Nomikam par labu jāsaka ka tādiem izlietojamajiem materiāliem kā filtri un eļļas ir tikai abstraktrs ražotāja - vai pat dīlera - ieteikums; savulaik bija dzirdēts prikols ka īle saka "volkswagen iesaka ražotāja x eļļas", bet otrs dīleris, neatceros nosaukumu, saka "volkswagen iesaka ražotāja y eļļas"...
- tā ka filtru, kamēr tos ražojuši jēdzīgi ražotāji, un eļļu, kamēr vien tās atbilst attiecīgajām specifikācijām, pirkšana mērkaķmotorā ir saprātīga ekonomija. Ar citām detaļām gan var būt visādi - un arī citām markām - man nesen gadījās apskatīties kā japāņu mašīnas izstrādājumam, otrās paaudzes rāvējslēdzējam, maina rocenes troses - mehs īpašniekam bija teicis lai pērk oriģinālās, bet tas bija nopircis aftermarketu - labā trose derēja ļoti aptuveni, kreisā trose... tādas nemaz nebija, bija vēl viena labā trose kreisās troses iepakojumā...
Tas viss kopā ar faktu ka japāņu mašīnas izstrādājumi paredzēti 10 gadu ilgai lietošanai, tāpēc detaļas, kuras iztur ilgāk [piemēram tās pašas troses] var aizbāzt aiz visādiem mezgliem...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam





















Šīrim tas ir liels sasniegums; viens no mūža sapņiem kas beidzot piepildīts