Nu bet grūti jau arī būs atrast un ieraudzīt kaut ko labāku par to B3 A80. Protams, tev tas labuma mērogs būs cits - tev mašīna ir labāka, ja tajā ir vairāk nibuļu, un tas nav svarīgi, ja kāda lielāka motora apkope maksā 10x dārgāk, piekares un ritošās remonts maksā 5x dārgāk, šad un tad kādas arkas un sliekšņi jāmaina, un mašīna jāpārkrāso... ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam






















Tu esi kaut ko sajaucis - problēma nav tajā, ka pieklājīgāk pelnoši cilvēki ārpus pilsētām pelna 500 eiras - problēma ir tajā, ka pilsētās, un rietumos, pelna jūtami vairāk, un tāpēc viņiem var pieknaģēt jaudīgākus slaucamos aparātus. Vajag cenu piemērus? Manam golfam labas firmas zobene maksāja, neatceros, 10 vai 15 eiras - abas pārējās siksnas kopā labi ja cēneri maksā - rulli nemainīju, jo normālas firmas un labs, un atsevišķi viņu nomainīt 10, max 15 minūšu darbs. Manam audī, kā prēmiumam, šīs pozīcijas ir bik dārgākas, bet ruļļa un sūkņa maiņa ir obligāta.
Par to pēdējo es tev pilnīgi piekrītu - priekš tam ir domāts attiecīgs aprīkojums. Tādu snobu kā tu eksistence vēl dod papildu rozīnīti, jo tajā momentā kad tāds parauj stieni un apdiršas, jo izrādās ka "kaste uz četriem riteņiem" paātrinās vismaz tikpat labi kā "pieklājīgā paskata auto", tas ir diezgan labi sajūtams arī iekš tās kastes
Man ta vēl tā, es cenšos ievērot CSN un man ir tikai mk2 GTI ar dzimto Golf CL bļembu uz pakaļas, bet visādi neinteresanti un nesaistoši B3 un B4 mēdz būt ar cēlienu līdz simtam galīgi garlaicīgās sešās sekundēs un braucējiem, kas to mēdz izmantot... 