iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 29.11.2019 0:57

Gāze uz KE-jeta nozīmē problēmas, diemžēl.

msh 28.11.2019 20:09

Paga, paga, nejauc dažādas lietas. Litija akumulatorus mēdz izmantot mašīnu entuziasti situācijās, kur normālam aķim nepietiek vietas un/vai svars ir no svara - mazs aķītis var uzgriezt motoru, bet tikai dažas reizes un par kaut kādu mūzikas klausīšanos uz vietas var aizmirst. Par "citādiem uzlādes parametriem" - kā jau visiem litija akumulatoriem, arī tajos noteikti ir uzlādes kontrolieris kas par to rūpējas.

msh 28.11.2019 18:43

Tas jau nav nekāds mono, un nav arī 1.8 - tas ir salīdzinoši retais 1.9 špricmotors, kuru ražoja tikai vienu modeļa gadu.

msh 28.11.2019 12:27

Cik var teikt ka tas ekrāns ir ražošanas EKONOMIJA, kuru vēl piedevām ražotājs naiviem pircējiem pamanās iesmērēt kā krutu aprīkojumu? Teikt ka mašīnas paliek labāk aprīkotas jo normāla spidometra vietā nāk ekrāns ir tas pats kas teikts ka ir labāk aprīkotas, jo ādas ķebļu vietā nāk lupatnieki...

Nē nē nu skaidrs ka tev tās multenes ir iepatikušās - nekas, paies daži gadi, atskatīsies tās multenes un tad jau gribēsi lai tev animētu bultu vietā rāda kaut kādus demo, kā visādi lētie aftermarketa maģi...

Par diodēm, protams, bravo, tik interesanti cik tie lukturi ilgi ies un cik maksās. Jā jā, es zinu ka vidējais šī tofika lietotājs ir ar dzīves filosofiju "pēc manis - kaut vai ūdens plūdi", bet tās mašīnas nekur nepazudīs - ja mk8 golfam diodes nāks bāzītē, gan jau pēc pieciem gadiem varēsim redzēt tādus golfus ar ķīnas halogēniem...

msh 28.11.2019 12:19

Nūūū... Man liekas ka viņš domā "aizsaluši slēdzeņu mehānismi"...

msh 28.11.2019 12:17

Tev šķiet ka 1.4 nemotors ir ekonomisks? Ir ļoti saprotams kāpēc tādam ir gāze. Attiecībā par nolietošanos - vairāk vai mazāk mīts - to var izraisīt sūdīga gāzes iekārta, bet ne jau pati gāze.

msh 28.11.2019 12:16

Jo tam vajadzētu būt labi ja pusei resursa.

msh 28.11.2019 4:11

Kā izpaužas tas "sapists ar gāzi" un kur ir problēma, ja tev gribas braukt pa dārgo, to gāzi izraut?

Un pieņemot ka tādi turīgi cilvēki kā tu ir pietiekami daudz, tas arī izskaidro šo tendenci, kas tev liekas savāda.

msh 28.11.2019 0:24

Volx rakstīja: Man izskatās, ka to autiņu taisa kādiem militāristiem(policijai).

Nah militāristiem tādu sūdu? Pirmkārt, uz militāristiem izmešu normas neattiecas, ja nu vienīgi smukāka publiskā tēla dēļ izdara lai akurāt mašīnas nekūpētu kā veci belarusi. Otrkārt, militārajai tehnikai jābūt uzticamai un pieejamai 24/7 - lai kustinātu uz priekšu čupu ar dīzeļdžipiem, vajag tikai kādu kravas mašīnu ar dīzeļdegvielas mucām - lai kustinātu uz priekšu čupu ar šitādiem, vajadzēs ne tikai to mašīnu ar degvielas mucām, bet arī piekabi ar jaudīgu dīzeļģeneratoru un laiku lādēties... Treškārt, ja kādas valsts militāristi pārietu uz elektrību, tās valsts ienaidnieki tikai priecātos - ne tikai augstāk minēto iemeslu dēļ, bet arī tāpēc ka elektromobīli apstādināt nebūs pārāk grūti - kāds spridzeklis vai ar kādu bruņusitēja lodi trāpījums pa akumulatoru [diezgan liels mērķis] un mašīna ir liesmās - kamēr lai apstādinātu parastu dīzeļdžipu, ir jātrāpa pareizā vietā vadītājam, kurš ir jūtami mazāks mērķis - bāku var sašaut cauru kā sietu, kamēr tajā ir kaut cik degvielas, mašīna kustas - motoram arī ir maz punktu kuros trāpot to var apstādināt uz vietas [nevis nosprūstot pēc 10-20 km dēļ dzeses zuduma].

msh 26.11.2019 0:40

Nu bet tieši tāpēc jau arī politiķi to visu ir pacēluši

msh 24.11.2019 13:33

1.9 monošprice? Tādu motoru var dabūt gatavu tikai saliekot kopā no 2-3 motoriem...

msh 23.11.2019 23:42

Es šaubos ka tas audī ir lielāks mironis par tavu egli...

msh 23.11.2019 23:42

Par to jau nav runas - stāsts ir par to, ka lai dotu praktiskus padomus, vajag zināt ar ko ir darīšana...

msh 23.11.2019 20:35

Vispirms vajadzētu sākt ar to, kas tas ir par 1.8 motoru - jo iekš B3 1.8 nāca ar visām iespējamajām barošanas sistēmām - vairāki dažādi karbuļi, ieskaitot ekotroniku, mono, K-jetroniks, KE-jetroniks - tur vienīgi digifants vēl pietrūkst...

msh 22.11.2019 13:02

Nūūū... Es zinu cilvēkus, kas tieši tāda iemesla dēļ ir pārgājuši uz ķīseli - vai nopirkuši citas markas masīnu, nevis to, ko gribēja - jo paņēma pirmo labā stāvoklī esošo mašīnu lai nebūtu vairāk jāmeklē. Es vienkārši pieņēmu ka te ir labākais variants - ja nē, tad skumīgi, jo citi ir nesmukāki - 1) ķīselis rada patīkamu ieseksota centa sajūtu, pat ja tas cents netiek ieseksots [tajā mašīnā pieejamie benzīnnieki ir tik minimāli vairāk patērējoši ka cilvēkam, kurš spēj atļauties tādu mašīnu nopirkt un uzturēt, būtu jāvar atļauties piemaksāt pāris eiras uz simtu par baudu braukt ar motoru traktormotora vietā] 2) bākā tiek liets no baltkrievijas grāvja pasmelts šķidrums.

msh 19.11.2019 17:17

Labāk atlikušo mūžu, nevis tikai divus gadus... Nē nu labi, ir jau labi ka te ir kāds kaskadieris kurš ar savām kļūdām padalās; no pāris tavām kļūdām esmu mācījies.

msh 18.11.2019 13:37

Kā tas ir - "dreiliņi vairs nav rīga"? Gūgļa kartēs rīgas administratīvā robeža iet pa lubānas, jeb kas tur tā pa ielu starp diviem apļiem, pie IKEA, ielu, un dreiliņi iezīmēti pa kreisi [tb uz centra pusi]. Vienīgi var argumentēt [arī pēc gūgļa kartēm] ka mans IKEA apmeklējums bija izbrauciens ārpus rīgas, jo veikala teritorija, būdama blakus rīgai, atrodas stopinu novadā - nu jā, tāpat kā berģu depo atrodas ~ kilometru ārpus rīgas, bet uz to tika aizbraukts gan eksperimenta pēc, gan tāpēc ka tuvāk mājvietai.

Nesakarīgs un nesaplānots? Iedosim tev parametrus - desmitos priekšpusdienā bija sieva jāaizved uz tur to mazo iepirkšanās centru uz elles, tfu, vienības gatves, kur maxima, kurši un lulu - bet pašam kaut kur jāpaliek pa to laiku [aizbraucu pie pazīstama cilvēka nīcgales/deglava ielu rajonā], bet sarkandaugavā pazīstamam metinātājam tika piektdienas vakarā atstāta sametināt viena galva - no rīta braucot uz elles gatvi, līkumu tur taisīt nevarēja [pat ja ģeogrāfija atļautu, par ko es neņemos spriest] jo visdrīzāk nekas nebūtu izdarīts, vakarā viņš tur vairs nebūtu - un vēl tika apmeklēti IKEA un DEPO. Iedod man savu sakarīgo un saplānoto maršrutu pie šiem parametriem Arguments "reti kuram rīdzeniekam vajadzētu veikt" noteikti ir patiess, bet dēļ tā, ka reti kuram rīdzeniekam ir vajadzība pēc specifiskiem veikaliem vai specifiskiem pakalpojumu sniedzējiem [teiksim - cik labus alumīnija metinātājus tu personīgi rīgā pazīsti? ] - kā jau teicu, šāda veida vajadzības liepājā var apmierināt ar stipri mazāku apkārtbraukāšanu, jo tikai nedaudz mazāka klāsta pakalpojumu sniedzēji atrodas daudz mazākā teritorijā.

msh 18.11.2019 13:07

"purčiks - spice" - "visai rīgai cauri"? Vairāk tā kā - no rīgas vidus līdz vienai malai. Mans aizvakardienas maršruts bija - jugla - zeps - purčiks - zeps - sarkandaugava - purčiks - dreiliņi - berģi - jugla.

msh 18.11.2019 11:39

Tukšāka jā, bet tāpat no viena gala līdz otram attālums nemainītos. Ja nu vienīgi visi tilti jānograuj, lai samazinātu vēlmi braukāt pāri daugavai, de fakto izveidojot divas pilsētas...

msh 18.11.2019 11:37

REDAKTOR , tu varētu vienreiz "parubināt" CSDD, kad šie vienreiz palaidīs kādu kampaņu un/vai iekļaus eksāmenos punktus, par to ka uz ceļiem kur vairāk par vienu joslu vienā virzienā, jāturas pie labās malas

msh 18.11.2019 11:35

Ja jau uz to ka es pieminu ar kādām regulārajām izmaksām var rēķināties N53 īpašnieks kurš grib uzturēt savu motoru labā darba stāvoklī, tu atbildi ka "katram ražotājam ir motori, kuriem labāk iet līkumu", doma ir skaidra...

P.N. Kāpēc tu savu behu vispār nopirki ar ķīseli? Pirmais normālā stāvoklī esošais eksemplārs bija ķīselis?

msh 18.11.2019 11:00

Sestdien aizdomājos - ja kādam tik ļoti uztrauc transporta piesārņojums - laiks beidzot izgriezt rīgu kā slapju lupatu; tā vienkārši ir bezjēdzīgi liela. Kāpēc es tā aizdomājos? Sestdien sanāca bik krustu šķērsu pa dižo pilsētu pabraukāt - vajadzēja sievu uz kaut kādu pasācienu aizvest un atvest, apciemoju vienu paziņu, apmeklēju vienu servisu, apmeklējām ikea un depo - beigās, rupji rēķinot, sanāca nobraukt ap 100 km - tas ir attālums, kādu es nobraucu, lai apmierinātu +/- līdzīgas vajadzības, braucot no sava ciema uz liepāju un atpakaļ - bet ja tā vajadzētu braukāt tikai liepājas robežās - 40 km būtu griesti Secinājums - rīga un ekoloģija nav savienojama - vajag samazināt rīgas apjomus un iedzīvotāju skaitu lai nav tik daudz jābraukā...

msh 18.11.2019 10:54

nra.lv/viedokli/juris-paiders-3/296299-karbonneitralo-vampiru-ekonomika.htm kā ar šito viedokli - tā izmešu pārdošana ir izdevīgāka nekā zaudētie akcīzes nodokļi?

msh 16.11.2019 12:37

Es dzīvoju virtuves un garāžas apvienojumā? Pastāsti sīkāk

Tu, acīmredzot, nesaprati kāpēc es iemetu attiecīgo saiti. Gābešņiks kaut ko ieminējās par izdevušamies un neizdevušamies motoriem - paturot prātā ar ko viņš pats brauc, doma, acīmredzot, bija - BMW benzīnnieki nav izdevušies, bet BMW trīslitrīgā kuļene ir izdevusies. Es attiecīgi ieliku saiti; rakstu ar meistara novērojumu - benzīnnieku braucēji lielākoties uztraucas par sīkām problēmām, liela daļa ķīseļu braucēju liek mīksto uz nopietnām problēmām, respektīvi, motors nav jāremontē, jo īpašniekam pohuj. Apvienojumā ar ražotāja serficēta servisa nespēju saremontēt benzīnniekus [un pieņemot ka dīzeļus saremontēt tiem padodas labāk], aina skaidra - benzīnniekiem nav nekādas vainas, problēma ir meistaros un īpašniekos

Par skaudību pasmējos - pat ja man būtu tāda spēja dota, kas man jāskauž - vēlme un spēja par nobrauktu kilometru samaksāt vairākas reizes vairāk? Tā ir izrādīšanās, nekas vairāk. Man labāk patīk tas variants, ko reizēm, lasot par kādu rietumu miljonāru vai miljardieri @ wiki, gadās izlasīt - cilvēkam naudas netrūkst, bet brauc ar vecu, vienkāršu mašīnu, nevis kredītā pērk jaunu vācu premiumu lai pazīmētos

msh 14.11.2019 17:26

Atgādini tiem čaļiem ka princips "piesārņotājs maksā" jau ir iekš akcīzes nodokļa ielikts; jo vairāk degvielas sadedzina, jo vairāk jāmaksā. Es labprāt jums tur pievienotos, bet tehnisku iemeslu dēļ nevaru; pieņemu ka mans pārlūks par vecu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti