iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 23.07.2019 17:09

Tur drīzāk izzudīs pamatiedzīvotāji nevis iekšdedzes dzinēji...

msh 23.07.2019 12:45

Kā tas ir - nav tādu ceļu - ja jau nav, tad kāpēc var būt kreisajā joslā sēdētāji? Ja pie mums būtu kāda autostrāde, tad vienkārši CSDD dabūu sākt sludināt turēšanu pie labās malas; ceļi ar divām joslām ir, nav tikai 130 kmph atļautais.

msh 23.07.2019 12:38

Nevis tirgotāju, bet tirgojamo objektu. Viens paziņa aizbrauca uz dižo pilsētu meklēt C6 audī - šim apnika skatīties uz tīteņiem ar nopulētām stūrēm, beigās ieraudzījis smuku tādu gadu C klases eksemplāru, paņēma to.

msh 23.07.2019 2:13

Sestdien man pirmo reizi sanāca eksotisks brauciens - brauciens pa autostrādi , no kauņas uz klaipēdu - latvijā tak autostrādes nav, jo nav lielu pilsētu ko ar tām savienot... Secinājums - leiši tiešām māk pa autostrādēm braukt; 200 km garumā redzēju četrus braucējus kas nemācēja uzvesties, divus leišus un divus baltkrievus; abi leiši, iespējams, no tās sugas, kas latvijā brauc pa jūrmalenes vidējo joslu, jo tā darot ilgtermiņā varot dažus centus uz piekares remontiem ieseksot - jo tā leišu autostrāde ir diezgan nelīdzena. Kasiņa lidojošos draugus gan kaut kā nesanāca ieraudzīt; gan jau cepisti šos ir labi izdrāzuši un tie vairs negrib uz 160 un ātrāk lidot

msh 22.07.2019 19:44

Viņš varbūt nesaprot vates valodu, kamēr tu savādā kārtā amerikāņu jūtubista viģiku esi ielicis tieši vates valodā. Es biju spiests tam viģikam saburtot komentārus lai atrastu viģiku normālā valodā...

msh 22.07.2019 17:43

Par cenu lapām neko nezinu - atverot wikipēdijā porša šībrīža modeļu laika joslu, tur ir četri porši, un divi "porši" - pēdējie divi ir makāns un kājene. Kāds to pēdējo divu eksistencē vispār sakars ar konstruktoriem? Veikalinga speciālisti nosaka - "mums vajag palielināt pārdošanas apjomus - šobrīd modē ir SUV - konstruktori, davai taisiet SUV!" - un tā radās kājene un makāns. Labi, kājene, vismaz iepriekšējās divas paaudzes, no porkas varēja saturēt ne tikai bļembas, bet arī motorus - patreizējajai laikam vairs nav.

Es pieņemu ka pie mums valdošās treniņtērpu mentailtātes dēļ ja kaut kur izdodas ieraudzīt mašīnu, uz kuras ir piestiprinātas porša bļembas, tā ir kājene vai makāns. Minos, kad 9 gadus atpakaļ daudz sanāca staigāt pa glasgovas apkārtnes guļamrajoniem, biezajos rajonos šad un tad sanāca redzēt poršus, bet poršs - tas vienmēr bija diezgan svaigs 911; neredzēju nevienu kājeni, lai arī tās sāka ražot 2002. gadā...

msh 22.07.2019 17:31

Kas darīsies pēc 10 gadiem? Kam jādarās? Pēc 10 gadiem satiksme būs mazāka, jo būs mazāk kam braukt, tas pirmkārt, otrkārt, ja sāks uzspiest elektromobīļus, tad arī vienkārši kritīsies mašīnu skaits. Tā ka neuztraucies - pēc 10 gadiem situācija būs labāka. Vienīgā problēma - tu to visdrīzāk izbaudīsi autobusa sēdeklī.

msh 22.07.2019 17:30

Kāda starpība cik liels procents jaunu mašīnu ir ar ķīseli? Tev šķiet ka burbulī dzīvojošie jauno mašīnu pircēji nosaka to, kas atrodas uz mūsu ceļiem? Iedomāsimies, teiksim, ka šogad jaunu tačku pircēji - VISI pircēji, ieskaitot firmas, no jaunajām mašīnām pusi nopirks benzīnniekus - tev šķiet ka pēc 10 gadiem 10 gadus veco mašīnu grupā būs 50% benzīnnieki? Augstākais 10%, drīzāk mazāk.

msh 22.07.2019 17:22

Ko tad tie amerikāņi tā pērk M3?

msh 22.07.2019 12:38

Nu un kas tad ir? Poršs = sporta mašīna; paneļa vietā īstā poršā hoķ metāla gabals ar apaļiem pulksteņiem varētu būt - brīdī kad tu pa trasi močī uz 200+, tas tevi neinteresēs. Bet ja no porkas ir tikai bļembas, tad jā, salons paliek svarīgs jo trasē tādu var likt tikai galīgā izmisumā.

msh 22.07.2019 0:17

Ar tādu eksemplāru tik izsmieklu var iegūt - traktorš makan, mašīna kurai savādā kārtā virsū uzliktas porkas bļembas, jo viss pārējais ir no kaut kā cita, ne no porkas. Bet tā jau forši tiem kas grib papontot, bet nevar atļauties īstu porku - virsū porkas bļembas, zem haubes audī traktordzinējs, un bākā var liet kreiso soļķi, nav kā īstajām porkām, kur, bļin, jālej bākā astotais, kuru pa kreisi īsti dabūt nevar...

msh 21.07.2019 21:33

viencexperc rakstīja: Tā nav tā vieta, kur rakstīt. Šeit iespējamas masu pašnāvības, jo te taču uzskata, ka uzticamākie ir vācu sūdi.

