iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 11.05.2018 23:22

Es nezinu kas tev skaitās hipsters. Es regulāri čatoju ar četriem purniem, par mani 2-3 gadus jaunākiem, kopš kādas 15 gadus senas pagātnes. Viens ir nācis no mana dzimtā ciema, izmācījās par programmistu, dzīvo un strādā dižajā pilsētā, ir sieva, gadu vecs sīkais. Otrs ir nācis no skrīveriem, izmācījies par kuģa virsnieku, par to arī strādā, kad ir krastā, dzīvo dižajā pilsētā, pirms gada apprecējās. Trešais nācis no grobiņas, izmācījies par programmistu, dzīvo dižajā pilsētā, strāvā savā specialitātē, brīvajā laikā spēlē WoW. Ceturtais nācis no valmieras, izmācījies par programmistu, dzīvo dižajā pilsētā vecpuiša dzīvi, strādā savā specialitātē, bet ne tik labi atalgotu darbu kā pirmais un trešais. Nu un kā tu domā, kā ir ar tām mašīnām? Jep, visiem četriem ir mašīnas, ieskaitot ceturto, kur arī es nesaprotu nah viņam vajadzētu mašīnu, bet nē, vajag, un gadā nobrauc līdzīgas kilometrāžas kā es - ak jā, viņš arī ir lielākais autopilotu fans no visiem četriem, ar pamatojumu ka ja būs autopilots, viņš varēs aiziet uz krogu, piedzerties, pēc tam iekāpt savā mašīnā un tā aizvedīs mājās.

Kad tu runā par kaut kādiem hipsteriem kas negrib braukt ar mašīnām, man uzreiz rodas jautājums - kur atrodas šie hipsteri? Dižajā pilsētā noteikti ne - savādāk tur nebūtu pilns ar mašīnām, sastrēgumi un viss pārējais. Vienīgā tādu hipteru grupa, kas man nāk prātā, saucas nevis par hipsteriem, bet gan trekteriem - cilvēkiem kas lielos daudzumos un bieži dzer kaut ko alkoholisku - jā, tādiem tiešām nav vajadzības un vēlmes pēc mašīnas; ar velosipēdu drīkst būt vairāk promiles, un ja cepisti vai pašvaldībnieki pieķer arī kārtīgā pipelē esot, tad attieksme ir iecietīgāka nekā pret tādā pat stāvoklī esošu šoferi...

Attiecībā par tavām nākotnes prognozēm - kā ar šādām lietām sastāv, teiksim, irānā vai pakistānā? Droši vien ka nekā - bet irānas vai pakistānas vispārējais līmenis ir labākais, ko bik tālāka nākotne mums sola...

msh 11.05.2018 12:39

Palaidniex rakstīja: To, ka auto info par zīmēm saņems no internetā nemitīgi atjaunojamas kartes par pēdējām izmaiņām, zīmēs varētu būt iestrādāti radiotransmiteri vai vēl kā citādi panākts, kad pilnīgā miglā, sniegputenī un tumsā tās zina, ka ceļa segumā varētu un visticamāk ka būs arī iestrādāti devēji lai pat uz aizputināta ceļa zina sajust kur ir joslas, Tavā salieķa galviņā izprast, pieņemt, apzināties ir par grūtu? Aizpitinātu četrstūri no aizputināta apļa spēj pat zīdainis, bet laikam Tu pēc sevis spried, jo vari sajaukt gājēju pārejas zīmi ar ieteicamā ātruma zīmi... bet tā jau ir - dzīvs cilvēks ir daudz bīstamāks, jo izklaidīgāks, neuzmanīgāki un vairāk nodarbojas ar blakuslietām... pagaidām visas esošās avārijas izraisa tieši cilvēciskais faktors...

Jā, protams, tavam ūber golfam ar planetāro pārvadu pakaļtiltā no tā ne silts ne auksts...

Mana salieķa galviņa, domājot par reālām lietām, domā reālistiski, nevis fantazē, kā tavējā. Jā, tas viss teorētiski ir iespējams, bet pēdējie divi toč nenotiks, un pirmais uz robežas. Pa lielam tava fantazēšana ir tādā līmenī kā tiem, kas pirms 60-70 gadiem sapņoja ka mēs te tagad lidināsimies apkārt ar lidojošajiem šķīvīšiem un ko tur vēl ne, bet realitātē joprojām braucam ar mašīnām, kuras kustina uz priekšu otto ciklā sadedzināti naftas produkti.

Attiecībā par to fantāziju ka personiskās mašīnas vairs nebūs - atkal - paskaties ko šodien ražo autoindustrija - pirms 30 gadiem vēl varbūt būtu kādu atsevišķu modeļu mašīnas iespējams pakļaut tādam bezīpašnieka plēšanas ciklam, bet šodien... Nerunājot nemaz par to ka tu diez vai gribēsi sēdēt piedirstā, piezīmētā vai pieļuļķētā salonā. Tā ka atkal - sapņot jau var, bet vēlams tās fantāzijas paturēt pie sevis.

msh 11.05.2018 0:00

Ideālā pasaulē, kura eksistē pa lielam tikai tavā, un citu sapņotāju galvās, tā arī varētu būt. Reālajā pasaulē var rasties situācijas, kad tam autopilotam kaut vai radīsies problēmas tās zīmes atpazīt - nu, teiksim, kā šis sniegputeņa laikā no baltas zīmes sapratīs ka tur ir gājēju pāreja, nevis "ieteicamais ātrums" ?

msh 10.05.2018 18:38

Nu jā, bet kurš uzņemsies atbildību par autopilota sastrādātiem sūdiem? Ražotājs?

msh 10.05.2018 17:57

Nu bet kas tev nepatīk? Bik apsistu mašīnu, kuru neatmaksājās remontēt, jo plika žurka, bet tā kā tikai gadu veca, tad apdirsinātājs būtu remontējis pie dīlera ar jaunām oriģināldetaļām, kāds saremontējis ar šrotu detaļām vai ķīnas aftermarketu. Tas, kas šajā situācijā ir absurds, ir tas, ka nedaudz apsista gadu veca mašīna, un "neatmaksājas remontēt".

Kā, tavuprāt, tā ekspertīze kontrolētu spilvenu esamību?

msh 10.05.2018 17:44

Vispār tevis nosauktajam bremžu konstruktīvajam risinājumam - pakaļējās darba bremzes - diski, rocene - disku iekšpusē loki - nav nekāda sakara ar "mūsdienām" - tas ir atkarīgs no mašīnas ražotāja. Es, piemēram, šaubos ka kādam jaunam fofāgena grupas izstrādājumam, izņemot, iespējams, porsche, bugatti vai lamborghini, varētu rocenes mehānisms nebūt iebūvēts pakaļas supportā - vienīgais man zināmais audī ar šādu tehnisko risinājumu bija RS2 - tā kā S2 tā nav, atliek secināt ka visas četras bremzes nāca no porša. Tikmēr MB vai lolvo ir tā tevis nosauktā konstrukcija.

msh 10.05.2018 13:01

Ja jau pēc normālas rocenes noraušana rocene uzvedas savādāk, tātad kaut kas tur nav kā vajag un tu tāpēc tiešām to mehānismu sargā. Tātad problēma nav pārbaudē, bet gan mehānismā.

Bet piekabes bremzes uz ruļļiem nepārbauda jo tam vajadzētu speciālus ruļļus + kravu piekabē

msh 09.05.2018 23:01

Divas blāvas ķīnas diožu virtenītes un saiģot.

msh 09.05.2018 0:09

krix rakstīja: Ar belarusu nebraucu, bet tas traktors tas ir gan. Bet par šrotu gan nesauktu.

Un pēc TA regulēju tikai tāpēc, ka apskatē rauj to kloķi nejēgā, bet man patīk tieši īsais stāvbremzes gājiens jeb kā Tu teici 2 vai 3 klikšķi. Un ar to pilnībā pietiek ne tikai ikdienas slīpumiem, bet arī RIB laivas nolaišanai/izcelšanai. Un slips pie manis nav nekāds lēzenais

Pa lielam izklausās ka problēma ir vai nu pārāk vārgā rocenes mehānismā, ka tu to vēlies no apskates rūķīša glābt, vai arī īberīgā mehānismā kurš pieļauj uzlikt pārāk lielu jūtību [cik esmu novērojis, tas mēdz rezultēties smagā kloķī], un tev tas ir iepaticies, un apvienojumā ar iepriekšējo punktu, jāsargā mehānisms no apskates rūķīša...

msh 08.05.2018 23:35

Nu, ir jau arī mašīnas, kas dod - taksometri un tamlīdzīgas...

msh 07.05.2018 22:11

Santīmdrāzējam? Kurš tad tas ir?

Bet lai es kaut ko ieliktu "savā sapuvušajā golfā", man vispirms vajadzēs tikt pie sapuvuša golfa, jo man ir tikai viens, nesapuvis.

msh 07.05.2018 19:01

Te uzreiz ir jautājums kas kuram ir mazlitrāža. Muteres mk3 1.6 ripo, mans golfs, kad tam bija 1.3, ripoja, mans golfs kopš tam ir 2.0, ripo, mans audī ar savu 2.3 piecu katlu motoru arī ripoja, sētā stāvošā mk2 džeta 1.6 arī ripo. V8 motori un dīzeļi nav mēģināti.

msh 07.05.2018 18:59

Kur tad man būtu tā mašīna jātur - uz ceļa, lasīt, ielas, nevis savā pagalmā?

msh 06.05.2018 16:40

Mīnusu es tev neliktu, bet vajadzētu vispār - man pašam pie mājas piebraucamais celiņš ir ar tādu slīpumu, uz kura ja es atstātu mašīnu tikai robā, bez rocenes, tā noteikti kādas stundas laikā no parastās atstāšanas vietas palēnām, motoram pagriežoties pa kloķenes pusapgriezienam, noripinātos lejā līdz garāžai. Ir sanācis dažas reizes piebraucamo celiņu izmantot startera vietā, lielākoties situācijās kur starteris ir izņemts, izjaukts un jābrauc uz pilsētu tam detaļas pirkt - pie ceļagala izkustinot mašīnu un tajā ielecot, ar 2/3 garuma pietiek lai iedarbinātu motoru. Un mans piebraucamais celiņš nav ne tuvu tik stāvs kā daža laba cēsu iela...

msh 05.05.2018 23:46

Man patīk ka tev dzīve ir pilna ar neatrisināmām problēmām, kurām vienīgais risinājums ir buktēt ar savas mašīnas durvīm citu mašīnu durvis. Ja būtu vairāk tādu kā tu - aizvietotu savām mašīnām poliuretāna moldingus pret moldingiem, uztaisītiem no sametinātām resnām armatūrām, lai vismaz "problēmu bērni" tikai dīrātu savas durvis. Bet nu pamatā laikam tavas problēmas ir tavas īpašās problēmas - nu kaut vai, ja tiešām šādi bērnu nevar ielikt mašīnā, tad tomēr pamatā tādā situācijā bērna māte nevis noskatās kā vīrs bojā savu un svešu īpašumu, bet tomēr pievāc sīko, kamēr vīrs izbrauc mašīnu...

msh 05.05.2018 17:58

Bet kāpēc tev ir šāds uztraukums? Ražotājs uztraucās ka tev smadzeņu varētu būt pamaz, tāpēc arī tā vietā, lai tev būtu normāls kloķis, kuru tu varētu raustīt kad un ar kādu spēku vien gribi, tev ir rocenes parodija ar podziņu, kuru tu vari spiest, bet rocenes darbība ir atkarīga no tā, vai elektronika atļaus vilkt roceni, vai nē, un elektronika izlems, cik stipri. Ja jau tava mašīna tev neļauj kārtīgi lietot roceni, kāpēc tu uztraucies ka apskates rūķītis varēs vairāk?

msh 05.05.2018 17:54

Protams ka nav iedomājušies - 10 gadus tādi passāti iet apskates [pirmais B6 iznāca sestajā gadā, divus gadus tādiem apskates negāja, tātad astotajā sāka iet] un nav iedomājušies... Cik ar vienu aci lasīts, tā rocenes parodija darbojas kopā ar ABSu, līdz ar to sanāk ka nospiedīs podziņu un tā rocenes parodija sāks darboties, bet ne līdz nobloķētiem riteņiem.

Bet ja rocene tur kardānu, tātad jāmēra tie riteņi, kurus tas kardāns bremzē

msh 05.05.2018 17:49

"pēc apskates pārregulēt roceni" ? Tu tur brauc ar kaut kādu belarusu, kam nevar gribēt lai bremzes spētu sabloķēt riteņus, jeb tev liekas ka rocenei ir jābūt jēlam sūdam, nevis normālai rocenei, kā prasa TA noteikumi un, noteikti, arī ražotāja specifikācija? Es tagad liekot savam golfam aizmugurē tiltu ar disku bremzēm, roceni noregulēju pēc ražotāja specifikācijas - kurā ir noteikts ka noraujot kloķi uz vienu klikšķi, ar rokām griežot riteņus, jāparādās slodzei, uz diviem klikšķiem ar grūtībām jāvar ar rokām pagriezt riteņus, bet uz trijiem klikšķiem ar rokām riteņus nav jāvar pagriezt - bet, kā jau tu nojaut, tam kloķim klikšķu ir diezgan daudz, un bremzēšanas spēka kārtīgi noraujot kloķi ir atbilstoši. Kas tev tas par tādu šrotu kam ar norautu roceni gaitā jābūt skaņai bet riteņiem nav jābloķējas?

Ak jā, es manu ka angliskajā literatūrā rocene mēdz figurēt kā E-brake jeb emergency brake...

msh 05.05.2018 17:04

Ja jau divgadnieks, tad vēl vienkāršāk, jo nav zīdainis, kas ar celšanu jāieceļ ar visu krēsliņu - pa pavērtām durvīm šo iešķūrēt iekšā un pa logu piesprādzēt - ja loga motoriņš aiz nelietošanas nosprūdis, salabot.

msh 05.05.2018 0:44

A ja nu tie nākamie divi arī brauca pret spalvu, tik atmuguriski?

msh 05.05.2018 0:42

Zivs diez vai kaut ko reklamē, jo pat "savējie" daļa noteikti to simbolu nesaprot, kur nu vēl cilvēki no malas... Tas ir tāds neuzkrītošs kristiešu simbols - noteikti atsauce uz vietu evaņģēlijos, kur Jēzus pasauca dažus zvejniekus, kuri zvejoja, teikdams "nāciet, es jūs darīšu par cilvēku zvejniekiem". Uzkrītošāks simbols ir uzraksts "JĒZUS IR KUNGS", tādu arī vienreiz ir gadījies redzēt

Manam golfam zivtiņa nav uzlīmēta, jo man ir nosliece krist kārdinājumā un izpildīties uz ceļa.

msh 05.05.2018 0:34

1) Nekad neesi pa atvērtu logu iebāzis galvu/rokas lai kaut ko izdarītu sīkajam, neatverot durvis? Pat man ir gadījies, lai arī bērnu man vēl nav 2) Nolikt uz asfalta - kāda starpība kur tas krēsliņš pusminūti atrodas?

msh 05.05.2018 0:27

Saki, arhaiska jeņķu tomāta vadības bloks lasa tavas domas par tavām vēlmēm, un salonā ir nodrošināts cits veids kā tevi nodarbināt, jo nav robi jāpārslēdz - ? Tās īpašības ko tu slavē pa lielam tam tavam tomātam ir vēl viens mīnuss - labi, papildus izturības rezerve ir laba lieta, bet par to maksa ir liels un smags klucis, kas gan nav pārāk jūtams, jo pati tā kaste ir liela un smaga, spējīga paātrināties tikai V8 motora rēcienu pavadībā...

msh 05.05.2018 0:07

Nav, bet vienalga tie cipari ir mazi. Pat es gadā nobraucu jūtami vairāk, lai arī nekādos ceļojumos nebraucu, un ja izbraucu no latvijas, tad uz punktiem, kas ir labi ja 50 km no mājām...

Pie tādiem nobraukumiem visdrīzāk pirmās nopietnās problēmas būs ar rūsu - nu un, protams, aķis vēl var pieteikties...

msh 05.05.2018 0:04

Tas viss tāpat ir spēcīga optimizācija priekš stumdīšanās pa pilsētu - ārpus pilsētas tam brīnumam iešauj kājā hibrīda dzelži, kas paliek par lieku svaru, un, iespējams, kārba, kas nav mešalka - galu galā, atceramies ka uz šosejas tā mašīna ar visiem saviem īberīgajiem risinājumiem, kuru mērķis ir samazināt patēriņu, patērē līdzvērtīgi trīsdesmit gadus vecam Audi 80 ar 2.0 motoru, mehānisko šprici un čupiņu citu klasisku risinājumu, kādu prīmusam nav, jo tie palielina patēriņu... Diez cik tas prīmusa nemotoriņš patērētu, ja to ieliktu tādā audī, sajūgtu ar atbilstoša garuma mešalku...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti