iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 16.11.2017 12:53

Tik tad vajag arī tāpat kā japānā ieviest mazmašīnu klasi, uz ko šī norma neatteiktos, un sakārtot deklarēšanās kārtību lai nevarētu piedeklarēties nekur citur kā tur, kur dzīvo, a to visi kam nebūs stāvvieta dižajā pilsētā piedeklarēsies kaut kur ārpus dižās pilsētas.

msh 16.11.2017 0:45

Tāpēc ka diezgan daudzi, sevišķi rietumu premiums, ir sasnieguši žiguļa kvalitātes līmeni, tikai citā izmaksu līmenī, un tāpēc ir jāremontē. Bet nu tu laikam esi no tiem, kas maina masīnas jo pelnutrauks pilns...

msh 15.11.2017 22:53

Izteiksim minējumus - izmaksas, nepieciešamība nodrošināt balansu, stipri augstākas temperatūras...

Kā tas rullis saucas?

msh 15.11.2017 22:47

Putuplasts tur atrodas tikai tāpēc, lai nebūtu caurums, kurā tepiķim liekties iekšā. Iestādi to putuplasta gabalu atkritumu konteinerā un liec tur savu rezerves ripuli - vienīgi gan jau vēl vajadzēs uzgriezni ar ko ripuli pieskrūvēt, pieņemot ka tur ir tāda sistēma kā fofāgeniem, nišā iemetināta vītne, uz kuras uzskrūvējas ar roku griežams uzgrieznis.

Bet vispār jautri - rezerves ripulis - papildaprīkojums. Kādas vēl svarīgas, iespējami vajadzīgas lietas džezam ir papildaprīkojumā - velkamā cilpa?

msh 15.11.2017 12:40

Necik, un ja par ko tādu būtu jāsūdzas, tad par to, kāpēc neražo mk3. Bet pie tā ka jaunās kastes paliek arvien nelietojamākas ir vainīgi jaunu mašīnu pircēji, kas ir gatavi nopirkt jebkādu sūdu - pēc tam vienīgi mēdz sūdzēties ka gadās satraumēt buferus vai diskus, vai, vēl trakāk, pārkāpt uz pseidodžipu. Buferim ir jābūt pietiekami augstu un atbilstošā formā lai nebūtu jābaidās noparkoties pret vidēji augstu bordu līdz pret to atsitas riteņi - un jābūt pietiekami izturīgam lai izturētu vieglu sadursmi vai kādu smagāku triekšanu pret zemi - bet, ups, triecienu amortizējošam elementam jābūt no trauslas plastmasas un krāsotam - poliuretāns - tas tak ir pārāk praktiski, lai tak muļķīši priecājas cik skaista mašīna un pērk/krāso buferus pie katra mazākā atgadjuma.

msh 14.11.2017 17:36

Konuss rakstīja: Golf 7 klīrenss - 142 mm, Tiguan - 200 mm. Visai ievērojama starpība.

Ar pirmo daudz biežāk jāuztraucas, vai tik karteri nepārsitīšu, vai buferi nenoraušu. Ar otro stresa par to vispār nav bijis.

Es ceru ka tu ražotājam aizrakstīji pateicības vēstuli pa tēmu "paldies ka jūs jaunos golfus ražojat ar tik stilīgiem un nepraktiskiem buferiem ka lai brauktu tikpat ērti kā ar trīsdesmitgadīgu mašīnu, man nācās pārsēsties uz tiguānu" ?

Vēl jāprasa kur un kā tu brauc, ja septītajam golfam pie tāda augstuma var pārsist karteri - es savējo pie līdzīga mašīnas augstuma un ļumīgas piekares esmu pāris reizes kaut kur nobrucinājis, bet septītajam šādai problēmai nebūtu jābūt, piekare ir stingra...

msh 14.11.2017 12:35

Ja piecus gadus pa nullēm, tātad brauc ar ļoti jaunu eksemplāru, ja nav vieninieks par rūsu - no tā arī izriet tas, ka nesāk plīst kaut kādi parasti sīkumi, kas normālā mašīnā prasa nedaudz darba, bet A klasē daudz darba... Var jau būt ka jaunākas paaudzes ir uztaisītas normālāk - man reiz sanāca piedalīties pirmās paaudzes eksemplāra startera maiņā - kaut kas pa mandeļu raušanas caur ānusu tēmu. Pa lielam A klase laikam ir liekama vienā katlā ar visādām ekskluzīvām supermašīnām, kam bik lielāki remonti paredzēti izceļot spēka agregātu laukā no mašīnas...

msh 13.11.2017 22:40

Tam ir divi risinājumi:

1) lietot tālos

2) izmantot priekšā braucošā tuvos/tālos, tā papildinot redzamības attālumu.

msh 13.11.2017 22:20

Fan, tu atrodies uz koplietošanas ceļa, un, spriežot pēc taviem tekstiem, tev ir nosliece braukt pa ceļiem laikos un virzienos, kuros tie ir noslogoti, tātad vismaz proties braukt plūsmas ātrumā. Plūsmas ātrums - tas ir tāds ātrums, ar kuru daži skrējēji paskrien garām, bet pārējie paliek aizmugurē, latvijas apstākļos 90-95 robežās, un nevis 86. Man būtu kauns skatīties kā visi mani dzen nost pat uz patukšas šosejas, kur tiem visiem nav problēmu mani apdzīt. Savus 86 kilometrus stundā tu vari pietaupīt tādiem ceļiem/laikiem kā liepājas - klaipēdas šoseja naktī, kur nobraucot 25 kilometrus ieraugi dažas mašīnas - kaut kad sen esmu tādos apstākļos pie atbilstoša garastāvokļa ripinājis mājās ar 60 kmph un baudāmu 4,2 litru patēriņu, un pa ceļam tikai viena mašīna apdzina.

msh 13.11.2017 22:11

Normālo šoferu ātruma diapazons ir 90-95, faktiskais, ne pēc spidometra - ātrāk brauc normālās dzemdes, lielākoties ar ko jaunāku un noslieci uz lupatismu - pa sliktākiem ceļiem ar mokām tur tos 90-95, bet kā ceļa segums uzlabojas, iegrauž drosmi, cietā vai šķidrā formātā, un piepeši dzimst varonis, kurš drosmīgi sāk braukt uz 100-105 un dzīt nost plūsmu, jo tā par lēnu brauc...

msh 13.11.2017 20:37

Pie tā, ka viņš vienmēr visas vecākas mašīnas sūta uz tolmetu, tas kopā ar šo spidometra kļūdu liek domāt ka viņš brauc ar kaut ko pa mana golfa tēmu, vienīgi viņam tas sāp... Es savam golfam esmu pamanījis ka rādītāja kļūda viena brauciena laikā var mainīties ~2-3 km robežās, no +4 līdz +7, šajā nedēļas nogalē izbraukājot dižo pilsētu, lietojot kruīzu, bija diezgan uzkrītoši, jo kruīzs ta saglabā ātrumu - bet nu neko, tomēr spidometram 32 gadi un hvz kāds noskrējiens, odometrs arī griežas lēkādams...

Tā pieminētā dabas parādība uz salu tilta mani gan uzjautrina - arī pieņemot ka mans spidometrs rāda tikai 5 km par daudz, un turot 75 pēc spidometra, tāpat es braucu ātrāk par plūsumu...

msh 13.11.2017 20:30

Šodien vienkārši ir stipri mazāk potenciālo strādnieku, attiecīgi nav bezdarba, jo nav bezdarbnieku...

msh 13.11.2017 20:19

Ne jau ar X6... Piedevām pie stūres sēdēja indivīds, kas atbilst "jaunais speciālists" tēlam, un nevis blondīne vai pensionārs - blondīni ar pajaunu tiguānu es apdzinu kādus 30 kilometrus iepriekš, viņa man liekas ka pat brauca ātrāk, tikai nevienmērīgi...

msh 13.11.2017 13:03

Nav jāapbrīno cilvēki, kas tādu bembiju nopērk - ir jāapbrīno tie, uz pirkstiem saskaitāmie no viņiem, kas arī cenšas ievērot CSN. Es piektdien biju šokēts - mierīgi braucu no liepājas dižās pilsētas virzienā, ar savu golfu, kruīzā uz 95-96 kmph un kaut kur aiz bročiem ES APDZINU pāris gadus vecu X6 Kaut kā pierasts ka tādi lēnāk par 120-130 nebrauc - nu labi, pilsētas satiksmē 70-80 - laikam dīleris uz rūtiņu lapas izraksta atļauju neievērot CSN

msh 13.11.2017 0:23

Tad vēl tā, bet nu stumdīšanās pa dižo pilsētu un tomāts patēriņu tur vienalga maitāja. Optimālākais benzīnnieks iekš mk3 ir 2.0 8v - TDI, protams, spēj uz gaisu darboties; droši vien ekonomiskākā "parastā" [Polo 3L un Lupo 3L ir mazmašīnas, kam pret parasto modeli ir uzlabota aerodinamika, samazināts svars, samazināts motora darba tilpums un cita kārba] mašīna, ko VAG jebkad uzražojis.

msh 12.11.2017 23:14

Sēžu un uzjautrinos par to lohotronu, ko neste bīda, ar savu kosmisko pārākumu... Laikam tāpēc staķiks sāka to prikolu, pa tēmu "laba izvēle - tavs auto"

msh 12.11.2017 23:10

Ir starpība - jo vento VR6 bija otra galējība - galvenokārt tāpēc, ka tomāts. Adekvāti ekonomiskais variants būtu bijis 2.0 8v mešalka. Un gan jau vento bākā piekto lēji.

msh 12.11.2017 21:09

Saki, nav pierasts redzēt cilvēkus, kas neaizrautos ar stumdīšanos pa dižo pilsētu un censtos ievērot CSN? Nu jā, gadās... Vēlme izmantot mašīnu lai ātri pārvietotos - jā, tas gan varētu būt uz mūžu - dižās pilsētas sviests, kur jābūt morāli gatavam piecus kilometrus braukt pusstundu patiešām nav priekš manis - man pierasts tādā laika sprīdī pārvarēt ja ne 40, tad 20 kilometrus noteikti. Arguments "ja mašīnai ir sūdomāts, tad var riktīgi labi ar citiem ietusēt" nebūs priekš manis

msh 12.11.2017 21:02

Nu nav vienādi - linkolns ir mazāks, īsāks, un visiem rāda savu balonu. Protams, tur ir ādas ķebļi, jo tā kā linkolns zvārojas vairāk, tad lai vismaz iekšā sēdošie trītos pret ādu, ne lupatu...

msh 12.11.2017 10:24

Piektdien gadījās uz ulmaņa gatves redzēt pavecāku lincoln SUV. Secinājums - T4 vien ir, tik nepraktiskāks - iekšā zemāks, jo grīda atrodas augstāk, un īsāks - neērtuma punkti gan tie paši - jumts atrodas tikpat augstu, un platums arī tāds pats. Amerikāņu dizaineri gan mēdz būt reālistiski un zinot ka viņu rijīgās misenes agrāk vai vēlāk piemeklēs gāze, liek rezerves ripuli apakšā, lai nebūtu balons jāliek salonā - tā nu arī šim bija diezgan uzkrītoši ka tur ir balons, nevis ripulis...

msh 12.11.2017 10:04

Šī dabas parādība saucas "nemotoru "ekonomija"". Fans šitam grābeklim nemitīgi kāpj virsū kopš šis tika vaļā no savas vienīgās līdz šim baudāmās mašīnas - Vento VR6...

msh 11.11.2017 23:44

Nu kā - tā padarīšana [slinkums bankas konta kopsavilkumu skatīties] notiek kā - tu izvēlies 60 eiras, viņš tev noskaita tās 60 eiras un tu vari sākt liet, ielej 55 eiras un viņš tev pēc tam atskaita atpakaļ atlikušās piecas eiras. Un tā nu ja es gribu pieliet pilnu bāku, man vispirms jārēķina, eirās, cik man tur varētu salīst...

msh 11.11.2017 23:33

Slikti esi skatījies, ja neesi ievērojis. Pseidodžipos vēl tā, bet īstos džipos mēdz būt kā ar traktoru - jāierāpjas. A par to sēdināto golfu - tu laikam esi sēdoša suņa augstumā... Pirmā mašīna, kura nāk prātā, kurā man, 1.95m ir pagrūti iekāpt/izkāpt ir deviņdesmito vidus civiks, kura zemuma dēļ ķeblis vienkārši atrodas neadekvāti zemu no ceļa...

msh 11.11.2017 23:26

Atbilstošā garastāvoklī es varbūt arī iesēstos kādai fūrei astē, bet satiksmes autobuss ir labāks - ir sanācis piektdienas vakarā braukt uz dižo pilsētu, no skrundas līdz ulmaņa gatvei sēžot igauņu Sebe tūrautobusa astē - degvielas ekonomija + braukšana uz 99 kmph, vienīgi man nepatika ka tā autobusa vadītājs pa ceļam caur apdzīvotām vietām mēdza braukt tā, it kā to tur nebūtu...

msh 11.11.2017 10:20

Neaizmirstiet ka fanam ir mašīna bez motora, ar kuru apdzīšanas manevri nesanāk pārāk viegli, un viņš gan jau notrāpās nepareizajos virzienos, kā lielākā daļa, un attiecīgi dabū braukt kopā ar plūsmu...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti