iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 11.11.2017 6:24

Ir, protams - tikai iespēja tādā vietā pamīzt pie jāņogu krūma maksā četrciparu skaitli gadā, un ko tas līdz ka centrs ir 5 km, ja ir runa par atejas bedri, kur ar mašīnu tie 5 km nobraucami tikpat ilgā laikā, kā es aizbraucu līdz 45 km attālajai liepājai...

...protams, ja nesamierinās ar realitāti un neizdzēšas no iAuto un nepievienojas iVelosipēds vai iKājas...

msh 10.11.2017 20:03

Vispār viņam ir zināma taisnība - runa jau ir par 2017., nevis 1987. gada mašīnu - ESP un TCS lampiņas izskatās vienādi gan iekš priekšas, gan pakaļas bezpiedziņas, un atšķirību tu sajutīsi tikai tad, kad šīs sistēmas netiks galā - viens lidos nost no ceļa taisni ar purnu, otrs ar pakaļu pa priekšu...

msh 10.11.2017 19:49

viencexperc rakstīja: BMW sākas no 5ser. Visi mazie sūdi ir liekami vienā maisā ar džetu.

Vispār jau nē - džeta noteikti ir lielāka par trīssimto sēriju, kāda vēl tās bāšana vienā maisā ar maziem bembijiem...

msh 10.11.2017 19:46

Nu man personīgi bieži vien ir nikolajs rēķināt "cik tad tajā bākā varētu salīst", tāpēc paņemu "maksāt veikalā" un nerēķinu. Pēdējoreiz maksāju pie sūkņa iebraucot staķikā 23.50, lai jau tas staķika rūķītis nobeidz savu darba dienu bez mana traucējuma - pēc tam vienīgi ar nepatiku atklāju ka šis bija jau aizslēdzis kompresora būdu...

msh 10.11.2017 19:42

Bik jāpiemet un jāpaņem Upu, būs gan pietiekami liels priekš diviem cilvēkiem, gan jauns, gan ekonomisks...

msh 10.11.2017 18:04

Esmu - programma kas prasa internetu [man nav, jo nevajag], noteikti arī samērā stipru plakano telefonu, bet vajadzība pēc tās +/- ir tikai tiem mazohistiem, kas vēlas regulāri stumdīties pa dižo pilsētu laikā, kad citi tādi paši masveidā vēlas darīt to pašu. Bet tā kā es neesmu viens no viņiem, tad es netaisos maksāt par internetu un domāt par citu telefonu tikai tāpēc, ka vajag kaut kādu herņu vienreiz gadā - max vienreiz gadā, tb.

msh 09.11.2017 18:30

Iespēja redzēt caur priekšā braucošā mašīnu palēnām sāk palikt par pseidodžipistu priekšrocību...

msh 09.11.2017 17:07

Labi, aptuveni sapratu. Laiks tomēr pārcēlās uz pēcpusdienu. Parasti pa dižo pilsētu es braukāju laikā, kad dižās pilsētas iemītnieki savas izklaides - vilcieniņu, čūsku, slieku, tārpu veidošanu - nedara, bet šoreiz jāuzspēj uz vienu kantori, kurš tikai līdz pieciem strādā. Bet nu - kā parasti, man jābrauc pretējā virzienā nekā plūsma

msh 09.11.2017 12:45

Dižā pilsēta, piektdienas vakars ap pieciem sešiem, ulmaņa gatve un salu tilts - kurā virzienā notiek tusēšanās un čupošanās, tikai virzienā prom no centra, vai abos?

msh 09.11.2017 0:03

Kā dzīvo? Dzīvokļos, gan parastos, gan komunālos. Grūtāk ir saprast tos, kas dzīvo privātmājās, zinot kāds NĪN dižajā pilsētā izriet no zemes pleķīša cenas - vienu personīgi pazīstu, maksā gadā virs štukas - nu vismaz ir pie kā atstāt mašīnu, aizbraucot uz dižo pilsētu...

msh 08.11.2017 21:36

Pastāsti man, sastrēgumu ne-ekspertam - kas ir lielas šķirbas un kas ir mazas šķirbas?

msh 08.11.2017 20:54

msh 08.11.2017 17:55

Runājot par hujdaju un mešalku - sievas māsai ir desmitgadīgs tricārs ar vājāko ķīseli - sanāca vienreiz izbraukt vienu līkumu ar to kasti, biju pārsteigts ka kārbai sinhronizatori izļurkāti... Es no sākuma nemaz nesapratu kāpēc pēc atmešanās no šosejas ātruma ceturtajā robā jālauž iekšā, tad aizdomājos, uzgāzēju, jā, ieslēdzas viegli... Sievas māsa ir pieradusi un pie viņas braukšanas stila, acīmredzot, notiek apgriezienu salāgošana...

msh 08.11.2017 1:35

Šis ir viens no iemesliem kāpēc tajās paretajās reizēs, kad ierodos dižajā pilsētā, man saistošo jūrmalenes gabaliņu [apvedceļš - ulmaņa gatve] braucu ar noslieci atrasties otrajā joslā. Kaut gan atkarīgs no garastāvokļa.

msh 08.11.2017 1:11

Nu jā, tikai piemirsi tādu sīkumiņu ka viens ir kupeja, bet otrs ir pseidodžips - kuram ir sūdīgāka aerodinamika un, iespējams, lielāks svars, uzmini pats. Tāpat drīksti uzminēt, kādu ietekmi uz motora slodzi izraisa nepieciešamība paātrināt lielāku svaru un visu laiku stumdīt lielāku gaisa daudzumu...

msh 07.11.2017 12:26

Tu laikam esi mazliet atpalicis no realitātes - hujdajs kiju nopirka pirms vairāk kā 10 gadiem, un kopš tā laika starp hujdaju un kiju ir tā pati atšķirība kas starp fofāgenu un škodu - kija ir tie paši dzelži, tikai nabagu konfigurācijā un ar citu virsbūvi, priekš tiem kas grib hujdaju bet nevar to atļauties.

msh 07.11.2017 12:16

Nosacīti. Bet nu ja jau tu te esi, tad vēl pietrūkst pirmā un dekstera...

msh 06.11.2017 17:10

Tagad kad piepeši forums ir piegāzts pilns ar "testa braucienu" topikiem, rodas jautājums - vai "gada auto" nevajag pārsaukt uz "gada pseidodžips"? Es tikai kādu trīs mašīnu nosaukumus to tofiku blāķī varēju ieraudzīt...

msh 06.11.2017 17:08

Tev laikam būs taisnība - simtiem reižu esmu skatījies tajā shēmā bet nebiju šito aizdomājies... Jā, tas strāvas ceļš tur ir sviestains; fofāgena inženieriem projektējot to B3 passāta drošinātāju kasti acīmredzami galvenais bija modularitāte, un pārējais pie kājas.

msh 05.11.2017 20:18

Tu kaut ko bišķi sajauci - te ir runa par piekares cietību, ne motora jaudu - lielām mašīnām, sevišķi džipiem un pseidodžipiem, liek nenormāli cietas piekares lai tā mašīna vispār turētos uz ceļa, bet tāpatās tā mašīna šūpojas, jo liela un augsta. Maziem tikmēr var uzlikt cietāku piekari lai vēl labāk turētos uz ceļa, vai ne tik stingru, lai būtu ērtāk.

msh 04.11.2017 19:17

feciic rakstīja: Šim pašam piemetot, ka nejau ražotāji speciāli ražo sliktāku produktu, bet gan izmešu normas kuras tomēr jāpilda visiem.

Un tad te aiziet motori ar atslēdzamiem cilindriem, mega gudras vadības un darbības algoritmi, protams mehāniskā daļa arī tiek cirpta, mazāka(smalkāka) ķēde sver mazāk, attiecīgi motora inerce mazāka un mazāk spēka jāpieliek lai mainītu tā ātrumu=mazāks degvielas patēriņš vismaz uz papīra.

Kļūdies. Tieši ražotāji speciāli ražo sūdīgāku produktu, vismaz kamēr ir runa par puņķainiem benzīnniekiem. Ķīseļiem ir mazliet savādāk, bet arī tur vismaz puse lažu ir ekonomija/"uztaisījām - lai lietotāji iztestē" tipa problēmas. Ja uzskati ka tā nav - kā tas tā nākas ka nomiks pirms pāris gadiem no salona izripināja cirvi ar arhaisku astoņdesmito gadu motoru zem haubes? Varētu paturpināt, ir pietiekami daudz piemēru, kur astoņdesmito gadu motoru ar nelielām izmaiņām ir turpināti ražot ja ne līdz šodienai, tad kā minimums līdz iepriekšējās desmitgades vidum noteikti. Par amerikāņu autobūvi nemaz nav vērts runāt, GM un čurslera top motori ir OHV 2v, karoč piecdesmito, sešdesmito gadu dizains, tik ar jaunām vadībām un bik pamainītām degkameru formām.

msh 03.11.2017 0:09

Šie lūžņi lielākoties ir nesen izbraukti no salona, ar zemprofila riepām, un līzingā. Tantes tomēr stāsta ka braucot pār bedrēm un citiem nelīdzenumiem lēnāk, piekare tiekot saudzēta, tāpēc tā ir jādara, jo ja katru mēnesi sūri grūti jāmaksā līze + kaska, tad 10-20 eiras par kādu buksi [jo lielākoties tehnoloģiski tās mašīnas ir tikpat modernas kā mans golfs] + kosmoss par dīlera servisa meha darbu spēcīgi destabilizē mēneša budžetu...

Man patīk liepājā braukt pār rainenes dzelzceļa pārbrauktuvi - reizēm ir interesanti, reizēm ir garlaicīgi, reizēm uzjautrinoši.

msh 02.11.2017 23:58

...ja priekšā braucošais sāk pārāk ātri pirms apdzīvotas vietas beigām paātrināties un pārvietojamais radars viņu nofočē - tevi arī...

Cik lielu distanci vispār tas adaptīvais kruīzs ietur? Gan jau pietiekami lielu lai priekšā braucošais varētu tevi iegāzt, nobraucot gar fočētāju uz 55 un pabraucot garām, iemīt, un tu pagūtu sasniegt priekš bildes pietiekamos 65?

msh 02.11.2017 22:03

Zinot par kādām mašīnām ir runa - kas tie par "auto entuziastiem"? Auto entuziasti krāmējas ar 30-40-50 gadus vecām mašīnām, tevis nosauktie cilvēki ir viņu pretstats.

Nu labi, rietumos, kur cilvēkiem kabatas dziļākas, auto entuziasti mēdz krāmēties arī ar 5-10 gadus vecām mašīnām, bet nu ne jau tādiem širpotrebiem, kādi atrodami "gada auto".

msh 02.11.2017 21:58

Attiecībā par adaptīvo kruīzu - tur jau pa lielam laikam vajag notrāpīt pareizo ātrumu, vai, adaptīvā kruīza gadījumā, nepareizo ātrumu... Es lietoju parasto kruīzu, astoņdesmito gadu sākuma tehnoloģijas, un nesūdzos - ikdienas maršrutos adaptīvais man dotu precīzi 0 ieguvuma - kaut kur braucot dižās pilsētas virzienā varbūt būtu kāda kripata labuma, bet visdrīzāk ka tikpat daudz būtu sliktuma - ja nu tas priekšā braucošais ir no tiem ākstiem, kas sāk paātrināties, apdzīvotas vietas beigu zīmi ieraugot, nevis tai pabraucot garām? Es tādā situācijā sāktu besīties, jo tad nāktos kruīzu slēgt laukā tādos momentos - jo ar adaptīvo tu vairs nekontrolē kad mašīna sāk paātrināties - to dara priekšā braucošais. Kā jau visām auklēm, gala rezultāts ir viens - atņemt vadītājam kontroli pār kaut ko...

Adaptīvais noteikti ir labs, ja patīk kādam sēdēt pakaļā. Es parasti tādus dzenu nost.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti