iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 24.09.2023 21:32

Fantāzijas ir tavējās, dēļ vecu cilvēku trūkuma tev apkārt. Mana krustmāte, piemēram, brauc ar Omegu tāpēc, ka dzīvo kopā ar sava nu jau mirušā vīra māti, manas vecmātes māsu - kad vēl mans krusttēvs bija dzīvs un viņiem bez Omegas bija arī Frontera, reiz man gadījās dzirdēt sarunu - mans krusttēvs filosofēja ka vajadzētu tikt vaļā no Omegas, atstājot tikai Fronteru, uz ko viņa māte viņam atbildēja ka ir gatava piemaksāt lai Omega paliek, jo tajā, atšķirībā no Fronteras, viņa vismaz spēj iekāpt.

msh 24.09.2023 21:25

Piedod, bet es ne tikai viņu labprātāk redzu ejam nekā nākam, un izvairos no viņas cik iespējams, bet šajā gadījumā vēl uz mani bija jāgaida, jo es biju aizbraucis uz Liepāju, un tā kā Liepāja arī ir bik izrakņāta, tiku no tās ārā vēlāk nekā gaidīju - ta nu kad es ierados, iestumdamies sētā ar pakaļu pa priekšu lai manai vecmātei nebūtu jāiet apkārt mašīnai, gan viņa, gan mans brālēns mani jau sētā gaidīja - ja tas rāvējslēdzējs būtu tik ērts kā tu apgalvo, es viņus būtu saticis jau Nīcā. 

Mani vienīgi pats rāvējslēdzējs paņēma uz izbrīnu - es gaidīju ka brālēns brauks ar pradu, bet izrādās ka šis ir nopircis jaunu mašīnu [veco paturot], jaunu rāvejslēdzēju, uzlādējamo hibrīdu. Šitas rāvējslēdzējs uz aci liekas ka varētu būt ērtāks par pradu, jo no pseidodžipa tur ir tikai tik, cik īsajiem krāniem tīkamā, smagnējā forma - tā no sāna vairāk izskatās pēc kroplīga universāļa nekā pēc "džipa". Citreiz paprasīšu lai iedod izbraukt - wikipēdija saka ka lai arī pseidodžips ar nīkulīgu benzīnnieku, palielāka elektromotora dēļ tā kaste pat dinamikā sevišķi neatpaliek no mana golfa, tātad ir interese - just how bad could it be?

msh 24.09.2023 16:04

Vakardien atcerējos Sliņķa pasakas par to, cik pseidodžipi esot ērti cilvēkiem kam ir kustību problēmas Kādu laiciņu atpakaļ mana vecmāte nokrita, sasita gūžu un tagad knapi spēj paiet - vakar bija jābrauc uz vienu ģimenes pasācienu, braucu gan es, gan mans brālēns ar savu jauno Rāvējslēdzēju - vecmāti, protams, vedu es, jo rāvējslēdzējā viņa ierāpties nespētu, kamēr golfs ir pareizajā augstumā. Bet nekas, atnāks Sliņķis un sāks stāstīt cik ērti cilvēkiem ar sāpošām kājām vai mugurām rāpties iekšā augstos mašīnu izstrādājumos...

msh 24.09.2023 16:00

core rakstīja: Ir tāda lieta kā loģiskā domāšana, kas tev ir sveša. Redz krokodils to saprata, tāpēc salīdzināja vienas paaudzes mašīnas.

Moš salīdzini pirmo golfu ar id3, tad elektro būs nevis 50% smagāki, bet visi 100.

ID3 ir labs piemērs elektrisko spēļu mašīnīšu auzām. Skaitās golfa klases mašīna, bet izmēros vienāda ar C6 urodu un svarā pilnīgi noteikti neatpaliek...

msh 20.09.2023 12:41

Par baltalksni neko nezinu - cik nu paretam sanāk kurināt pirti, nu tas notiek pamatā ar apsi, kaut kā nejūtu atšķirību pret bērzu.

msh 20.09.2023 12:36

Cik tad tu bieži maini ka var pirkt tādu apjomu un neuztraukties par eļļas novecošanos?

msh 20.09.2023 1:21

Pilnīgas muļķības. Varbūt ja kurina slapju malku.

msh 20.09.2023 0:19

Slinkais rakstīja:

darklight rakstīja: Godīgi sakot, es nedomāju, ka tur vispār ar velosipēdu būtu ko meklēt. Vismaz es nekad neesmu juties tik drosmīgs 😎

Lai brauktu pa vantinieka trotuāru, vajag x3 lielāku drosmi

Ūja ūja

msh 20.09.2023 0:18

Nūūū... Reku uz fikso uzgūglēts rezultāts par VW PD motoru eļļas speceni [es tos ciparus galvā neturu jo man nav saistoši]:

"The VW spec is 505.01 for fixed intervals and 506.01 for LongLife (Curse that!). The oil is 5W40 for fixed and 5W30 for LL, but this isn't as important as the spec since that defines the needed additives.

If you're on a fixed interval, I'd recommend you stay away from 506.01 since it's alot more expensive than 505.01 and doesn't offer much benefits on a fixed oil change interval."

Viena neprecizitāte - tās pirmās specenes eļļas var būt 5w40, bet lielākoties tāpat ir 5w30. Kā redzi - viens un tas pats motors, divas specenes. Jautrs fakts - slēdzot kompi pie 15-20 gadus vecu vagmobīļu spidometriem, neesmu vēl ieraudzījis mašīnu kurai būtu piekodēts LongLife intervāls

msh 12.09.2023 18:21

Vārdam "brīvajās" bija jābūt pēdiņās.

msh 07.09.2023 12:56

Atver purnagrāmatā Teslarati vai elektrek.co lapas un skaties komentārus pie rakstiem - ātri vien kādu čupu salasīsi.

msh 06.09.2023 23:13

Pilna purnagrāmata ar elektrisko mašīnīšu fanuzēniem kas ar putām uz lūpām stāsta ka esot tikai jābrauc, nav jāremontē, nav jāapkopj...

msh 02.09.2023 12:16

Un kas vainas cūku taukiem?

msh 01.09.2023 18:11

Te nevienam nav kristāla bumba - slēdz pie kompja un skaties kas par kļūdām.

msh 31.08.2023 15:02

Funkcija darbojas - tā funkcija vienkārši ir vecāka nekā jūtubes rullīši, tāpēc arī tā funkcija atbalsta tikai pilno video ielikšanu, bet rullīšu ne.

msh 30.08.2023 17:06

Kas, ko, kur, kad?

msh 28.08.2023 16:48

Nezina kā beigsies? Nopietni? Reku rindkopa is wikipēdijas raksta par IG Farben:

"IG Farben was controversial on both the far left and far right, partly for the same reasons, related to the size and international nature of the conglomerate and the Jewish background of several of its key leaders and major shareholders[citation needed]. Far-right newspapers of the 1920s and early 1930s, accused it of being an "international capitalist Jewish company". The liberal and business-friendly German People's Party was its most pronounced supporter. Not a single member of the management of IG Farben before 1933 supported the Nazi Party; four members, or a third, of the IG Farben supervisory board were themselves Jewish.[8] The company ended up being the "largest single contribution" to the successful Nazi election campaign of 1933;[33] there is also evidence of "secret contributions" to the party in 1931 and 1932.[34]"

Izlasi un padomā - globālistu kontrolēta vācu korporācija palīdzēja Hitleram nākt pie varas... Vēl izlasi šito [negribu tik daudz te iekopēt - en.wikipedia.org/wiki/Four_Year_Plan , konkrētāk to daļu par memorandu, un šito en.wikipedia.org/wiki/Jewish_Bolshevism#Great_Britain,_1920s , konkrētāk Vinstona Čērčila teikto. Izklausās interesanti, vai ne?

msh 28.08.2023 16:38

Tiešām? Gribētu? Paskaties kā no ASV budžeta tiek nomētāta Izreāla ar visādu bruņojumu. Reku piemēram Izraēlas pretraķešu aizsardzības sistēma "metāla kupols" - to reāli viņiem ir uzsaukuši ASV nodokļu maksātāji, iedodot, neatceros, divus vai trīs miljardus dolāru - nebūtu palestīniešu, nekā tāda nebūtu. Princips tas pats, kas ar NATO, kur bez lielās, ļaunās Krievijas pazustu vajadzība pēc organizācijas kas notrallina pasakainas naudas summas lai bruņotos un žvadzinātu ieročus.

msh 28.08.2023 13:53

Nav atzinuši, jā, bet neaizmirsīsim ka palestīnieši ir tikai rīks globālistu rokās. Jo ne tikai musulmaņu valstīm palestīnieši ir pie dirsas, bet arī ANO ne tikai ir sava, atsevišķa aģentūra palestīniešu bēgļiem, un visiem citiem ir cita, bet arī ANO piekopj dubultus standartus bēgļu statusā - ja ukrainis vai sudānietis, aizmucis no savas valsts un ieguvis bēgļa statusu piedzemdē bērnu, tas bēglis neskaitās - kamēr palestīniešu gadījumā bēgļiem dzimst bēgļi.

msh 26.08.2023 14:23

GB12 rakstīja: 95. kods parādās vadītāja apliecībā un tā arī darba devējs zinās, ka tev tāds ir. Īsāk sakot, tas apliecina, ka tu kravinieku proti ne tikai stūrēt un spaidīt pedāļus, bet arī pareizi nokontrolēt kraušanas, slodzes, ekonomiskas braukšanas un vēl visādas lietas. Tas ir "profesionālā autovadītāja sertifikāts". Vari intereses pēc pamēģināt CSDD  onlainā nolikt 95. koda eksāmenu, tad sapratīsi, kādi jautājumi tur ir.

Tu nesaprati - es nevēlos strādāt par šoferi - es vienkārši vēlos zināt ko es drīkstu stūrēt bez tā 95. koda. Bet nu man jau te ienācās ziņas pa bezdrāts telegrāfu ka uz manas ielas dzīvo viens transportnieks, būs jāprasa viņam

msh 23.08.2023 21:33

Vienīgie ādas ķebļi kuriem var nebūt apsilde ir tad, ja mašīna ir nākusi no kādas Itālijas. Par pārējo - ja nu vienīgi gribas piepisties sīkumiem. Es kā reiz teiktu otrādi - man ādas ķebļi ir tieši tāpēc ka tos var nekopt un par tiem neuztraukties - ja es, nosmērējies ar kādām eļļām, smērēm, vai vienkārši izsēdējies uz putekļainas grīdas, iekāpšu mašīnā, sliktākajā gadījumā pēc manis vajadzēs padarboties ar mitru lupatu - ar lupatas ķebļiem būs daudz jautrāk  

Par sēdekļa turēšanu - sēdeklī ir jānotur sēdekļa formai, nevis materiālam. Āda kā reiz ir labāka jo var sēdeklī ieslīdēt

msh 23.08.2023 21:29

Nu NAHUJ tā riskēt pērkot citu mašīnu?

msh 20.08.2023 21:36

Tu vienkārši nesaproti cilvēkus kam vajag apmīzt katru trešo stabu Es personīgi esmu spējīgs braukt kā tu, cik mēģināts, kādas sešas stundas no vietas varētu - abet piemēram manai bijušajai sievai braucot no Liepājas uz Rīgu, vienmēr kaut kur pa vidu vajadzēja atliet, vai nu Saldus staķikā, vai arī man vajadzēja meklēt kādu ceļagalu kur iebraukt - un arī tādu ceļagalu meklēšana bija mana izvēle, jo viņa varēja arī notupties blakus mašīnai, aizslēpjoties aiz atvērtajām durvīm...

msh 19.08.2023 15:21

Kāds nav lietas kursā cik liela akcīze autogāzei ir pie mums un cik leišos? Jo ir nenormāla cenas starpība starp abām valstīm - pirms kovida pēc pēdējā akcīzes pacēliena normālā starpība bija 5 centi, bet tagad tie ir 15 - es te Palangā visu laiku minos garām tablo uz kura ir 57 centi...

msh 19.08.2023 15:19

darklight rakstīja: Nu, kungi, kā vispār ir? Vai gāze kā tāda vēl ir aktuāla, vai margināla parādība? Kāds vispār pašlaik liek savā jaunajā/ vecajā auto aftermarket gāzes iekārtu? Par tiem pāris modeļiem, kas nāk ar gāzi no rūpnīcas jautājumu nav.

Vēl tādas pārdomas: vai gāzētu mašīnu vispār reāli var pārdot? Jo, piemēram, es, kā arī daudzi citi man zināmi cilvēki šādiem aparātiem iet ar lielu līkumu.

Nu, tādi muļķi kā tu un citi tev zināmi cilvēki paši vainīgi ka turaties pa gabalu no taupīgām mašīnām Tas ir stāsts no tās pašas sērijas kur cilvēki grib 10-15 gadus vecu dīzeli ar 200k noskrējienu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti