu. Cenu ziņā, šķiet, lētāk sanāk granulu variants.

Ja tev ir atsevišķa telpa katlam un granulu glabāšanai, jau gatavs dūmenis cietā kurināmā katliem, tad var mēģināt. Es joprojām uzticos gāzei un kamīnam garajos ziemas vakaros.

Nortel 04.09.2013 15:29

Vēl viens nepatīkams jaunums ir kreisā pagrieziena likvidēšana no Keldiša uz Saharova ielu. Nevienam tas netraucēja! Kāda velna pēc vajadzēja divas joslas taisni, ja tur nav intensīva satiksme???

Nortel 03.09.2013 13:33

seller rakstīja: Labdien, vēlos uzdot jautājumu par CSN prasībām attiecībā uz braukšanas ātrumu tuvojoties dzelzceļa pārbrauktuvei.

CSN 15.daļa par dzelzceļa pārbrauktuvju šķērsošanu pati par sevi neuzliek par pienākumu braucot ar attiecīgajā vietā max atļauto braukšanas ātrumu, to pirms dzelzceļa pārbrauktuves samazināt.

Piemēram, jābrauc virzienā uz pārbrauktuvi ar barjeru un par to informē brīdinājuma zīme „Dzelzceļa pārbrauktuve ar barjeru”.

Mans jautājums ir: lai gan CSN 166.-173.punkti neko tieši nesaka par braukšanas ātruma izvēli tuvojoties pārbrauktuvei, vai tie tomēr saistībā ar CSN 112.un 113.punktu nenosaka, ka pat situācijā, kad saskaņā ar 15.dalas noteikumiem pārbrauktuvi var šķērsot, vadītājam pirms pārbrauktuves šķērsošanas ir jāizvēlas tāds braukšanas, kas gadījumā, ja tuvojoties pārbrauktuvei iestājas CSN 168.punktā minētie apstākļi, atļautu apturēt transportlīdzekli CSN 169.punktā noteiktajā attālumā no pārbrauktuves (piemērā - 5 metri no barjeras). Citiem vārdiem – vai iepriekšminētie CSN punkti un minētā zīme kopumā tomēr nepieprasa zināmu braukšanas ātruma samazinājumu pirms dzelzceļa pārbrauktuves, it īpaši tās tuvumā, lai pēkšņi iedegoties (kamēr vēl vadītājs redz luksoforu) aizlieguma signālam vadītājs spētu transportlīdzekli apturēt saskaņā ar CSN 169.punkta prasībām, jo degot sarkanajam signālam uz pārbrauktuves saskaņā ar CSN 168.punktu uzbraukt ir AIZLIEGTS.

Būtu pateicīgs, ja te rakstošie CSN eksperti arī izteiktos par iepriekš minēto. Ja šie jautājumi ir jau tikuši pārrunāti, lūdzu saiti.

Principā arī krustojumus, nogriešanās u.c. vietas var forsēt ar tajā zonā atļauto ātrumu. Tā kā uztraukumam nav pamata, vari droši griezt iekšā krustā ar visiem 90.

Nortel 03.09.2013 8:42

Cik sapratu, tad tos katlus ir jāpērk abus uzreiz, tad būs 2x izdevīgāk?

Bet ja liek kaskādē, tad kuru katlu kā vadošo - *iadrus vai atmos?

Nortel 03.09.2013 8:27

acmexacme rakstīja: Nesen ar kolēģiem runājām tieši par katlu tēmu. Nonācām pie vienota viedokļa, ka Viadrus apkures katli un Atmos apkures katli ir izdevīgākais variants, ja runa iet par izmaksām un kurināmā patēriņu.

Bet savādāk jau nemaz nevar būt! Ja kāda kolēģa viedoklis atšķirsies, tā būs viņa pēdējā diena kantorī, ne tā?

Nortel 12.08.2013 16:22

Redz kur var izpirkt pa daļām:

www.ss.lv/...

Nortel 09.08.2013 8:47

Tikai Lukoil un jau kādus gadus piecus. Ar degvielu nav bijušas problēmas. Plusā labi bonusi: atlaide degvielai un patreiz ļoti labas kvalitātes somas un maglaiti akcijā.

Nortel 09.08.2013 8:25

Kodicioniera drenāža tīra? Zem auto paliek peļķe pie ieslēgta kondicioniera?

Nortel 02.08.2013 22:48

0 jau velk uz pārrautu vai ierūsējušu trosi.

Nortel 29.07.2013 17:28

arko2 rakstīja: --------------------------------------------------------------

Izlēja pa ieliešanas caurumu līdzīgi kā zāles pļāvējam.

---------------------------------------------------------------

Apgāza ar artiem gaisā, lai izlietu?

Par izurbtu caurumu vēl varētu ticēt..

Ir viņiem speciāli auto apgāzēji, piesien aiz ratiem un apmet riņķī. Degvielu arī no bākas šitā izlej pēc skalošanas.

Nortel 29.07.2013 15:22

kolumbs rakstīja:

arko2 rakstīja: tad ko darīt? ražotājs neparedz maiņu, šeit vairākums saka ka vajag. nav pat caurumu pa kuriem noliet /ieliet (kā motoreļļai) . Būt gudrākam par ražotāju un mēģināt veikt nekur neaprakstītu procedūru? ja jā, tad kam to uzticēt?

Man ar eļļas maiņu automātam, kuram to nav paredzēts veitk, tika galā serviss parastais, nebij viņiem nekas īpašs. Laikam izurba caurumus un notecināja un salēja eļļu...

Izlēja pa ieliešanas caurumu līdzīgi kā zāles pļāvējam.

Nortel 29.07.2013 15:07

Ja interesē Nissen radiatori, tad atsauksmes var palasīt kaut vai šeit:

www.bimmerfest.com/...

www.autosaratov.ru/... ;адиаторы-NiSSENS-стоит-ли-брать

Ja gribi braukt ilgāku laiku, tad nepērc.

Nortel 29.07.2013 10:28

andrix22 rakstīja: Šodien mainot dzešēšanas sistēmas cauruli, kas iet no tosola bākas uz radiotoru nolauzu pie radiotora galu uz kura uzmaucs caurule.. Kādi ir remonta varianti?

Bildē var apskatīt caurulei kurai nolauzu galu.

postimg.org/...

s24.postimg.org/...

[url=postimg.org/... ]

[/url]

Ja misiņa radiators, tad var salodēt. Principā arī alumīniju var salodēt, vajag tikai pareizo kusni un pildmetālu nopirkt.

Par alumīnija lodēšanu šeit:

www.retromoto.lv/...

Pirmo reizi ar šito tehnoloģiju saskāros izstādē pirms gadiem padsmit. Sākumā neticēju, bet kad iedeva izmēģināt salodēt un pēc tam ar āmuru notestēt rezultātu, palika labs iespaids.

Nortel 27.07.2013 16:47

msh rakstīja: A kam vispār jānotiek lai vajadzētu mainīt atsperes?

Jāved daudz kartupeļu.

Nortel 27.07.2013 14:52

Cik ir nācies saskarties ar Itāliju un itāļiem, tad vidējam itālim auto ir tikai pārvietošanās līdzeklis. Viņus visai maz uztrauc brends, ekstras, izskats. Ka tik iet uz priekšu. Ja gadās kāds negadījums, tad nestāv uz ceļa stundām ilgi bloķējot satiksmi dažu švīku dēļ kā mēs to darām, bet vairumā gadījumu paspiež roku un aizbrauc tālāk. Neviens tur nemīļo auto...

Nortel 24.07.2013 8:19

arko2 rakstīja: oho! nebiju staķika kolonkā vai čekā tādu opciju pamanījis.

bet tā nav atbilde kapēc produktam ir jānosaka mistisks derīguma termiņš, ja tam nav nekā kopīga ar realitāti un tas tikai mulsina patērētāju.

Atver jebkura mūsdienu četru taktu benzīna dzinēja manuāli un izlasi, ka ražotājs neiesaka izmantot benzīnu vecāku par 30 dienām.

Par eļļām (un arī benzīnu) ir tā, ka ar laiku viņas atslāņojās un vairs pilnvērtīgi nepilda savas funkcijas.

Nortel 23.07.2013 19:04

arko2 rakstīja: ------------------------------------------------------------------

Te pilsonis interesējās par eļļu derīguma termiņiem - jā,

motoreļļām un transmisiju eļļām derīguma termiņš ir 5

gadi (60 mēneši) NEATVĒRTĀ TARĀ. Ilgāk vienkārši neviens ražotājs nav pārbaudījis.

-----------------------------------------------------------------

es saprotu ka ir derīguma termiņš jo tas ir rakstīts uz pudeles. Jautājums ir KĀPĒC? Tā eļļa pēc tam paliek nederīga, ja beidzas DERĪGUMA termiņš?

piens saskābst, alus sarūgst, ātrumkārbas eļļa.............?

tātad pēc pieci gadi tā būtu jāmaina obligāti neatkarīgi no noskrējiena. un to būtu jārekomendē pašam autoražotājam. bet tā nav.

vai eksistē kāds cits skaidrojums?

Benzīns arī ir derīgs tikai mēnesi, ko nu?

Nortel 10.07.2013 13:46

Ja nu daudz to daļu vajag, tad meklē cilvēku, kurš var sagādāt vīzu un aizšauj uz Minsku, tur ir labs daļu veikals pie pašas rūpnīcas. Pie reizes var nopirkt kautko no labajām mēbelēm.

Nortel 10.07.2013 13:44

Nortel rakstīja:

Peterpechus rakstīja: Nu, domāju, ka tieši šo kantori gan varēji nepieminēt un neaptraipīt MTZ traktora vārdu, šamējie vispār savā sorimentā oriģinālas daļas netirgo - vieni vienīgi ķīnieši un citi pakaļdarinājumi. Lūk, tādi uzņēmēji arī iznīcina MTZ traktoru un rezerves daļu slavu, ja patiešām ir vēlme iegādāties oriģinālas un kvalitatīvas daļas dodieties te:

www.mtz-serviss.lv/...

vai arī

www.traktors24.lv/...

Gadu gaitā esmu pārliecinājies par servissu un kvalitāti, neparko un nepretko viņus nemainīšu!

Es ļoti atvainojos, sajaucu mājaslapas (jo iepēºekos tikai veikalā MTZ veikalā Ezermalas ielā). Tas mtz.lv tiešām izskatās pēc kautkāda kreisā kantora, kurš tikai izmanto burtu salikumu mtz savā lapelē.

Atvainojos vēlreiz, neesmu dzēris, bet svešā vieta pie sveša datora.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti