iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 15.06.2019 14:05

Manis nosauktā saruna, ja nemaldos, notika laikā, kad nīcas pagasta padome sēdēja uz pieslēguma ar 64 KBps uz augšu un 256 KBps uz leju, un nīcā bija tikai vēl viens tāds pats pieslēgums, skolā. Kādus gadus vēlāk liepājas kabeļtelevīzijas operators ostkoms atvilkās uz nīcu un sāka piedāvāt sūdīgu kabeļinternetu; lattelecoms attiecīgi bija spiests sākt piedāvāt nīceniekiem mDSL un tad arī skolai un pagastnamam parādījās niknāki pieslēgumi. Vēsture atkārtojās vēlreiz pēc kādiem gadiem - ostkoms atvilka līdz nīcai optisko kabeli un sāka piedāvāt optiku līdz 250 Mbps, un lattelecoms bija spiests sākt darīt to pašu. Žēl ka ostkoms nav atvilcies līdz rucavai; lattelecomam nav nekādas motivācijas te kaut ko uzlabot.

msh 15.06.2019 13:34

ezis71 rakstīja: Mans nav gudrs šajā jomā kā arī citās bet viens elektriķis man pastāstīja kad Latvijas tirgū ir lētie un dārgie vadi.Protams taupīgais latvietis skrien uz Depo un pērk tos lētos vadus,kā arī visus pārējos sūdus ko tur var nopirkt.Tad visā mājā savelk tos vadus un vēlāk brīnās ka elektrības patēriņš paliels, pēc tam domā kad viņas tas izliekas,beigās pierod un maksā.

Izklausās pēc muļķībām, kapars ir un paliek kapars - saekonomēt var licējs uz vadu resnumu.

msh 15.06.2019 13:26

Drošinātāju pārbaudi.

msh 14.06.2019 20:31

Svarīgāks lielums ir nevis pieslēgumu skaits, bet gan tas, kā tie pieslēgumi tiek lietoti. Rietumos dažs labs ISP ir ar "godīgas lietošanas politiku", kas nosaka ka tev ātrums ir, bet tu to lietot nedrīkst = p2p nogriezti utt.

msh 14.06.2019 20:19

Nu, ja es tur sarēķinātu kaut kādu ieguvumu, un veļasmašīna atrastos mājā, par to varētu padomāt. Bet tā kā veļasmašīna atrodas saimniecības virtuvē, tāds variants automātiski atkrīt.

msh 14.06.2019 20:17

Un man likās ka man, kurš apkārtējajiem kaimiņiem, metinot ar lētu ķīniešu vienfāzes pusautomātu, taisa diseni, ir problēmas...

msh 14.06.2019 20:10

Jo vidējais neko neizsaka, un ja uzrakstīs "ātrums 600 mbps" bet nebūs, tu varēsi kasīties. Kādus padsmit gadus atpakaļ man nīcas pagastvecis atstāstīja sarunu ar telekomistu par pagastnama pieslēgumu - tur līgumā arī bija "līdz" un šie nebija gatavi tur ierakstīt kaut kādu garantētu ātruma ciparu

msh 14.06.2019 18:02

Nu, šajā situācijā [ja kāds grib veļasmašīnai dot siltu ūdeni] mēs esam nonākuši situācijā, kur mūsdienu progress ir iešāvis kājā - cik esmu lasījis, veļas automātiem vispirms bija aukstā un karstā ūdens padeve, un tikai pēc tam notika pāreja uz automātiem kas sildīja ūdeni paši.

Ja man būtu raimja problēmas, es droši vien ar pazīstamu elektroniķu palīdzību savai 20 gadus vecajai veļasmašīnai mehānisko vadību aizvietotu ar kādu kontrolieri, kurš atkarībā no attiecīga slēdža pozīcijas pēc vajadzības padotu iekšā siltu ūdeni

msh 14.06.2019 12:40

Kāpēc lai nevarētu apskati iziet? Nu labi, šobrīd, kad tajā mašīnā nav salona, gandrīz visu vadu, izpūtēja un kardāna, arī nevarētu, bet tā tā mašīna savulaik nostājās dēļ tā ka es ķēros pie smilšošanas un uzlabojumiem - liku jauno piekari abiem tiltiem, kas vēl bija jāsasmilšo un jāsakrāso, un tā tas viss ievilkās un beigās nostājās. Kaut kad, kad radīsies vēlme, būs tur kaut kas jādara; pārāk daudz laika un naudas tajā mašīnā aizgājis.

Frāze "Tas itkā , ka motorā jau antifrīzs ieplūst(sadeg), tad itka esot šitādi zilgani dūmi." parāda cik tu daudz sajēdz no mašīnām, bet tas jau bija agrāk manāms... Ar zilganiem dūmiem sadeg eļļa - tevis nosauktajai mašīnai noteikti turbīnai ir pizģec - ja cilindros nonāk dzeses šķidrums, pa izpūtēju nāk laukā baltu tvaiku mākonis; pašām vienreiz gadījās ar golfu to piedzīvot, kad iepriekšējajam motoram izpūta galvas blīvi - motors brīvgaitā darbojās uz trīs cilindriem un iedegoties zaļajam aizbraucot no krustojuma, aizmugurējais paliek baltu tvaiku mākonī...

msh 14.06.2019 12:34

Tu arī esi kaut ko pārpratis. VISAM šajā pasaulē ir cena. Tātad, ja tev lai braukātu pa rīgu, būtu jāmaksā, teiksim, 100e dienā, tu brauktu ar mašīnu, lai cik tā laiku neietaupītu - ? Droši vien ka nē. Vai atkal - ja aizbraukt uz darbu ar velosipēdu būtu ātrāk, vai tu brauktu ar mašīnu? Mums te ir bijušas pietiekami daudzas diskusijas par tēmu "velosipēds pret mašīnu", un kas ļoti bieži atklājās - ka ne jau problēma ir laikā, bet pieradumā pie ērtībām - jo, lūk, braucot ar velosipēdu sasvīdīs, vai, nedod Dievs, salīs, un tak neesot nekādīgi iespējams bērnu uz skolu vai dārziņu aizvest ar velosipēdu [tas nekas ka ja grib/vajag, tad var bez problēmām]. Mēs te runājam par rīgu, ja kas - liepājā un citās latvijas pilsētās ar mašīnu var kaut kur nokļūt ātrāk [ar velosipēdu var liepājai pa diagonāli pāri pārbraukt 25 minūtēs; grūti iztēloties situāciju kad ar mašīnu to gabalu nevarētu 10-15 minūtēs] , bet rīgā lielākoties par velosipēda ātrākumu nav pat diskusijas - tāpēc par pretargumentiem tiek lietotas [ne]ērtības.

msh 14.06.2019 2:29

Cik ilgi kalpoja? Nobraucu kādas 5 štukas, kopš tā laika motors un mašīna stāv. Tas "pēdējo metru" motors laikam ir labākais motors, kas man jebkad ir bijis - skaņa patīkama, kompresija normāla, nav kā te ar visiem golfa motoriem, kur pilnīgi liekas ka miers iestāsies tikai izborētā blokā sakrāmējot jaunu virzuļgrupu...

msh 13.06.2019 23:43

Par to pagraba līmeni ir trāpīts desmitniekā - mēs tak te runājām par patērētājiem vispār, un tur nebūs ne simti, un pat ne desmits vienādu datoru - es pat neesmu dzirdējis ka kāda ģimene speciāli pieturētos pie vienādiem telefoniem un vienādiem datoriem

Par "salāgotajiem dzelžiem un salāgotajiem draiveriem" atļaušos pasmīnēt - es personīgi tādu situāciju, ka kaut kas var kopā īsti nedarboties, esmu novērojis uz veciem un ļoti retiem dzelžiem - man te bēniņos stāv pāris kompji kur katrā ir 2 AMD Athlon MP procesori; plates ar AMD 748-to vai kuru tur čipsetu - nu lūk, dzelzis kas pat tajos laikos, kad tos ražoja, bija reti izplatīts, tiešām var iebraukt problēmās, kad to sapāro ar 5-10 gadus jaunākiem papildinājumiem, un pat diezgan nopietni - kad es tos kompjus lietoju, minos ka uz vienas plates varēja uzlikt un darbojās GF 7900GS videokartele [niknākā AGP videokartele ], toties uz tās plates darbojās tikai 2 GB RAM - uz otras varēja uzlikt 3 GB, bet videokarte varēja būt tikai GF 6800 GT - vēl bija kaut kādas problēmas ar lētu SATA kontroliera karteli utt. Tikmēr plašām masām ražotiem dzelžiem, kas piedevām ražoti vienā laikā, un ražotāju rūpīgi testēti, šāda veida problēmu iespējamība ir niecīga. Kad tu runā par ražotāja līmeņa programmām - jā, tiešām - tajā 10 gadus senajā pagātnē kad es šad un tad kādam mēdzu pārinstalēt datorus, es ļoti labi iemācījos - pamatā pieredze nāca no porķikiem, kas ir brendīgi - visus tos ražotāja sūdus NAHUJ; no ražotāja vajag tikai draiverus, un nevis kaut kādas bezjēdzīgas bling bling tipa utilītas.

Vārds "porķiks" ir normāls "portatīvais dators" saīsinājums; logoreja varētu būt "laptops" Par tām viegli maināmām porķika detaļām - mhm, kā tad - vieglāk varbūt vienīgi kā kādam brenda galddatoram, vai bezfirmas galddatoram kam entuziasts ir sakrāmējis gaisa plūsmas uzlabošanai dažādus elementus.

msh 13.06.2019 22:12

Tevis nosauktā īpatnība ir cirkonija lambdām; šaurjoslenēm, boša LSU 4.2 un noteikti kaut kādiem japāņu brīnumiem. Platīna lambdām atmosfēras skābekli nevajag - es nezinu ko bošs ir izdarījis LSU 4.9, bet tām arī skābekli vairs nevajag; par atskaites punktu tiek izmantots spriegums.

msh 13.06.2019 22:10

Bet kāds te vispār sakars ar 7-10 gadiem? Mums te šajā forumā pietrūkst lietotāju, kam braucot ar garantijas mašīnām, ir liela pieredze ar evaktuatora izmantošanu? Vai mums pietrūkst ziņu ziņu sadaļā ka "tāds un tāds ražotājs izsludinājis tādu un tādu atsaukumu" - ? Tieši tā, tu taisies ņemt jaunu mašīnu - desmitgadīgas mašīnas īpašniekam šodien internetā ir pieejama pieredze no citu 10-15 gadus vecu tādu pašu mašīnu īpašniekiem + iespēja potenciāli problemātiskos mezglus pārbaudīt vai priekšlaicīgi remontēt - bet kas ir jaunas un svaiga modeļa mašīnas īpašniekam? Tikai cerība "gan jau ar uzticamību viss būs ok".

msh 13.06.2019 22:00

"Laptops ir vidusmēra izvēle un desktops specifiskām vajadzībām" - tieši tā - jo, kā jau te teica, porķiks ir bezjēdzīga mode, kamēr stacionārais dators - to, kas nav pavilkušies uz masu psihozi, loģisku apsvērumu izdarīta izvēle. Tu te runāji par vietas ietaupījumu [es bradypus, ja kas] - man patika kādu laiku atpakaļ diskusija par šito audī stiliņa spamā, par datoru vairāk tādai videi kā garāža vai līdzīga veida industriāla darbavieta - kā viens labi pateica - darbā pārgāja uz stacionārajiem datoriem, jo portatīvie datori aizņem pārāk daudz vietas - stacionārajam monitoru var pieskrūvēt pie sienas un sistēmbloku kaut kur nogrūzt - porķikam viss dators jātur uz galda... Attiecībā par aizrādījumu ka nav pareizi salīdzināt brendīgus porķikus ar bezfirmas galddatoriem - brendīgs dators ir diezgan bezjēdzīga naudas izmešāna - ko lai padara ka pārdevēja no universālām detaļām salikti porķiki neeksistē? Nākas ar bezfirmas galddatoru salīdzināt brenda porķiku, jo bezfirmas porķiku nav... Agrākos laikos, kad es mēdzu nodarboties ar datoriem, nevis mašīnām, man bija saskarsme ar firmīgiem galddatoriem - par tādu piemaksāt ir veltīga naudas izmešana nolūkā nopirkt datoru kuram nav reset pogas...

P.N. Galddators ļauj nopirkt tikai vajadzīgās detaļas, kamēr porķiks jāpērk viss.

msh 13.06.2019 21:10

"ka ne viens vien pie vina ir iebraucis ar saliektiem varstiem"

Es mēdzu nopelnīt kādu kabatas naudu lodējot vadus - un ja nu vēl akurāt kādam tuvam paziņam sametināt kādu izpūtēju vai kādam kaimiņam aizmetināt kādu caurumu mašīnā - motoru skrūvēšanu es atstāju citiem; ar tādām lietām es nodarbojos tikai priekš sevis. Bet nu attiecībā par saliektiem vārstiem - veciem VAG motoriem tādas problēmas principā var notikt tikai dīzeļiem, sūdīgas siksnas [kādu laiku atpakaļ varēja lasīt par masveidīgām contitech siksnu plīšanām] vai kāda neievērota maiņas aspekta dēļ - tas ir viens no iemesliem kāpēc es sev dīzeli negribu Benzīnniekiem viss ir vienkārši - sadaleni/sadalenes piedzen zobsiksna, bezproblēmu risinājums, un ir pat motori, kuriem vārsti ar virzuļiem normāli nespēj satikties, piemēram, tas pats 2.3 10v.

msh 13.06.2019 21:04

Kur tu redzi aizdirstu motoru?! Normāls motors un diezgan labs skats zem vārstu vāka - pieņemu ka tumši sarkanīgs tonis kādas īpatnējas eļļas lietošanas dēļ. Laikam jāatkārtojas - uz visām motora daļām, kuras atrodas saskarsmē ar eļļu, laika gaitā izveidosies kārtiņa, un tas ir pilnīgi normāli, un šīs kārtiņas krāsa parāda kā motors ticis kopts; šajā gadījumā es biju patīkami pārsteigts, jo parasti tādos motoros gāž iekšā lētas pussintētikas un noraujot vārstu vāku, apakšā viss ir melns.

Interesanta arī tava loģika - ja zem vārstu vāka viss ir kaut kādā krāsā = patērē daudz eļļas Es tevi apbēdināšu, tam nav pilnīgi nekāda sakara. Par piemēru paņemsim mana golfa iepriekšējo motoru, 2.0 no seat toledo - nekopts motors, viss melns, iecēlu to motoru golfā nopuņķojušos un eļļainu [jo vajadzēja braukt] - pirmo 1,8k laikā vajadzēja puslitru eļļas uzliet. Pēc tam samainīju visus blīvslēgus un nomainīju cauro karteri, un eļļas patēriņš nokritās līdz nullei - iespējams ka uz 15 štukām varbūt 100-200 grami tika sakurināti, neņemos spriest. Ak jā, tas motors bija tik pieaudzis ar nogulsnēm ka četru eļļas maiņu laikā, pēc katras maiņas pēc pāris štukām eļļa palika melna, kā dīzelim.

msh 13.06.2019 12:58

Tev tur paziņas brauc ar 30 gadus veciem dīzeļiem ka šiem problēmas apskati iziet? Vai arī desmitgadīgiem, bet nevar atļauties samainīt sprauslas, jo tā desmitgadīgā tačka ir bijusi uzlekšana augstāk par savu dirsu?

Agrāk vāciešus pirka dēļ kvalitātes un, jā, arī normālu motoru dēļ - šodien kvalitātes vairs nav, bet nopietna iemesla, kā vien nopirkšanas cena, lai pirktu hujdaju, kur nu vēl kiju, tāpat nav - kāda jēga braukt ar kiju, kam detaļas maksā kā audī... Un, jā, joprojām eiropas tirgū kijas un hujdaji ar pieklājīgiem motoriem praktiski nav - Genesis ar savu V8 eiropā nav nopērkams, un hujdaja N tricārs ir retums.

Attiecībā par tavu eļļu - viss tev tur ir smuki, nesatraukājies - pliks metāls bez jebkādām nogulsnēm motora iekšpusē būs tikai jaunam motoram, vai motoram pēc nopiernas un kārtīgas pārlasīšanas. Es savulaik sensenos biju ļoti patīkami pārsteigts, pirms savam audī mainīju motoru, "jaunajam" motoram noraujot vārstu vāku un ieraugot šādu skatu, parādot ka sintētika ir tikusi lieta jau pirms manis

man tur attiecīgi pakāpeniski palika vēl nedaudz gaišāks

msh 13.06.2019 12:43

" ledusskapis pieci, veļasmašīna trīs ar pusi, laptops trīs, televizors trīs"

Kas tie par cipariem?

msh 12.06.2019 18:05

Ir diezgan komiski lasīt ka kāds modelis, kuru šobrīd ražo, ir "pārāk novecojis". Ja es būtu tavā situācijā, es noteikti pirktu kaut ko, ko ražo jau kādus 5 gadus - ražotājs būs izķēris bērnu slimības, un būs arī pilns internets ar atsauksmēm par to, kas ar to mašīnu notiek pēc ilgāka laika, nevis tas, ko tu vēlies - moderna mašīna ar modernām problēmām, un iespēju piedalīties atsaukumos. Vietā kur tu atrodies, tu tāpat neizcelsies ne ar aizejošu, ne svaigu modeli, jo būsi daļa no pelēkās masas abos gadījumos.

msh 12.06.2019 17:56

Sievas māsai ir hujdaja tricārs, ar tādu aprīkots. Izbraucot biju pārsteigts ka to smago mašīnu tas uz papīra diezgan nožēlojamais motoriņš tomēr spēj kustināt tīri labi - pie viena brauciena laikā nokonstatēju ka kārbai sinhronizatori jau ir izbeigušies; robos jāslēdz vai nu ar laušanu, vai ar apgriezienu salāgošanu; cik nopratu, sievas māsa piešāvusies un to pat neizjūt.

msh 12.06.2019 12:37

Izskats normāls. Ieteikums korejiešu mašīnas izstrādājumam likt nevis oriģinālo [korejiešu] blīvi, bet gan vācu ražotāja blīvi - ironisks

msh 12.06.2019 12:27

Kalnos vispār mazāk ir nevis skābekļa, bet gaisa. Mašīnas motoram tas nozīmē darbību ar šaurāku droseles atvērumu, lai arī drosele līdz galam vaļā - detonācijas iespējamība arī samazinās - nu un turbiķu vadībām vēl pie viena jāaizsargā turbīna, jo cenšoties iepūst tikpat, cik pie jūras līmeņa, var turbīnu par ātri iegriezt.

msh 11.06.2019 17:29

Tu laikam esi atpalicis - vēl vispār eksistē arī platjoslenes. Un lodēt vadus drīkst tikai LSU 4.9 platjoslenēm un tām lambdām, kas nav cirkonijs [aizmirsu kas vēl bija bez cirkonija]. Cirkonija šaurjoslenēm un LSU 4.2 nedrīkst.

msh 11.06.2019 17:03

Tofika autor, kas par mašīnu un cik lambdai vadi?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti