Sods par dokumentu aizmiršanu agrāk bija brīdinājums vai pieci lati...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sods par dokumentu aizmiršanu agrāk bija brīdinājums vai pieci lati...
Kādā [bez]sakarā pannai būtu jāizraisa motora pārkaršana?
Par bleķa pannām neko nezinu, bet plastmasas panna ir pašsaprotama lieta - nu ja tev piedirsta motortelpa liekas normāla, jūtu līdzi tai miskastei, ar kuru tu brauc.
Dokumentus pārbaudot datubāzē to redz vēl labāk nekā PSRS laikos.
Nu ko lai pasaka - sūdīgs maks. Manā līdz ar nagiem bet ielien vienā no atvērumiem, attiecīgi blakus, otrā pusē, vadītāja apliecība.
Nūūūū... Atšķirībā no manis un nomika nosauktajām problēmām, tevis nosauktā problēma nemaz nav ar kārbu - tā ir ar sūdīgu kulises regulējumu, un dīleris vienkārši karina cilvēkam makaronus uz ausīm. Ātrumu izkārtojums atrodas kārbā, bet to, lai atpakaļrobā varētu ielikt tikai tad, kad kloķis ir paspiests uz leju vai kaut kas paspiests uz augšu, nodrošina pats kloķis, nevis kārba, un līdz ar to ir svarīgi lai kloķis X asī būtu pareizi noregulēts attiecībā pret kārbas viduspunktu.
Protams, pastāv arī varbūtība ka šodienas trīsreiz lietojamajām mašīnām ir ietaupīts uz kulises mehānismu un tas ir uztaisīts neregulējams, bet mazliet negribētos ticēt - un tādā gadījumā šī problēma ir novēršama, tur kaut ko mazliet pārtaisot.
Citreiz franču mašīnas mēdz arī remontēt nododot šrotā...
Par to kārbu interesanti. Sievas māsai ir desmitgadīgs hujdaja tricārs ar vārgāko 1.5 ķīseli - pa vasaru sanāca izkost vienu līkumu - biju patīkami pārsteigts par tā nemotoriņa dinamiku; braucot parastā braukšanas stilā sajūtas radās apmēram kā ar manu golfu - bet, ups - kārba gan bija sūdīgāka nekā mana golfa 26 gadus vecā - tik traki kā tev nebija, bet pēc tam, kad pāris reizes pie 90 atmetoties neitrālajā, un pēc tam saskaroties ar grūtībām ielikt ceturtajā, padomāju un uzgāzēju, un jā, bez problēmām - sinhronizatori
Sievas māsa teica ka neko nezina, pieņemu ka viņa ir pieradusi tā slēgt ka tos beigtos sinhronizatorus nejūt.
Tas ka jaunam ir kaut kas līdzīgs izklausās interesanti... ![]()
Kādas kategorijas sporta sacensībās taisies piedalīties? Zināms karakters nesen nopirka piecgadīgu outbaku ar tādu spēka agregātu, nesūdzas.
Īstajiem audī, tiem kam motors garenvirzienā IR pastāvīgā pilnpiedziņa - vot par subāru gan es neesmu pārliecināts, jo atšķirībā no audī, kam to darbu dara saujiņa zobratu, subāram tur ir visādas figņas...
Ja tas būtu nopietns un izskatāms variants, tad prātīgāk būtu vēlīns B5, nevis agrīns B6, jo pirmais ir no pēdējajiem puslīdz jēdzīgajiem audī, kamēr pēdējais ir pirmais ar elektroniku pārbāztais audī.
Laikam tirgus ir pilns ar labam mašīnām ka var sākt jau kasīties klāt riepu izlaiduma gadam...
Attiecībā par tavu skeptiskumu - braucu ar otrajā gadā ražotām otrajām hakapeliitām, stāvēja man krājumos piecus gadus, cerams ka līdz nākamajai ziemai pagūšu noplēst - ja negrib tēlot šūmaheru vasarā un makreju ziemā, nav ne vainas - visnesmukāk tās riepas uzvedās uz slapja asfalta vasarā, kaut gan to es piefiksēju tikai vienu reizi.
Nūūūū, ar to turbīnu remontu tā būs kā būs... Pirmkārt, restaurācija, vismaz latvijā, ir ar apšaubāmu kvalitāti, otrkārt, ir turbīnu ražotāji, borg warner vai tik nebija no tiem, kas konkrēti pasaka ka lietotām VNT turbīnām vieta ir lūžņos, izbeidzas turbīna un pērc jaunu - un detaļas nenodrošina, un attiecīgi nekvalitatīvi restaurētā turbīna tiek nekvalitatīvi restaurēta izmantojot ķīniešu detaļas...
Ļoti jūtīgs organisms. Es nesen biju pa smagāk saaukstējies un kamēr man bija temperatūra 38-39 es arī paliku jūtīgāks - no rītiem tik ļoti trūka gaisa ka vajadzēja vēdināt, līdz malām pilnā baznīciņā sūdīgi palika.
Otrā stāva istaba/koridors - māju būvējot kaut kas nolohojās garinot materiālus un tā nu sanāca divi metri, par kuriem droši vien neviens pārāk neuztraucās, jo vecvecāku ģimenē visi bija īsi - nu bet nu neizbūvētā otrā istaba attiecīgi ir ar augstākiem griestiem un slīpām malām.
Bet nu jā neesi redzējis kodola nosaukto variantu, nu tad labrīt.
Ar miniatūrumu tā ir kā ir - es pats esmu 1,95 - man vienkārši nav tieksmes pēc kaut kā pārdabiski liela - ja izmērs pietiek, viss kārtībā. Istabu savulaik izvēlējos jo vistālāk no vecvecāku istabas.
eidis rakstīja: Šitiem stāstiem parasti iemesls ir mazs dzīvoklis ar zemiem griestiem. Tur parasti gandrīz pietiek ar cilvēku siltumu. Un ja vēl pankūkas uzcep......
Bet neatskaņotie mīnusi ir:
- nav gaisa (dēļ zemiem griestiem)
- nav telpas (ir par daudz cilv uz 1kvm)
- nav mierīgu vietu
- neērti maza virtuve un vannasistaba.
Es personīgi šo visu neizvēlos. Tik slikti jau ar nav, lai dēļ mazas naudas kaudzītes šitā mocītos
Man patīk tas teksts "- nav gaisa (dēļ zemiem griestiem)". Tas ir subjektīvs psiholoģisks aspekts, kam nav nekāda sakara ar to, vai ir tas gaiss vai nav. Es pats dzīvoju 3x4m istabā, kuras griesti ir 2 metru augstumā [dēļ kā es istabā nevaru izstaipīties stiepjot rokas uz augšu] - gaisa pietiek gan vienatnē, gan divatā.
Nevis "vislabākā", bet "visērtākā", precīzāk, "visērtākā * **", kur apakšā maziem burtiņiem jāpieraksta "* ja tuvumā ir gāzes vads ** kamēr ir elektrības padeve". Lielākā daļa par vislabāko apkuri sauks vislētāko.
Krokodils rakstīja: Tatad esmu atradis šos hondas R17 diskus, bet vienīgais tas ka visur vai nu krievijā vai ukrainā pārdod vai vispār kkādā kazahstānā.. un tas ir sūdīgi 'pašam' aizbraukt pakaļ. vienīgais polijā vienu sludinājumu atradu bet tie saskrāpēti un ta būtu jārestaurē, ko negribas....
hondaclub.lv forumā nevaru pieregoties jo nesūta man apstiprinajumu uz e-pastu moš kāds tur ir pieregojies un var pateikt adminam, ka sistēma nestrādā(jo jau 3x divu dienu laikā esmu uzspiedis atkārtoti atsūtīt apstiprinajuma e-pastu, bet joprojam gaidu, ievadīts pareizi jo pa jaunam reģistrējoties saka ka jaapstiprina konts)
Tad te uzjautāšu-
Vai varbūt kāds Latvijā šos R17 diskus pārdod vai zin EE/LT vietas/saites kur pārdod šos diskus?
Moš kādi kurjeri te braukā uz šīm pusēm un var sarunāt, ka pa ceļam var paķert... piem Kijevā: honda.org.ua/forum/about121022.html ![]()
Tad jau drīzāk skaties uz ačgārno salu - no turienes daudzi vadātāji braukā...
Vasara tāpat vēl nav atnākusi...
Vispār šausmīgi maz tur gumijas - tāds paskats ka arkas tev tur ir tikpat mazas kā mk2 un B3 audī - tam akordam gadījumā nav 13" opcija?
Cerams ka tam akordam ir pilna izmēra rezerves ripulis, te jau noteikti dziļu bedri nevajag lai riepai un diskam būtu čau...
Kādam modelim? Par vecajiem modeļiem [līdz B5, C5, mk4, ieskaitot] nav īpaši nekā slikta gadījies dzirdēt.
Tas jau vairāk atkarīgs no tā, kādas detaļas liek un kur un kā brauc.
Tu esi nepacietīgs. Man vienā forumā uz apstiprināšanu vajadzēja gaidīt 3 nedēļas... ![]()
Nevis ļoti daudz, bet lielāko daļu. Divām vienāda platuma riepām, vienai 45 augstuma, otrai 65 augstuma, cik tā otrā var vairāk zem slodzes ieliekties - centimetru? Centimetrs nebūs nekas pat tik šaurai mašīnai kā mans golfs. Tikmēr piekare var staigāt daudz vairāk nekā riepas iespiesties uz iekšu.
Tas ka koka ratu riteņi ir platāki un teorētiski nodrošina labāku saķeri līkumā - tas ir cits stāsts, ko, kamēr mašīna tiek lietota uz koplietošanas ceļiem, nav vērts izskatīt.
Sašķiebušies viņi diemžēl ir nevis dēļ riepām, bet dēļ mīkstām piekarēm. Tu kā wannabegonščegs esi parūpējies lai piekare būtu tāda ka zobi klab - citi, kas vēlas ērtības, nevis piedalīties ar trasei piemērotu mašīnu satiksmē, mēdz parūpēties lai piekare būtu mīkstāka, ja tā ir bijusi cieta - vai neliekas ne zinis.
Mazā interese - uz cik tu brauc augšā pa to uzbrauktuvi, pa kuru jābrauc lai no jūrmalenes, braucot ārā no dižās pilsētas, uzbrauktu uz apvedceļa?
Tā frāze "nav jāpiebremzē vairāk kā citiem" ir diezgan zīmīga ![]()
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Stāvot ar izslēgtu aizdedzi?