Nekas, ka gadus 10 atpakaļ uzticamākie bija japāņi, tad visi pārējie, tagad - uzticamākie ir korejieši, tad japāņi un tad tikai visi pārējie.

Tu labāk apsēdies pirms atver to saiti - amerikāņu miskastes tajā sarakstā ir tikai kripatu virs vācu brīnumiem - kevrolets ticis tādā augstākā, par cik tas ir daewoo, korejietis, kadiljaks ir zem porkas un bik virs audī bet čursleris ir vienā līmenī ar fofāgenu.

msh 21.07.2019 21:23

Kur tas ir?

msh 21.07.2019 0:31

Piektdien man sanāca braucot uz dižo pilsētu izbraukt cauri jelgavai, jo vajadzēja iebraukt vienā veikalā - braucu no jelgavas ārā, protams, elejas virzienā - tur kur krustā jāgriež pa kreisi papukojos ka vajadzēja 3-4 gaismas gaidīt, bet kad ieraudzīju pretējā virziena rindu...

msh 19.07.2019 13:11

Tātad uzlika vienu bremžu LOKU KOMPLEKTU, vienu loku vai vienu pāri uzlikt nav iespējams - nopirkt var tikai visus četrus. Un uz priekšdienām nejauc - trumuļu loki izskatās šādi

Tas nav ne disks, ne trumulis - tie ir loki.

msh 19.07.2019 13:09

Kāds ieguvums? Droši vien ražošanas ekonomija, bez tam - trumuļi lai arī sūdīgāk bremzē, bet ir praktiskāki - akmeņi tajos iekšā netiek un supportu, kuriem ir rocenes mehānisms, problēmas tos arī nepiemeklē.

msh 19.07.2019 0:37

Neredzu tajā bremžu remontā nekā īpaša, dilstošas detaļas un viss. Tu neesi sajaucis, tiešām mainīja bremžu cilindrus un nevis diskus, tb tu joprojām brauc ar dzimtajiem diskiem un trumuļiem?

msh 18.07.2019 18:56

Šāda paša veida gājieni no hondas tevi nekaitina?

msh 16.07.2019 12:59

Garums - bet tas nemaina faktu ka granātas vienalga ir ierobežojošs faktors - ne jau starp diviem lolvo bet, teiksim, starp lolvo un behu - varbūt standarta behai tāpat tos riteņus diži vairāk izgriezt nevar, bet kaut ko pamainot stūres iekārtai noteikti var.

msh 16.07.2019 12:39

Vispār jau galvenais riteņu pagriežamību ietekmējošais faktors ir tas vai priekšas riteņiem ir vai nav pievienotas pusasis, par cik ārējās granātas var pagriezties tikai līdz noteiktam leņķim.

msh 16.07.2019 12:37

Par ogri, cēsīm un valmieru neko nezinu - bet, piemēram, zinu ka saldū ir problēmas ar autoelektriķa pakalpojumiem pat tādām mašīnām, ar kādām es nodarbojos...

msh 16.07.2019 1:50

Kas ir "normālie servisi" un kurās pilsētās tie atrodas? Trīs lielajās latvijas pilsētās? Ko darīt tiem, kas dzīvo citur - evakuators uz kādiem 100 km?

msh 15.07.2019 17:49

Ņūtoni ir tie, kas kustina mašīnu uz priekšu un to izkārtojuma līkne parāda motora elpošanas spējas - zirguspēki tie kas patērē degvielu, bet to proporcija attiecībā pret ņūtoniem parāda motora elastību.

msh 15.07.2019 17:46

Es tikai pakomentēju faktu ka "tehnikas zinātājs" spriež labi par lolvo - nē nu jā, lolvo ir normālas mašīnas - vecie, kantainie katafalki, protams

Attiecībā par tavu filosofiju - kā, tavuprāt, tehniskās informācijas pieejamība ietekmē spēju saremontēt attiecīgo mašīnu dažādos kaktu servisos?

msh 15.07.2019 17:41

Tie subāra tomāti vienkārši ir vajadzīgi tikai sievietēm, tāpēc arī ir "nenokaujams", jo kā tu tur mierīgi pukšķinot kaut ko nokausi Tikmēr, cik dzirdēts, subāra mešalkas gan mēdz birt - jo atšķirībā no sieviešu tomātiem, kuri bieži vien pieskrūvēti atmosfēriskiem nemotoriem, mešalkas parasti atrodas mašīnās, kur tām vienā pusē atrodas nikni rēcoši, vīlēti četru katlu turbiķi, bet otrā galā - divi velkoši tilti, kuri bieži vien ir apauti ar ežiem, un tas viss atrodas krusteniski ejošā imprezā...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti