iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 10.04.2018 17:23

Tāpēc ar instrumentiem jāiekustina. Japonamaķ variants kur viss ir sapuvis un izjucis jau tomēr parasti nav.

msh 10.04.2018 17:22

Nezinu kas ir L1e kategorija, bet zinu ka ja mana rīģele būtu saliktā stāvoklī un es ar viņu taisītos braukt, man vajadzētu gan ķiveri, gan oktu...

msh 10.04.2018 13:02

kasinsh79 rakstīja: Jā, tā ir. Un tas būtu reāls iemesls nebaidīties tik ļoti no lietota auto ar DSG iegādes. Ja uzskatām, ka mūsdienās plīst viss, tad DSG vismaz nav kosmiski dārgs remonts utt.

Kas jau kuram ir kosmiski dārgs... Tev noteikti kāda sestā golfa priekšas riteņu gultnis pa sotaku ar kapeikām vai sajūga komplekts par kādiem pieciem sotakiem liekas sīcene - nu jā, bet es par to naudu nopērku savam golfam visu riteņu gultņus un kādus 5-6 sajūga komplektus, bišķi ir starpība, vai ne? 10-15-20 gadus vecas mašīnas nepērk cilvēki, kam 1-2 štukas remontam liekas sīcene.

Parastam tomātam remonts diez vai būs dārgāks par DSG, tā starpība pa lielam noteikti ir tāda, ka par tomātu tu nezini neko, kamēr pērkot DSG, tev ir liela iespējamība ka tu remontēsi...

msh 09.04.2018 19:03

Ko lai saka, traki. Gandrīz kā man mājās, kur garāžas 7 cm pakāpiens parasti tiek paņemts ar saviem 10-15 kmph...

msh 09.04.2018 18:48

Nu un pats mehānisms, tas kas trumulī, tika regulēts?

Nav man sanācis iedziļināties trumuļu īpatnībās, jo vai nu es esmu viņus piecietis kā zobu sāpes, vai arī izmetis un aizstājis ar diskotēkas bremzēm, bet no citu klapatām esmu iemācījies ka ir divu veidu rocenes mehānismi trumuļiem - viens, kur caur skrūves caurumu ar plakanu skrūvgriezi jāskrūvē tāds uzgrieznis, otrs, kam teorētiski būtu jāregulējas pašam, bet dabā, cik lasīts, pie nospiestas bremzes ar kādu īlenu atkal caur skrūves caurumu jānorauj viena detaļa uz leju...

msh 09.04.2018 0:00

Nu - tas jau galvenokārt atkarīgs no motora elastības un kārbas garuma... Es ar golfu braucu apmēram kā tu apraksti - mašīna sver apmēram tonnu, motors vairāk nekā adekvāts, un tā nu ikdienā manevrējot pa apdzīvotām vietām, pulkstenis virs 2k uzkāpj reti - tagad pirms kāda laiciņa uzliku garāku kārbu, tam par godu pārstāju zem 60 likt piektajā - motors pavilktu arī ar šito kārbu, bet nu....

Tajā pašā laikā muteres mk3 1.6 mono - kad pēdējoreiz ar to mašīnu pabraucu bik garāku gabaliņu, man vajadzēja apzināti piespiest sevi pacelt pārslēgšanās punktus jūtami augstāk, jo tur tajā 1,2-2k diapazonā, kur mana golfa motoriņš jūtas diezgan labi, tas nemotoriņš neattīsta neko...

Protams, ir arī cilvēki bez izjūtas, kas zemos apgriezienos moka motorus, kuri tajos tiešām mokās...

msh 08.04.2018 23:52

Lai tas manevrs būtu ekstrēms, tev ir jāsēž žigulī kurš piedevām spēcīgi velk uz vienu pusi... Man nav sanācis praksē izmēģināt, jo pārāk daudz pļurkstēt pa telefonu braucot nesanāk [ja sanāktu - nopirktu zilo zobu austiņu] , bet nu mašīnai ar stūres pastiprinātāju tevis aprakstītajā situācijā ir tikai viena problēma - nepieciešamība ar labo roku slēgāt virzienrādītājus...

msh 08.04.2018 23:17

Nu vot - fofāgens tur pārdeva tik daudz mašīnu - a padomā cik mazā pleķīti varētu sadzīt pēdējos desmit gados tajā valstī pārdotos zvēru karaļus un egles...

msh 08.04.2018 16:43

Sēdoša suņa auguma cilvēki varbūt tā arī var, neņemos spriest, jo man priekš tā garuma ir kādi 40 centimetri par daudz un sēdpozīcija - stipri savādāka.

msh 08.04.2018 10:23

Es arī telefonu turu rokā, kreisajā, nav man viņš tik liels lai būtu pārliecība ka izdosies ar plecu piespiest pie auss - un nav problēma vienlaicīgi pārslēgt robus; virzienrādītāju kloķi arī caur stūri var aizsniegt. Kafiju dzeru mājās, ja mašīnā ir kas dzerams, tas ir pusotra vai divu litru pudelē, ūdens parasti, jo tāda pudele var pārdzīvot visādus manvrus bez problēmām, un var pat apvienot dzeršanu ar skatīšanos uz ceļu - ļuļķēšana man nav saistoša, bet cik nu dabā esmu novērojis ļuļķētājus - tādi kas izmanto mašīnā esošo pelnu trauku ir šausmīgi reta parādība

Ja ikdienā vajag daudz tusēt korķos, tad vajag pamainīt maršrutu un/vai laiku. Bet kājas guršana ir atkarīga no sajūga pedāļa smaguma, un tas atkal ir atkarīgs no katras mašīnas kārbas un pedāļu kastes īpatnībām.

msh 07.04.2018 17:59

Vot, pilnīgi nopietns jautājums - a ko tu dari no tā lukša līdz luksim - urbini degunu, skaiti vārnas, spaidi plakano, streb kafiju? Es nesen braukājot pa liepāju par šito aizdomājos - brīdī kad tomāts kontrolē motora apgriezienus un robus, vadītājam pazūd vismaz 50% darāmā, un pie stūres vairs nav ko darīt - es pilnīgi varu saprast tos pašnāvniekus, kas braucot spaida plakanos telefonus - a ko vēl darīt, ja braukšana ir padarīta maksimāli garlaicīga? Bet nu protams, dažiem tas skaitās "ērtības", tāpat kā vēl dažas citas braukšanas baudu samazinošas ekstras...

msh 07.04.2018 17:54

Nebaidies, ir gadījies izbraukt arī ar to "mūsdienu" - piektā gada tūrāns ar 2.0 FSI un tiptroniku - jā, tas bija pēdējais moments kad fofāgens lietoja normālu tomātu - galvenā starpība starp trīsdesmitgadīgu un "mūsdienu" bija tā, ka "mūsdienu" ir vairāk robu un vadības bloks, kurš spēj uztaisīt kikdauni praktiski jebkurā ātrumā - nu riktīgi forši - pie 30 kmph asāk iemin pedāli gaidot paātrinājumu, a tā vietā atskan ūūūūūūūēēēēĒĒĒĒĒĒĒĒ un tu to paātrinājumu saņem pie 4k... Nulltā gada MB CLK320 vismaz motora spēju dēļ robu garums bija atbilstošs, un tomāts otrajā ieslēdzas pie kādiem 50, līdz ar to pie 30 ieminot tiešām ir paātrinājums, nevis kikdaunis - pats biju pārsteigts.

Un, ja palaidi garām - es runāju par normāliem tomātiem, nevis mūsdienu trīsreizējās lietošanas sūdiem - variatoriem, robotiem un ko tur vēl ne, kas dod bik labāku veiktspēju apmaiņā pret īsu mūžu. Tomātu ar hidrotransformatoru ražo jau vairāk par 60 gadiem, un tas VAR būt samērā uzticams.

msh 07.04.2018 8:57

Jā, V8 - un vēl kādam pensionāru variantam varētu V6. Četri katli ar tomātu der tikai sadistiem kam patīk paātrināties pēc ilga kikdauņa niknas motora rēkoņas pavadībā.

Nerunājot nemaz par to kā tas hidrotransformators iznieko motora jaudu - atceros, vectētiņam pirmais golfs bija mk2 ar 1.6 tomātu - pēc tam nākamais ar 1.3 mešalku bija jūtami dzīvīgāks. Zinu, kāds teiks ka veca kārba - jā, 10-15 gadus jaunāks tiptroniks atšķiras ar elektronisku vadību, kura bik dziļāk piespiežot pedāli taisītu kikdauni - pa lielam galvenā atšķirība.

msh 06.04.2018 22:41

Pie noteikuma ka zem haubes ir kāds V8 motors - jo vienīgie normālie tomāti, hidrotransformators ar dažu robu planetāro ātrumkārbu, jūtami ietekmē jaudu...

msh 06.04.2018 18:09

Nu, varbūt tai lielajai makstij arī ir jāslēdz tā kārba kā dažam labam smagākam aparātam, kustību uzsākot ar otro...

msh 06.04.2018 17:28

Tu piemirsi vienu momentu attiecībā uz to pieprasījumu. Pieprasījums pēc puņķainiem tomātiem ir liels, jo pirmais pircējs pamatā izmanto bankai piederošu mašīnu, no kuras pēc tam kratās vaļā, un ir gatavs pieciest neērtības, kamēr mašīna ir garantijas remontā - un vēl ļoti bieži šie cilvēki ir sajaukuši mašīnai paredzēto pielietojumu, un ir iedomājušies ka mašīna ir domāta lai ar to stumdītos pa korķiem. Absolūts pieprasījuma trūkums tomātiem ir tajā brīdī, kad mašīna ir 10 gadus veca, bet šodien var sanākt tāpat kā ar motora izvēli - gribi benzīnu, bet izdodas atrast tikai vienu normālu mašīnu, un tā ir dīzelis - un tas pats var būt ar kārbas izvēli... Nu un vecākām mašīnām, parasti uz 15-20 gadi, tomātus diezgan bieži mēdz mest ārā un likt mešalkas, vienīgi ar gadiem noteikti paliks grūtāk dabūt ko vietā ielikt.

P.N. Mešalka drīkst būt arī ar sešiem robiem; tas nav īpašs papildu sarežģījums tajā kārbā

msh 06.04.2018 17:21

Protams ka mešalka ir aizvakardiena - kopā ar citām nesvarīgām, arhaiskām lietām kā "uzticamība", "kvalitāte", "lētas uzturēšanas izmaksas" un tamlīdzīgi. Sūdomāts ir šodiena arī tāpēc, ka ražotāji tos uzspiež, jo ražotājam sūdomāts ir win-win situācija - pirmkārt, cilvēks nopērk dārgāku mašīnu, otrkārt, viņam ir iemesls to gribēt ātrāk nomainīt... Nopērc, teiksim, jaunu audī ar kvatru, un mešalku - atklāsi ka tie divi ķeksīši - mešalka un kvatra - kopā vairs netiek piedāvāti...

Pa lielam šī tava domāšana ir tāda veiksmes dēļ - vispirms paveicās ar dažām mazlietotām mašīnām, un nu darbadevējs dod braukt ar jaunām. A ko tad, ja tev būtu jābrauc ar 5-10 gadus vecām, kā kādreiz? Diez vai tad tu šodien šādu tekstu bīdītu, visdrīzāk pēc kāda laika atzītu ka mešalka - tā ir šodiena, un sūdomāts - vakardiena, un nāktos atrofēto labo roku atkal trenēt... A6 ar multitroniku atceries? Tas tavs DSG, par kuru to šobrīd čurā karstu, ir vēl lielāks sūds par to multitroniku - multitronika galvenā problēma bija tas, ka mehāniski par vāju, un pēc pāris trīs simtiem tūkstošu sākās mehāniskas problēmas. Tikmēr tas tavs DSG jau tagad kā damokla zobens karājas virs tavas galvas - nu labi, pieņemsim ka 1-2 gadus vēl var gaidīt ka tā kārba izvilks ar garantiju, bet pēc tam tikpat labi var gadīties ka tu vienu brīdi izpildies uz šosejas un priecājies kā kārba agresīvi pārmetas divus robus uz leju - un nākamajā brīdī jau ar beigtu mašīnu stāvi ceļa malā, un pāris stundas vēlāk izbaudi ejakulatora kabīnes ērtības. Es tev novēlu lai fofāgens būtu to lietu uzlabojis - ir dzirdēti daži labi stāsti par to, kā pāris gadus veciem DSG braucot nosprāgst kārbas vadības bloks, lieta, kurai būtu jāizvelk vismaz savi 30 gadi...

Ā, un ir vēl viens moments. Normālajai kārbai - mešalkai - šodien pat ražotāji atļaujas paziņot ka tā ir bezapkopes kārba - kas gan tā nav, bet nu tur pamatā nekāda iespringuma nav, sevišķi ja vēl kārbai nav noplūdes. Tikmēr sūdomātam ir regulāras eļļas maiņas, UN - cik dzirdēts - pēc mūsu dīleru apkopēm vēlams pašam pārbaudīt, vai tiešām tas, kas ir uz papīra izdarīts, ir arī patiesi noticis - tas puņķainais DSG var arī ņemt ļaunā iespēju nobraukt ar vienu eļļu divus vai trīs maiņas intervālus...

msh 05.04.2018 17:33

Garākos pārbraucienos būtu jābūt tikpat patiesai baudai arī ar mešalku - tie ir dižās pilsētas korķi, kur būtu kaut kas jābauda...

msh 04.04.2018 17:53

Mašīna ekstra ir tiem, kam alternatīva ir sabiedriskais transports. Tiem, kam nav, mašīna ir pirmās nepieciešamības lieta.

msh 04.04.2018 1:15

Es tev pastāstīšu noslēpumu - mašīna - tas nav viens nedalāms objekts, bet gan dažādu detaļu apkopojums. Ja tev tava mašīna ir par zemu, to novērš uzliekot augstākas atsperes un amartus. Tā ir ļoti uzkrītoša ražotāju politika - normālās mašīnas pārtaisīt par wannabesporta mašīnām, un tad nu tiem, kas grib braukt kā ar parastu mašīnu, pamest garšīgu ēsmu - pseidodžipu, kurš nejauši maksā dārgāk par parasto mašīnu... Bet četras atsperes un amarti maksā lētāk nekā starpība starp universāli un pseidodžipu... Tik vien ka gribot pacelt kādu mašīnu nāksies mazliet pakustināt smadzenes, vai meklēt kādu, kas kustinās tās tavā vietā, jo ja detaļas, kas pazemina mašīnu, būs viegli atrast, tad detaļas, kas paaugstina mašīnu, būs grūtāk un/vai nāksies improvizēt.

msh 04.04.2018 1:00

Jā? Nu pastāsti, kādas fizikas likumus apmānošas tehnoloģijas es esmu palaidis garām - raķešdzinējus statnēs, kas līkumos nodrošina stabilitāti? Kā jau teicu, es ļoti labi saprotu uz ko balstās bik vadāmāku pseidodžipu īpašības - uz koka ratu riteņiem, kas pseidodžipu pārvērš par wannabepseidodžipu un dažām kosmosa tehnoloģijām piekarē.

Ir gadījies pasēdēt arī tuaregā - tas gan bija sen - un pirms pāris mēnešiem tajā pašā XC90. Iekš XC90 iekāpjot, pirmais bija smaga vilšanās - priekšā apmēram tāds pats pretīgās atejas tipa panelis kā iekš pirmās paaudzes S80 - tā kā 12 kilometri tika pavadīti aizrautīgās sarunās un vadītājs brauca mierīgi, gaitas īpašībās nesanāca iedziļināties, bet nu baidos ka ļumēja vairāk par normālu mašīnu - ietilpība tai suņubūdai arī nekāda ahūna nebija; sintezators grabažniekā gareniski ielīda tikai tāpēc, ka pakaļas ķeblis ir bīdāms uz priekšu.

Un pret manu golfu tur neko īpaši nav ko salīdzināt - karstais hečbeks pret suņubūdu, kas domāta pensionāriem un sievietēm, cilvēkiem kas nemāk braukt vai kas to kasti izvēlējušies aiz nepatikas pret braukšanu. Es te bišķi salīdzināju ar drūmāku pagātni - pamazām jau tās sliktās lietas no golta tiek ņemtas ārā un aizvietotas ar normālām...

msh 03.04.2018 19:35

Diviem - abi bija pirmās paaudzes hujdaja tukšoni. Pirmais bija ar četrciparu nobraukumu, desmit gadus atpakaļ, otrais, praktiski tāds pats, tik ar melniem buferiem un gāzes plīti, pirms gada. Abos abos gadījumos radās vienādas sajūtas - sēdi uz virtuves taburetes kastē, kas zvārojas kā otrais golfs ar mīkstām pederēm un sūdīgiem amartiem. Pēdējoreiz gan pieredzes dēļ uzķēru niansi - pēc tā kā piekare uzņem sīkas bedres, palika skaidrs ka tā tur ir ļoti cieta, un man golfā ar tādu grabētu zobi, un visa tā zvārošanās ir dēļ elementāriem fizikas likumiem - normāla augstuma riepas + augsta augsti esoša kulba.

Protams, es ļoti labi zinu ka prēmiuma šķērsotājiem mēdz šo to sapist - piemēram tam pašam XC90 mēdz likt koka ratu riteņus, lai tā kaste uzvestos uz ceļa trešā golfa līmenī, apmaiņā pret to ka JJJ piesauktajās ceļu darbu zonās nākas no savas augstās taburetes noskatīties kā divdesmitgadīgi golfi un audī cēli iet garām - nu un vēl daži krutāki ražotāji pasākuši likt amartus ar kosmosa tehnoloģijām, kas pirmajiem diviem kastes braucējiem dod iespēju pabraukt ar bik stabilāku kasti - tālāk gan čābiski...

Viens pazīstams cilvēks kādu laiciņu atpakaļ nopirka trīs gadus vecu XC60; kad nākamreiz gadīsies viņu apciemot mājās, būs prikola pēc jāpaprasa lai iedod izbraukt, gribas paprovēt kā uz ceļa uzvedas wannabeprēmiuma wannabedžips - vietējie ceļi satur gan granti, gan šausmīgu asfaltu, cerams ka durvīs neietriekšos...

msh 03.04.2018 19:15

Drīkst zināt kādu marku mašīnām tu to esi darījis? Jo, redzi - fofāgena grupa tā aptuveni izbeidz piedāvāt detaļu 10, maksimums 15 gadus pēc tam, kad pēdējā mašīna, kas to izmanto, ir noripojusi no konveijera - citas lietas, piemēram, veselas virsbūves, piedāvāt beidz ātrāk.

Cik maksā oriģināldetaļas, zinu - pats mēdzu šad un tad ElmiMotors oriģināldetaļu katalogu izmantot dažādiem nolūkiem; dīlera cenas mēdz būt līdz pusotrai reizei augstākas. Agrāk šad un tad kādus sīkumus mēdzu pie dīlera arī pasūtīt.

msh 03.04.2018 19:02

viencexperc rakstīja:

Internetā klīst ziņas, ka Ilona Maska māsa dzemdēja bērnu, kuras tēvs ir arī vectētiņš, jeb tēvs sataisīja sev mazdēlu un dēlu vienlaicīgi.

Ilons jau iepriekš ir teicis, ka viņa tēvs ir briesmīgs cilvēks, bet šis starpgadījums daudz ko izskaidro.

www.dailymail.co.uk/news/article-5536883/Truth-billionaire-Elon-Musks-inter-galactic-family-feud.html

Tev laikam ir švakas angļu valodas zināšanas - acīmredzot tāpat kā es, no galvas nezināji kas ir "stepdaughter", bet atšķirībā no manis, nespēji izlasīt pārējo tekstu lai saprastu, ko tas vārds nozīmē. Rakstā aprakstītā sieviete ir elona pusmāsa, un viņa tēvs bija viņas patēvs, tā ka ciktāl var saprast no tā raksta, neskaitot paša elona izmisumu, viss ir bumbās - 72 gadus vecs vecis uzcirta 30 gadus vecai sievietei kas nav ar viņu nekādīgi ģenētiski saistīta, bērnu. Vot ja viņš to būtu izdarījis pirms 15 gadiem - tad gan tas būtu kaut kas dzeltenās preses ievērības cienīgs...

msh 03.04.2018 18:45

Tajā apvidū dzīvojot ir nevis jāuztraucas par to, kur nolikt mašīnu, bet kā no tās klapatas atbrīvoties.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti