Aptuveni 165 EUR izmaksā malka diviem gadiem no sava meža. Katls ar automātisko padevi, ar vienu bunkera uzlādi pietiek nedēļai.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aptuveni 165 EUR izmaksā malka diviem gadiem no sava meža. Katls ar automātisko padevi, ar vienu bunkera uzlādi pietiek nedēļai.
Caur Armēniju. Un pilnīgi legāli, ar visu rūpnīcas garantiju.
SWIFT pa lielam ir zārka nagla. Dalības maksa par šo pakalpojumu ir stipri neadekvāta.
Vairums sankciju ir tikai preses relīzēm! Krievijā oficiāli ir slēgta Audi rūpnīca, bet pie Maskavas Audi dīlera var iegādāties jaunus vācu salikuma Q8. Ir gan uz vietas, gan uz piegādi līdz 2 nedēļām. Cenas sākot ar 180 000 EUR.
Šodien redzēju Scania ar LV numuriem un pilnīgi jaunām KAMA riepām.
Čīkst sailentbloks. Izplatīta problēma vācu auto. Risināt var ar silikona "injekcijām" vai sailentbloka nomaiņu. Tagad vairumam jauno auto sailentbloks mainās kopā ar sviru, visai padārgs pasākums.
ES tikai TV ekrānos viņu sūt nah! Vācija joprojām katru mēnesi maksā un maksās ap 15 miljardus par gāzi un naftu. Un Vācijā pašā ir aizliegts slikti izturēties pret tur iebraukušajiem krieviem/baltkrieviem. Vairāki vietējie uzņēmēji jau ir atrāvušies no policijas par krieviski runājošu klientu neapkalpošanu.
Ja kara izmaksas ir viens miljards dienā, tad vācieši nodrošina 2 nedēļas katru mēnesi. Plus vēl Ķīnas ikmēneša maksājums par gāzi/naftu, kas ir stipri lielāks un nodrošina visa mēneša izdevumus.
Un no vairāk kā 300 krievu bankām, tikai 7 ir atslēgtas no pasaules.
Šodien lasīju interesantu skandināvu rakstu. Tie ir reāli samīzušies, jo krievi ir apturējuši koksnes produktu eksportu. Skandināviem vairs nav no kā pirkt granulas, šķeldu un malku.
Tavs virziens ir nedaudz neprecīzs. Es teiktu, ka viņš, viņi un viņas joprojām atceras savu "Abreni". Ja mēs savu Abreni bez ierunām atdevām, tad poļi ar savas "Abrenes" zaudējumu joprojām nespēj sadzīvot. To parādīja 2017 gads un zināmas darbības patreiz.
Šorīt runāju ar etnisko poli par darba jautājumiem. Pajautāju arī par situāciju ar bēgļiem. Ja es tagad te uzrakstītu pilno, rupjo atbildi, mani droši vien savāktu DP. Īsi un konkrēti rakstot, vairāk kā puse ir pravu kačātāji, kam vajag visu gatavu, pienest uz apzeltītas paplātes. Dzīvokli ar visām ērtībām, trīsreizēju ēdināšanu un naudas pabalstus. Viņš piedāvāja izmitināšanai savu patreiz brīvo sezonas strādnieku hosteli uz kuru sezonā rindā stāv pat Waršavas iedzīvotāji. Bēgļiem nederot! Istabas par šauru, sanmezgls stāvam kopējs (ar burbuļvannu!!!), virtuve neder, jo vajag pienest gatavas porcijas. Tik bieži vārdu kurwa es no viņa vēl nebiju dzirdējis! Jā, ir bēgļi, kuriem visa dzīve ir iznīcināta, bet aizvien vairāk parādās labas dzīves meklētāji, kuri šo situāciju izmanto, lai "pārbēgtu" uz palikšanu ES.
Bija man tāds kādreiz. Pēc dažiem remontiem sapratu, ka jātiek no viņa vaļā. Kamēr jauns, varbūt ir OK. Bet pie 200 - 300 tkm nafig vajag to bezprocentu depozītu!
Stabiņu mānija Baltezerā ir TOP1 Latvijā. Lai pa ceļam iebrauktu Baltezera kokaudzētavā, ir jābarauc līdz Ādažiem, jāapgriežas un jābrauc atpakaļ. Pie tā jau bija pierasts, kreisais tur tiešām bija bīstams. Bet lai no kokaudzētavas tiktu atpakaļ Tallinas virzienā, ir jātaisa labais (kreisais aiztaisīts ar stabiņiem), jābrauc līdz Baltezera centram un caur veikala stāvvietu bīstamā veidā jāapgriežās. Tai pat laikā pret Baltezera villu iebrauktuvēm uz sadalošās joslas nav nekādu stabiņu. Griezies iekšā/ārā kā gribi.
Pie atvērtām robežām visi ierobežojošie pasākumi ir stipri bezjēdzīgi. Ja mēs gribam apkarot šo sērgu, tad, pirmkārt, ir jāslēdz valsts robeža. Un otra lieta, kamēr te mūsējais cīnītājs mēģina atbrīvot vietas slimnīcās, krievi jau pirmā viļņa laikā sāka un līdz otrā viļņa sākumam (nepilnos 6 mēnešos) uzbūvēja covidniekiem iespējams lielāko slimnīcu Eiropā. Un tagad būvē vēlvienu.
Mana pieredze rāda, ka vienā un tajā pat modelī esošs 1.4 TSI brauc labāk par 2.0 TDI (mehāniskās kārbas, 150 zs motori). Izteikti ātrumos un apdzīšanās virs 100 km/h.
Ir nobraukti 5 000 km ar jauno Superb. Ko lai raksta? Auto kā auto, ja jauns un darba, tad vispār grēks sūdzēties. Tādu īstu trūkumu nav, ir laba komplektācija ar full Led, ādu, kaudzi ar asistentiem. Kas nepatīk? Nu nepatīk dīzelis, automāts. Piekare sliktos ceļos ir par mīkstu, mēģina šūpot kā laivā. Kaudze ar visādiem asistentiem, kas brēc un traucē braukt. Par laimi, atslēdzami. Par automātiskajām tālajām, ir sajūta, ka pārslēdz par vēlu, bet neviens vēl nav sūdzējies. Kas tiešām priecē, tas ir 2,0TDI patēriņš! Ar pilnu bāku 1500 - 1600 km!!! Auto tendēts uz nesteidzīgu braukšanu pa labiem ceļiem. Dizainiski un izmēros pārāks par Passat, tādēļ arī izvēle uz viņu krita. Īsāk rakstot, kārtējais darba zirgs, nekas vairāk.
Ielej dzinējā Suprotec. Man auģikam skaņa pazuda.
Vieta cita, problēma vecā. Katlakalnā, apdzīvotā vietā, 30 km/h zonā, ikrīta sastrēgumu apbraukšanas trasē, par kuras likvidēšanu vietējie cīnās gadiem, vienam Passat braucējam (KL8082) jābūt gudrākam par citiem un jāapbrauc sastrēgums pa pretējo joslu, piespiežot pretīmbraucošos nevajadzīgi bremzēt un izbraukājot zaļo zonu.
Šis pats auto iepriekš ir redzēts un piefiksēts augstāk minētajā Ziepniekkkalna un Bauskas ielas krustojumā.
No kurienes varam secināt, ka KL8082 braucējs ir hronisks, rupjš pārkāpējs.
Mans pamatdarbs ir pavisam citā sfērā, es neesmu eksperts visās jomās kā vairums šejieniešu. Tāpēc varu konstatēt tikai faktu (sekas). Kā iespējamo risinājumu ik pa laikam skandinu videonovērošanas uzstādīšanu.
Jauna sezona, vecā vieta, jauni, rupji pārkāpēji!
Subaru FZ 4050 pie sarkanās gaismas apbrauc priekšā stāvošo un veic labo pagriezienu.
Kā tur pieredze, kā nonāk līdz cipariem, tā tu-tū, teksti paliek gari, cipari pazūd!
Man ir pieredze, liela pieredze ar lietotiem stipri lietotiem (krīzes) auto. Sākot jau ar 412-to Moskviču. Tā ir pieredze, ko es gribu aizmirst. Jo pieredze ar jauniem ir daudz patīkamāka.
Diskusija ir pārvērtusies tuftas dzīšanā.
Viens izmet, ka 2 kEUR vērts 2.5 TDI ir labāks par jaunu Škodu, prasot pierādīt pretējo.
Kad viņam ar faktiem pierāda pretējo, tad sāk slīdēt prom no tēmas kā plaukstā saspiests sūds cauri pirkstiem.
Un kur nu vēl bez MK2! Uz tā ir bāzēta visa autobūve.
Mans mērķis nav zīmēties, man ir vajadzīgs uzticams ikdienas pakaļas pārvietotājs. Un to pilnībā nodrošina tikai jauns auto. Šodien tā ir Škoda, kas būs rīt, nezinu.
Starp citu, Škoda nav pirkta līzingā.
Stipri apšaubu, ka tava atjaunotā Desna ieskrietos un brauktu ātrāk un drošāk par jaunu poli. Desnai, cik atceros bija maza diametra riteņi, ar kuriem varēja uzlasīt visas bedres un nolikties pirmajās smiltīs.
Ja es Škodas vērtību iebāztu MK2 Golfā man nāktos visur braukt divreiz, uztraukties vai tik adrošinātājs man atjaunos to ieguldījumu un vai es neaiziešu kopā ar to Golfu pirmajā sadursmē.
Vēsturei ir vieta muzejā vai garažā, ne ikdienā.
Starp citu, ieliekot Škodā MK2 Golfa vērtību (čips/ieplūde/izplūde) tā iet ne sliktāk par standarta VRS Škodu.Un te nu gan tev būs jāiegulda pamatīgi, lai MK2 golfs būtu konkurētspējīgs un varētu iziet TA.
Un vispār, diskusija atkal aiziet strupceļā. Tēma bija vai jauna Škoda ir labāka par 2000 EUR vērtu 2.5TDI.
Es saku jā, jauna Škoda ir LABĀKA par vecu Audi. Ar abām rokām par. Un to saprot tikai tas, kam ir bijis vecs Audi un ir jauna Škoda. Vai arī abi uzreiz.
Jauna auto problēma ir tikai starta kapitāls. Ja tas tev ir, tad jaunos var mainīt kā zeķes. Izmaksas uzturēšanā ir zemākas kā vecam auto.
No redz, varēji noslēgt savu monologu ar skaistu secinājumu:
Lai līdz pieņemamam līmenim paceltu vecu transportlīdzekli (Desnu), viņā ir jāiegulda vairāk kā 10 reizes vairāk kā viņš maksā tirgū. Bet arī tad viņš nebūs labāks par 600 EUR vērtu JAUNU transportlīdzekli (velosipēdu).
Un uz šīs skaistās nots var diskusiju slēgt.
Passat ir elektriskais stūres pastiprinātājs un ievērojami mazāka pašmasa.
Katls paštaisīts, automātika uz PLC Siemens Simatic bāzes.