iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 27.06.2019 12:43

Jā, es par rūsas porām zinu ļoti labi - jo smiltis es sāku izmantot pirms 6 gadiem, un pēdējo trīsarpus gadu laikā, kopš man ir mans golfs, NEVIENS virsbūves metināšanas darbs nav noritējis bez smilšošanas vismaz no vienas puses, un neviena lietotā piekares un bremžu detaļa nav tikusi uzlikta bez smilšošanas un krāsošānas. Tad nu man atliek pabrīnīties kā tev smiltis pēc apakšas smilšošanas kaut kam var traucēt - vienīgā ķēpīgā vieta ir smilšot salonā grīdu - pagājušovasar vajadzēja vienu lielāku pleķīti nosmilšot, ja radīsies vēlreiz tāda vajadzība - raušu visu salonu laukā, a to smiltis sapūš visās malās...

Attiecībā par epoxy brunox - tas draņķis skaitās pretkorozijas līdzeklis, un kas tur vēl ne - es to draņķi lietoju laikos kad vēl smiltis nepazinu, jēga no viņa ir tikpat liela kā no baloniņu krāsas. Pat ja viņš uz tīras virsmas dod vairāk labuma, jebkura normāla grunts vai krāsa spēj to pašu...

msh 26.06.2019 20:42

"Pēc tam ar brunox veidīgajiem" - pēc pieredzes tas epoxy brunox ir sūds uz puļķīša. Un vispār jau rūsa ir nevis jāslīpē, bet jāsmilšo, cita lieta, kur tev remonta, nevis restaurācijas, līmenī to darīs...

msh 26.06.2019 17:01

...un riteņu disku izmērs un veids...

msh 26.06.2019 12:53

Tā kā pasaule ir maza - neviens pirmdienas pievakarē maršrutā valmiera - apvedceļš - bauska vilcienu ar sarkanu lokomotīvi neredzēja?

msh 26.06.2019 12:51

Pats vainīgs - ātruma samazināšana par 50 kmph nav "ekstrēma", bet ja tev jādzēšas ar lielāku starpību - tātad esi pārsniedzis atļauto ātrumu, jo esi bijis pārliecināts par savām spējām nobremzēt = atkal nekā ārkārtēja nav, bet ja ir - sāc braukt lēnāk, nevis lepojies ar vaļīgu attieksmi pret svešu zemju CSN. Galu galā - ko tad tiem fūristiem darīt, uzstādīt taures un stroboskopus lai visi lidotāji kilometra attālumā ieraudzītu un varētu mierīgi sadzēsties? Pabrauc pats ar mašīnu kas aprīkota ar tahogrāfu kas liedz braukt ilgāk par 8 stundām diennaktī, un ierobežotāju, kas liedz braukt ātrāk par 89 kmph; varbūt tad tev bik mainīsies attieksme pret fūristiem.

msh 22.06.2019 13:55

Un kas vainas 15 collu bleķiniekiem? Priecājies - normāla augstuma un lētas riepas, un diski, kurus pat ja gadās uzsist, var iztaisnot ar kilogramīgu āmuru.

msh 22.06.2019 13:53

"Bet diemžēl tādu motoru vairs nav. Mūsdienu kontekstā atliek vien TSI salīdzināt ar mūsdienu atmosfēriskajiem motoriem."

Kāpēc nav? Ir! Tev tikai jānopērk mašīna ar sešu cilindru motoru. Lasīt - šī lieta kas agrāk vācu mašīnām sākās 25-30 štuku diapazonā [un visādiem francūžiem un japāņiem vēl lētāk] nu ir pieejama virs 40k.

msh 22.06.2019 13:48

Man patīk "ulmaņa agrārais murgs" un "pastalās bet laukos" [jeb slēptie zaudējumi" - bet kā būtu ar "dzīvoju pilsētā, strādāju ar lielu ražību" slēptajiem zaudējumiem? Man liekas diezgan ironiski ka "ulmaņa agrārais murgs" tiek pamatots ar ko? Ar naudas cipariem... Kā būtu ja mēs salīdzinātu, teiksim, demogrāfijas rādītājus "agrārajai atpalicībai" un "uzvarai pilsētā"?

msh 21.06.2019 8:43

eidis rakstīja: Es noteikti atbalstu piesaukto lielzemnieku.

Tas belarusa čalis būtiski pazemina LV darba ražīgumu. Jo tieši šis ir darba ražīguma rādītājs, kas secīgi arī ir pārticība. Tiem cilvēkiem, kas strādā aiz belarusa, ir jādara cits - labāk mehanizēts (un tātad ražīgāks) darbs.

Par remontiem nezinu - vāji orientējs procesos. Bet gan jau ir paņēmiens.

Vispār kombaina jaudīgumu nosaka cik hektāru dienā - cilvēkstunadas ir visdārgākais (+ieskaiti vēl noguruma kļūdu sekas) un visnepieejamākais resusrs. Degviela tur ir špicka.

Tieši tā - tu vidējā latviešu pilsētnieka stilā atbalsti lauku iztukšošanu un citas nesmukas lieta, piemēram, lielu ķimizāciju [jo tā arī palielina ražīgumu]. Tāpēc arī valsts politika ir visu koncentrēt rīgā, un tagad PARisti bīda novadu reformu, kura paredz tādus novadus kā saldus novads - liels novads, kur nepārsteidzošā kārtā nevis novada administrācija ir decentralizēta, bet otrādi - viss kas bija agrāk pagastos, savilkts vienā saldū. Man vienreiz gadījās lasīt vienas saldus novada mazās zemnieces pārdomas, un salīdzinājumu ar austriju, kur valstiskā līmenī tiek veicinātas mazās saimniecības.

Par remontiem - belaruss, vienalga, 30 vai 10 gadus vecs, remontējas pie mājas vai pļavā - tikmēr jaunam Jānim Briedim tas princips būs līdzīgs kā jaunai mašīnai...

Par kombainiem - paturi prātā ka vidējajam zemniekam kombains kustas dažas dienas, augstākais, nedēļu gadā, un tam lielākoties jāgrozās pa maziem vai nelieliem lauciņiem, tāpēc liels kombains būtu visnejēdzīgākā naudas izmešanas metode. Mazs Sampo & Rosenlew kombains nav dārgs, spēj viskautkur izgrozīties un nav jāņem nost hederi [izkapti] un to jāvelk uz riteņiem aiz kombaina - tāpēc es zinu vairākus, kam tādi ir, bet nevienu, kam ir liels kombains, kam būtu pa ceļu braucot hederis jāņem nost. Ak jā, tas mazais kombains, lai tas pārējo gadu nerūsētu zem klajas debess, ir arī iedzenams nelielā nojumē - lielajam vajadzēs angāru...

msh 20.06.2019 12:37

Ko nozīmē "gari pārnesumi" un "nav jau dīzelis"? Ja motors velk, tad gari pārnesumi nav problēma, un kāpēc dīzelis tiek pasniegts kā it kā kaut kas labāks, es nevaru saprast, par cik dīzelis ir benzīnnieks ar mīnusa zīmi - bet nu jā, dīzeli tu tik zemos apgriezienos nenolaistu, jo nedrīkst, filtrs aizdirsīsies.

Lai kā negribas, nākas piesaukt klasisko piemēru ar nosaukumu "mans golfs" - tātad, mašīna ap ~1,1 tonnu smaga, 2.0 8v atmosfēra, garākā 020-tā kārba, no mk3 1.9 TD [otrajos golfos tik garas kārbas nāca Formel E versijām] - pilsētā parasti braucu ceturtajā robā, motoram elastības pietiek lai nolaistu vismaz līdz 1,2k, ja ne vēl zemāk, un pēc tam ar nelielu pedāļa piespiedienu motors adekvāti paātrinātos. Tātad, kādās mašīnās šodien ir pieejama tāda litrāžas/svara attiecība? Vācu premiumos ar lielākajiem motoriem, visur citur ir tas, ko tu nosauci - "zem xx apgriezieniem pilnīgs mironis", jo zem haubes mazs turbiķis vai mazs atmosfērisks nemotors.

msh 19.06.2019 23:41

Maksātgribēšana, vai maksātvarēšana? Kā teica viens pazīstams cilvēks, kurš nodarbojas ar piena lopkopību - jāstrādā vienam pašam, jo palīgs grib saņemt vairāk kā viņš pats nopelna. Un kāda mehanizācija lai palīdz visādos remontos? Ā, pilsētas gudrinieks noteikti ieteiks dārgus pilsētu servisus? Turpinot šo diskusiju mēs noteikti atklāsim ka tu vēlies atbalstīt lielzemniekus, kas rullē ar jauniem Jāņiem Briežiem bet no simtiem hektāru sanāk tikai uzturēt dažas ģimenes + nopirkt jaunu džipu, kamēr tādā pat pleķī ar belarusiem rullējoši mazie/vidējie kaut kā spēj uzturēt stipri lielāku cilvēku skaitu tik, nu jā, jauns džips nesanāk. Par to arī liek domāt filosofija par ņivas "jaudīgumu" - vispār kombaina labumu nosaka tas, cik litri degvielas vajadzīgi lai nokultu hektāru, nevis tas, cik hektāru dienā tas spēj nokult - tāpēc arī tās lielās ņivas pamatā ir aizvietojuši mazi rietumu kombaini, bieži vien tādi kam pat kabīnes nav.

Bet "civilizācija" diemžēl aizvācās cilvēku trūkuma dēļ, nevis otrādi.

msh 19.06.2019 17:33

Tieši otrādi - mūsdienās tas jēdziens "normāls motors" vairs nav aktuāls. Parādi man motoru, mašīnā kas maksā zem 40 štukām, kurš spēj zemos apgriezienos pavilkt to mašīnu, kurā tas atrodas - elektromotorus un hibrīdus neskaitot. Visus tos mazos nemotorus ražotāji spēj iesmērēt, jo kopā ar tiem izdodas iesmērēt arī tomātus. Tāds 1.3 turbo varētu būt ok priekš 900 kilo smaga otrā golfa, un 0.9 turbo priekš 800 kilo smaga otrā polo, nevis priekš mašīnas kas sver vismaz pusotru tonnu - es nejustos sevišķi pārsteigts ja izbraucot ar tādu 0.9 dacīti rastos līdzīgas sajūtas kā ar LT35 busu, ar kuru otrajā robā tiek ieiets pūtienā, un pēc tam tālāk jāčikājas lai neļautu apgriezieniem nokrist zem 2k. Protams, tiem kas ir pieraduši ikdienā zāģēt četru katlu traktormotori, tie jau tam ir gatavi

msh 19.06.2019 17:24

Pirmajā rindkopā tu esi uzskaitījis sekas. Tieši tā, pateicoties valsts politikai cilvēkus koncentrēt rīgā vai ārpus latvijas, pārējā latvija ir pietiekami iztukšojusies no darbaspēka - tā kā mani kontakti vietējo zemnieku vidū pakāpeniski uzlabojas, es redzu kā tas tādā vidē izskatās - nākas nodarbināt visādus vecus, knapi kustošus vīreļus, jo tāds tomēr kustas, un vienīgā alternatīva ir no 50 km attālās pilsētas par četrciparu algu. Lieki teikt ka kādus 20 gadus atpakaļ un vēl senāk tā aina bija savādāka - es pats atceros kā manā bērnībā šajā ciemā bija četri veikali un kafejnīca - tagad viens veikals un viens uz tūristiem orientēts iestādījums - kafejnīca ar pašauru piedāvājumu/rokdarbi/cita figņa. Ak jā, tolaik te arī bija vidusskola nevis pustukša pamatskola.

msh 19.06.2019 17:17

Man patika kā Zviedru Demokrātu nostāja uz šo jautājumu - kāpēc jātērē zviedrijas nodokļu maksātāju nauda lai citi varētu turpināt piesārņot?

msh 19.06.2019 7:59

"No Ķīnas mums elektrība nenāk." - vai mēs arī atrodamies uz citas planētas nekā ķīna, jeb tomēr uz tās pašas?

msh 19.06.2019 7:58

Kā poļiem centās aizliegt būvēt bāņus?

msh 18.06.2019 23:59

"ātrāks par porši 911" mhm, reizi desmit minūtēs, mēs jau zinām šito prikolu. Kaut gan - tesla vienkārši mēģinās iet GMC Syclone pēdās.

msh 18.06.2019 18:03

Cenas starpība mazāka - starp ko? Es domāju ka tagad kā reiz tā jaunā dacīte var bāzītē saturēt dažus knibuļus, kuru pirms 10 gadiem loganā nebija - teiksim, bija tas prikols ka pelnutrauks, ja nemaldos, nāca otrajā aprīkojuma līmenī bet piepīpētājs trešajā - vai otrādi - kad man sanāca pabraukt ar mana mācītāja desmitgadīgo loganu, sapratu kā pelnutrauks var nebūt bāzītē - jo tas ir tāda speciāla glāzīte, kas ieliekas glāzēm paredzētajā caurumā...

Attiecībā par "normālajiem motoriem" - es neko tā vecā logana motoru klāstā normālu neredzu - vieni vienīgi nemotori - tas pats 1.5 ķīselis, un kaut kādi nīkulīgi benzīnnieki - 1.1, 1.6, pa vidu laikam kaut kas arī bija - un man liekas ka tie 1.6 laikam bija arī deforsēti. Var gadīties ka tas 0.9 turbo pat ir sakarīgāks variants.

msh 18.06.2019 17:38

Tu esi sarkastisks ka vari salīdzināt C5 A6 ar kaut kādu dacīti... Tas C5 pret jebkuru jaunu dacīti ir limuzīns un C5 alternatīva tā dacīte var būt tikai tad, ja braucējs žmiedzas un nav gatavs maksāt par ērtībām, un tā nu tiek pie kastes, kurā iekšā atrodas neadekvāti mazs traktormotoriņš, kuram VNT turbīna pat ir papildaprīkojums [es biju par šito šokā, 21. gadsimts tak laukā ir].

Dacīte alternatīva ir klasi zemākām mašīnām. Teiksim, man tagad ir darīšana ar vienu vietējo zemnieku; lodēju vadus vienam viņa traktoram - ikdienas mašīna, ar ko braukāt uz 5 km attālo saimniecību - B4 Audi 80, kaut kāds dīzelis - un priekš tālākiem braucieniem uz saimniecību ir divi jauni dusteri. Audī, protams, ir ikdienas mašīnas lomā, jo tas ir lēts un izturīgs.

msh 18.06.2019 17:25

"Piemēram, Dacia cena ar normālu motoru un kondicionieri tuvojas Clio vai kāda cita, labāka auto līmenim un tas vairs nav interesanti"

Padsmit gadus atpakaļ ar pirmās paaudzes dacia logan bija tieši tas pats - tā miza lēta bija tikai plika, bet kad saķeksēja aprīkojumu, tad cena sanāca tāda, ka var jau domāt par ko pieklājīgāku, tā ka nekas nav mainījies.

msh 16.06.2019 19:59

Tas viss ir vienkārši politiska spēle. Reku vācija ir sev sataisījusi atjaunojamās jaudas, bet CO2 izmešu mazāk nepaliek...

msh 16.06.2019 10:06

Vai tad ne sudraba?

msh 15.06.2019 21:45

Tavam passaratti vienkārši ir centrālās elektrības bloks - E46, ļoti iespējams, vēl ir normālā lietu kārtība, bez šāda mezgla.

msh 15.06.2019 17:16

Man ir depo karte, kas nav mana karte - savu kaut kad padirsu; kādu laiku pēc tam laipna kasiere, uz atbildi ka kartes nav, attaisīja atvilktni, izvilka vienu karti un man iedeva. Vēl tā nianse, ka citas depo kasieres, ja kādam nav depo karte, aicina nākamo padalīties ar savējo.

Ko nu?

msh 15.06.2019 17:14

Neviens normāls ražotājs nav tik stulbs lai uzliktu abus lukturus uz viena drošinātāja, tādā veidā pakļaujot braucējus riskam ka kaut kādas kļūmes ar vienu lukturi dēļ pazūd abi lukturi. Šī iemesla dēļ normālām mašīnām uz lielajiem lukturiem kopā ir četri drošinātāji - pa divi uz katru pusi, un katrai pusei attiecīgi viens tuvās, otrs tālās gaismas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti