Paga, ko, tam lolvo šitas pigors notika? Nē, es vienkārši prasu, jo ABSam, kopš šāda ierīce mašīnās parādījās, ir funkcija - ja ģenerators nedarbojas un/vai borta spriegums zem 12v [= tas pats], ABS izslēdzas, jo tam, kā jaudīgam patērētājam, vajag garantētu strāvas avotu. To ka braucot izbeidzas ģenerators, esmu piedzīvojis vienreiz - ar manu audī mana tizluma dēļ nācās 1 km nobraukt bez strādājošas šokolādes - neatceros, ABS izslēdzās vai nē - un gadījās piedzīvot ka lolvo S80, otrā gada, nosprāga šokolāde braucot; uzreiz panelī bija trīs lampiņas - lādēšana, ABS un ESP.
Šmarkings pa lielam ir tikpat noderīgs kā DPF
Vēl vairāk, tā ir kaitīga ierīce - es varu saderēt ka ja šmarkings neeksistētu, ražotāji neatļautos modes dēļ ražot kastes bez redzamības uz aizmuguri, kamēr tagad var atļauties ražot visādus laborghini tipa veidojumus, jo tak jaunai tačkai pīkstulis ir - tas ka 10 gadus vecai pīkstulis visdrīzāk ir beigts, tas nav svarīgi.























Tici vai nē, bet mans lūznis ērti un bez problēmām lien visādās šaurās spraugās bez visādiem pīkstuļiem - man vienīgi nav līdz galam atstrādāta iestumšanās paralēlās vietās, par cik man tāda vajadzība ir uz pirkstiem saskaitāmas reizes gadā, tāpēc tādās situācijās reizēm mēdzu kāpt ārā lai pārliecinātos vai aizmugurējais tūlīt nedabūs ar āķi buferī.