iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 24.08.2019 23:19

Klabeklis? Pastāsti smalkāk

msh 24.08.2019 10:52

Nu un kā tad tā raujas? 8,1 vai 8,4 sekundes - nekas īpašs - tas pats kas jaunajam prīmusam vai manam golfam - ja vēl visi trīs skrietu uz kādas autostrādes, tā kaste ar garantiju paliktu tālu aizmugurē, jo aerodinamika sūdīgākā no visiem trijiem.

msh 23.08.2019 18:09

WALA rakstīja: te gan tev msh nebūs līdz galam taisnība - tam Prius hibrīdam ir diezgan intersants risinājums ar "planetāro pārvadu" (marketologu nosaukums eCVT) ja tagad pareiz to latviski nodēvēju, tā sistēma ir baigi labā dzīvē:

www.youtube.com/watch?v=ZmHpSyTsfm0

tikai tas ka IMO 1.5 bija dursku pa švakru, vajadzēja jau sākotnēji 1.8 vai varbūt pat lielāku. Tik nezinu vai jānākjiem hibrīdiem vairs ir tas planetārais brīnums, ja pareizi atceros tad to laikam pati Toyota bija patentējusi.

Nu paga paga - esošajam prīmusam un kāmrijam ir rakstīts - CVT ar sešu robu simulācijas režīmu - tur noteikti ir kaut kas cits, jo viens planetārais pārvads sešus robus nespēj ne simulēt ne nodrošināt, tikai nepāra skaitli - viģikā redzamais ne vairāk par trīs.

msh 23.08.2019 12:56

Nu bet ar kādu tieši hibrīdu ir jāizbrauc? Un par ko man būs tas lielais pārsteigums - ka kaut kāds trīsarpuslitrīgs keksuss [arī tak hibrīds, jopcik] spēj paātrināties? Lielais pārsteigums man bija tikko, bez jebkādas izbraukšanas - gūglis parādīja ka šībrīža prīmuss pat, ļoti iespējams, spētu turēt manam golfam līdzi - ar nepilniem 200 zs iekš prīmusa pietiek lai ieskrietos līdzīgi kā mk2 ar simtpadsmit - malači iekš toybotas pacēluši jaudas, nav vairs kā agrāk, vairāk par 10 sekundēm līdz simtam

msh 22.08.2019 23:32

Palasīju wikipēdiju, tur rakstīts ka kāmrija hibrīdam esot CVT - tātad uzlabojums pār prīmusu, un vēl viens mezgls kam noplīst...

msh 22.08.2019 19:47

Attiecībā par to dinamiku - sevišķi laba tā noteikti nav, zinot kā darbojas toyotas hibrīdsistēma. Man tev laikam jāatgādina - ciktāl tas attiecas uz motoru, kārbas nav, lasīt - nav pārnesumu - ir diferis, kura pārnesuma skaitlis ir šosejai paredzēts, un kad elektromotoram ir izdevies mašīnu paātrināt līdz ātrumam, kad motors spēj darboties - tad var pieslēgt motoru. Un tas motors piedevām ir nevis parasts motors, bet atkinsona cikla motors, lasīt - vājāks nekā parasts tāda tilpuma motors.

Teiksim, iztēlosimies situāciju - es ar savu golfu skrienos ar tādu kāmriju, stāvam abi pie strīpas, iedegas zaļais. Es ielieku kārbu atbilstošā robā, uzceļu motoru uz attiecīgiem apgriezieniem un aizeju, slēdzot robus tā lai noturētu motoru maksimālā griezes momenta diapazonā. Kāmrija vadītājs nospiež pedāli, bet, ups - viņš atrodas toyotas hibrīdā - riepas viņš diez vai nokaucināt spēj, un paātrinās ar pilnu ELEKTROMOTORA jaudu - kaut kādiem 70 zs max - nu riktīgs zvārs - kad izdodas bik ieskrieties, tiek pieslēgts arī motors, gan uz zemiem apgriezieniem, jo nevar nomest zemāku robu, tāpēc motors nedara visu ko tas spētu - beidzot izdodas sasniegt kādus 100 kmph un nu ir pilna atdeve sasniegta... Izklausās forši - mašīna, kura pilnu dinamiku spēj attīstīt tikai uz šosejas. Bet es tikmēr jau esmu gabalā...

Par to ka hibrīds ir pārāks - svarā, iespējamībā kaut kam noplīst un remontu izmaksās - nav šaubu. Kaut kā neesmu aizmirsis ka tavam prīmusam nosprāga frekvenčnieks [vienalga kā to bloku iekš mašīnas sauc] un cik tas prieks maksāja...

msh 20.08.2019 22:53

Pie klaipēdas esošajā jozitā pirms mēneša bija 45 centi, pirms nedēļas 44 centi, bez nekādām kartēm

msh 20.08.2019 22:52

Un ko tu tur taisies profilaktiski darīt? Apkope pa lielam filtru maiņa vien tik ir, viens ir pa vidu starp sprauslām un reduktoru, otrs ir reduktorā. Cerams ka tev ir dārgais plastmasas filtrs un nevis mazais bleķa sūdiņš?

msh 20.08.2019 22:50

Pizģec, fan, te tev nu bija nemotora ekonomija - man ķieģeļa formas golfs ar 2.0 motoru, 9 gadus vecām sprauslām un kaut kādu mazu gāzes noplūdīti [iespējams, gar tām pašām sprauslām] garajos gabalos patērē astoņus litrus ar nelieliem komatiem - kad 15" BBS ļitaku vietā bija 14" zandvoort'i [bik šaurākas riepas un aerodinamiskāki diski], kaut kad arī dabūju patēriņu daždesmit gramus virs tiem astoņiem litriem - parastajos ikdienas braucienos vidējais svārstās starp 9 un 10; kājas smagums pie vainas. Nesen sanāca nozāģēt 200 km pa leišu A1 @ 135 kmph - 11,6l, bet nu tas bija ar kruīza bloku, kurš pie tā ātruma ātrumu turēja reāli kačājot pedāli [ = bik lielāks patēriņš]; nu ir uzlikts pareizais bloks kurš ar pedāli apietas maigāk, kad nākamreiz sanāks aizšaut līdz kauņai, redzēs cik tad būs. Vēl kaut kad būs jāuzliek jaunas sprauslas un tad gan jau būs tavas fabijas patēriņš, par spīti stipri labākam cēlienam

msh 20.08.2019 22:42

Daudzreiz drošāk kā braukt ar mašīnu? Es vairs neatceros, bet man liekas ka tas apgalvojums bija balstīts uz vienu statistikas interpretējumu, bet citādi interpretējot nemaz nebija tik drošs.

Bet no otra gala nekas nav - tā vienkārši ir spirāle Mašīnām tak uz tāda pat pamatojuma stumj iekšā visādus asistentus - galā sanāk vadītāji, kuri neapzinās mašinas saķeres robežas un tamlīdzīgas lietas. Un tos aviācijas vadīšanas principus mašīnām piemērot nevar - lidmašīnām tomēr ir gaisa ceļi, reglaments un to, kur lidot un kā rīkoties, nosaka dispečeri, nevis piloti.

msh 20.08.2019 18:47

jeffwise.net/2019/05/06/new-york-how-yesterdays-aeroflot-disaster-echoes-the-737-max-crashes/

Izskatās ka aviācijā notiek tā pati problēma kas ar autovadītājiem - ražotāji sabāž pārāk daudz elektronikas lidmašīnās, piloti pie tā pierod, un kad ārkārtas situācijā tās sistēmas atrubās, piloti mēdz netikt galā....

msh 20.08.2019 18:12

Ja tu uztraucies par veselību, tad laiks tos tavus 5-6 km īsos braucienus aizvietot ar velobraucieniem - tas veselībai palīdzēs stipri vairāk kā elektromobīlis.

msh 20.08.2019 13:01

Nav man ar ko alumīniju metināt un es nejūtu piedūrienu alumīnijam - bik vieglāk, bet ko tas mazākais svars dod? Tikai to ka vieglāk nēsāt - zato rāmis no problemātiska materiāla.

Ja kādreiz tikšu līdz velomobīlim, tad, protams, virsbūve būs no stiklašķiedras.

msh 19.08.2019 18:32

Elektrokāri reizēm mēdz būt ar izceļamiem aķiem, kāpēc gan tā nevarētu uztaisīt te. Bet jā, šitādu ideju, par automātiskiem traktoriem ko tikai lauka malā traktoristam jāapgriež, sen atpakaļ kaut kādā padomju grāmatā lasīju, ķipa, kaut kāds izgudrotājs to bija izgudrojis un uzlaboja, tik nez kāpēc nekur tādi nebija...

msh 19.08.2019 18:24

Volx rakstīja: ASV tā firma eksistē.

Atkal neredzu kāpēc viņai būtu jāpārstāj eksistēt? Enerģija, kas kustina auto, ir lētāka. ļoti iesejams auto apkopes arī stipri lētākas..................vienīgais ir sākotnējā auto cena. Tarifu arī var likt dārgāku, jo liela daļa tak labak brauks ar Teslu līdz lidostai neviss ar Pasātu, piemēram.

Paga, kam tā enerģija ir lētāka - dīzelim? Ja atmet akcīzi dīzeļdegvielai, vai abiem ieruba vienādu akcīzi, elektrība padirš. Paga, un kāpēc daļa labāk brauks uz lidostu ar lētu sūdu, nevis ar passātu?

Man patīk dažu elektrotu viģiki - šie liek internetā viģikus, kuros šie močī ar teslām, un jūsmo, viss esot baigi forši, bet ja nav uz acīm rozā brilles, aina paveras diezgan bēdīga. Man ir, piemēram, gadījies noskatīties viena norvēģu klauna pāris viģikus, kur šis ar teslām brauc pa bāni - vienā atklājās ka tesla model S uz bāņa ir tik gurdena, ka ar kādu 200-250 zs benzīnnieku varētu provēt to kasti piesmiet - da kur nu ar tādu, pat ar mk2 golfu, kurā ielikts dzīvīgs 2.0 16v motors, to varētu provēt, jo tāds spēj apmēram tādu pašu vmax ko tā tesla - man vakar gadījās redzēt viģiku, kur tas pats kadrs močī ar tesla model 3. Baigi forši, ir kaut kādi nelieli uzlabojumi pret model S [un arī zemāks ātruma ierobežojums, tikai 233 kmph, un kad sāk aķi pārkarst, pat to nespēj noturēt], BET - pie 220 kmph mašīnai nobalansēti ripuļi sāk tik nikni purināties ka kameras bilde sāk lēkāt... Nu jopcik - kaut kas tāds būtu piedodams pa 40 eirām šrotā nopirktiem 25 gadus veciem ļitakiem, bet ne jau jaunas mašīnas jauniem ļitakiem... Spēj iztēloties jaunu audi vai bmw, kam oriģinālie ļitaki būtu ar tādu disbalansu? Es nē - tas varētu būt kaut kāds žiguļa līmenis vai kas tāds...

msh 18.08.2019 14:39

Te viens 3 gadus vecs viģiks; pavizināju brālēna jaunāko dēlu ar kamaniņām

msh 18.08.2019 10:23

Svars - daudz. Ātrums - līdzīgs kā parastam velosipēdam [uz darbu un atpakaļ tik ar viņu esmu braukājis] - karoč slikti. Bet nu tas ir pirmais mēģinājums, mācība ir gūta, materiāli jaunam rāmim ir sagādāti, tik slinkums ķerties klāt lai uzmetinātu. Patlaban braukāju ar parastu velosipēdu; trīsritenis pēdējoreiz tika kustināts pagājušoziem kādu laiciņu, kad iestājās apledojums - tas galu galā ar parastiem lisāriem ledu knapi jūt...

msh 17.08.2019 14:06

Pastāstīsi kur tur ir tehnoloģiju attīstība? Es nekur to nevaru ieraudzīt - vienkārši tevis nenosauktajiem "vāciem" [laikam nissans, japāņu ražotājs, tev ir "vācu", tāpat kā tikai vācieši izmantojot alumīnija blokuis] ir x ampērstundu akumulatori, kamēr hujdajs ir ielicis 2x, lasīt - ielicis divreiz vairāk akumulatoru - vai varbūt pat 2,5x, jo hujdaja konis ir pseidodžips, kamēr leafs ir hečbeks.

msh 17.08.2019 9:24

Tur jau ir tā lieta ka tikai virspusēji, gluži tāpat kā par alumīnija blokiem un citām lietām. Pirmā lieta - ja gribas tev to 400 km nobraukumu, tev nāksies pirkt teslu, kas nav lēta. Ja gribēsies kaut ko līdzīgu tavai sēklai - nāksies iztikt ar leafa 200 km, un arī tas nav pārāk lēts. Un tie 200 km ir tikai siltā laikā - tev lielāko daļu gada būs jāizvēlas - džemperis vai pufaika, vai siltums un mazāks nobraukums ar to pašu elektrības patēriņu. Elektrības cena tikai augs, kaut kad tai arī ierubīs akcīzi [benzīnam, ko tu lej sēklā, ir 50% cenas akcīze]. Tā, kas vēl - nerūpēšanās par eļļu un dzeses šķidrumu var būt tikai tāpēc ka tā miza nehuja nevilks - dzeses šķidrums tur, ļoti iespējams, ir, eļļa diferī noteikti ir

msh 16.08.2019 12:26

Nevar nepiekrist - man vispār liekas ka to lapu būtu jāpārsauc par "uzlādēta tesla", jo visu laiku tiek tieši un netieši slavas dziesmas dziedātas tai, lietojot visus iespējamos veidus, tajā skaitā izdomātus un sagrozītos faktus.

msh 15.08.2019 23:38

NikaSil - BMW bija tas, kas uz šito uzrāvās.

Volksim vienkārši ir sanācis ka viņam ir sēkla, sēkla ir sūdīgs hujdajs, bet hujdajs ir bitsumišī, vidēji atpalikuša japāņu ražotāja, pakaļdarinājums. Būtu hujdajs sapārojies nevis ar bitsumišī un volkša kijas nemotoriņš būtu nevis "džedajs" bet gan "vētekiņš", tad dziesma par alumīnija blokiem skanētu šādi: "jā, tos alumīnija motorus remontēt neatmaksājas, bet mašīna tāpat sapūst ātrāk nekā cilindri izdilst"

P.N. Paldies par to saiti - par alumīnija bloku remontu nebiju lietas kursā

msh 15.08.2019 0:20

Atbilde uz pirmo jautājumu - mierīgi - kas tad šim notiks vietā, kur līdzīgos apstākļos glabājas vērtīgākas lietas?

msh 14.08.2019 17:27

Tev ir interesantas prasības pret vietu, kur uz dažiem mēnešiem iestumt moci - jābūt tuvu mājām, tas nekas ka tas attālums, lai kāds tas būtu, jāmēro tikai divas reizes - telpa, no kuras vajadzīgi tikai divi kvadrāti, drīkst maksāt veselas 30 eiras mēnesī, un pats galvenais - ka vispār tāda problēma pastāv - ja man būtu šāda problēma - nepieciešamība pēc stūra kādā šķūnītī vai nojumē, es domāju ka to spētu atrast pie čupiņas dažādu paziņu un radu...

msh 14.08.2019 12:33

Man ir pagrūti saburtot kirilicu un bez īpašas vajadzības es sevišķi necenšos. Tu ķīniešu hieroglifus - vai varbūt armēņu vai gruzīnu alfabētu labi proti lasīt?

msh 14.08.2019 12:31

"Es neesmu baigais specs tais dizeļos" - šie ir atslēgas vārdi. Es šaubos ka tu atradīsi daudz dīzeļus ar alumīnija bloku, līdz ar to tava vāvuļošana par alumīnija blokiem šajā tēmā ir lieka. Un tas tavs hujdajs ir galīgi atpalicis ražotājs, ja arī tas saviem benzīnniekiem izmanto tikai čugunu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti