Paga, izskaidro, ko tad īsti tie burti apzīmē - hibrīdu ar lielāku aķi, kuru var arī uzlādēt no elektrotīkla?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Paga, izskaidro, ko tad īsti tie burti apzīmē - hibrīdu ar lielāku aķi, kuru var arī uzlādēt no elektrotīkla?
Runājot par elektromotoru efektivitāti - man gadījās kaut kur sameklēt grafiku ar elektromotoru lietderības koeficientiem - lieliem motoriem tas ir augsts diezgan plašā diapazonā, bet apakšas vienalga pašvakas - man tā palika interesanti - diez kādā slodzē pa šoseju braucot darbojas teslas motors; diez tas neiebrauc tajā diapazonā līdz 10-15% slodzei, kur lietderības koeficients vēl nav uzkāpis līdz deviņdesmitciktur?
Atslēgs ķebļu apsildi, kura fiziski tajā mašīnā atrodas... Ahujeķ...
Tu piemirsi ka rīgā brīvdienās ir vēl papildus motivācija braukāt - sestdienās maksas stāvvietas no 9 līdz 17, un svētdienās vispār bez maksas. Un, protams, tas ka nav sastrēgumu - un ar visu to, sastrēgumu vienalga nav.
Tas par tiem elektriskajiem autobusiem ir labs prikols
Iztēlojies trolejbusa cenu - un tad pierēķini vēl kādas 100 štukas reizi 5-10 gados par jauniem akumulatoriem katram - izdevīgi? Man jau liekas otrādi - elektriskajiem autobusiem nav nākotnes kamēr ir trolejbusi.
Sajaucis esi - jo tā pilsēta, uz kuru visi brauc, ir pripeta, un par to arī ir teksti "viss aizaudzis" [pameklē internetā bildes], bet tu tam oponē, iemetot rakstu par černobiļu...
Tu esi kaut ko sajaucis - tas raksts ir par Černobiļu - slavenā černobiļas AES pilsēta ir Pripeta.
Deviņdesmito? Nē, astoņdesmito. Tajos senajos laikos audī atļāvās izmantot kvalitatīvākus risinājumus - tā nu fofāgens izmantoja mūsdienās sastopamo risinājumu ar gumijas blīvi starp lukturiem un virsbūvi, bet audī tos uzsēdināja uz jēlgumijas. Cik esmu dzirdējis, deviņdesmito gadu beigās audī jau palētinājās līdz fofāgrena līmenim; lukturi uz parastas gumijas...
Ar džinsiem ir vienkārši - ja tajos izdilst caurums, tam tiek uzlikts ielāps un tālāk, pēc jaunu nopirkšanas, tie tiek plēsti pa mājām vai garāžā. Ja bikses izjūk - tad tās tiek sagrieztas un kļūst par lupatām. Bet tu, iespējams, domā nevis vienas bikses, bet vienu bikšu modeli - bikšu modeli es mainu tad, ja liepājas tirgū būdās ir nomainījušies brendi - agrāk nēsāju Bugjo džinsenes [bija ok], kādus 3 gadus atpakaļ nācās pāriet uz Bigrey - kad vajag jaunas bikses, aizbraucu liepājā uz tirgu, sameklēju tirgoni, kam ir attiecīgās firmas bikses, sameklēju manu izmēru, samaksāju un eju tālāk - pēdējoreiz, nometot golfu pie annas baznīcas, laiks no stāvvietas apmaksas līdz atnākšanai ar biksēm rokā bija 7 minūtes, no kurām puse tika pavadīta ejot
P.N. Džinsenes, būdamas ~150 gadus vecs izgudrojums, par sevišķi modernu apģērba gabalu nevarētu tikt uzskatīts...
No tevis nosauktajiem iemesliem adekvāti ir divi - "nolietojas" un "vajag lielāku" [nevis "gribas lielāku" ] Tā kā mašīnai, atšķirībā no plakanā telefona [un līdzīgi televizoram un datoram] prognozējamais mūžs ir rakstāms ar divu ciparu skaitli, tad, protams, mašīna nav gluži kā sieva, bet vienā līmenī ar tādu otršķirīgu ģimenes locekli kā suni vai kaķi gan vajadzētu būt. Man tiešām nav saprotams kā mašīna var apnikt - kādu sūdu ir jānopērk lai tas apniktu?
"Tur VIENMĒR gabalu aiz robežas ceļa malā stāv attiecīgās valsts robežsardzes busiņš. "
Un tu esi? Varbūt pie grenctāles stāv - cik jau nu es šad un tad braukāju uz palangu un klaipēdu, mūsu pusē dažreiz, paretam, robiņi kaut kur stāv, lietuvas pusē sen nav redzēti.
Ā, un vēl, attiecībā par britiem - tas, kas, manuprāt, ir lielākais kāsis britu 19. gadsimta vadības pusē, ir tas, ka viņi būtu varējuši nolikvidēt islamu un atbrīvot paverdzinātos kristiešus - bet britu vadībai interesēja politiskās spēlītes, lai tik nemainītos spēku samērs, līdz ar to, ja kristieši tiek atbrīvoti, krieviem atkarojot no turkiem attiecīgo zemes pleķi, tad krievi paliks pārāk ietekmīgi - tam ir jāpretojas. Tu tik iedomājies - 1821. gadā grieķi sacēlās pret turku jūgu - ko dara briti? PIECUS gadus stiepa gumiju, lai dotu laiku turkiem APSPIEST sacelšanos, tā vietā lai uzreiz ietu palīgā - un tikai tad sāka kaut ko šausmīgi negribīgi darīt, jo krievijā pie varas nāca jauns cars kurš varēja izdomāt viens pats iet uzbrukumā turkiem - bet nu tāpat turki noteikti būtu uzvarējuši, ja vien Tas Kungs nebūtu atsaucies uz lūgšanām un nolicis sabiedroto flotei par vadītāju britu admirāli, kurš pretēji sava karaļa vēlmēm, izprovocēja kauju, kurā tika iznīcināta turku flote. Līdzīgs stāsts ar armēniju - kura šodien varētu būt vismaz 4x lielāka - ja ne britu krievu bremzēšana, rezultējoties lielākās daļas turku pusē palikušo armēņu apslaktēšanā. Varētu vēl turpināt diezgan gari...
msh to postu pirms pāris dienām izlasījis ar grūtībām noturējās nepaprasījis pēc cik ilgiem intervāliem attiecīgajam indivīdam apnīk citas lietas, teiksim, sievas...
Nav tik traki, turēsies arī uz trīs skrūvēm, ja pareizi uzliks to jēlgumiju un labi piespiedīs.
Atbildēt uz to jautājumu? 1 un 2. To darīja cilvēki, kas nomināli skaitījās kristieši, bet nebija kristieši, tāpēc 1 un 2. Tu man pārmet vienpusību, bet pats iemet rakstu, kurš ir nevis objektīvs, bet spēcīgi vienpusīgs, kurā naids pret britiem lien ārā no katras rindiņas - līdzīga stila tekstus es esmu lasījis padomju laika vēstures grāmatās par, teiksim, ulmaņlaika latviju. Tam rakstam ieraudzīju labu komentāru
intajake January 10, 2017 19:54
Christian? Did you read the same article their religion was free market fundamentalism.
Nost tu nevari nodabūt, jo tas lukturis ir pielīmēts - jābūt pielīmētam ar tādu melnu lipekli, kas ar plēšanu nāk nost, bet ja kāds ir pacenties, var būt arī hermētiķis vai, sliktākajā gadījumā, logu līme. Bet vītne, uz kuras uzgrieznis skrūvējas, ir lukturī iekausēta - ja tā griežas, tātad stiprinājums ir pārsprādzis. Vārdu sakot, atskrūvē pārējos uzgriežņus, atvieno slēdzeni un spied to lukturi laukā - ja nenāk laukā ne ar kādu spēku, tātad logu līme un nāksies šķaidīt kopā.
Pēc tam lukturi liekot atpakaļ tas jāuzliek par jaunu uz lipekļa. To nopirkt varētu būt mazliet problemātiski, cik esmu nopratis no stiliņa lietotājiem - es mūžīgi esmu pircis vienā liepājas autoveikalā uz metriem.
Kāpēc jācīnās ar sekām, nevis cēloņiem? Jālikvidē nepieciešamība pēc nevajadzīgiem braucieniem pilsētās ar vieglajām mašīnām - es rakstu tieši šādi, jo kādam vajadzība būs vienmēr, un personīgais transports ir arī velosipēds...
"Domāju, ka vāccu autoražotaju pirksts, jo citus motors šie tak nemāk ražot. "
Es nezinu ko tu lieto, bet tas ir kaut kas stiprs un labs. Tas ja ir āzijas ražotāji, kuriem nepadodas dīzeļus ražot, un eiropas ražotājiem padodas, nenozīmē ka eiropas ražotājiem nepadotos benzīnniekus ražot; kas ir jālieto lai ko tādu izfantazētu?
Kas tev kur sanāk lētāk? Piemirsi to testu - Volvo XC90 vs Tesla Model X, kur par vieniem rubuļiem iemīžot lolvo bākā degvielu un pielādējot pilnu teslu, volvo spēja nobraukt tālāk ar lielāku ātrumu? Padomā vēl kas būtu, ja elektrībai būtu klāt akcīze - tesla nobrauktu savus kilometrus, lolvo droši vien kādus 800...
viencexperc rakstīja: 1) ļoti dīvaini cipari. Āfrikas vergus pieskaita pie džihāda! Turklāt, vergus, kurus sūtīja EIROPIEŠI uz Ameriku. Patiešām interesants islama džihāds. Un "saskaitījuši" cik gājuši bojā katrā kaujā. Tas patiešām ir ļoti liels darbs sarēķināt tūkstošiem kauju un katrā kaujā kritušos. Īsts vēsturnieks par ko tādu ierēktu, tāpēc uzreiz redzams, ka domāts kaut kādiem pamuļķiem, kā tu, sevišķi tāpēc, ka:
2) Pietrūkst blakus otras ailes - cik kristieši nomočīja.
Tu ieraudzīji to ciparu 270 miljoni un piemīzi biksēs. Bet es atzīšos, es neesmu saskaitījis, jo to izdarīt ir nereāli, bet var paņemt dažas ailes.
Piemēram - amerika - 50 - 100 miljoni kristiešu džihāda laikā nobendēti,
Austrālijā - virs pusmiljona (līdz 1900 gadam izdzīvoja tikai 50 000 )
Āfrika. Lielkākā daļa ceļoja uz ameriku, nevis tuvajiem austrumiem. Bet vienalga kāds galamērķis, galvenie vergu tirgotāji bija holandieši, angļi, franči, spāņi..
Plus vēl nomošītie koloniālajā periodā. Pat mazie Beļģi, kuriem bija viena kolonija ( Kongo) tur sarīkoja īstu asinspirti. Arī Vācija 2.pasaules karā tīrīja R-Āfrikāņus, angļi... Tā, ka Āfrikā lielais vairakums Eiropas pusē.
Hindi - pēc mākslīgi radīta bada, angļi nobendēja 20 miljonus indiešu, plus vēl nobendēja dažādās kaujās. Ja ticēt tam katolistiskajam fanātiķim, tad šī ir vienīgā aile, kur musulmaņi ir pārspējuši.
Musulmaņi. Sakot ar krusta kariem, beidzot tagad, Sīriju... parēķini.
utt.
Kāpēc nav otras ailes? No kā baidās.
Bet atkārtošos - nav starpība kuram cipars būs lielāks. VISI močī visus, neatkaīgi no reliģijas.
1) Jā, tieši tā - afrikāņus pieskaita pie džihāda. Iekarot, slaktēt, laupīt un paverdzināt ir ļoti islamiski, un tieši to arī musulmaņi āfrikā darīja - tā kā nejauši āfrikas rietumkrastā parādījās pieprasījums pēc vergiem par labu cenu, tad attiecīgi džihāda procesā iegūtie vergi plūda uz turieni, nevis uz arābu pasauli, kā tas notika ar visiem vergiem pirms eiropieši atklāja jauno pasauli - jeb tev šķiet ka laupīšanas un paverdzināšanas reidos, ko musulmaņi viduslaikos rīkoja pret dienvideiropu, tajos sagūstītos vergus arī pārdeva baltajiem? Atgriežoties pie melnādainiem vergiem - neaizmirsti ka vergi ar dažādu krāsu, lielākoties baltas, ādām bijuši tūkstošiem gadu - to ka vergi ir tieši melnie, to izdomāja muhameds - un tāpēc šodien islamā pārgājuši amerikas nēģeri cīnās pret to ka arābi lieto vārdu "abd"; žargona vārdu nēģeru apzīmēšanai kas arābiski nozīmē "vergs".
2) Otras ailes nav tāpēc ka tā ir lapa par, vai, precīzāk sakot, pret islāmu. Jebkurā gadījumā tavi "pierādījumi" ir diezgan komiski, sākot ar "kristiešu džihādu" - "džihāds" ir specifiska musulmaņu padarīšana, bet par tiem "kristiešiem" - tu laikam gribēji teikt "kristīgu nāciju" - paņem jauno derību, izlasi un atrodi tur kādu pantu kas pamato galināt citus - ja izdodas, cepums tev. Krusta karus jau varēji nepiesaukt kaut vai tāpēc vien ka ceturtajā karā izlaupīja konstantinopoli ar bēdīgām sekām.
P.N. Tā kā tu te piesauci krusta karus - mazs, izglītojošs viģiks priekš tādiem kā tu
"jo arī iekšdedzes auto nelieto degvielu atlaižot gāzi un nelietojot bremzes"
Nu jā - bet cik daudzi bremzē ar motoru? Man regulāri braucot pa šoseju rodas iespaids ka es esmu vienīgais - man pirms apdzīvotas vietas ir īss bremžu pedāļa piespiediens lai atslēgtu kruīzu - visiem citiem bremžu lukturi tik deg un deg...
Kuram vēl piecvietīgam auto ir jāsver 2,5 tonnas? Tevis nosauktajā patēriņa ciparā kāda 2.5 ceška, iespējams, spētu ierakstīties... ![]()
Neaizmirsti ka zem apraksta "1.8 benzīns" var slēpties arī 1.8 turbiķis, ar vai bez 4motion [kvatras] un ar pietiekami pieklājīgu aprīkojumu. Pat iekš 1.6 ir redzēti šādi tādi knibuļi.
Bradypus uzrakstīja gandrīz visu, ko gribēju rakstīt, bet mans jautājums paliek spēkā.
Man vispār patīk tā filosofija par to regulāro pucēšanu - nevarētu teikt ka ar kādu 15 gadus jaunāku mašīnu tā nevajadzētu darīt - protams, ir kas nedara, un tad tādi kā es brīnās nah 10 gadus veca, nenošķilta mašīna šrotā stāv.
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Vispār jau neatbildēja...