Nu re - tu pats uzrakstīji ka pārbaudīt pa īstam nevar... ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu re - tu pats uzrakstīji ka pārbaudīt pa īstam nevar... ![]()
Haha
Var redzēt ka tev pašvaka sajēga no kā tad tie spilveni sastāv, un ko tā lampiņa nozīmē. Tas ja spilvenu lampiņa nedeg, un nedeg, jo bloks nav iededzinājis, nevis nedeg, jo izņemta, nozīmē tikai to ka spilvenu vadības blociņš avārijas situācijā mēģinās izšaut spilvenus, neko vairāk. Tas nekādīgi negarantē ne to ka spilvenu vietā nav ieliktas pretestības, ne to ka nav atslēgti trieciena devēji.
Neesmu vēl redzējis nevienu fofāgena grupas mašīnu kam būtu elektriski ķebļi, bet elektriski regulētos tikai šofernieks - pasažiernieks vienmēr ir apdalīts ar to, ka tam nav atmiņas, neatkarīgi no tā, vai tas ir C5 vai B3. Cita lieta ka tā ekstra šaipus atlantijas okeāna nav sevišķi izplatīta, kamēr tajā pusē tā izskatās ka tas pats B3 komplektējās ar elektriskiem ķebļiem standartā, pie noteikuma ka mašīna bija Audi 90 vai Audi Coupe.
Tātad tu brauc vai nu ar 20+ gadus vecu mašīnu, kā es, vai arī tu brauc ar atpalikuša ražotāja mašīnu. Fofāgena grupa, piemēram, uz Drive by wire pārgāja deviņdesmito gadu beigās - bija atsevišķi motori, kam vēl bija droseles trose, bet kruīzs bija jau motora vadības bloka funkcija, un motoriņš virināja droseli [tiem motoriem tā konstrukcija aizvietoja arī brīvgaitnieku] - nu un TDI drive by wire bija kopš pirmsākumiem 1990. gadā, vienīgi agrīnajiem audī TDI nebija kruīza funkcionalitātes vadības blokam, jo tolaik kombinācija ķīselis + kruīzs nebija sevišķi iecienīta.
Manam golfam pneimatiskais kruīzs arī spaida gāzes pedāli pa mk3 modei - jo fofāgens ar B3 passāta un mk3 golfa ieviešanu sāka skaitīt kapeikas - mk2 un B2, un visiem audī kam vēl bija pneimatiskie kruīzi, virināja droseli pa tiešo, un drosele bija ar dubultu asi lai kruīzam darbojoties gāzes pedālis stāvētu nekustīgi miera pozīcijā.
Vispār jau vēl mazāk - kruīzs - tas ir tīri slēdzis, kas tiek izmantots lai to ieslēgtu - un motora vadības bloka funkcionalitāte. Pārējais viss tur atrodas jebkurā gadījumā, jo tiek izmantots arī citām funkcijām.
Nu jā - divreiz efektīvāks, jo nav akcīzes, kas to cenas starpību sastāda... TECa + elektropārvades līniju lietderības koeficients ir vienāds ar ķīseļa lietderības koeficientu. Bet hidroelektrostacijas vari nepiesaukt - tām pieejamais ūdens tiek 100% izmantots arī bez neviena elektromobīļa.
Tāpēc ka tesla ir esošās tehnoloģijas sakrāmētas mašīnā - par kādu naudu tad masks lai izstrādā riteņu motorus, ja tie miljardi jānotrallina veikalingā?
Nekas īpašs - telefons lādējoties ar ātro uzlādi impulsveidīgi to rausta lai neuzspridzinātu aķi, no tā arī troksnis.
Jo labākajā gadījumā tur sanāk mašīna ar jūtami lielāku "mirušo masu" pēc tiem 50 kilometriem nekā prīmusam uz šosejas.
Ko ir vieglāk bez skatīšanās atrast - pedāli vai to pogu? ![]()
Nu bet tas ir tikai loģiski - priekš kam kaut kādu bezjēdzīgu pogu šai funkcijai? Kas ir ērtāk - īsi nospiest bremzi, vai meklēt kaut kādu pogu? Es pieņemu ka tevis nosauktajai fabijai ir tā pati kārtība, kādu fofāgena grupa izmanto kopš astoņdesmito gadu sākuma, un kas ir loģiska un praktiska. Nesen gadījās pabraukt ar E36 kompaktu, kam bija ielikts kruīzs, tur laikam ir tas pats, tik tāds īberīgs kloķītis - nemēģināju vai pēc tā kloķīša pakustināšanas AUS virzienos šis pēc tam piedāvā RESUME. Egle vienkārši ir paredzēta nenopietnākiem vadītājiem, kas vēlas braucot paspēlēties - tā nu tu paspaidi podziņas un tev iedegas spidometrā lampiņas.
P.N. Audī iekš C2 arī bija viena ar kruīzu saistīta lampiņa, kas iedegās ja pievadīja kruīzam barošanu - pēc tam ar nākamajiem modeļiem ražotājs saprata ka tas nah nevienam nav vajadzīgs.
Nu ja tai eglei tiešām noteica pēc kloķa pozīcijas, tad tur francūži ir kārtējo reizi kaut ko caur dirsu uztaisījuši. Tik jauni motroniki, kam ir Drive By Wire un attiecīgi kruīza funkcionalitāte, kas ļauj tikai attiecīgos robos slēgt, pārnesumu nosaka pēc ātruma/apgriezienu attiecības. Protams, ir viens mīnuss - kārbas maiņa pret citu ar citiem pārnesuma skaitļiem prasa čipšķūnera iejaukšanos lai pēc tam kruīzs darbotos.
Nu bet dabiski - tās ir firmas, kuru mērķis ir gūt pēc iespējas lielāku peļņu, un kuru finanšu stāvoklis parasti neliek censties pēc iespējas ātrāk tās mašīnas pārdot ![]()
Nē nu tas princips ir vienkāršs - paņem pārdod to gadu veco mašīnu un tu uzzināsi, cik tad šī ir no savas vērtības zaudējusi ;)
"Piedāvājumā tādu nebūs", jo jaunas mašīnas lielākoties pieder bankām un tos lieto cilvēki, kas bankām regulāri maksā, bet ja nespēj, tad tālāk tiek galā ar visu banka, un tad ja nu akurāt kādam steidzīgi jānotirgo gadu veca mašīna, tā arī par adekvātu cenu fiksi aiziet. Bet ja visi mašīnas pirktu naļikā, mēs daudz biežāk varētu redzēt situācijas, kur gadu vecas mašīnas tirgo par to tirgus vērtību.
Man savulaik iekš audī bija baltas ādas ķebļi. Nekādu problēmu, neskaitot vispārējo ādas problēmu ka nav patīkami tādā ķeblī sēdēt plikam...
Nēģera dirsa ir tad, kad griesti ir melni. To modi es neatbalstu, bet panelim gan ir jābūt melnam, gan lai pieklājīgi izskatītos, gan lai mazāk gaismas tumsā atstarotu, gan lai nemaisītos pa acīm. Nekad neesmu sapratis tos hipsterus kam patīk īberīgo krāsu saloni - toties es redzu ka ar tādām mašīnām notiek tas pats, kas ar mašīnām, kam tomāti - vai nu tās ātrāk nonāk šrotā, vai arī piedzīvo nepareizā aprīkojuma izvākšanu.
Piedāvājums un pieprasījums ir divas dažādas lietas. Ja tu tādu gadu vecu mašīnu ar 12k nobraukumu gribētu steidzami pārdot, tu liktu to -30% cenu, kamēr par -10% cenu nevienam tāds nah nav vajadzīgs - ja var atļauties 90% no jauna cenas, tad var arī piemest tās dažas štukas un paņemt jaunu.
Nu nah tādu baltu paneli
Panelim jābūt melnam, durvju apšuvumu pamatmateriālam arī - koka uzlikām, protams, jābūt brūnām un virsū esošā āda var būt arī, teiksim, balta - ķebļi arī var būt balti.
Plastmasas klucis?
Plastmasas tur tiešām daudz nebūs.
Jā, ir mode pēc visa melna - es to jūtu, redzot kā forumos 25 gadus vecu mašīnu lietotāji savām mašīnām baltus griestus mēdz pārvilkt ar melniem audumiem... Panelim un visādiem ķiņķēziņiem, manuprāt, jābūt pieklājīgi melniem, griestiem gan baltiem.
Nu nu? Kas tad ir ar tiem saloniem? Saloniem neesmu pievērsis dižu uzmanību, jo tādos sēdēt nesanāk; redzu ka tur ir daži jauninājumi, par kuriem labāk nespriedīšu, jo nav sanācis izmēģināt, savādāk saloni kā saloni. Vot par to ārējo dizainu - citiem ražotājiem kā kuram, bet fofāgena grupa pirms kādiem 13 gadiem izlaida samērā smukus jaunos modeļus, kuri kopš tā laika ārēji pakāpeniski sapisti - škoda šobrīd laiž laukā vislielākos kropļus.
Kāpēc gan ne - kamēr franči tomēr sāka ieviest augšējās sadales vārpstas un citas kosmosa tehnoloģijas, tikmēr jeņķi vēl šobaltdien diezgan daudz ražo OHV motorus...
Vai nu ievilcējs nepagūst tik ātri atlekt atpakaļ, vai bendikss bik čābīgāk veic savu funkciju. Es te tagad savā golfā ieliku citu starteri, un tā kā pie šībrīža starta trekninājuma auksts motors vispirms dažas reizes uzsit un tikai tad pielec, pie katra uzsitiena ir tāda graboņa - starterim nedarīšu neko, motora vadības bloku gan paregulēšu lai lektu uz sitiena ![]()
Nu, 90% no kosmonautu šrotiem noteikti liek. Liepājā, kur tādu nav, no apkārtnes 6 vai cik tur šrotiem man liekas ka tikai vienā bija kāds tik nogarlaikojies cilvēciņš kas var atļauties par katru mašīnu likt sludekli, no pārējajiem kādi 2-3 reizēm ieliek kaut kādus aptuvenos sludekļus, par tēmu "ir mk3 detaļas, 1.6, 1.8, 1.9. 2.0 utt". Bet tā pa lielam informācija ceļo no mutes mutē, tā ka šāds tofika jautājums ir pilnīgi saprotams. Nesaprotams vienīgi tiem, kas šrotus neapmeklē.
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
1) Ja šis moments ir svarīgs, tam eksistē atbilstoši velosipēdi - bromptons, piemēram, diez vai būs sevišķi lielāks, un var gadīties ka saliekas ātrāk
2) Un ko no tā velosipēds nevar?
3) Atkal - visi velosipēdi nav vienādi - diez vai ar to brīnumu varētu līkumā izcirst mazu riteņu divriteni vai trīsriteni.