iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 04.02.2018 11:15

Lietuvā "varēs"? Man liekas ka agrāk jau varēja.

Attiecībā par "tām muļķībām" - es tev novēlu pabraukt ar mašīnu, kam stūre nepareizā pusē pa, teiksim, tīnūžu šoseju, esam vienam mašīnā Man vienreiz pirms desmit gadiem gadījās redzēt kā viens mana ciema iedzīvotājs/a brauca ar pajēru, kam stūre nepareizajā pusē, pa šoseju - lai aiz fūres paskatītos vai kāds pretī nebrauc, šis tur vismaz līdz pretējās joslas pusei rāva, un tā kā bik bija satiksme, kādas n reizes. Bija žēl skatīties.

Jebkurā gadījumā - nu nevajag mums reģistrēt tās mašīnas ar stūri nepareizajā pusē. Galvenais lai neviens nepiekasās pie mašīnas ar pārliktu stūri reģostrācijas. Noderīgāk būtu ja ieviestu normālus noteikumus pašbūvētu motociklu un mašīnu reģistrācijai.

msh 04.02.2018 1:06

Tādi nodokļi varētu novest pie revolūcijas. Bet lai samazinātu dižajā pilsētā mašīnu skaitu uz pusi, pietiktu ar to ka lielu daļu firmu izmētāt pa reģioniem - atlikušajiem dižpilsētniekiem uzlabotos dzīves kvalitāte, un reģionos arī paliktu normālāk.

msh 03.02.2018 17:08

Torsens jāskatās...

msh 03.02.2018 13:01

nomiks rakstīja:

msh rakstīja: Daži dižās pilsētas novērojumi:

Noliekot golfu dižās pilsētas ielas malā, bik tālāk no mājas durvīm [jo pie pašām durvīm nav tajā brīdī bijusi tukša vieta], nākamajā dienā izejot laukā un paskatoties uz mašīnu rindu, pirmā doma "nopizģīts" - jo tomēr krimināla vieta, un parasti abās pusēs sastājušās lielākas mašīnas, aizsedzot golfu...

Sestdien gadījās aizbraukt pēc kārbas zepa pašā apakšgalā, no vienības gatves pa kreisi iekšā - tā kā gribēju pirmo reizi pārbraukt pāri zelta tiltam, pēc tam braucu tālāk - procesā atklājās ka dižajā pilsētā par ielām mēdz saukt grants veidojumus, ko laukos pat īsti par ceļiem nesauc; nebiju sen braucis pa tik sūdīgu ceļu kur parastā sajāta grants ceļa ātrumā - 40-60 kmph nevar pabraukt, bet ir jābrauc pirmajā robā - bet nu - tā bija rīgas iela...

No rīta pusastoņos, pirms braukšanas prom, atvēru datorā vāzes karti - rīga - dirsā, viļņa - dirsā, kauņa - dirsā - tikmēr daugavpilī viena iela slēgta, liepājā laikam divas... Bet nu, es parasti braucu pareizajos laikos, tā arī šoreiz - astoņos starts jo sākas maksas stāvvieta - bik pastāvēju uz avotu ielas, salu tilta abos galos bija bik jāpastumdās, bet tā viss normāli. Nezinu gan par ko domāja no rīta sēžoties pie mašīnas stūres tie nabadziņi, kas tur tusēja garā garā rindā ulmaņa gatves pretējajā virzienā...

Nevajadzēja uz Ape Motors braukt ar Waze. Tas ceļš, pa kuru Tu no Dienvidu tilta brauci, nemaz nav normāls ceļš, bet ikrīta sastrēgumus apbraucošo personu iebraukāts ceļš. Tikai ziemā tas ir daudzmaz normāli izbraucams.

Es sestdienā vispār neizmantotu Dienvidu tiltu nokļūšanai Vienības gatvē. Nav jēgas. Ātrāk sanāk braukt pār Salu tiltu nekā grozīties pa veco Ziepniekkalnu

Ne uz kādu mērkaķmotoru nebraucu; vajadzēja pie viena zināma karaktera aizbraukt nopirkt kārbu. Tu arī diezgan kaut ko jauc - 1) es vāzi nelietoju 2) turp es aizbraucu pāri saliniekam un pa elles, tfu, vienības gatvi, pārliecinoties ka pat sestdienas vakarā elles gatve ir problēmu vieta - savācis kārbu turpināju braukt tajā pašā virzienā kā pirms tam, jo mans mērķis bija pirmo reizi pārbraukt pāri zeltiniekam, jo tas savādais tilts, uzbūvēts lai vienas dižās pilsētas nomales iedzīvotāji varētu aizbraukt uz citu dižās pilsētas nomali, manos parastajos maršrutos nekādīgi nespēj nokļūt tāpat kā dzelzceļa tilts...

msh 02.02.2018 21:55

Distranceris visbiežāk ir pretējās puses borda, kurai otrā pusē novietoto mašīnu ārējie spoguļi pozīciju mainīt neliek.

msh 01.02.2018 21:23

Pirmkārt, cilvēki mēdz mašīnas likt visādās vietās, kur citas mašīnas braukā garām gar sāniem, otrkārt, tava egle ir diezgan šaura.

msh 01.02.2018 21:00

650 rakstīja: Es kaut kā neesmu ievērojis Nevienu autabusu, kurš brauktu uz reāliem 110.Fig viņu sazin, no kurienes šādi mīti rodas.Laikam kādureiz kāds ir ticis ļoti pazemots un piesmiets no kāda a-busa, ja jau šāda pasaka visapkart te cirkulē.

Es gan esmu - ap gadsimtu miju stāvot ikarusā priekšā skatījies kā šoferis aizgriež 120 kmph spidometru līdz galam...

msh 01.02.2018 18:49

Tu jau savas problēmas esi uzskaitījis, un tās ir diezgan nopietnas - 2-3 bildes, pāris sodi par ātrumu, gadā... Es pa 10 gadiem, kopš man ir vadītāja apliecība, esmu dabūjis vienu sodu par nepārtrauktās līnijas šķērsošanu un vienu bildi par ātruma pārsniegšanu apdzīvotā vietā +10 kmph - un vēl vienu brīdinājuma protokolu par nesprādzēšanos - pēdējie divi gadījumi man lika pamainīt manus braukšanas paradumus lai attiecīgās lietas vairs neatkārtotos. Es gan braucu mazāk par tevi, bet nu 10 gadu laikā kādu trīs tavu gadu kilometrāža sabraukta gan jau būs.

Starp citu, tu man liekas ka koka ratu riteņu tofikā neatbildēji - uz cik tad tu brauc augšā no jūrmalenes uz apvedceļu pa to bedraino cilpu?

msh 01.02.2018 17:33

Ā, un vēl - par to "Ja uz šosejas esmu viens neapdraudot nevienu citu" - jā, ja tu uz sava personīgā īpašuma esi uzbūvējis slēgtu šoseju, un zini ka tur neviens neatrodas, vari braukt cik ātri gribi. Bet pa koplietošanas ceļiem izmet no galvas to domu "esmu uz šosejas viens" - vienu brīdi esi un maldīgās drošības ilūzijas dēļ lido, nākamajā brīdī aiz līkuma uz šosejas izbrauc traktors un tu viņā ieliecies... Pietiekami daudz viģiku ir no krievijas redzēti, pa tēmu - viens mudaks ar krutu tačku lido uz 160, līdz kāds viņam izrauj priekšā, jo vai nu lidojošo mudaku neieraudzīja, vai arī ja ieraudzīja, domāja ka paspēs izdarīt manevru, jo priekšējie lukturi ir vienā krāsā gan likumus ievērojošiem cilvēkiem, gan lidojošiem mudakiem. Prātā sevišķi palicis viģiks kas te iauto bija ielikts, kur viens mudaks ar svaigu bubāru tesās uz 160-180, līdz vienā jaukā brīdī no sānceļa šim priekšā izbrauca mašīna, striķī velkot vēl vienu mašīnu, un mudaks dabūja raut grāvī lai neuztaisītu skaistu avāriju - viņam gan paveicās, bubārs īpaši necieta. Ir arī dzirdēti stāsti iz dzīves, kā vienam kolēģim kaut kad sen gadījās - jāapdzen mašīna, paskatās spoguļos, neviena nav, kož nost, hujaks, šim pa kreiso nomali viens krokodils kā stāvošam palido garām...

msh 31.01.2018 21:42

Tas kas notiek ar mani manas vainas dēļ lai ir Tā Kunga un manis darīšana - vidējās dažus gadus vecas mašīnas virsbūves stingrākums pār vidējo 25 gadus vecu mašīnu nedod nekādas tiesības pirmās mašīnas braucējam kaut kur lidot vai taisīt bīstamas apdzīšanas.

msh 31.01.2018 21:08

Gribētos jau teikt "tātad nekur nebrauc", bet laikam jāsaka - sagadīšanās. Man pēdējo dažu mēnešu laikā ir prasīts divreiz - vienreiz robiņi dažus kilometrus no mana ciema uz šosejas apstādīja dokumentus pārbaudīt, un vienreiz kaut kad rudenī, pirmdienas rītā, kaut kādus puspiecos, dižajā pilsētā uz ulmaņa gatves, tur kur nobraucot no salinieka ir tas līkums uz leju un tilts pa virsu, mani apstādināja reidā, kura mērķis laikam bija pārbaudīt dokumentu derīguma termiņu - cepists pat neprasīja dokumentus iedot - es izvilku maku, attaisīju to nodalījumu, kur vienā pusē stāv tehniskā pase, otrā vadītāja apliecība, šis pateica lai nevelku laukā, palūrēja un novēlēja laimīgu ceļu.

msh 31.01.2018 20:06

Es joprojām nesaprotu kāpēc tu tik izmisīgi vēlies kontrolēt lai citi ievēro drošo ātrumu kad tas ir zem atļautā? Nu ja neievēros, tad visdrīzāk radīsies grāvī. Uz asfaltētiem ceļiem pietiekami reti ir tāda situācija; saķeri uz ceļa katram pašam jāprot izvērtēt - uz grants cits stāsts, bet mašīnas stabilitāti arī katram jāprot izvērtēt pašam.

msh 31.01.2018 19:57

Jā, tavai pirmajai rindkopai tiešām ir taisnība - ir starpībai, vai tu brauc ar normālu 25 gadus vecu mašīnu, vai ar jauno lamatu, kurai ir kvalitatīvākā lieta ir skaņas izolācija, un tās ir pārāk daudz. Ar 25 gadus vecu mašīnu tu adekvāti jūti ātrumu un notiekošo - jaunajā kastē tu no tā tiec pasargāts - aiz logiem notiek multene, kuras notikumus tu kaut kā spēj ietekmēt ar stūri un diviem pedāļiem. Šī iemesla dēļ tev patīk izpildīties, kaut kur bezjēdzīgi skrienot ātrāk - jo ātruma izjūta diži nemainās, vienīgi multene bik ātrāk sāk rullēties. Un šī iemesla dēļ tādus kā tu vajag nopietni drāzt - teiksim, ar sodiem kas proporcionāli mašīnas vērtībai, un esošos sodus piemērot vidējajai latvijas iedzīvotāja mašīnai, kas labi ja 2k maksā - jo tādiem kā tev tās skaņas izolācijas daudzuma dēļ ir problēmas atcerēties kāds ir atļautais ātrums, un mēdz būt arī problēmas saprast kāds ir tas drošais ātrums un kas ir droši apdzīšanas manevri. Drošais ātrums visdrīzāk 25 gadus un 2 gadus vecām mašīnām būs vienāds, ja sakritīs vēl daži apstākļi, piemēram, riepu stāvoklis - bet nu tu jau saprati pats, kuras mašīnas braucējs brauks ātrāk, respektīvi, jā, ir starpība kādā mašīnā sēdi - jaunās kastes braucējs būs ar lielāku iespējamību izrādīt pašnāvnieciskas tieksmes, dēļ tā ka mašīna liek viņam aizmirsties par to kas notiek.

Es jau neko neteiktu, lai jau tava suga savās kastēs triecas un sitas, tā problēma ir tāda ka tava suga apdraud arī apkārtējos - es, piemēram, neatceros, kad pēdējoreiz man 25 gadus vecs golfs vai opelis būtu līdis purnā - toties "komfortabls mūsdienīgs autiņš" diezgan nesen - tas nekas ka es dižajā pilsētā reti apgrozos - manā galā "komfortabli mūsdienīgi autiņi" purnā lien vienīgi tūristu sezonā, pārējā laikā viņu te ir ļoti maz, un satiksmes arī.

msh 30.01.2018 17:27

Hm, drošais ātrums - kam drošais ātrums? Satiksmei? Latvijas ceļu apstākļiem nepiemērotām mašīnām? Tādu mašīnu braucēju biksēm?

Tavā zīmējumā gaiši brūnais ir cilvēki, kas brauc normāļi un/vai lieto kruīzu.

Zilais - āksti - man uzreiz atausa situācija pirms kāda laika; braucu no jūrmalas uz liepāju, uz kalnciema šosejas priekšā uz kādiem 85 vilkās pajauns passāts, apauts ar koka ratu riteņiem, un kura braucējs brauca ar savām biksēm drošu ātrumu, un tā nu es biju spiests viņu kost nost - tālāk jau uz liepājas šosejas stāvot pie sarkanā [tiltu vēl remontēja] tā passāta braucējs uzgrauza vai iedzēra drosmi un, mani apdzinis, varonīgi aizgāja ar kādiem 100-105...

Tumši brūnais - cilvēki kas brauc normāli, bet kam gadās braukt pa līkumainiem grants ceļiem vai ļoti sūdīgiem laikapstākļiem.

Jautājums vienīgi ko tu gribi ar šo diskusiju panākt - morālu attaisnojumu ākstiem kas klucē biksēs braucot pa bedrainiem ceļiem, bet tajā pašā laikā pa gludām šosejām dragā uz stipri lielākiem ātrumiem, jo tak "ātrums ir drošs" ?

msh 30.01.2018 15:34

Nu jā, un kāpēc ātrāk par 89 neiet? Ak pareizi, ierobežotājs, uzlikts jo pie mums ir noteikts fūrēm vmax 80... Vai tik tāpēc autobusiem nav 99 ka tiem ir noteikts 90...

msh 30.01.2018 15:18

Kas mainītos? Fūres brauktu plūsmas ātrumā [lidotāju, protams, nē] - tas mainītos.

msh 30.01.2018 14:32

Hm, es kaut ko laikam būšu palaidis garām - man te agrāk ne viens vien centās ieborēt ka uz šosejām esot plūsmas uz 100-110 - tagad piepeši kaut kas ir mainījies, un pilnas šosejas ar faniem kas brauc uz 80-85?

Pieņemot ka tu esi fana radinieks, kas brauc ar baudāmiem 85, un tāpēc problēmu nesaredz, būs jāpaskaidro - ja es braucu uz 93-95, un priekšā ir fūre, man ir dziļi pie vienas vietas, tā fūre brauc uz 80 vai 88 - jāapdzen abos gadījumos.

msh 29.01.2018 12:18

Katrā valstī sava īpatnējā izpildīšanās attiecībā uz pārbūvēm. Viens somu čalis man nesen pastāstīja par vienu brīnumu kas ir somijā - viņiem ne tikai pārbūves ir smagi jādokumentē, bet brīdī, kad tu esi nomainījis 50% no sākotnējajām detaļām [dilstošās detaļas neskaitās; bremžu diskas, uzlikas, gultņus, blīvslēgus un siksnas var mainīt to ciparu neietekmējot], mašīna tiek uzskatīta par jaunu un tev ieruba kaut kādu nodokli - es nevarēju no viņa saprast kādu, bet laikam PVN - kam summa tiek paņemta no moderna līdzinieka - teiksim, ja mums tā būtu, tad man piestādītu PVN no jauna GTI golfa cenas. Forši... Tas čalis laikam šī iemesla dēļ nevar atļauties savam mk2 ielikt normālāku motoru, jo šis šo to citu mainot jau 37% ir dabūjis...

msh 29.01.2018 12:11

Kaut kā neticu tevis nosauktajai dabas parādībai - pēc tavas loģikas temperatūrai ir jāiet abos virzienos un motortelpā ir karstāks nekā ārā, līdz ar to kā reiz plastmasniekam ar savu izolāciju būtu vairāk jāveicina uzkaršanu.

msh 28.01.2018 14:40

Trekteriem kā tu - 500 eiras, mašīna uz stāvlaukumu un vadītāja apliecība nost uz diviem gadiem. Varbūt tas cipars ir lielāks, nezinu, nav man saistoši.

msh 26.01.2018 19:53

kasinsh79 rakstīja: Un tomēr, nesaprotu tos lielo džipu fanus, es visur esmu izbraucis arī ar "parastu" vieglo Galīgi nav manu vēlmju sarakstā.

Pld par uzskatāmu viedokli gan

Elementāri, kasiņ - "parasts vieglais" ir uzbūvēts ap puņķainu nesošo virsbūvi. Tikmēr īstam džipam ir rāmis. Starpība? Paplēs parastu vieglo tā bik niknāk pa bezceļiem vai kādu trasi, un tad tu redzēsi starpību. Man šķūnī stāvošais A90q pirms kādiem 10-15 gadiem tā arī ir ticis lietot - rezultātā dažas plaisiņas lanžeros, daži vaļā atnākuši punkti pie labās priekšējās glāzes, dažas plaisiņas pasažierim pie kājām, pāris plaisas grabažniekā pret pakaļas pusrāmja stiprinājumiem - es te nosaucu tikai tos bojājumus, kas ir radušies bez kontakta starp virsbūvi un kaut ko citu, jo bija arī daži bojājumi, radušies kaut kur uzsitoties - piemēram, visas četras bedres, kurās liekas kājas, bija ar kūvaldu jāsit uz leju un vēl šis tas.

Tikmēr džipam slodzes, kas vieglajam rezultējas šādi, ir paredzēts izturēt bez bojājumiem. Diemžēl mūsdienās, pseidodžipu modes dēļ īsto džipu paliek mazāk; jaunie modeļi mēdz atteikties no rāmjiem... Es ceru ka vismaz pikapiem tas nenotiek.

Ak jā, vienīgais vieglais, kuru es uzdrošinātos nopietnāk paplēst bezceļos būtu - tu uzminēji - otrais golfs - bet nu ne kurš katrs, bet Country - jo tā ir vienīgā man zināmā vieglā mašīna, kas rūpnīcu ir pametusi ar virsbūvi uzliktu uz rāmja. Tas tā ļoti ironiski kontrastē ar šodienas pseidodžipiem - ļoti augsts golfs, hečbeks ar pseidopilnpiedziņu, uzlikts uz rāmja, pret lielu, augstu kasti, uz parastas golfa klases mašīnas virsbūves, bez jebkāda rāmja...

msh 26.01.2018 19:35

Tu saki? Nu jā, ir cilvēki kas naivi tic tam ka džips vai pseidodžips ir drošāks. Jā, ja avārijas notiktu tikai ieliekoties ar purnu, vai ja tev ieliekas purnā vai pakaļā, jā. Bet diemžēl ir citu veidu avārijas, un kopumā tās lielās kastes drošībā zaudē - ja tu izraisi avāriju, tev ir lielas iespējas kļūt par slepkavu - ja kāds tevī ieliekas, viņš var ielikties arī sānos, un tad tā augstā, nestabilā kaste var smuki aizkūleņot. Krievijas viģiki, kur daudzi brauc kā mudaki un daudziem ir reģistratori, to uzskatāmi parāda - vienu brīdi biju pasācis skatīties tādus viģikus - parastā aina - brauc džips vai pseidodžips pa ielu, no šķērsielas vai pagalma/stāvvietas neskatities izgriež kāds 25 gadus vecs žigulis un pirmajam ieliekas sānā, un lielā kaste, pirms tam gājusi uz saviem 50-70, smuki aizkūleņo. Vārdu sakot, braucot ar šitādu LC, vari baidīties ka tev kāds trešais golfs braucošam sānos neieliekas un ar savu 1100 kilo masu tevi neaizsūta kūlenī- un pēc avārijas tas golfs vēl būs ceļams, bet LC ne. Nu riktīgi droši...

msh 26.01.2018 17:48

"Savāda skaņa" izklausās pēc tukša kartera...

msh 26.01.2018 12:53

Respektīvi, tava doma bija - kārtīgai mašīnai motors uzreiz noķīlē, bet šeit nevar zināt, varbūt vēl būs dzīvotājs...

msh 25.01.2018 22:23

Mūsējā ir mazāka tik ar to, ka pārlocīta vienreiz nevis divreiz Bet vispār man liekas ka leišu tehniskā pase salocītā formātā bija bik mazāka par mūsējo - pats tādu divarpus gadus kabatā nēsāju.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti