iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 06.08.2019 12:41

Nebaidies - nav vajadzīgs tik spēcīgs un tiešs turīgo braucēju atbalsta mehānisms - pietiek jau ar netiešo, to kas mudina pirkt elektromobīļus, mašīnas kuras eiro 1,2,3,4 braucēji atļauties nevar un nevarēs, eiro 5 braucēji spēcīgi sažmiedzoties un eiro 6 bez problēmām.

Attiecībā par tavu spēcīgo, ļoti gudro ideju - ja tev būtu vara šo turīgo atbalsta mehānismu ieviest, es pateiktu ko es par tevi domāju un brauktu tālāk - nebaidies nepilnas 20 eiras pie ceļa nodoklīša mani no braukšanas neatturētu. Šis ir lielākais kāsis tavā turīgo braucēju atbalsta programmas idejā - tu esi piemirsis ka "dabai nedraudzīgās" mašīnas lielākoties ir jūtami vieglākas par "dabai draudzīgajām", ar no tā izrietošām nodokļu likmēm.

msh 05.08.2019 21:55

Nekā dīvaina tur nav - cits motors spēja nullto otrajā pusē ierakstīties normās bez filtra, cits nespēja. Filtri vispār sāka parādīties jau nullto pirmajā pusē, bet tad vēl eksperimentālā variantā.

msh 05.08.2019 17:55

Tas ka tev ir fanam līdzīgas noslieces [patīk mazi, nikni rēcoši nemotori] nenozīmē ka tā ir norma - atceries ka te ir runa par 2 tonnas smagām mašīnām.

Attiecībā par absolūto radarēšanu - man nepatīk to fočētāju iespējamais kontroles pielietojums, bet ja būtu runa tikai par pārāk ātru braucēju fočēšanu - manis pēc lai kaut vai tie ir ik pēc 5 km - man tie netraucē nemaz, varbūt vienīgi garlaicīgu braucienu padara kripatu interesantāku, pie noteikuma ka fočētāji nolikti vietās kur jāsamazina ātrums.

msh 05.08.2019 17:53

Jāparāda? Nu sāksim ar dīleru cenu lapām, priekš tiem kas pērk jaunas mašīnas šeit - tur tādas mašīnas ir - bet priekš tiem kas pērk lietotas no, teiksim, vācijas - es domāju ka vācijā tādu mašīnu ar benzīnniekiem arī pietiktu lai latvijas mazo tirgu piepildītu.

Abet par to pēdējo - nu jā, es braucu ar mašīnu kas ierakstās tur kādās EURO3 normās, bet tā tāpat izdala mazāk visādu slikto vielu nekā šeit pieminētās grupas mašīnas. Kāpēc? Tāpēc ka es esmu daudzmaz pieaudzis un iemācījies braukt ar atļauto ātrumu.

msh 05.08.2019 17:40

Nezinu kādos laukos tu brauc, bet tie tātad ir ļoti švaki lauki. Es priecājos ka es ar velosipēdu pa granti braucu ļoti maz, pamatā ar mašīnu - pie tā kāda putekļu vērpete ceļas gaisā sausajā laikā @ 80 kmph [lēnāk braukt nav vērts, veļasdēlis sit cauri] , pat ar mašīnu pa dzīvāku ceļu nav patīkami braukt, kur nu vēl ar velosipēdu.

Attiecībā par "dižpilsētas dīzeļgejiem" - cik tev daudz šitādi tur brauc garām? Neviens? Tad jau problēmu nav nekādu.

msh 05.08.2019 13:06

Ja kaut kā attīstības dēļ no tiem lielajiem motoriem varētu atteikties, tad vienīgi tomātkārbu dēļ. Fočētāji kā reiz ir bīstamāki trīslitrīgu ķīseļu braucējiem - galu galā, kāda ir starpība starp V12 un sešu katlu ķīseli? Atšķirības ir divas - pirmā - V12 tādu semaku vai S-klasi pa pilsētu velk mierīgi dudinot - trīslitrīgs ķīselis velk tāpat, tikai nikni ārdoties. Otrā - V12 dziļākos pedāļa iespiedienos sāk patērēt jūtami vairāk degvielas, un tāpat jau patērē salīdzinoši daudz - tikmēr trīslitrīgs ķīselis patērē mazāk, un starpība arī mazāka - tas arī ir galvenais iemesls kāpēc pie mums tādu ir daudz, dažādās mašīnās - nopērc A6/A8/whatever ar trīslitrīgu ķīseli un esi karalis uz ceļa - iešļāc bākā lētu degvielu, iespējams, kreiso, un atļautais ātrums arī tev būs pie kājas. Kad tev pēdējoreiz uz šosejas ir cēli pagājis garām V8 vai V12? Un kad piecu vai sešu katlu ķīselis?

msh 05.08.2019 12:46

Šausmīgi izlepis tu esi, pa dižās pilsētas asfaltu ar ričuku rullējot. Diez ko tu darītu ja tev būtu jābrauc ārpus dižās pilsētas - bļautu "nahuj visus elektromobīļus un traktorus - tie paceļ uz grants ceļiem putekļus un gandē manu dzīvi!" ? Priecājies ka tev pabrauc tikai garām kāds ķīselis, nevis jebkura mašīna neietin tevi putekļu un akmeņu mākonī

msh 05.08.2019 0:26

Bet kur ir problēma? Simtpiecinieki taisa neadekvātus bremzēšanas manevrus vai pašam brauciens sanāk pēc principa "vpizdu racing @ 130 kmph -> bļanahpriekšāfočētājsjābremzē -> vpizdu racing @ 130 kmph -> bļanahpriekšāfočētājsjābremzē -> vpizdu racing @ 130 kmph"? Jā, tādā ziņā sūdīgi ka septiņsimtajā behā mazākais traktormotors ir autobāņiem paredzētais trijnieks; latvijas apstākļiem piemērotāka komplektācija būtu 716d

EDIT: Palūrēju wikipēdijā; izrādās ka pat ir 725d ar divlitrīgu traktormotoru, bet starpība jaudā diezgan minimāla; skats no malas droši vien diezgan komisks - septiņsimtā beha ar radadadada skaņu

msh 04.08.2019 21:13

Pirmais fakts - loģiski - tas traktormotoriņš nav ne EURO4, ne EURO5, ne EURO6 - tajā valstī tādus nevienam vairs nevajag.

Otrais fakts - vēl stulbāk no tās mašīnas atteikties, ja jau bija tik labs aprīkojums.

msh 04.08.2019 18:39

"plus nākamgad vēl ap 100 plāno uzkabināt" - kā šitas jāsaprot?

msh 04.08.2019 18:13

Nu viņam jau argumenti arī beidzās. Ja tādi ir loģiski iemesli mainīt mašīnu, tad es savējo būtu mainījis 3 gadus atpakaļ...

msh 04.08.2019 9:43

Aprīkojumā iztrūkst V8 benzīnnieks. Toties mašīna noteikti ir tikusi nokomplektēta ar dīlera izrakstītu atļauju likt mīksto CSN, vai ne?

msh 04.08.2019 9:36

Nebija gan. Nejauc - viņš rakstīja "iedarbināt" - tu runā par autonomku.

msh 03.08.2019 18:13

Ceturtā paaudze, šitas brīnums

msh 03.08.2019 18:12

Nav savādāk. Kur tad tās pārējās divas mašīnas diez uzradās, pēkšņi loterijā laimēji?

msh 03.08.2019 11:33

Vārdu sakot - negribēji ar to mašīnu braukt.

msh 03.08.2019 10:30

Nu jā - un tas tāpēc, ka lai arī priekšā un pakaļā rakstīts MAKSTS, reāli tā mašīna ir matra - bet matras vairs nav...

msh 02.08.2019 17:47

Zināma taisnība tev ir - vācieši tiešām nekad nav ražojuši šitik provizoriskus mašīnu izstrādājumus - kur tu esi redzējis audī, MB vai BMW kam virsbūve satur ļoti daudz stiklašķiedras? Nu lūk - stiklašķiedra nerūsē...

msh 02.08.2019 17:45

Tas par ko - A2? Tu bišķi pārspīlē - gan par remontiem, gan detaļu pieejamību. Šrotu virsbūves detaļas būs tās nepieejamās, bet pārējās ir pieejamas, arī zināšanas kā tās samainīt - jo neskaitot alumīnija virsbūvi un to ka haube ir pieskrūvēta, tā mašīna ir parasts to gadu polo/lupo, ar visu no tā izrietošo jaunu un lietotu detaļu pieejamību.

msh 02.08.2019 17:41

Pirmkārt - tādi audī vidējajam latvietim saistoši nebūs vēl 10-15 gadus - bet varbūt arī nekad. Audī - tā nav kija - šodien brauc un slavē, rītdien stāv tolmetā, parīt jau pārkausēta. Tie audī stāv, jo lai arī veci un daudz noskrējuši, tomēr tiem ir vērtība lai tos remontētu. Tikmēr kur stāv 15-20 gadus vecas kijas? Šrotos, tolmetā, pa lielam vairāk nekur. Ja kija spētu novilkt vēl vismaz tos 20 gadus, un tev nāktos ar viņu braukt, jo nedrīkstētu tu to atdot tolmetā - tu noteikti vēl iemācītos korejiski lamāties

Otrkārt - tu angļu valodu vispār saproti, nu vairāk nekā tikai virsrakstus izlasīt - ? Kas tur tāds īpašs ir tajā audī? Alumīnija haube un grabažnieks? Pārskrūvējamas detaļas. Alumīnija sijas zem buferiem, priekšā un pakaļā? Pārskrūvējamas detaļas. Vienīgā vieta virsbūvē, kur tur ir alumīnijs, ir priekšas amartu torņi, bet tie tāpat, ļoti iespējams, būs pieskrūvēti, ja nebūs pieskrūvēti, būs pielīmēti - tātad atkal mainīsies diezgan viegli. Motori ar alumīnija blokiem? Tu esi diezgan spēcīgi atpalicis Surprise, surprise, VAG alumīnija blokus ražošanā izmanto vairāk kā 30 gadus - audī šo tehnoloģiju apguva astoņdesmito gadu vidū, audī V8 motori ir ar alumīnija blokiem kopš 1988. gada, fofāgens sāka izmantot alumīniju mazāk noslogotos motoros kaut kur bik pirms gadsimtu mijas. Nu ja tām mašīnām garantija ir 20 gadi, tad jā, tev ir taisnība, motors pēc garantijas beigām izmetams - jo kaut kur tik vecas ir tās mašīnas, kurām par to jāsāk uztraukties; B5 passāti, mk4 golfi ar 1.6 vai 2.0 motoriem.

Daewoo ir amerikāņiem piederošs korejietis un viss. Ja tev liekas ka daewoo kas tiek pārdots kā kevrolets ir palicis par amerikāni, papēti attiecīgās mizas uzbūvi - teiksim, pameklē motortelpā OHV V8 motoru, vai vismaz V6 virs 3 litriem - ja nav - tas nav amerikānis...

msh 02.08.2019 17:23

Pardon, radiotehnikas 7111-ā sērija - 7101 bija bik izmainīta 101-ā sērija.

msh 01.08.2019 17:50

"Nodokli noraksta tikai norakstot auto, tas ka automātiski noņemas no uzskaites parādu neanulē un ej nu sazin kad tas atdpēlēsies."

Nu nu. Kad mans piemineklis 2013. gadā nostājās, tas tā arī netika noņemts no uzskaites - tolaik automātiski no uzskaites ņēmās pēc 5 gadiem, es 2 nodoklīšus samaksāju, būtu jābūt 3 nodoklīšiem = ~240 eirām, bet man e.csdd rāda kaut kādu divciparu skaitli; laikam atpakaļejoši piemēroti 3 gadi

Attiecībā par situāciju ar tavu vectēvu - tu salīdzini pirkstu ar krānu, tā situācija ir pavisam kas cits. Es arī īsti neredzu viņa vainu kaut kur - pirmā mašīna - pircējs noteikti negribēja pārrakstīt, jo pensionāram noteikti bija smuka BM klase, tagad pats vainīgs - otrā mašīna - kas tad ir? Trešā mašīna - loģiski. Mans golfs un zubris droši vien arī būtu palikuši gaisā karājoties, ja vien es tos nebūtu izdomājis nedēļu pirms mana vectētiņa nāves pārrakstīt uz sevi...

msh 01.08.2019 17:37

"Padomā kāpēc viņas tik lēti maksā otreizējā tirgu un pec tam stāsti par kkādu lēto remontu" - par ko te īsti ir runa, kijām? Jā, pavecākas kijas un hujdaji maksā smieklīgi, tas tiesa - nav kā vācu mašīnām, kurām, kā jau pārbaudītai vērtībai, sevišķi vecajiem modeļiem, cenas turas. Jūtu līdzi tavas sievas draudzenes vecākiem. Bet tavs pēdējais novērojums ir patiess, tik esi sajaucis cēloņus ar sekām - laukos cilvēkiem nav tik daudz naudas lai to izbārstītu par visādiem franču, japāņu un korejiešu mašīnu izstrādājumiem. Tu tik iedomājies - tur vidējais mašīnu vecums parasti ir uz kādiem 20 gadiem - un tad iztēlojies cik smagi būtu jācīnās ar kādu kiju vai hujdaju lai to noturētu 20 gadus uz ceļiem - tām miskastēm būtu jāsatur kaut kas nopietns, lai attaisnotu nepieciešamo metināšanu, krāsošanu un remontus - bet nesatur. Tāpēc laukos brauc ar ceškām, nevis mokās ar kiju metināšanu - bet ar netradicionāliem masīnu izstrādājumiem varbūt pabrauc kāds no tiem, kas pa 200-300 eirām nopērk mizu ar svaigu apskati vienam gadam, un tad ņem nākamo - čomam sievasmāte rendā ar tādu joku nodarbojas; mājas apkārtne izskatās pēc maza šrota, lielākoties franču mašīnu izstrādājumi un kaut kas no japānas.

P.N. Viens pazīstams čalis 10 gadus atpakaļ, jaunības muļķībā ieķēra jaunu chevrolet captiva [ja nemaldos], respektīvi korejietis, kaut kāds daewoo - tā miza viņam joprojām ir, stāv šķūnī ar kārtējo noplīsušo mezglu, stūres reika laikam - pats brauc ar 20 gadus vecu LT28, sieva ar līdzīga vecuma ķenguru; tā daewoo iegādi nožēlo, bet nu tādu jau arī nav vērts pārdot, vērtības nekādas.

msh 01.08.2019 17:26

VISIEM krievu maģiem noteikti nebija - diodes bija lai ietu līdzi laikam - uzskatāms piemērs radiotehnikas 101-ā sērija vs 7101-ā sērija - simtpirmā bija septiņdesmito beigu produkts, tur bija elektroluminiscences signāla līmeņa rādītāji - septiņtūkstošsimtpirmā bija astoņdesmito vidus - tur jau bija diodes. Šodien arhaisms, tolaik kaut kas ultra moderns. Jebkurā gadījumā - 1) tavas hondas spidometra spuldzītes ir vēl lielāks arhaisms 2) mk2 varēja nokomplektēt arī ar DIGIFIZ.

Stūres pārnesums arī bija adekvāts - tas tomēr ir golfs, nevis kaut kāds japonamaķ mašīnas izstrādājums, ar kuru ir normāli krustā sadzēsties līdz max 20 kmph, a to ātrāk braucot nepagūs stūri pagriezt... Pārnesuma skaitlis bezpastiprinātāja reikai droši vien ir tāds pats kā pastiprinātāja reikai; pastiprinātāja trūkumu kompensēja ar lielākām stūrēm, nepieciešamais spēks arī ir normāls, protams, ir saprotami ja indivīdam, kurš pieradis pie pastiprinātāja, pirmā brīža iespaids ir ka vajag lielu spēku - kad man pirmo reizi ar manu bijušo A80 vajadzēja izņemt krustu, es arī knapi to spēju izdarīt - nekas, pāris nedēļas un biju pieradis.

msh 01.08.2019 13:00

Kas ir jādara lai katru gadu būtu jākrāmē 300 eiras - gadā jānobrauc vismaz 40 štukas?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti