iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 05.01.2018 19:39

Konuss rakstīja: Pēc mērtausta pat diži nolietojusies neizskatās. Nedaudz tumšāka, kā ielejot, bet tas viss. Droši vien lejot lētāko eļļu, tā būtu jāmaina biežāk.

Kas Tev liek domāt, ka man mašīna ir plēšanai? Visai iespējams, ka šo vāģi pēc op. līzinga beigām izpirkšu, jo vāģis patīk, un tirgus vērtība tam būs krietni augstāka, nekā līzinga atlikusī vērtība.

No otras puses es jau teicu, ka gribu izmēģināt ievērot ražotāja instrukcijas. Jo neizmēģināsi, nepateiksi, vai Long-Life ir ok vai nav. Šobrīd ir ok.

Ir diezgan zīmīgi ka PAR longlife lietošanu izsakās cilvēki, kuri brauc ar jaunām, uz kredīta ieķertām mašīnām, bet es neesmu dzirdējis ka par 25-30 štuku braukšanu ar vienu eļļu pozitīvi izteiktos kāds, kas brauc ar sev pašam piederošu mašīnu, kurai ir vismaz 10 gadi. Nevenu pašu, ne reizi - un long life, ja kas, VAG ieviesa ap gadsimtu miju. Es savām mašīnām mainu reizi pa 15k, jo pa trasi nebraucu, turbīnas nav, leju sintētiku, lai arī lētu - un cik es redzu - tās 15 štukas - tas ir daudz. Ļoti bieži kaut kādu 10-15 gadus vecu, puņķaināku dīzeļu braucēji pasaka - "leju labu eļļu, mainu reizi pa 5-8k [kā kurš]" - jo grib lai motors uzticami kalpotu. Tās ražotāja instrukcijas, kurām tu šobrīd seko, ir domātas tikai vienam nolūkam - lai tu, jaunas mašīnas pircējs, izvēlētos fofāgenu, nevis, teiksim, opeli, jo opelim eļļa jāmaina 2x retāk un tātad izmaksas mazākas. Tev nav obligāti jāseko long life eļļas mūža aprēķinam - spidometru var pārkodēt lai tas rēķinātu intervālu, nevis eļļas termisko izstrādi pēc mistiskas formulas, un varēsi mainīt reizi pa 15k.

Attiecībā uz to, ka tu un te vēl viens saka ka viss ir labi - esat savām mašīnām neatkarīgā servisā, pašiem stāvot klāt, paprasījuši lai parauj nost vārstu vāku un paskatās kas apakšā darās? Ja pēc tām 300 štukām tur apakšā viss ir skaisti, tad vēl var cerēt ka tā arī ir - bet tikpat labi var gadīties ka tur apakšā var ar skrūvgriezni eļļas izdedžu kārtu kasīt nost...

msh 05.01.2018 19:25

Palaidniex rakstīja: Es atkal esmu dzirdējis ka opeļa 1,9 dīzelis - GM izpildījumā esot ļoti cimperlīga padarīšana. Ko nu?

Un zinu desmitus gadījumu...

Katrs gadījums ir INDIVIDUĀLS, 70 kkm daktera režīmā pa kādas vēsākas Krievijas glubinkas pilsētas bezceļu būs baisāka nelaime par pusmiljonu Beļģijā...

Visi divmasu sajūgi maksā salīdzinoši lielu naudu, bet, piekritīsi, tos neliek speciāli tāpēc, lai sadārdzinātu mašīnas apkopes otrreizējā tirgū.

Lai labāk domājās - pilnīgi par jebkuras markas, jebkura modeļa auto var atrast gana daudz šausmustāstu par baisajām apkopju/remonta izmaksām, par to biežumu un pat tās sagrupēt problēmgrupās. UN? Nav nelūztošu vispār vai bezapkopju atomašīnu! Biežāk/retāk, dārgi/lēti ir šausmīgi subjektīvi vērtējami jēdzieni. Kas vienam šķitīs bieži/dārgi, citam liksies reti un lēti.

Nu, vispār jau liekas ka divmasniekus liek lai sadārdzinātu izmaksas - vai arī uz viņiem pēdējos 15 gadus nenormāli ekonomē, taisot jēlus sūdus. Kad redzi uz ielas kādu C4 A6 2.5 TDI - tu redzi mašīnu, kurai ir vairāk par 20 gadiem, bet visdrīzāk joprojām ir oriģinālais divmasnieks - jo problēmas un iemesls maiņai rodas pa lielam tikai tad, ja tiek celta motora jauda. Kas notika jaunajām kastēm, kad piepeši detaļa, kurai būtu jākalpo tikpat ilgi, cik mašīnas virsbūvei, vai vēl ilgāk, kalpo 5-10 gadus?

msh 05.01.2018 19:11

Ielikt TDI ar visu kārbu, vai arī aizmirst par šo sapnīti. Čipšķūneris varbūt savus 10-15 ņūtonus spēs piečipsot, uz tā rēķina ka sāks viegli kūpēt katru reizi kad iemīs grīdā.

msh 04.01.2018 12:28

Vispār specifikācija ir domāta kam citam - lai nodrošinātu motora kalpošanu. Es savos motoros leju izlejamo sintētiku pa piecīti litrā, jo maniem motoriem specifikācija ir tik zema, ka nav tur ko iespringt. Tikmēr visādiem jaunajiem, problemātiskajiem motoriem jāsāk uz to skatīties. Ieliesi 2.5 V6 TDI nespecifikācijas eļļu - gāzu sadales mehānisms izjuks. Ieliesi 1.9 PD TDI nespecifikācijas eļļu - sadalene nodils. Kas nenovēršami ir viens no šādu motoru klupšanas akmeņiem - jo pirms tam nāca motori, kuros varēja liet jebko, a te piepeši pat ar labu eļļu ir par maz - vajg zināt specifikāciju...

msh 04.01.2018 12:16

Nu baigi daudz tu esi paguvis nobraukt Un fans par savām tačkām arī kaifo

msh 04.01.2018 10:31

Konuss rakstīja:

msh rakstīja: Dzimtajam nemotoriņam bija kādas 300 štukas izmešanas brīdī, darīts visdrīzāk bija siksnu un eļļu maiņas, iegansts nomaiņai kļuva dzeses šķidrumu nemainīšanas rezultātā pakorodējusi galva; netaisījos 1.3 remontēt.

Esošā motoriņa cipars varētu sakrist ar mašīnas noskrējienu, kurš nu ir pie 340 - tas sava 25 gadu mūža laikā ir piedzīvojis siksnu, blīvju, blīvslēgu maiņas - nesen izpūta galvas blīvi, pa lielam paša vaina - apakša ir padilusi, ciparus gan nezinu, bet nu - jaunam fofāgena žiguļmotoram drīkst eļļa zust litrs uz tūkstoti - man, ja negriežu virs 3k, nekas nezūd, pēc degušas eļļas kopš blīvslēgu maiņas arī vairs nesmird, no sākuma, kad blīvslēgi bija sakaltuši un gandrīz visi laida + caurs karteris, tad eļļa zuda mazliet mazāk kā fofāgens atļauj jaunam žiguļmotoram

Nākotnē gribu jaunāku 2.0, tiem kloķenē bija 60-2 impulsrats un motori nokonfigurēti griezes momentam zemākos apgriezienos, neesmu vienīgi izdomājis, gribu caurplūdes vai atpakaļplūdes motoru.

Nu redz - vecie motori ar nav nekādi mūžīgie. Tāpat bija ar Vento 1.8 monošprici - sūdi sākās pēc 250 000 km un Nissan Sunny 1.6 motoram arī ap to laiku problēma pēc problēmas parādījās. Iespējams, ja brauc no motora līdz motoram, tad vecajiem tos nomainīt ir vieglāk, tāpēc liekas ka var mūžīgi braukt.

Paziņa VW T3 busam ir trīs (laikam) motorus 20 gadu laikā nomainījis, bet viņš arī brauc tik daudz, ka eļļa reizi mēnesī jāmaina.

Es nezinu, no kurienes folklorā ir radies eļļas patēriņš 1 litrs uz 1000 km. Man salonā teica, ka litrs uz Longlife periodu - 30 000 km ir pieļaujams. Ja vairāk patērē, tad gan jāmeklē problēma. Pirmajā Long Life periodā pēc gāšanas pa trasi un citiem sniegotiem ceļiem to litru arī pielēju, bet otrajā periodā viss līmenī. Un interneta vidē nemanu nevienu izteiktu sūdzību par otrās paaudzes 1.4 TSI (EA211) dzinējiem. Pāris gadi ir pagājuši, un domājams, ka ne viens vien jau ir izgriezies 300 000 un vairāk km. Pirmās paaudzes brāķus ar ķēdēm, par ko visi sūdzējās, VW novērsa. Kaut klauvē pie koka vai spļauj pār plecu, bet uzskatu, ka ar pienācīgām apkopēm un labu degvielu šis aparāts labi un ilgi kalpos.

"no kurienes folklorā ir radies eļļas patēriņš 1 litrs uz 1000 km" ? No dīlera. Tu esi veiksmīgs cilvēks, bet citi tādi nav. Pazīstama meha paziņam dažus gadus vecam fofāgenam ar 100k noskrējienu bija eļļas patēriņa probēmas, un viņam mollerī tieši šito atbildēja - ka norma ir litrs uz 1k - karoč vienkārši pasūtīja. Un cik dzirdēts, ne tas vienīgais tāds gadījums.

3 motori 20 gadu laikā, tas ir maz - zinu cilvēku, kurš 10 gadus nobrauca ar C4 A100 2.8q un kurš to gadu laikā vairāk motoru nomainīja

Kad tu runā par pienācīgām apkopēm - tava braukšana pēc longlife cikla kā reiz ir apkopju atstāšana novārtā Longlife izdomāja priekš tādiem kā tu - kas nopērk jaunu mašīnu plēšanai un kam ir pie dirsas, kāds šrots tiek nākamajam - toties bik var samazināt izmaksas. Es vēl neesmu dzirdējis nevienu tehnisku cilvēku labi izsakāmies par longlife, un man būtu tīri interesanti paskatīties kādu darvu tad tur no tā motora pēc 30k izlej.

msh 04.01.2018 10:20

Kanibaals rakstīja: Tieši tāpēc arī novāc ātrāk no ceļa, lai nebojā ražotāja imidžu. Nu ne jau džips ir drošāks par vieglo. Var saprast arī ražotājus cik ilgi tad turēt rezerves daļas noliktavās no vecajiem modeļiem.

Un kāds te sakars ar ražotāju? VAG politika ir turēt detaļas 10 gadus pēc pēdējās mašīnas, kas attiecīgo detaļu izmantoja, ražošanas beigām, un viņi tā arī dara un viņiem pilnīgi pie dirsas, cik 30 gadus vecu mašīnu ir uz ceļiem palicis. Tāpat patēriņa detaļas pērk OEMu vai aftermarketa ražotāju, un to detaļu pieejamību regulē tirgus.

msh 04.01.2018 10:16

atrabotka rakstīja: Bet kurā vietā Abavnieks apgalvoja, ka "vergo" tikai mašīnai? Tā tu to uztvēri. Nekur nav teikts, ka viņam nepaliek nauda ģimenei, atpūtai un citām lietām. Man arī patīk vecākas mašīnas, pats braucu ar teju 21 gadu vecu auto un esmu braucis ar vēl vecākām, bet tapēc nebrēcu, ka visi ir lohi, kuri var un grib atļauties jaunu. Labs, zinošs programmētājs ar vairāku gadu pieredzi labā uzņēmumā bez problēmām nopelnīs 4k eur mēnesī uz rokas (pēc nodokļu nomaksas). Tad kapēc tādam cilvēkam būt par bomzi un braukt ar 80-gadu beigu golfu tikai tāpēc, ka tā ir "izdevīgāk", "lētāk" un "gudrāk"? Ir cilvēki, kas var atļauties braukt ar labu, jaunu auto nepasliktinot savu dzīves kvalitāti ne par matu, tici man! Tev laikam priekšstats, ka visi jauno auto braucēji to tik vien dara kā strādā (vergo) priekš mašīnas, maksā kredītus un servisā atdod visu algu. Nē. Ir cilvēki, kas nopērk auto un brauc. Strādā, ceļo, atpūšas, uztur ģimeni utt. un par tādu auto, remontiem un kurā šrotā lētākas daļas vispār nedomā, jo tas nav būtiski.

Es nekur neesmu teicis ka "visi ir lohi kas brauc ar jaunām mašīnām - bet es varu speciāli priekš tevis pateikt skaidrā tekstā - VISI IR LOHI KAS PĒRK JAUNAS MAŠĪNAS UN KURUS NEINTERESĒ TO KVALITĀTE, VAI INTERESĒ LAI TĀ BŪTU ZEMĀKA.

Tu vēl mazliet esi sajaucis kas ir bomzis - bomzis ir cilvēks,kas ubago, vandās pa miskastēm un dzīvo kādā graustā, nevis cilvēks, kas brauc ar vecu mašīnu. Bet nu latviešiem nabadzības dēļ ir šitentā galvā sakāpušo čuru spiediena problēma; ja ir nauda, jābrauc ar jaunu tačku, un ja brauc ar vecu, bomzis. Tādā ziņā interesanti ir pāris kolēģu novērojumi attiecībā uz leišiem - teiksim, ja cilvēks brauc ar vecu sūdu [vienkārši sūdu] - tad viņam noteikti ir daudz naudas, un var gadīties ka veikalā atstās dažus simtus...

msh 04.01.2018 10:09

Piemirsi ka japāņu ražojumiem nebūs dzelžu overengineering + lai nopirktu japāni ar adekvātu motoru, nāksies pirkt mazmašīnu, un tajā stūķēt no kaut kā lielāka iekšā motoru.

msh 03.01.2018 17:15

Pietiks ar veco kvatru variantu - bloķējamu starpasnieku un pakaļas diferi - abi diferi griežas ar vienu ātrumu, un ass ar mazāko saķeri, aizmugurējās, riteņi arī - ar to pietiek gandrīz jebkurai situācijai.

msh 03.01.2018 12:27

Neaizmirsti ka mašīnu pēc mērījuma nevis nostumj vai novelk, bet tai pašai ir jāpabrauc uz priekšu. Un šajā momentā kriminālnoziedznieku programmētais vadības bloks izdomāja ka mašīna kašājas ar priekšas riteņiem un pieslēdza pakaļas tiltu.

msh 02.01.2018 23:23

Onanīmais mums ir tolmeta speciālists, neņem pierē

msh 02.01.2018 23:21

Interesanti ka taisni šodien vienā citā forumā kā vienu iemeslu nepirkt lietotu xc un XC lasīju to ka 90% pseidopilnpiedziņai ir pizģec, un attiecīgi ir pilna laika divritenis.

Es gan šajā negadījumā kā galveno vaininieku redzu mašīnas ražotāju. Apskates rūķītim gadījās, bet viņš ir cilvēks un viņam tas ir pieļaujams - bet lolvo "gadījās" izlaist tirgū mašīnas ar sūdīgi saprogrammētiem haldekša vadības blokiem, un viss notiek, viss kārtībā. Kaut kā nav īpaši gadījies dzirdēt ka citas haldekša sistēmas būtu sevišķi sprāgstošas, hoķ VW 4motion, un es izteikšu minējumu, kāpēc - jo normāli ražotāji noteikti ieprogrammē savu mašīnu viskosajūgu kontroles blokus lai šādā situācijā, kad vienas ass riteņi griežas ar vienmērīgu ātrumu, pseidopilnpiedziņa ieslēgta netiktu, jo mašīna skaidri redzami atrodas uz ruļļiem. Lolvo bloks tikmēr izdomā ka mašīna ir norakusies, un priekšējie riteņi tīras nejaušības dēļ griežas ar vienādiem ātrumiem... Acīmredzot vēl viens foršs lolvo inženieru izveidots ahileja papēdis lai laimīgajam otrajam vai trešajam mašīnas īpašniekam ar dārgiem remontiem radītu motivāciju mašīnu aizsūtīt uz presi...

msh 02.01.2018 17:53

Drīzāk omega, senators, diplomāts...

msh 02.01.2018 17:51

Tu laikam runā par kaut kādām deviņdesmito sākumā uz žiguļiem uzliktām iekārtām, kurām ir kaut kāds "degvielas pārslēgšanas relejs" ? Bišķi jaunākām pirmās un otrās paaudzes iekārtām, kuras gadījies redzēt, nav īpaši neviens relejs manīts, un pašas tās iekārtas drīz vien būs aizmirstas, aizejot nebūtībā pēdējajām 25-30 gadus vecajām mašīnām, kurām tādas mēdza likt... Bet normālām iekārtām blokā iebūvētie releji vienīgi padod barošanu gāzes sprauslām un vārstiem.

msh 27.12.2017 13:23

Nu ko lai saka - ja tu tiešām strādā 12 stundas dienā/ 6 dienas nedēļā, tad tā ir diagnoze - verdzība laķētajai kastei. Mans golfs, tam divu gadu laikā nomainot burtiski pusi mašīnas + sakrāmējot daudz kā, kā tur nav agrāk bijis, ir prasījis daudz mazāk laika nekā tava kaste, kas prasa simts stundas mēnesī. Un tā kā man ir sieva, un cerams nākotnē būs arī kāds bērnu bariņš, tad tava stila izprieca - dzīve mašīnai - man nākotnē nespīd ne tik, jo vajadzēs dzīvot ģimenei, nevis jaunam, nekvalitatīvam sūdam. Te, starp citu, uzskatāmi izpaužas lielākais tevis nosauktās "domāšanas un rēķināšanas pasaules līmenī" mīnuss - kad jādomā un jārēķina par to, kā pirkt jaunus sūdus, nevis par ģimeni - laikam vecumdienās šiem domātājiem un rēķinātājiem uzturu nodrošinās pēdējā nopirkt pagūtā nekvalitatīvā mašīna...

Pieņemu ka esi kaut kāds servisa vadītājs vai pārdevējs; normāls mehs ar taisnām rokām, bez pārmērīga slinkuma un ar smadzenēm nebrauks ar kaut ko, kas ir jaunāks par 10 gadiem tā vienkāršā iemesla dēļ ka tādas mašīnas var reizēm ieķert par sviestmaizi ar kādu nopietnu motora bojājumu, pārējajam esot labā stāvoklī - kamēr jaunas mašīnas par sviestmaizi ieķert var reti...

P.N. Man nepatīk mašīnai darīt jebko, un tas, kas man padodas, ir vadi un elektrība, pārējo piespiež dzīve, bet nu tā ir vajadzība - ja mēnesī ir dažas stundas jāiztērē 30 gadus vecai mašīnai, vai 100 stundas jaunai - nu, es domāju ka par to, kura izvēle ir labāka, nav runas...

msh 27.12.2017 11:54

Nehuja - galvu reibinoši bija mani, hvz, 95-100 kmph...

msh 27.12.2017 10:42

Dzimtajam nemotoriņam bija kādas 300 štukas izmešanas brīdī, darīts visdrīzāk bija siksnu un eļļu maiņas, iegansts nomaiņai kļuva dzeses šķidrumu nemainīšanas rezultātā pakorodējusi galva; netaisījos 1.3 remontēt.

Esošā motoriņa cipars varētu sakrist ar mašīnas noskrējienu, kurš nu ir pie 340 - tas sava 25 gadu mūža laikā ir piedzīvojis siksnu, blīvju, blīvslēgu maiņas - nesen izpūta galvas blīvi, pa lielam paša vaina - apakša ir padilusi, ciparus gan nezinu, bet nu - jaunam fofāgena žiguļmotoram drīkst eļļa zust litrs uz tūkstoti - man, ja negriežu virs 3k, nekas nezūd, pēc degušas eļļas kopš blīvslēgu maiņas arī vairs nesmird, no sākuma, kad blīvslēgi bija sakaltuši un gandrīz visi laida + caurs karteris, tad eļļa zuda mazliet mazāk kā fofāgens atļauj jaunam žiguļmotoram

Nākotnē gribu jaunāku 2.0, tiem kloķenē bija 60-2 impulsrats un motori nokonfigurēti griezes momentam zemākos apgriezienos, neesmu vienīgi izdomājis, gribu caurplūdes vai atpakaļplūdes motoru.

msh 27.12.2017 10:27

Ražotāju veikalinga upuris... Pat ja tā būtu, tas nav iemesls censties apzināti tās mašīnas novākt no ceļa - bet tā nav - statistika rāda ka pašnāvības mēģinājums ir braukšana ar jebkura izlaiduma gada mašīnu. Bet nu vājie prāti mēdz piedurties uz kaut kādiem šķīlienu viģikiem, un bailīgākie tāpēc mēdz izvēlēties pseidodžipus - jo ražotājs nerāda viģikus, cik maz vajag, lai tāds pseidodžips aizkūleņotu...

msh 26.12.2017 22:54

Kur, tavuprāt, vecajos motoros ir "super materiāls par bezjēdzīgu cenu"? Jaunajos motoros kā reiz ir tas super materiāls, pamīšus ar biezpientēraudu - kur parasti šķīst kaut kādi atsevišķi puņķaini mezgli, bet detaļas maksā pasakaini - fofāgena grupai pirmais tāds bēdīgi slavenais motors bija 2.5 V6 TDI ar savām vājā metāla sadalenēm - pamēģini atrast tā slavenajā piecu katlu priekštecī kaut ko krutu - viss ir vienkāršs kā cirvis, metāli arī parasti - bet piemēroti savam uzdevumam.

Ja "Autiņam pēc 10 gadiem izskats ir kā vecmammai vai vectēvam! ", tad laiks iet pie ārsta lai ievada katetru un izvada no smadzenēm urīnu. Izskats ir mašīnas pati pēdējā funkcija/īpašība - tas ka 10 gadus veca mašīna vairs neatbilst jaunākajai modei - nu piemēram šobrīd 10 gadus vecas mašīnas vēl izskatās normāli, nevis ir šķībi, kantaini sūdi - nenozīmē ka tāpēc to ir jāgrib mest zem preses.

msh 26.12.2017 22:46

Var redzēt ka tu neko nesaproti ne no motoru remonta, ne tā izmaksām, un vispār no mašīnu remontiem kā tādiem. Tā tava pieeja - kruta nosaukuma liels serviss, kurā kā tava mašīna pārbrauc pāri vārtiem, tā tavam naudas tesmenim pieslēdzas slaucamais aparāts, 50 vai varbūt 100 eiras stundā, 8 stundas dienā - ir turīgo cilvēku vai muļķu pieeja. Priekš tiem, kas nevar atļauties tā mētāties ar naudu, eksistē gan lētāki servisi, gan arī privātmeistari, arī tajā pašā dižajā pilsētā - un citi no dižās pilsētas mēdz braukt pie privātmeistariem vai uz servisiem uz tālākām vietām, tās pašas cenas dēļ.

Attiecībā par pēdējo filosofiju - nē nu protams, kāpēc aiz gara laika kaut ko remontēt, ja var piedzerties, vai ne? Mani vienmēr ir fascinējuši cilvēki, kuriem, acīmredzot, ir labi apmaksāts bezapjoma darbs - programmisti un kaut kas tāds - kas ne tikai labi pelna, bet var pelnīt, cik grib, un tāpēc bīda šitādu sviestu. Tikmēr man kā lielākajai daļai cilvēku ir 8 stundu darba diena - ja es brīvajā laikā kaut ko sev izdaru, es esmu kaut ko ieguvis, ja neizdaru, esmu izniekojis laiku.

Attiecībā par motoru remonta izmaksām - veca fofāgena 4 katlu motora klucis - galva, bloks, karteris ar visu kas iekšā - agrāk maksāja 2k ls, tātad tagad būs 3k eur. Es šaubos ka +/- no nulles uzbūvējot to pašu, ar bloka borēšanu un pie viena izslīpējot kanālus un vēl šo to, procesā iegūstot labāku motoru nekā tas jaunais klucis, gala cipars beigās nostātos pie 500 eirām detaļās un pakalpojumos - nu ja pašam tik ļoti negribas, gan jau kāds pa 100 eirām tās visas detaļas kopā saliks - pārējais process tāds pats. Golfklubā viens čalis liek iekš saviem B3 passātiem 1.8T, pie viena tos pārlasot, būs intereses pēc jāuzprasa kāds tur viņam galā cipars nostājās.

msh 26.12.2017 22:24

Tu esi kaut ko sajaucis. Neviens nepieprasa plīstošus, neizturīgus sūdus - vienkārši aitu baru neinteresē kas notiek ar šo ierīci pēc tevis nosauktajiem gadiem, un tāpēc ražotāji sākuši uz to spekulēt, aizstājot kvalitāti ar garantiju - un tā nu mums te ir entie tofiki par sūdīgām jaunām mašīnām, kamēr entie raksti par tēmu "ražotājam X rekordpeļņa". Kā jau augstāk vienai aitai uzrakstīju - neviens pircējs no kvalitātes pazemināšanas NEKO nav ieguvis - mašīnas lētākas nav palikušas - aitu bars vienkārši turpina pirkt kā agrāk, kamēr viņas cērp arvien vairāk.

Dusmas attiecīgi ir par šo egoistisko stulbumu - cilvēks, kuram nospļauties par savām ērtībām, citiem, dabu, vēlas lai mašīnas būtu sūdīgākas - nu paldies - autoražotāju sapnis sāk piepildīties - paši antiņi brēc pēc sūdīgām mašīnām. Atceries - uzticamība ir JEBKURAS ierīces galvenā īpašība, un autobūvē uzticamība nav iemainīta pret kaut ko tam pircējam vēlamu - vienkārši atdota prom, pretī iedodot figu, kvalitatīvas preces vietā apsolījumu ka mašīnu pa velti saremontēs, lai arī braucējam būtu labāk ja nebūtu jāremontē. Bet nu tad jau atkal - muļķīši tic ka tur viss ir plīstošs, jo sarežģīts, lai arī patiesā problēma ir izpildījums un kvalitāte. Ja tev patīk jaunas mašīnas un tu vari viņas atļauties, ļoti labi, bet nestāsti ka tas ir vajadzīgs ka tu pats dzīvojies pa garantijas remontiem un pēc tam mašīna iet uz presi - kam tas ir vajadzīgs?

msh 26.12.2017 22:06

Tu to pateici skaidrā tekstā, uzrakstot ka resurss ir nevajadzīga lieta. Pati galvenā jebkuras ierīces īpašība - uzticamība - nevajadzīga lieta. Kopš kura laika mašīnas, kuras ir kļuvušas tikpat uzticamas kā padomju ražojuma žiguļa, ir labākas par šo mašīnu iepriekšējajiem modeļiem, kuri bija uzticamāki? Tas ka virsbūvei ir spraugas mazākas, ir iekārtu attīstība, skaņas izolācijas biezums - tirgus pieprasījums - zema kvalitāte cenu nav pazeminājusi - tad kāpēc tu gribi zemu kvalitāti, ja tā tev neko nedod, tieši otrādi - samazina tavas iepriekšējās mašīnas vērtību brīdī kad tev to jāpārdod, un potenciāli palielina tavas problēmas kamēr tā tev ir - ? Aita kas brēc pēc cirpēja, nekas vairāk.

msh 26.12.2017 21:57

Kloķenes garums kaut kādas problēmas sāk sagādāt kad motors ir sešus katlus garš un nopietnas, kad astoņus. Bubārs noteikti to īsumu izmanto ekonomijas nolūkos, ietaupot uz materiālu, tāpēc arī viņu ķīseļi ir bēdīgi slaveni ar lūztošām kloķenēm, līdz pastiprināja - salīdzinājumam - fofāgens astoņdesmitajos bēdīgi slavens ar lūztošām kloķenēm kļūt negribēja; tolaik vēl patērētāji pēc sūdīgiem motoriem nebrēca kā tagad, un tā nu visos piecu katlu motoros tika bāztas kloķenes, kas spēj turēt jebko, ko no piecu katlu audī var izspiest; 20v turbiķa variantā kaut kas ap 1k zs.

Nevienmērīga dzese bubāram ir tikai tāpēc, ka turbīna ir novietota tuvāk vienam katlam. Varētu padomāt ka rindas motoriem obligāti visiem katliem dzese ir vienāda - atkal audī piecu katlu piemērs - atmosfērām un 10v turbiķiem ir samērā nevienmērīga dzese; augšējais izvads ir starp pirmo un otro katlu, bet kamēr jaudas bija mazas, tas tika ignorēts - 20v turbiķim, lielākas jaudas dēļ, ražotājs šo kāsi novērsa, uztaisot flanci - dzeses šķidruma kolektoru, attiecīgi pievienojot vēl trīs izvada punktus no galvas.

msh 26.12.2017 19:54

Fans ziemassvētku pavēlāk ziemassvētku vakarā nebrauca pa rīgas apvedceļu, kurzemes pusi, HESa virzienā? Kaut kur pēc desmitiem tur nācās apdzīt vienu attiecīga modeļa fabiju, kura brauca uz baudāmiem 85 kmph...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti