Gudrinieks...
Vēl pierēķini 170-200 eiras par gāzi [ja vien neizdomā balonu īrēt]... ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Gudrinieks...
Vēl pierēķini 170-200 eiras par gāzi [ja vien neizdomā balonu īrēt]... ![]()
Viss kārtībā - ja Tas Kungs tā būs lēmis, tad arī būs - vismaz būs vieglas. JA būs lēmis.
Ar mašīnu diemžēl var aiziet bojā daudzos dažādos veidos, tāpēc uzsvērt vienu vienīgu ir, maigi izsakoties, idiotiski. Ja kas, tad viens no iemesliem, kāpēc tā tava egle ir tik sūdīga, ir tieši drošības dēļ - tava egle ir vienā līmenī ar mk4 golfu - svara starpība starp mk2 un mk4 ir vismaz 400 kilo, lasīt - apšaubāma drošība ir padarījusi mašīnu par 40-50% smagāku - un ar to visu jāsadzīvo tikai tāpēc ka varbūt varbūt kādreiz tas noderēs?
Es labāk braucu ar to, kurš iet šodien, nevis smagā avārijā, kuras iespējamība ir šausmīgi niecīga, uzvedīsies labāk.
Tas muļķis šajā gadījumā esi tu. Kāpēc tev vispār avarēšana ir tik svarīgs parametrs - doma nomirt no aknu cirozes liekas tīkamāka? Reālā dzīve nav betona bluķis ar pusi mašīnas uz 50 kilometriem stundā - ja tev būs lemts aiziet avārijā, nevis no aknu cirozes, tad tu satiksies ar fūri, un, iespējams, savu četru zvaigžņu dēļ vēl varēsi ilgāk pamocīties.
Un vispār - kāpēc šāda koncentrēšanās uz frontālo? Kā būtu ar jumta izturību - var tak gadīties gan izmest kūleni, gan paņemt kādu alni [pats esmu redzējis B4 passātu pēc aļņa]; varbūt cilvēkam gribas drošību arī no tādām lietām - bet, ak vai, šajās jomās uzlabojuma nebūs nemaz, tāpēc tās nevajag pieminēt...
Forši, tas sūds vismaz nošķilšanai ir derīgs... Nav kā ar manu golfu, kuru labāk nešķilt bet braukt... ![]()
Protams ka esmu zīlnieks - apgarojuma gan nav, bet ir izdarīti zināmi novērojumi vairāk kā desmit gadu garumā
Ja kaut kas šeit ir kretīnisks, tā ir tava loģika; pārfrāzējot tavus teikumus - kāpēc pirkt vecu un riskantu auto, ja var pirkt jaunu un garantēti riskantu auto?
Cilvēks varbūt ir bez personiskām zināšanām, bet šī pārliecība jau nav nosapņota.
Es kā cilvēks kam ir diezgan labas zināšanas par VAG izmantoto elektroniku un tehniskiem risinājumiem pagājušā gadsimta astoņdesmitajos un deviņesmitajos gados, un šī gadsimta pirmajā dekādē, no laba prāta lietošanā ņemtu mašīnu, kura ir izlaista [uzsākta modeļa ražošana] pagājušajā gadsimtā - respektīvi, ja jānovelk strīpa, tad lietojamajā pusē jaunākie modeļi ir mk3 polo, mk4 golfs, B5 A4 un passāc, C5 A6, D2 A8 - jau tiem ir šādi tādi puņķaini risinājumi un šaubīgi motori, bet vairāk vai mazāk viss ir atkosts un remontējas saprātīgos ciparos. Tas, kas ir jaunāks par šo strīpu - nu, ja gribas pašikot, cerams ka maciņš to pavilks ![]()
Tu mani sasmīdināji - ABSa noteikšana sludinājumos pēc tā, vai ieķeksēts "ABS" sludinājuma aprakstā...
Es tevi apbēdināšu - sarkanajam golfam otrajā sludeklī IR ABS, lai arī tas aprakstā nav ieķeksēts; motortelpas bildē ir redzams ABS hidrobloks - pirmajam sludeklim vienkārši nav motortelpas bildes, ja būtu, visdrīzāk arī tur būtu ieraugāms ABS ![]()
Pastāstīsi kas tev skaitās "deviņdesmito gadu lūžņi"? Cilvēks grib pirkt VAGmobīli, nevis žiķeli, kā tavā viģikā. Ja B3 passāts un mk2 golfs, jā - C4 A100 būs pagrūti nopirkt bez ABS, C4 A6 tkai tad, ja to kāds būs izravējis; neesmu tādu vēl redzējis bez ABS - B4 passātam bija bieži, mk3 golfam sākumā pareti, uz beigām diezgan bieži. Priekš ESP, jā, tur būs jāņem B5 passāc, mk4 golfs, C5 A6, jo ESP parādījās tikai deviņdesmito beigās.
Vēl ir otrs variants, kāpēc tofika autors grib radinieku aprunāt - ja tā mašīna, kurai viņš grib metināt arkas, ir viņa paša mašīna, radinieks, teiksim, nopērkot sakarīgu C4 A6 varēs viņu vilkt uz zoba, jo tur ne tikai būs vairāk mašīnas, bet arī daudz mazāk rūsas... ![]()
Reku te jau raksta ka passāti vai audī - tātad skatās uz kaut ko ļoti izplatītu, un ja jau reiz deviņdesmito gadu, tad ar detaļām problēmas nebūs; skatās uz pietiekami jaunām mašīnām.
Man patīk tofika autora vēlmes - novēl radiniekam problēmas
Radinieks ir gudrs cilvēks - viņš ne tikai rubī fišku, bet viņš pat zina uz kādām mašīnām skatīties. Tofika autoram tikmēr liekas prātīgi nopirkt mašīnu, ar kuru regulāri apmeklēt servisus un par sīkumiem nolocīt simtus un tūkstošus...
Viens pazīstams čalis pirms kāda pusgada krita kārdinājumā un ieķēra agrīnu C6 A6 - tagad var priecāties - viss ir dārgs, šad un tad kaut kas elektrisks gļuko utt, bet nu pats vainīgs - tā galu galā ir mašīna ar 21. gadsimta tehnoloģijām - varēja turpināt braukt ar mk4 golfu. Vēl tik jāsagaida kad tur izbeigsies kaut kas nopietnāks - kārba vai sprauslas... Varētu arī iemest [bet slinkums] to vienu stiliņa tofiku, kur sieviete gadā ar C6 A6 nobraucot 15 štukas, uzturēšanā noloka pāris trīs pakas.
Bet nu, atgriežoties pie tēmas - strikts arguments varētu būt - "ja tu nopirksi deviņdesmito gadu mašīnu, tu nodzersies - pērc kaut ko jaunāku, tad nauda šmigai nepaliks!" ![]()
Es gribētu zināt kas par tām 90 eirām tur sanāk - pati remontarka droši vien maksā 40-50 eiras, atlikums droši vien ir diezgan pavirša piepļūtīšana ar punktiem, bet krāsošana tajā ciparā noteikti neietilpst, augstākais ar kaut kādu melnu baloniņu vai grubuli.
Tā kā Tu Krusts ir pacelts polo, ķeblis sevišķi augstāks attiecībā pret grīdu nebūs - es dotu 5, max 10 cm pret normālu polo.
Sūds. Ē-ups vai leafs kas izskatās pēc vaboles.
Lasi ko kanibāls uzrakstīja. Tas ko vajag uzlabot ir nevis amputēt normālu funkciju, bet gan ieviest postiem redzamu numerāciju - lai nebūtu tā ka es atbildu uz postu, kas ir pēdējais lapā, bet 5 minūtes vēlāk kāds atnāk un kaut ko uzraksta, un izveido jaunu lapu - ja es redzētu ka es atbildu uz lapas pēdējo postu, es izvēlētos "citēt" lai tas parādītos nākamajā lapā.
Tava loģika ir interesanta - tiešā tekstā uzrakstīta doma ir jāsaprot nevis tā, kā tā ir uzrakstīta, bet kaut kā savādāk... ![]()
Švaki redzi, ja neredzi. Jā, regulēja kur un kā braukt - padarot mašīnas gandrīz nenopērkamas. Tieši to šobrīd atbalsti tu - ieviešot nenopērkamas mašīnas. Tieši tas pats notiek ķīnā - esošās problēmas tur uzradās, jo vietējie bija spējīgi pāriet no velosipēdiem uz mašīnām - tad nu tagad uzrodas ierobežojumi kas tos no mašīnām pārstums atpakaļ ja ne uz velosipēdiem, tad motorolleriem noteikti.
Bet ar komunistiem ir vienkārši - eiropas komunistiem vispirms ir jābīda propagandas kampaņas lai sašūmētu cilvēkus un tad rastos iespaids ka jauni ierobežojumi un jauni nookļi tiek ieviesti dēļ cilvēkiem - ķīnas komunistiem tāda ierobežojuma nav. Bez tam, starp ķīniešiem un eiropiešiem šajā ziņā arī ir jūtama starpība - ķīnieši ar šito aizraujas, jo pekinā ir daudz lielākā dirsā nekā rīgā; vidējais mašīnas ātrums 12 kmph [zirga pajūga ātrums
] ar visu no tā izrietošo - tā kā eiropā tādas nopietnas problēmas nav, tad problēma tiek ieviesta - "klimata pārmaiņas", kuru dēļ tos elektromobīļus vajag.
Par pirmo daļu nevar nepiekrist - es biju uz pakaļas ieraugot ka latvijā pirmajā vietā ir nissans
- bet nu jā, to jauno nissana ērmu ir bik saradies, pat liepājā pa kādam var ieraudzīt.
Kas tas par zvēru - "kia koncerns"? Tu esi kaut ko sajaucis - krievi atstāj 120 miljardus rubļu hujdaja koncernam - 50 hujdajam, 70 kijai.
Mērķis ir lobēt biznesu, gaisa attīrīšana ir iegansts.
"Normāli cilvēki arī sevi vai citus neasociē pēc tā, ar kādas markas auto tie brauc."
Šim teikumam varētu piekrist, tik jāpiezīmē ka jauno tačku tofikā ir bariņš nenormālo cilvēku
Kaut gan runājot par asociācijām - pastāsti ar kādu ātrumu tu brauc pa šoseju; gribu zināt, varu tevi atkabināt no pajaunu vācu premiuma braucēju asociācijas vai nē... ![]()
Ā, un dabasgāze ir atjaunojams resurss kuras sadedzināšana oglekļa dioksīdu neizdala?
Nu kā... Ļoti vienkāršs novērojums no taviem postiem ilgākā laika posmā - tev ļoti svarīga prasība ir lai mašīna izskatītos īberīgi un tā būtu pēc iespējas retāk sastopama. Pēdējo var izpildīt divos veidos - atvilkt kaut ko netradicionālu no otras pasaules puses - kādu lielu amerikāni, vai varbūt otrādi, kādu ssang yong, daewoo, proton...
- vai arī šim "kaut kam" ir jābūt tik vecam, ka uz ielām sastopamās mašīnas jau ir izmirušas dabiskā ceļā.
Es aptuveni varu iedomāties ko tu tur sarakstītu, un lielākā daļa būtu saprotama; tas kas man tiešām nav saprotams - kāpēc tu nevari nopirkt parastu, normālu mašīnu un ar to braukt
Par pēdējo teikumu - TG/AM; dzelziski tā kaste noteikti pa lielam ir attiecīgā perioda piecsimtais, iespējams, ar kaut kādām semaka piekares detaļām, tā ka šādu infu noteikti powerī var smelties ar spaiņiem ![]()
Pārāk daudz? Paņem krāsu baloniņus un uz savējā sazīmē visādas strīpas un liesmas, tāds būs tikai viens un tavs mērķis, izcelties, būs panākts. Vai arī tev jābeidz pirkt 10-15 gadus vecas mašīnas un pāriet uz kaut ko vēl vecāku par manējajām - ja tu brauksi, teiksim, ar kādu C2 audī, tas toč būs viena no uz pirkstiem saskaitāmām tā modeļa mašīnām latvijā... ![]()
Te kādam laikam savas bedres svarīgums ir bik sakāpis galvā... Kāda starpība KUR skurstenis kūp? Es kaut kā neesmu virs dižās pilsētas ievērojis stikla kupolu, ne arī dzirdējis par plāniem tādu būvēt. Bez stikla kupola uzlabojums būs precīzi 0, jo vairāk tāpēc, ka vietā, kur tu atrodies, galveno piesārņojumu rada putekļi un smiltis, kurus paceļ ne jau ļaunās mašīnas ar iekšdedzes dzinējiem [un elektromobīļi praktiski neceļ, jo to nav] , bet vējš.
Ieviešot elektromobīļus, protams, apkārtējie daudz iegūs - būs kabatas tukšākas, attiecīgi vieglāk iet, ielās ar divām joslām varēs droši vienu joslu par veloceliņu pārtaisīt utt. Tev gan diez vai patiks ka nāksies uzlīmēt KIA bļembu uz velosipēda, bet gan jau pieradīsi.
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Sportisks es neesmu un man garšo saldumi, tāpēc infarkta un insulta risks man noteikt ir vidējais statistiskais - aknu ciroze gan man nespīd, tas tiesa