2) Shit happens. Ar tomātu tas "shit happens" faktors ir vēl krietni lielāks - mešalkai reti kurai ir eļļas dzesētājs, bet tomātiem - visiem - sevišķi forši ir tie varianti, kur ir eļļa/dzeses šķidrums tipa siltummainis, defekta vai korozijas gadījumā kārbā pamazām nonākot dzeses škidrumam tu par problēmu visdrīzāk pamanīsi tad, kad jau būs par vēlu
Nu un vēl protams kad "shit happens" ar kaut ko citu, mašīnu ar mešalku var uzstumt un uzvilkt [mašīnu ar tomātu laikam var provēt uzvilkt] un mašīnu ar mešalku var vilkt striķī līdz apnīk vai vilcējs izbeidzas, un nevis klasiskais "50 km vai n kilometri @ 50 kmph".
3) Nu re. Tikmēr mešalka ir tik vienkārša konstrukcija ka ar attiecīgās kārbas remonta instrukciju un piemērotiem novilcējiem es esmu gatavs ķerties kādai kārbai klāt jau šodien.






















Sievastēvs laikam tehniku remontē ar āmuru un meiseli, vai arī ir no tiem špeciālistiem kas ir speciālisti servisu apmeklēšanā. Es no tiem īberīgajiem šī gadsimta lolvo ķieģeļiem turētos pa gabalu kaut vai tāpēc ka, viena pirmās paaudzes S80 īpašnieka vārdiem, tehniskā informācija ir kā nelegālas narkotikas...