iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 08.10.2019 21:29

Kāpēc nesilst? Silst - bet "silst" nav tas pats kas "deg" un "kūst"; tās dabas parādības rodas ja vads to siltumu nespēj izkliedēt. Tu tik iedomājies - kaut kādam deviņdesmito gadu vidus STIenim ir tā perioda VAG standarta resnuma lukturu vadi - 1,5 mm2, tas nekas ka visi pārējie vadi ir tievi sūdiņi - bet lokanajai dacītei - un esošajam dusterim - ļaujot pieņemt ka visām dacītēm - ir jūtami mazāk...

msh 08.10.2019 12:41

Kāpēc lukturiem jābūt lieliem? Pēc šādas loģikas kinoteātrī uz ekrāna nehuja neko nevarētu saskatīt, jo tur caur nelielu objektīvu jāapgaismo liels ekrāns...

msh 08.10.2019 12:38

Deviņdesmitos gadus arī piemirsi. Attiecībā par jaunākām mašīnām, kurām ir kaut kādi centrālās elektrības bloki - VAG, piemēram, pēc centrālās elektrības bloka ieviešanas, kurš arī darbina spuldzes, samazināja lielo lukturu vadu šķērsgriezumu no 1,5 mm2 uz 1 mm2 - jo ja jau reiz bloka dēļ zudumi bik samazinājušies, nu var ietaupīt uz vadiem. Neticu ka tavi japonamaķ tā nav darījuši... Nerunāsim nemaz par to ka joprojām ir mašīnas, kurām nav tādu bloku, un var būt arī tievi vadi - piemēram, dacia, kur fakts ka braucējs tumsā kaut ko vispār spēj saredzēt, parāda ka lukturi ir labi uzprojektēti, jo vadi tievi un iet caur draņķīgas konstrukcijas slēdzi.

msh 08.10.2019 12:35

Atkarīgs no mašīnas un tā, kurš lukturis. Savulaik sarēķināju ka 1,5 mm2 vadā A90 labajam lukturim tālajai gaismai sanāk vada dēļ vien 1,2v sprieguma kritums; 4 mm2 vadam tas cipars bija vairākas reizes mazāks.

Sūds par teoriju - manam golfam ar resniem vadiem un relejiem - releji atrodas salonā, virs drošinātāju kastes un lukturi joprojām iet caur drošinātāju kasti, un resnie vadi ir daļa no lukturu vadu bunta - ar 14,2v uz aķa bija 13,8v uz spuldzēm. Par redzamību nesūdzos, uz šosejas mani ciena kā pretībraucošu fūri, zināms vecu fofāgenu entuziasts, kurš par savu džetu ir deklarējis "oriģinālie vadi griezti netiks!" savulaik apbrīnoja manu lukturu spožumu.

msh 07.10.2019 23:58

Nu noplīst, ko tad vēl.

msh 07.10.2019 23:57

Protams ka aizvēsturisks modelis - ķīnā ražotas mk2 jettas pēdējais feislifts kuru ražoja 2010-2013.

Attiecībā par pēdējo teikumu - tu ļoti ļoti smagi kļūdies Reku viens piemērs - www.aliexpress.com/item/32983186778.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5f781ca8hxAqjs&algo_pvid=09da2902-5c30-486d-ae8e-0513cfacecf0&algo_expid=09da2902-5c30-486d-ae8e-0513cfacecf0-0&btsid=bd23f6a3-1c72-448d-a483-5dee8fcd5d3a&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_52 - ieplūdes gofra priekš audī 2.3 10v motora iekš B sērijas, motora, kuru ražoja no 1986-tā līdz 1995-tajam gadam. Kā reiz alītī ir daudz tādu lietu, kuras noteikti uzražo ja ne četrciparu skaitli, tad piecciparu skaitli noteikti.

msh 07.10.2019 20:22

Jā, apšaubāma kvalitāte un ilga gaidīšana. Es tikko golfam uzsūtīju pāris dzeses sistēmas alumīnija flančus tur - mēnesi pusotru jāgaida. Jebkurā gadījumā - atrodi man alītī ķīniešu mašīnas - VW Jetta Pioneer - aizmugurējo logu blīvgumijas - es labprāt tādas nopirktu... Baidos ka neatradīsi - tāpat kā tiem taviem ķīniešu brīnumiem.

msh 07.10.2019 20:19

Un ja otrs arī to izdara?

msh 07.10.2019 19:40

Un tālāk? Detaļu kvalitāte [un līdz ar to - mašīnas] apšaubāma, detaļu pieejamība visdrīzāk neesoša...

msh 07.10.2019 18:59

Jo eiropā tāds maksātu jūtami vairāk, un vienīgais iemesls kāpēc tu tādu pirktu - ja tāds maksātu tās desmit štukas.

msh 07.10.2019 18:35

Kā jau teicu - likums to neprasa, un wannabegonščegiem ka tik wannabegonščedzīgāk - plikāk, neērtāk - lai tik izskatās pēc sportista.

Atceros, agrāk es un vēl daži purni, seni IRC čatotāji, sēdējām vienā skypa čatā, kur mēs pa lielam mūžīgi strīdējāmies par viskautko - viens no viņiem, jūrinieks, pārcēlies uz dižo pilsētu, izdomāja nopirkt velosipēdu, lai pabraukātos un trenēšanās nolūkiem - izvēlējās, protams, kaut kādu kalnieti - es šim iemetu no internetveikala normālu variantu pilsētai - vairs jau neatceros, bet noteikti normālu pilsētas velosipēdu ar kādu 8 robu rumbu un tamlīdzīgām lietām - jo pabraukāties un dabūt slodzi var ar jebko, tik uz tāda var ērti sēdēt un nav tā miljons zobratu pipelēšanās satiksmē - "negribu izskatīties pēc pensionāra" - mhm, stiepjot ar pilsētas velosipēdu @ 25-30 kmph noteikti cilvēks izskatīsies pēc pensionāra...

P.N. Es kaut kad pasen vienā liepājas veloveikalā nopirku shimano nexus ģeneratorrumbu - parastais liepājas veikala cipars viņām ir 40 eiras, tā bija par 30 eirām - pēc nopirkšanas apskatot atklāju ka bijusi uz velosipēda, acīmredzot velosipēds bija nokomplektēts ar rumbu un pircējs bija no tās atteicies, pretī saņemot niecīgu cenas pazeminājumu vai vispār neko...

msh 07.10.2019 17:30

Ģeneratorrumba civilizētās valstīs nav nekas īpašs - vācijā, kur likums prasa velosipēdam apgaismojumu, ar pudeles ģeneratoriem ir aprīkoti tie velosipēdi kas tiek lietoti dienā, un ar ģeneratorrumbām pieklājīgāki velosipēdi un/vai tie ar kuriem pārvietojas visu cauru gadu, līdz ar to tumsa arī būs pietiekami daudz sastopama. Pie mums mūsu wannabesportisti ir pret to, jo, lūk, pieaug slodze - tas nekas ka rumbas slodze pieaug lineāri, atšķirībā no gaisa pretestības, kura pieaug eksponenciāli, un to ja rumbas dēļ vmax samazināsies par, teiksim, 0,2 kmph, sajust varēs tikai sacensībās - nē, nah normālu apgaismojumu.

Ģeneratorrumba vispār ir vecs izgudrojums, Sturmey - Archer pirmo palaida tirgū, ja nemaldos, 1945-tajā gadā. Ar spuldzītēm sūdīgi, jāliek sprieguma ierobežotājs lai nenobeigtu, un no manas pieredzes - jālieto 12v spuldzītes paredzēto 6,3v vietā. Toties ar diodēm zajebis - ja spuldzēm drauds ir pārspriegums, tad diodēm pārāk liela strāva - pareizās diodes var likt virteni bez jebkādām strāvu ierobežojošām pretestībām, jo strāvu ierobežos rumbas spējas - bet spriegums kāpj lineāri - manam salieķim ar 20" ripuļiem viens volts uz vienu ātruma kilometru.

msh 07.10.2019 17:22

Resni vadi un releji, un parastas benzīntanka halogēnspuldzes, un normālā stāvoklī esošus lukturus un būs gaisma. Visi tie +100000% ir domāti tikai lai kompensētu sūdīgu lukturu slēgumu un/vai lukturu fiziskās/optiskās problēmas.

msh 07.10.2019 1:58

Viģiku tehnisku iemeslu dēļ nevaru noskatīties, bet noprotu ka tur ir izmēģinājuma trašu viģiki. Tas ir diezgan normāli ka nopietni dragā pa visādām tādām trasēm - jo tomēr ražotājam jāierēķina gan kaut kāda piekares izturība, gan arī shit happens faktors virsbūves izturībai, lai kāda nopietnāka bedre nebeigtos mašīnas norakstīšanā.

msh 07.10.2019 1:48

Nu tātad tu brauc ar kaut ko, kas ir otrā golfa līmenī, tikai jaunāks, un to arī gribēju norādīt Stūres pastiprinātājs ar mainīgu pastiprinājumu ir forša lieta, no kuras es neatteiktos - diemžēl fofāgens ne mk3, ne B4 tādas lietas nelika, tāpēc man kas tāds nespīd - audī gan deviņdesmito vidū tādas lietas retiem modeļiem jau bija - ceškām toč. Tikmēr tev tāda fīča liekas stulbums - jo tak uz vietas stūre jāgroza ar mērenu piepūli, nevis viegli, kamēr ātrumā pastiprinājumam jābūt pietiekami lai mašīnu samestu krusteniski un/vai spētu aizkūleņot.

P.N. Citroen šāda fīča vispār jau bija sešdesmitajos gados.

msh 06.10.2019 22:52

Nu vienkārši ņem un aizrāda par nepilnībām, par kurām šis izlemj nedot punktus. Teiksim šogad manam golfam aizrādīja par lufti stūres pirkstos - vai varbūt pagājušogad, neatceros.

msh 06.10.2019 20:55

"Absolūts stulbums ir variētais stūres stiprums - uzvietas stāvot grozās un ļurkājās tik brīvi it kā vispār nebūtu savienota ar da jebko, bet gaitā kļūst jūtami smagāka."

Izklausās ka tu tāpat kā es brauc ar mk2 golfu, tikai tu, atšķirībā no manis, neesi dzirdējis par deviņdesmito gadu autobūves sasniegumiem

msh 06.10.2019 20:52

Šeit problēma ir tajā absurdā ka par roceni [un dažiem citiem amizantiem bojājumiem] var dabūt trijnieku, nevis tur kaut kādās izmaksās. Par izmaksām neuztraucies - esošajā modelī apskates punkta rūķītis, augstākais, var tev iešķiebt atkārtoto pārbaudi, ja viņam jāpilda plāns, bet atkārtotā pārbaude pats zini cik maksā. Tikmēr servisa - apskates devēja modelī serviss var tev iešķiebt mainīt nost labas detaļas - jeb kā man briti nosauca piemēru - nomaina labus amartus un īpašnieks pēc tam var teikt "man šogad apskate maksāja tikai xxx mārciņas".

msh 06.10.2019 20:46

Ja tu esi acīmredzami blonds, varbūt tev neko neskaidro. Man ne reizi vien ir bijuši aizrādījumi par kaut ko, ko nākotnē jānomaina.

msh 06.10.2019 20:45

Nē, tā ir egle, un tā ir varžu kājiņu aizsardzības funkcija - aukstā laikā vardes apkārt nelēkā tāpēc varžu kājiņas nav jāaizsargā

msh 05.10.2019 11:11

Un kas tur ir slikts? Vienīgais sliktais, ko es tajā rakstā redzu - nacionālisti un konservatīvie nosaukti par "galēji labajiem" . Pārējais viss ir normāli.

Protams, mans viedoklis ir tāds, jo es cenšos būt objektīvs un man nav kreisā domāšanas ievirze. Raksts, protams, domāts priekš tiem, kam šī ievirze ir, lai tad tie domātu "Eu, tā nedrīkst! Bīdīt savas netīrās štelles ar lielām naudas summām drīkst tikai mūsējie - jobanie nacionālisti un konservatīvie tā nedrīkst darīt, pat ja tās summas ir daudz mazākas!"

msh 03.10.2019 22:56

Naivais... Diezgan zīmīgi ka blakus stāv tofiks ar nosaukumu "Kā zināt vai auto tiešām veikta apkope". Ir pietiekami daudz lasīti stāsti par apkopēm pie dīlera, kur kaut kas tiek izdarīts tikai uz papīra - teiksim, uz papīra samainīta eļļa kārbā, bet ne dabā. Bet tev taisnība ka dīlerim nav motivācijas kaut ko remontēt pa lēto - tieši tā, dīleris grib remontēt pa dārgo - uz ražotāja vai tava rēķina, un ja parastā servisā tev paprasīs par ko tu esi gatavs maksāt, dīleris tikai izšaus ar detaļu lielgabalu, un tev būs jāmaksā, gribi vai negribi...

msh 03.10.2019 18:58

Kur tu biji ātrāk ar tiem kodiem - pilsētas bite būtu fanam par braucienu piemaksājusi...

msh 02.10.2019 22:31

Kā var zināt vai apkope veikta? Elementāri - aizdzen pie kāda jēdzīga meha, viņš pateiks - to tak var elementāri redzēt vai visādi korķi ir skrūvēti vaļā utt.

msh 02.10.2019 13:01

Kāpēc tu esi pārsteigts? Vai tas nav pa to pašu tēmu kā tās mašīnas akumulatoru veiktspēja zem lielas slodzes? Pats teici - "draga parametriem" - dragreisam nekādas lielās bremzes nevajag - atceros, stiliņā savulaik panesās bik diskusija par dragmašīnu, B2q ar ~500 zs 20v turbiķi, kurai joprojām bija standarta bremzes, 256x25 priekšā un 239x10 aizmugurē - vieni teica "kā tad tā, jaudīgai mašīnai mazas bremzes", otri - "lai vienreiz apstātos no divīša pietiek"

Es gan neteiktu ka tas disku diametrs būtu liels - divdesmitgadīgos audī, ja ne A8, tad S8 noteikti, var atrast ko līdzīgu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti